Βάσεις Δεδομένων 18/1/2019 Ενότητα Γ6.3β (Δημιουργία και Αποθήκευση Βάσης Δεδομένων και Πίνακα. Καθορισμός Πεδίων του Πίνακα, Τύπων Δεδομένων και Ιδιότητες.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Προγραμματισμός Έτους και Ενότητας (Γ’ Γυμνασίου)
Advertisements

MICROSOFT ACCESS CDACollege Limassol Campus Lecture:Pelekanou Olga
ΕΣΔ 232: Οργάνωση δεδομένων στην Κοινωνία της Πληροφορίας © 2013 Nicolas Tsapatsoulis Φόρμες Δημιουργία Περιεχομένου Ι.
Microsoft Excel 4.5 Μορφοποίηση Κίκα Χρυσοστόμου.
Σχεδίαση Αλγορίθμων - Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ - Εξάμηνο 4ο1 Ωμή Βία Είναι μία άμεση προσέγγιση που βασίζεται στην εκφώνηση του προβλήματος και τους ορισμούς.
HTML Θ. Βαρβαρίγου Καθηγ. ΕΜΠ Τηλ
Install WINDOWS 7 Κουτσικαρέλης Κων / νος Κουφοκώστας Γεώργιος Κάτσας Παναγιώτης Κουνάνος Ευάγγελος Μ π ουσάη Ελισόν Τάξη Β΄ Τομέας Πληροφορικής 2014 –’15.
H Εικόνα στη διδασκαλία της Ιστορίας Μία πρόταση αξιοποίησης ιστορικών γελοιογραφιών στην Ιστορία Γενικής Παιδείας και Θεωρητικής Κατεύθυνσης της Γ ´ Λυκείου.
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΧ/ΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ #1 ΔΔΕ. Έναρξη (Start)  Προγράμματα (Programs)  Minitab 12 for Windows.
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων Ενότητα 2: Βασικές έννοιες στο σχεδιασμό και τη διαχείριση έργου Κλεάνθης Συρακούλης, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης.
1 Δείκτες Χρηματοοικονομικής Μόχλευσης Με τους δείκτες αυτούς αξιολογούνται οι συνθήκες: της μακροκρόπρόθεσμης χρηματοοικονομικής λειτουργίας της επιχείρησης.
Κοστολόγηση Ενότητα 2: Δομή επιχειρήσεων γραφικών τεχνών και χαρακτηριστικά σύγχρονων τεχνολογιών Δρ. Αναστάσιος Ε. Πολίτης, Αναπληρωτής Καθηγητής Τεχνολογία.
Eισαγωγή στο SPSS. Tι είναι το SPSS Το SPSS (Superior Performance Software System) είναι το πιο διαδεδομένο πρόγραμμα για τη στατιστική ανάλυση δεδομένων.
Μάθημα 1ο. Σχεδίαση Γραφικών Adobe Illustrator Σχεδίαση Διανυσματικών Γραφικών Δηλαδή αποτελούνται από γραμμές και καμπύλες που ορίζονται από μαθηματικά.
5. Δικαστική προστασία στην ΕΕ. Σημασία και κατανομή αρμοδιοτήτων Σημασία δικαστικής επίλυσης διακρατικών διαφορών (Διαφορές και πόλεμοι, β παγκόσμιος.
Ενότητα 2: HTML – Hypertext Markup Language. Φώτης Κόκκορας, Καθηγητής Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε., T.E.I. Θεσσαλίας Προγραμματισμός Εφαρμογών.
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός (Θ) Ενότητα 5: Είσοδος/ Έξοδος Κλειώ Σγουροπούλου Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο.
Click to add Text Σπάνια ζώα Μαργιάννα,Ελεάννα. Λεοπάρδαλη Αμούρ Ρινόκερος της Σουμάτρα Γιγαντιαίο καλαμάρι Αγριόγατα Πρίστης ή «ξυλουργός καρχαρίας.
Προγραμματισμός Εφαρμογών Διαδικτύου Ενότητα 4: JavaScript – Παραδείγματα (Τα απολύτως απαραίτητα για Form Validation) Φώτης Κόκκορας, Καθηγητής Εφαρμογών,
Δίκτυα Υπολογιστών 1 Εργαστήριο Δ.ΙΕΚ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Ειδικότητα: Τεχνικός Δικτύων και Τηλεπικοινωνιών Εισηγητής: Ψαρράς Δημήτριος καθηγητής Πληροφορικής – Μηχανικός.
Δίκτυα Επικοινωνιών Ενότητα # 5: Επίπεδο Δικτύου Διδάσκων: Θεόδωρος Αποστολόπουλος Τμήμα: Πληροφορικής.
Click to add Text Φυσικά φαινόμενα Μαργιάννα Άννα ΣΤ’1.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΔΑΣΟΚΟΜΙΑ ΠΟΛΕΩΝ Ενότητα 12: Μέτρα βελτίωσης συνθηκών ανάπτυξης αστικού πρασίνου Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής.
Προδιαγραφές Ανοιχτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων Ομάδα ανάπτυξης Ανοιχτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο του.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΔΑΣΟΚΟΜΙΑ ΠΟΛΕΩΝ Ενότητα 5: Κοινωνικά και οικονομικά οφέλη Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής Άρτα, Ανοιχτά.
Κεφαλαιουχικές εταιρίες
Ποσοτικές Μέθοδοι Έρευνας Αρχική μέθοδος στην οποία στηρίχτηκε η συγκρότηση της εμπειρικής ή πειραματικής παιδαγωγικής ήταν το πείραμα, κάτω από την επίδραση.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2013 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Εισαγωγή στην Αριθμητική Ανάλυση Εισαγωγή στη MATLAB
Σχεδίαση Γραφικών Μάθημα 1ο.
Προγραμματισμός Εφαρμογών Διαδικτύου
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Προγραμματισμός Έτους και Ενότητας (Γ’ Γυμνασίου)
Ειδικά Θέματα Χρηματοοικονομικής
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Χρηματοοικονομική Λογιστική
Παλινδρόμηση – Συσχέτιση
Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (Educational field trips)
Ψηφιακή Σχεδίαση εργαστήριο
Μάθημα 6 Φόρμες I.
Ασκήσεις WEKA.
ΕΞ΄ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
Μάρτιος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ © ΕΚΛΟΓΙΚΟ
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Εφαρμογή 1: Μια πρώτη, μινιμαλιστική ιστοσελίδα
Brodmann 1909 cytoarchitectonic map of human cerebral cortex.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Οι γεωμετρικές πρόοδοι στην οργάνωση αθλητικών αγώνων:Ανάπτυξη εφαρμογής στη γλώσσα προγραμματισμού C. Σχολείο:Π.Σ.Π.Θ. Μαθητές: Τσαπκίνης Χρήστος Ευάγγελος.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Θερινό Σχολείο, 14 – 20 Ιουλίου 2014
Αρχές Χρηματοοικονομικής Διοίκησης
Διαχείριση προβληματικών συμπεριφορών στο σχολείο Δρ. Φλώρης Στύλιος, Ψυχίατρος Δρ. Μαρία Κοντουλη, Κλινική Ψυχολόγος.
Cascading Style Sheets (CSS)
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
Επιμόρφωση στους Δείκτες Επιτυχίας και Επάρκειας
ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Εργαστήριο 1.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
ΗΜΥ-210: Λογικός Σχεδιασμός Εαρινό Εξάμηνο 2005
Προσέλκυση ξένων επιχειρηματιών και επενδυτών στην Κυπριακή Δημοκρατία
Τ. Ε. Ι. Αθήνας Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων ΒΙΟΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
Σεπτέμβριος 2010 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΙΟΥΝΙΟΣ 2015 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Ανώνυμη Εταιρία.
Αιμιλία Γ. Ευθυμίου Δ.Ν. - Δικηγόρος
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Place Title / Heading Here
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βάσεις Δεδομένων 18/1/2019 Ενότητα Γ6.3β (Δημιουργία και Αποθήκευση Βάσης Δεδομένων και Πίνακα. Καθορισμός Πεδίων του Πίνακα, Τύπων Δεδομένων και Ιδιότητες των Πεδίων ) Ο Δάσκαλος

Ενότητα Γ6.3β (Περιγραφή) 18/1/2019 Ενότητα Γ6.3β (Περιγραφή) Ο Δάσκαλος θα θυμίσει το προηγούμενο μάθημα Ο Δάσκαλος θα αναφερθεί και θα συζητήσει τους στόχους (20’) Θα λύσουν ασκήσεις ατομικά για ενημέρωση και εμπέδωση των στόχων, συνεργαζόμενοι με τον δάσκαλο (1’) Ο δάσκαλος θα ανακεφαλαιώσει (4’) Θα έχουν αξιολογική εργασία για το σπίτι (1’) Ο Δάσκαλος

Στόχοι Μαθήματος 10 (Προηγούμενο) (20’) 18/1/2019 Στόχοι Μαθήματος 10 (Προηγούμενο) (20’) Δημιουργία Βάσης Δεδομένων Δημιουργία Πίνακα Πεδία Τύποι Πεδίων Αποθήκευση Πίνακα Αποθήκευση Βάσης Ο Δάσκαλος

Στόχοι Μαθήματος 11 (Βασικές Έννοιες) (20’) 18/1/2019 Στόχοι Μαθήματος 11 (Βασικές Έννοιες) (20’) Ο Δάσκαλος

Ιδιότητες Πεδίων Field Size Μέγεθος πεδίου Format Μορφή (τρόπος εμφάνισης) Input Mask Μάσκα εισαγωγής Caption Λεζάντα (Ταμπέλα) Default Value Προεπιλεγμένη (αρχική) τιμή Validation Rule Κανόνας επικύρωσης ή εγκυρότητας Validation Text Κείμενο επικύρωσης ή εγκυρότητας Required Απαιτείται (Εάν είναι υποχρεωτικό ή όχι) Decimal Places 18/1/2019 Ο Δάσκαλος

Στόχοι Μαθήματος Να ανοίγουμε μια υφιστάμενη βάση δεδομένων 18/1/2019 Στόχοι Μαθήματος Να ανοίγουμε μια υφιστάμενη βάση δεδομένων Να καθορίζουμε τις ιδιότητες των πεδίων ενός πίνακα. Ο Δάσκαλος

Ιδιότητες Πεδίων 18/1/2019 Field Size - Μας επιτρέπει να καθορίσουμε το μέγιστο πλήθος των χαρακτήρων του πεδίου. Format - Καθορίζουμε τη μορφή με την οποία θα παρουσιάζονται τα δεδομένα στον χρήστη. Input Mask - Καθορίζουμε τη μορφή στην οποία θα μπορεί να καταχωρεί τα δεδομένα ο χρήστης. Ο Δάσκαλος

Ιδιότητες Πεδίων 18/1/2019 Caption - Καθορίζουμε το όνομα που θα εμφανίζεται στον πίνακα αντί για το αρχικό όνομα του πεδίου. Default Value - Καθορίζουμε την τιμή που θα καταχωρείται αυτόματα στο συγκεκριμένο πεδίο σε κάθε νέα εγγραφή. Validation Rule - Εισάγουμε κριτήρια στο πεδίο προκειμένου να περιορίσουμε τις τιμές που μπορεί να δέχεται. Ο Δάσκαλος

Ιδιότητες Πεδίων 18/1/2019 Validation Text - Ορίζουμε το μήνυμα σφάλματος που θα εμφανίζεται όταν οι τιμές που καταχωρούνται δεν πληρούν τα κριτήρια του κανόνα επικύρωσης. Required - Επιλέγουμε εάν θα είναι υποχρεωτική η καταχώριση δεδομένων στο πεδίο ή αν θα επιτρέπεται να το αφήνουμε κενό. Decimal Places - Καθορίζουμε το πλήθος των δεκαδικών ψηφίων που θα εμφανίζονται στα δεξιά της υποδιαστολής. Ο Δάσκαλος

Να λύσετε τις πιο κάτω ασκήσεις ατομικά και σε συνεργασία με τον Δάσκαλο. (Φύλλα Εργασίας σελ (61-62) ασκήσεις (1-21)(10’) 18/1/2019 Ο Δάσκαλος

Να λύσετε τις πιο κάτω ασκήσεις ατομικά και σε συνεργασία με τον Δάσκαλο. (Δραστηριότητες Αξιολόγησης) (Φύλλα Εργασίας σελ (62) ασκήσεις (22-29)(10’) 18/1/2019 Ο Δάσκαλος

Ασκήσεις στο σπίτι (Φύλλα Εργασίας σελ 63-64) 18/1/2019 Ασκήσεις στο σπίτι (Φύλλα Εργασίας σελ 63-64) Άσκηση 38-41 Παρατήρηση: Οι ασκήσεις να γίνουν σε φύλλο Α4 και να επιστραφούν στο Δάσκαλο το επόμενο μάθημα. Ο Δάσκαλος

Πηγές Πληροφορική Γ’ Γυμνασίου Σημειώσεις (Σελίδες: 72-76) 18/1/2019 Πληροφορική Γ’ Γυμνασίου Σημειώσεις (Σελίδες: 72-76) Ο Δάσκαλος