Σχεδιασμός & Τεχνολογία Β+Γ Λυκείου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ Μάριος Τρίγκας. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Παραγωγή: Κάθε οργανωμένη δραστηριότητα που έχει σα σκοπό τη μετατροπή των πόρων σε χρήσιμα αγαθά.
Advertisements

Τεχνολογία Περιβάλλοντος: Επεξεργασία Βιομηχανικών Υγρών Αποβλήτων Ενότητα 5: Φωτοκατάλυση (part 1) Μαντζαβίνος Διονύσιος Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Χημικών.
Μάθημα: Ο εκπαιδευτικός ως ερευνητής και ως στοχαζόμενος επαγγελματίας Διδάσκουσα: Αυγητίδου Σοφία Εαρινό εξάμηνο Φοιτήτριες: Βράντση Μελπομένη.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Γιώργος Κουτσίδης, ΕΜΕ Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Σχεδιασμός και Τεχνολογία Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2015 Σχεδιασμός και.
1 Οικονοµική Εργασίας και Εργασιακές Σχέσεις Απασχόληση και Ανεργία Καραµάνης Κώστας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ 4. ΟΠΤΙΚΗ ΧΑΡΑΞΗ Νίκος Κ. Μπάρκας
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΔΠΘ - ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ μάθημα 5 ου εξαμήνου Διδάσκων : Νίκος Κ. Μπάρκας Οι διαφάνειες περιλαμβάνουν.
Τι να είναι αυτά τα κτίρια; Παρουσίαση: Μίτσης Παναγιώτης 2013.
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ Β΄ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΜΕΘΟΔΟΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
Τεχνολογία Επικοινωνιών
Σύνοψη Ενότητας 2 Περιεχόμενα της ενότητας Στόχοι της ενότητας
Β. Σπυρόπουλος Τμήμα Τεχνολογίας Ιατρικών Οργάνων
Ενθύμιο των μαθητών του Στ 2 για τη σχολική χρονιά
Διαπολιτισμική Παιδαγωγική
Εισαγωγή στη Λήψη των Αποφάσεων
Διαφοροποιημένη Διδασκαλία (ΔΔ) Επειδή ένα μέγεθος παπουτσιών δεν ταιριάζει σε όλους… Αλβανόπουλος Γιώργος ΠΕΚ Καβάλας, 03/05/2017.
«Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ »
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
EV3 Βασικό πακέτο – Ηλεκτρονικά μέρη
Η ‘ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΦΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Δ΄1 ΝΕΦΕΛΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Δ΄1.
Υδρογεωχημεία – Αναλυτική Γεωχημεία
Καθηγητές : Σουμέλα Ατματζίδου Κων/νος Σωτηρόπουλος
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ «ΕΥΡΕΣΗ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΜxN»
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία
Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ. Ε
Keep calm and Keep writing «Οι μαθητές γράφουν ποιήματα-πεζά-θεατρικά»
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ (αντιμετωπίζοντας τις κρίσεις που
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Περίληψη - Στόχος Εργασίας Αρχιτεκτονική - Υλοποίηση
Εφευρέσεις που θα κάνουν την ζωή μας πιο όμορφη…
«Η ΜΑΣΚΟΤ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ (Μ.Ε.Τ.)»
Δημιουργία στόχων για Συναντήσεις, Συνέδρια και Εκδηλώσεις
Φανερώνει το φύλο και την ηλικία
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Το εκπαιδευτικο λογιςμικο
Lego land Malaysia & Τόκιο
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΙΙ
Εκπαιδευτική ρομποτική
Εκπαιδευτική ρομποτική
Εποικισμός του Άρη.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4η: Κριτική Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Εξειδίκευση στον Αυτοματισμό Παραγωγής και Υπηρεσιών στο ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ
Κωνσταντάρας: Χειροποίητα έπιπλα με προσωπικότητα
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟΜΗΧΑΝΗΣ CNC
Σώζοντας το νερό για ένα καλύτερο μέλλον!
Επιμόρφωση στους Δείκτες Επιτυχίας και Επάρκειας
Φασματοσκόπιο Κωδ.F/9 Τεχνικά χαρακτηριστικά.
Σπύρος Ευθυμιόπουλος Ιωάννα-Κατερίνα Αγγελή Αθηνά Μαρμάρη
Επαγγέλματα του μέλλοντος, σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη αγορά εργασίας
Κυριάκος Λίγκας Μίλητος Συμβουλευτική Α.Ε.
المحاضرة السابعة حل معادلة شرود نجر في بعد واحد (2)بئر الجهد المحدود (3)الجهد السلمي (1)
محاضر بجامعة السودان للعلوم والتكنولوجيا
מדדי מרכזיות שכיח Mo – (Mode) חציון (Median) Md –
בקרה ספרתית ממוחשבת CNC
AΠEIPOΣTIKOΣ ΛOΓIΣMOΣ, TOMOΣ II – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
Ρομποτακια στην ταξη μασ…
Παρουσίαση 26/09/2005.
AΠEIPOΣTIKOΣ ΛOΓIΣMOΣ, TOMOΣ II – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
AΠEIPOΣTIKOΣ ΛOΓIΣMOΣ, TOMOΣ I – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
Ρομποτική.
AΠEIPOΣTIKOΣ ΛOΓIΣMOΣ, TOMOΣ I – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T2: Κ. Κορδάς & Δ. Σαμψωνίδης Μάθημα 9 Μοντέλο σταγόνας: “Hμιεμπειρικός.
Φασματοσκοπία (10η Διάλεξη)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ (ΤΙDE) Δρ. ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΟΥΜΑΖΗΣ
Δημοτικό Σχολείο Λυκαβηττού (Κ.Α’ )
Ο έλεγχος της αναπνοής Το ΚΝΣ προσαρμόζει τον κυψελιδικό
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχεδιασμός & Τεχνολογία Β+Γ Λυκείου

Το Μάθημα του Σχεδιασμού και Τεχνολογίας δεν ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΛΕΓΩ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Το Μάθημα του Σχεδιασμού και Τεχνολογίας δεν χρειάζεται φροντιστήρια. Επιτυγχάνει την περαιτέρω ανάπτυξη δεξιοτήτων στη χρήση του Η.Υ., της ρομποτικής, των αυτοματισμών και των συστημάτων ειδοποίησης. Δίνει τη δυνατότητα συνεχούς επαφής με τη σύγχρονη τεχνολογία και αποκλείει τον τεχνολογικό αναλφαβητισμό. Αποτελεί ένα καλό σκαλοπάτι για αυτούς που επιδιώκουν και θέλουν μια θέση στο Πανεπιστήμιο. Γιατί και η μισή μονάδα στις εισαγωγικές εξετάσεις μπορεί να είναι καθοριστική για την επιτυχίας σας. Η τεχνολογία αλλάζει ταχύτατα και αυτό που ήταν μοντέρνο χθες, είναι ξεπερασμένο σήμερα.

Σχεδιασμός & Τεχνολογία Β’ Λυκείου Προγραμματισμός: α/α Ενότητα Περίοδοι 1 Σχεδιασμός - Επικοινωνία - Σχέδιο 14 2 Συστήματα και Τεχνολογία Ελέγχου 22 3 Συστήματα Ελέγχου Παραγωγής 18 4 Κατασκευαστικά Συστήματα 5 Έρευνα και Επιχειρηματικότητα 16 6 Πνευματικά Συστήματα

Σχεδιασμός & Τεχνολογία Β’ Λυκείου Σχεδιασμός – Επικοινωνία – Σχέδιο: Σχεδίαση και σχεδιαστικά στοιχεία Ορθογραφική προβολή + Διαστάσεις Ισομετρική προβολή Πλάγια προβολή Σχεδίαση υπό κλίμακα Σχεδίαση με χρήση λογισμικού 2d design

Σχεδιασμός & Τεχνολογία Β’ Λυκείου Σχεδιασμός – Επικοινωνία – Σχέδιο: Σχεδίαση με χρήση λογισμικού 2d design

Σχεδιασμός & Τεχνολογία Β’ Λυκείου Συστήματα και τεχνολογία Ελέγχου – Ρομποτική Σύστημα αυτόματου ελέγχου Ανάλυση συστήματος (είσοδος – επεξεργασία έξοδος) Ευφυΐα συστήματος

Σχεδιασμός & Τεχνολογία Β’ Λυκείου Συστήματα και τεχνολογία Ελέγχου – Έλεγχος διατάξεων με τη χρήση του λογισμικού Universal Logicator και συσκευής διασύνδεσης

Σχεδιασμός & Τεχνολογία Β’ Λυκείου Ρομποτική Είδη ρομπότ και τα μέρη δόμησής τους. Βιομηχανικό ρομπότ Εφαρμογές ρομποτικής Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα Χρήση ρομπότ όπως το Lego EV3 σε εφαρμογές

Σχεδιασμός & Τεχνολογία Β’ Λυκείου Συστηματα Ελεγχου παραγωγης Kατεργασία υλικού με την χρήση συστήματος CAD/CAM (στο σχολείο το ... Και με την χρήση φρέζας CNC

Σχεδιασμός & Τεχνολογία Β’ Λυκείου Συστηματα Ελέγχου παραγωγής Εργαλειομηχανές με νουμερικό έλεγχο Εισαγωγή στον νουμερικό έλεγχο Είδη μηχανών Διαδικασία κατεργασίας υλικού με την χρήση συστήματος CAD/CAM. Τα βήματα Κατεργασία υλικού με εργαλειομηχανή CNC (Κατασκευή ρολογιού)

To Λογισμικό Galaad 3 www.galaad.net

ICP 3020

Σχεδιασμός & Τεχνολογία Β’ Λυκείου Συστήματα Ελέγχου παραγωγής Τρισδιάστατη εκτύπωση Μέθοδοι τρισδιάστατης εκτύπωσης Διαδικασία τρισδιάστατης εκτύπωσης Δημιουργία ψηφιακού μοντέλου Μετατροπή του ψηφιακού μοντέλου σε μορφή STL Προετοιμασία εκτυπωτή και κατασκευή Εφαρμογές τρισδιάστατης εκτύπωσης

Τρισδιάστατος εκτυπωτής

Λογισμικό τρισδιάστατης σχεδίασης

To λογισμικό του εκτυπωτή

Σχεδιασμός & Τεχνολογία Β’ Λυκείου Κατασκευαστικά συστήματα Κατηγορίες και τύποι κατασκευών Φορτία στις κατασκευές Υπολογισμοί δυνάμεων και ροπών Στηρίξεις κατασκευών. Υπολογισμοί αντιδράσεων

Σχεδιασμός & Τεχνολογία Β’ Λυκείου Έρευνα και επιχειρηματικότητα Ορισμός και είδη επιχειρηματικότητας Καινοτομία Βήματα για δημιουργία νεοφυούς επιχ. Κίνητρα για αναπτυξη νεοφυους επιχείρησης. Λόγοι για αποτυχία μιας νεοφυούς επιχ. Εργασία: Δημιουργία νεοφυούς επιχ. για κατασκευή cable holder

Σχεδιασμός & Τεχνολογία Β’ Λυκείου Έρευνα και επιχειρηματικότητα

Σχεδιασμός & Τεχνολογία Β’ Λυκείου Πνευματικά συστήματα Κύλινδρος διπλής ενέργειας & πεντάοδος βαλβίδα Έλεγχος ταχύτητας κυλίνδρου και χρονική καθυστέρηση Υπολογισμοί δυνάμεων

Σχεδιασμός & Τεχνολογία Β’ Λυκείου Πνευματικά συστήματα Βαλβίδες που ενεργοποιούνται με αέρα Αυτόματα και ημιαυτόματα συστήματα

Σχεδιασμός & Τεχνολογία Γ’ Λυκείου Προγραμματισμός: α/α Ενότητα Περίοδοι 1 Εργονομία 6 2 Σχεδιασμός - Επικοινωνία - Σχέδιο 8 3 Κατασκευαστικά Συστήματα 22 4 Ηλεκτρικές Μηχανές 12 5 Πνευματικά Συστήματα 16 Τελεστικός Ενισχυτής 20 7 Συστήματα και Τεχνολογία Ελέγχου

Σχεδιασμός & Τεχνολογία Γ’ Λυκείου Παράμετροι αλληλεπίδρασης χρήστη-περιβάλλοντος Ανθρώπινα χαρακτηριστικά (που λαμβάνονται υπόψη στον σχεδιασμό) Ανθρωπομετρία Εργονομία

Σχεδιασμός & Τεχνολογία Γ’ Λυκείου Σχεδιασμός - Επικοινωνία – Σχέδιο Σχεδίαση αντικειμένου από ορθογραφική προβολή σε πλάγια ή ισομετρική προβολή και αντίθετα

Σχεδιασμός & Τεχνολογία Γ’ Λυκείου Κατασκευαστικά συστήματα Φορτία και καταπονήσεις κατασκευών Ανάλυση δυνάμεων και υπολογισμοί ροπών Ταση, ανηγμένη μήκυνση συντ. ασφάλειας Στηριξεις στις κατασκευές Υπολογισμός αντιδράσεων και εσωτερικών δυνάμεων σε δικτυώματα

Σχεδιασμός & Τεχνολογία Γ’ Λυκείου Ηλεκτρικές Μηχανές Ηλεκτρικό ρεύμα Γεννήτριες ηλ. Ρεύματος Ηλεκτρικοί κινητήρες Μετασχηματιστές Ανορθωτές

Σχεδιασμός & Τεχνολογία Γ’ Λυκείου Πνευματικά συστήματα ΙΙΙ Αυτόματα και ημιαυτόματα συστήματα 4 μέθοδοι Ακολουθίες και παράλληλη λειτ. εμβόλου Ηλεκτροπνευματικά

Σχεδιασμός & Τεχνολογία Γ’ Λυκείου Τελεστικός ενισχυτής (μΑ 741) Χαρακτηριστικά Του ΤΕ Συνδεσμολογίες: Συγκριτή Αναστρέφων ενισχυτή Μη Αναστρέφων ενισχυτή (ακολουθος τασης) Επίλυση προβλημάτων

Σχεδιασμός & Τεχνολογία Γ’ Λυκείου Συστήματα και Τεχνολογία ελεγχου Προγραμματισμός με το λογισμικό Logicator Picaxe Συναρμολόγηση κυκλώματος

Σχεδιασμός & Τεχνολογία Γ’ Λυκείου Συναρμολόγηση κυκλώματος Συστήματα και Τεχνολογία ελέγχου

Σχεδιασμός & Τεχνολογία Γ’ Λυκείου Προγραμματισμός με το λογισμικό Logicator Picaxe

Παγκύπριες Εξετάσεις Από 2018 Παρακάθονται ΟΛΟΙ οι μαθητές που έχουν επιλέξει το μάθημα (για απόλυση) Για πρόσβαση όσοι το επιλέξουν 3 ώρες 15 θέματα/τρία μέρη Τα θέματα αναλογικά με τον χρόνο διδασκαλίας της κάθε ενοτητας Β’ σειρά εξετάσεων μόνο για απόλυση

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ 2000 -2005 το 9% μαθητών επιλέγουν Τεχνολογία. 2006 -2010 το 10% των μαθητών επιλέγουν Τεχνολογία. 2011-2015 το 12% των μαθητών επιλέγουν Τεχνολογία. 2016-2018 το 12% των μαθητών επιλέγουν Τεχνολογία.

Ανασκόπηση αποτελεσμάτων των Παγκύπριων Εξετάσεων της Τεχνολογίας 2017 Ανασκόπηση αποτελεσμάτων των Παγκύπριων Εξετάσεων της Τεχνολογίας 2017 Υποψήφιοι 530 Μέσος όρος 12,03 Τυπική Απόκλιση 5,49

Αποτελέσματα (μέσος όρος) σε σύγκριση με προηγούμενα χρόνια 2013 2014 2015 2016 2017 M.O. 11,85 10,53 11,16 11,26 12,03 Υποψήφιοι 497 468 538 477 530

Αποτελέσματα (μέσος όρος) σε σύγκριση με άλλα μαθήματα 2013 2014 2015 2016 2017 Νέα Ελληνικά 9,52 9,48 7,97 9,56 8,98 Μαθηματικά 10,55 9,79 10,32 10,25 9,68 Μαθηματικά Κ.Κ. 9,9 10,88 10,53 11,71 11,31 Φυσική 10,74 10,33 10,78 11,87 Πληροφορική 13,38 13,03 13,21 13,47 13,55 Τεχνολογία 11,85 11,16 11,26 12,03

Κατανομή βαθμολογιών στους υποψηφίους

ΜΕ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ

ΠΛΑΙΣΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ

ΝΑ ΤΙ ΛΕΝΕ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ; ΝΑ ΤΙ ΛΕΝΕ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ