Run. ασφαλής προσέγγιση Έλεγχος ζωτικών λειτουργιών Εκτίμηση κατάστασης ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γωγώ Παπαδοπούλου ΠΡΟΣΟΧΉ! Το εκπαιδευτικό υλικό που ακολουθεί είναι ένα μικρό μόνο δείγμα-μέρος του εκπαιδευτικού υλικού.
Advertisements

ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩN
Ιορδάνης Γ. Αμπατζίδης ΕΚΑΒ Πάτρας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ ΜΟΤΕP
Σεμινάριο Ανανηπτών ΚΑΡΠΑ
Ακαδ. ‘Ετος Α Ρ Χ Ι Τ Ε Κ Τ Ο Ν Ι Κ Ο Σ Σ Χ Ε Δ Ι Α Σ Μ Ο Σ 9: Α Σ Τ Ι Κ Ο Σ Σ.
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΝΕΑΣ ΓΡΙΠΗΣ Α/Η1Ν1Ν Διεύθυνση Υγείας Ν.Α.Μ.
ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. AF Studies ΚΑΡΔΙΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ ΖΗΚΟΣ ΚΕΝΤΡΟΣ ΘΑΝΑΣΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
Βερβαινιώτης Π. εβδομάδα 8η
Πρώτες Βοήθειες γύρω από το νερό
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
ΠΑΤΑ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟ f5 ΣΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ
Το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας (από την πλευρά του Λύκου)
« Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΦΟΥΡΝΑΡΗΣ »
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΟΛΥΤΡΑΥΜΑΤΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
ΠΝΙΓΜΟΣ & ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
Σε ΠΑΙΔΙΑ.
ΜΕΤΡΗΣΗ ΖΩΤΙΚΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ
Κάντε κλικ σε ένα από τα κεφάλαια παρακάτω για να πάρετε περισσότερες πληροφορίες ή κάντε κλικ στο κουμπί Επόμενο για να ξεκινήσει η ιστοσελίδα φροντιστήριο.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΟΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ (ΚΑΡ.Π.Α)
Σκοπός Σκοπός της άσκησης αυτής είναι η στερεογραφική απεικόνιση του επιπέδου του ρήγματος, καθώς και του βοηθητικού επιπέδου και του επιπέδου δράσης και.
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α ΤΑ Μ Ε Τ Α Π Τ Υ Χ Ι Α Κ Ω Ν Σ Π Ο Υ Δ Ω Ν.
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
ΕΠΑΛ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ
Διαδικασία Αναζωογόνησης για Ενήλικες-Παιδιά-Βρέφη
Ένα τυχαίο μη ειδικευμένο άτομο έχει την πιθανότητα να κάνει καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση (ΚΑΑ) περισσότερες από 6 φορές στη ζωή του και υπάρχει πιθανότητα.
Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Πάνου Χαρίκλεια & Μπρισένιου θεοδώρα
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Σεμινάριο Βασικής Υποστήριξης της Ζωής & Αυτόματης Εξωτερικής Απινίδωσης.
Γλώσσα & Φύλο Μύθος ή πραγματικότητα ; Επιμέλεια : Νάσος Σπετσιέρης.
Καρδιοαναπνευτική αναζωογόνηση (KAA-ΚΑΡΠΑ)
Καρδιοαναπνευτική αναζωογόνηση (KAA-ΚΑΡΠΑ)
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ: μυθοι και πραγματικοτητες
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Επιμέλεια: Ελευθερία Φανουράκη
ΜΥΕΣ ΤΟΥ ΘΩΡΑΚΑ Α. ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ
5. ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΩΝ ΑΝΑΠΝΟΩΝ
Πρώτες Βοήθειες Ioannis Lazarettos MD PhD Orthopaedic Surgeon 1.
Μάλαξη Λεμφικού Συστήματος
Σεμινάριο Βασικής Υποστήριξης της Ζωής & Αυτόματης Εξωτερικής Απινίδωσης.
Μάθημα 5ο – 20/11/2015 Α’ βοήθειες σε Πνιγμό - Λιποθυμία
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
ΤΕΧΝΗΤΗ ΑΝΑΠΝΟΗ 31/03/2014.
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ
Χ Ο Ρ Ω Δ Ι Α. Πριν το τραγούδι Μην στέκεσαι κορδωμένος- άφησε τους ώμους ελεύθερους Σκέψου τι πρέπει να προσέξεις στο τραγούδι σου Σκέψου τις πρώτες.
ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ CPR ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.
ΤΜΗΜΑ ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ :ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ ΕΥΤΕΡΠΗ ΖΑΡΑΓΚΑ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΑ ΣΤΕΦΑΝΙΔΗ ΒΑΡΒΑΡΑ ΤΖΑΦΕΡΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΤΣΙΜΠΗΜΑ ΦΙΔΙΟΥ  Δώστε στο θύμα άφθονο νερό.  Αφαιρέστε οποιοδήποτε αντικείμενο ή ύφασμα το οποίο θα μπορούσε να σφίξει το μέλος, όσο αυτό πρήζεται,
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Ι 8 η Διάλεξη ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Ι ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟΥ ΤΟΠΟΥ ΤΩΝ ΡΙΖΩΝ Το σύστημα ελέγχου.
Πρώτες Βοήθειες γύρω από το νερό
Ελεγχοσ ζωτικων σημειων
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΑΝΑΝΗΨΗΣ ΝΕΟΓΝΟΥ
ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ ΑΠΙΝΙΔΩΤΗΣ
ΚΑΡΔΙΟΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Πρώτες βοήθειες Είναι οι πρώτες ενέργειες που κάνουμε στον τόπο
Οι αισθήσεις μας!!!!!.
ΛΗΨΗ ΔΕΙΓΜΑΤΩΝ ΑΡΤΗΡΙΑΚΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ (για μέτρηση αερίων αίματος)
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΑ – ΑΣΘΕΝΟΥΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΥΜΑΤΑ.
ΠΝΙΓΜΟΣ ή ΠΝΙΓΜΟΝΗ μορφή ασφυξίας που οφείλεται σε μηχανική απόφραξη της αναπνευστικής οδού.
ΚΑΡΠΑ Διαδικασία Αναζωογόνησης για Ενήλικες-Παιδιά-Βρέφη.
για να σχηματίσω τη λέξη
ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ ΑΠΙΝΙΔΩΤΗΣ
Κ Προσαρμόστε αυτό το πανό με το δικό σας μήνυμα! Επιλέξτε το γράμμα και προσθέστε το δικό σας κείμενο. Χρησιμοποιήστε ένα χαρακτήρα ανά διαφάνεια.
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ:ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Σ.Ε.Γ.Α.Σ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΜΕΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Δρ Χριστίνα Νάνου Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήμα Μαιευτικής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

run

ασφαλής προσέγγιση Έλεγχος ζωτικών λειτουργιών Εκτίμηση κατάστασης ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ

Τεχνητή Αναπνοή

Για να αποκαταστήσουμε τυχόν φραγή αναπνευστικής οδού από την γλώσσα ανασηκώνουμε το πηγούνι προς τα πίσω

Ελέγχουμε εάν υπάρχει σφυγμός Εάν δεν υπάρχει προχωράμε σε μαλάξεις Βλέπουμε τις κινήσεις του θώρακα Ακούμε τον ήχο της αναπνοής Αισθάνομαι την εκπνοή στο μάγουλο ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΗΜΑΤΑ

Πιέζουμε έχοντας ευθεία τους αγκώνες Πιέζουμε το στέρνο 4-5 εκατοστά Μία αναπνοή με 15 συμπιέσεις Δεν σταματάμε μέχρι να έρθουν οι διασώστες ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΦΥΓΜΟΣ

Σ Ε Ι Ρ Α Ε Ν Ε Ρ Γ Ε Ι Ω Ν

ΕΠΟΜΕΝΗ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ Αντιμετώπιση καταστάσεων Πνιγμού Εγκαυμάτων Ηλεκτροπληξίας