TESTAS 1. Šviesos spindulys krito 36o kampu ir perėjo iš optiškai tankesnės į optiškai retesnę terpę. Kuri sąlyga teisinga? A. α = γ B. α > γ C. α.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΛΛΕΥΜΑΤΩΝ Τζίμας Σπύρος Μηχανικός Μεταλλείων – Μεταλλουργός ΕΜΠ.
Advertisements

ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΚΑΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ Ι B.Tζώρτζη Ειδική Επιστήμονας.
ΣΥΣΤΑΣΗ - ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Οι δήμοι και οι περιφέρειες συγκροτούν τον πρώτο και δεύτερο βαθμό τοπικής αυτοδιοίκησης.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ (Ιούνιος 2011) Περιεχόμενο και καινοτόμα στοιχεία του νέου Προγράμματος Σπουδών Λογοτεχνίας στην υποχρεωτική Εκπαίδευση.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ αποβλΗτων Α. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΤΗΝΟ-ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
Ημερίδα Ενημέρωσης Δυνητικών Δικαιούχων του ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Εξειδίκευση Εφαρμογής ΕΠ 1.
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
Οικονομικά Μαθηματικά Πρόσκαιρες Ράντες Γιανναράκης Γρηγόρης Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Γρεβενά)
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΒΑΑ) ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ.
ΤΟΜΕΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ. ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ.
Κάθετες και πλάγιες. Κάθετα και πλάγια τμήματα Έστω ευθεία ε και σημείο Α εκτός αυτής. ε Κ Β Α Από το Α διέρχεται μοναδική κάθετη. Έστω ζ μια άλλη ευθεία.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ
ΤΟ ΝΕΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΔ 126/2016.
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Οι Αριθμοί … 5.
ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ
Το ερώτημα "τι είναι επιστήμη;" δεν έχει νόημα χωρίς κάποιο χρονικό προσδιορισμό Όταν τις δεκαετίες του 80 και του 90 κατέρρεε το αποκαλούμενο ανατολικό.
Ποιοί είναι οι δικαστικοί σχηματισμοί του Δικαστηρίου;
Ενημέρωση για αλλαγές στο Γυμνάσιο
ΑΠO ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ Β1 1.ΙΑΣΟΝΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ ΜΑΚΡΗ 2.ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΓΕΡΟΔΗΜΟ
Koντά στο τζάκι.
Σύσταση Κ.Φ.Ι.Κ.Β (Nόμος 141) 1η Συνεδρίαση Κ.Φ.Ι.Κ.Β. 7 ΜΑΡΤΙΟΥ 1990 Έγκριση Κανονισμών 1995 Λειτουργία.
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
ΜΕΣ’ ΤΟΥ ΒΟΣΠΟΡΟΥ ΤΑ ΝΕΡΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ
Οι αλλαγεΣ Στο ΓυμναΣιο
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Θεόδωρος Μητράκος Τράπεζα της Ελλάδος Πάνος Τσακλόγλου
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Ποια είναι η προπαίδεια;
Stiklo lūžio rodiklio nustatymas PPT (pasirenkama tema)
Šviesos atspindys Kauno „Nemuno“ mokykla- daugiafunkcis centras
اعداد الأستاذ/ عبدالرؤوف أحمد يوسف
REOSTATAI Darbą parengė: Ernesta Lupeikytė ir Gabija Peldžiūtė, 9kl.
Trinties jėgos aplink mus
ATSISKAITYMAS EXCEL PROGRAMA
Αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας
A 1. SKAIDRĖS TURINYS KEIČIAMAS PELĖS KLAVIŠU ARBA AUTOMATIŠKAI
Mechaninės Bangos 10 klasė.
Susisiekiantieji indai
Kūnų plūduriavimo sąlygų tyrimas PPT – pasirenkama tema
Ιστορία 8η Σέρλοκ Χολμς.
Skysčio paviršiaus įtemptis
Archimedo jėga Darbą atliko Kauno Tado Ivanausko progimnazijos 8a klasės mokiniai: Vytautas Savickas ir Justinas Krutkevičius.
ŠVIESOS DISPERSIJA. KŪNŲ SPALVOS
Kūnų masė Kauno „Vyturio“ gimnazija
Medžiagos tankio nustatymas
reikia panaudoti žinias; neužtenka norėti, reikia veikti. J. V. Getė
Kūnų plūduriavimas 8 klasė.
Omo dėsnio grandinės daliai tyrimas PPT - 27
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΡΟΕΔΡΩΝ Π.Φ.Σ. 5 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018.
11ο γυμνάσιο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ – ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ Α΄ΤΑΞΗΣ …στη μεγαλύτερη βαθμίδα! … μεγαλύτερες απαιτήσεις! …νάτην και η εφηβεία!!
Мероприятие, посвященное восстанию студентов
“ХХІ ғасыр өскіндері” интеллектуальдық сайыс 5-6 сынып
Екі векторды векторлық көбейту
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
Σύντομος οδηγός υποψηφίου συμβούλου/προέδρου κοινότητας
Ο ερμηνευτικός διάλογος
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
7η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΕΠ - ΥΜΕΠΕΡΑΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

TESTAS 1. Šviesos spindulys krito 36o kampu ir perėjo iš optiškai tankesnės į optiškai retesnę terpę. Kuri sąlyga teisinga? A. α = γ B. α > γ C. α < γ D. α ≥ γ E. α ≤ γ 2. Šviesos spindulys krito 24o kampu ir perėjo iš optiškai retesnės į optiškai tankesnę terpę. Kuri sąlyga teisinga? A. α = γ B. α > γ C. α < γ D. α ≥ γ E. α ≤ γ 3. Šviesos spindulys krinta iš vandens į orą. Kokiu kampu turi kristi spindulys, kad išeitų į orą? (αr - ribinis visiško atspindžio kampas) A. α > αr B. α ≤ αr C. α = αr D. α ≥ αr E. α < αr 4. Šviesos spindulys krinta iš vandens į orą. Kokiu kampu turi kristi spindulys, kad atsispindėtų? (αr - ribinis visiško atspindžio kampas) A. α ≤ αr B. α > αr C. α = αr D. α < αr E. α ≥ αr 5. Šviesa sklinda iš stiklo į orą kaip pavaizduota (1 pav.). Kuriuo atveju yra teisingai užrašytas lūžio dėsnis, jei žinome stiklo lūžio rodiklį? sinP = n∙sinR D. sinP = n∙sinS sinQ = n∙sinR E. sinQ = n∙sinS sinP = n/sinR F. n=sinS/sinQ 1 pav.

TESTAS 6. Kokį miražą stebime? A. apatinį B. viršutinį

Užduotys I grupė 1. Šviesa išėjo iš deimanto į orą. Lūžio kampas lygus 42o. Koks šviesos kritimo kampas į terpių ribą? 2. Ar skirtingų terpių (vandens ir gintaro) ribiniai visiškojo atspindžio kampai vienodi? Kokie jie? 3. Kodėl rūkas neskaidrus, nors sudarytas iš smulkių vandens lašelių? II grupė 1. Ar skirtingų terpių (vandens ir gintaro) ribiniai visiškojo atspindžio kampai vienodi? Kokie jie? 2. Ar išeis spindulys iš vandens į orą, kai kritimo kampas lygus: a) 30o; b) 60o? 3. Kodėl rūkas neskaidrus, nors sudarytas iš smulkių vandens lašelių? III grupė (gabiems mokiniams) 1. Ar skirtingų terpių (vandens ir gintaro) ribiniai visiškojo atspindžio kampai vienodi? Kokie jie? 2. Ar išeis spindulys iš vandens į orą, kai kritimo kampas lygus: a) 30o; b) 60o? 3. Šviesa pereina iš glicerolio į vandenį. Apskaičiuokite: kam lygus ribinis visiškojo vidaus atspindžio kampas; b) kokiu greičiu šviesa sklinda glicerolyje bei vandenyje?