Cylinders & Cones © T Madas.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ 9 – ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΧΑΜΗΛΗΣ ΤΑΣΕΩΣ – ΜΕΡΟΣ Γ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: 1.Γραμμή.
Advertisements

ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΦΡΥΔΙΩΝ ΟΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ ΤΟ F.D.T. ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΥΖ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ Η’ ΤΟΥ ΠΑΧΟΥΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ.
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Εργαστηριακή Άσκηση 4 Μελέτη της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης.
1 Φοιτήτρια : ΓΙΑΛΙΤΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ Τμήμα : ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ Α.Μ. : B15939.
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
ΟΥΡΟΛΙΘΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ Πανεπιστημιακή Παιδοχειρουργική Κλινική Διευθυντής : Kαθηγητής Σ. Γαρδίκης.
Αισθητήρια Όργανα και Αισθήσεις 1.  Σύστημα αισθητηρίων οργάνων: αντίληψη μεταβολών εξωτερικού & εσωτερικού περιβάλλοντος  Ειδικά κύτταρα – υποδοχείς.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
ΔΕΛΤΙΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΗΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ Καθ Αθηνά Μαυρίδου Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων ΤΕΙ Αθήνας.
Δρ Θρασύβουλος Μανιός Αναπληρωτής Καθηγητής ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Αρδεύσεις – Στραγγίσεις.
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ Κανονισμοί λειτουργίας εργαστηρίου.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΤΗΝΟ-ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Φυσική Β΄ Λυκείου Άσκηση 1 (άσκηση 4, εργ. οδ. Α΄ Λυκείου)
MSc in Management and Information Systems
Μυριούνη Ελένη-Νέλλη Κακοσίμου Ευαγγελία
…στη Χώρα των Αισθήσεων…
Συστήματα θέρμανσης - Κατανομή της θερμότητας
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
Μελέτη της Κίνησης μιας Φυσαλίδας σε Γυάλινο Σωλήνα
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας
ΒΑΣΙΚΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ
Ο Κύκλος του Νερού (Φυσική) Μεταβιτσιάδου Ελένη Σελίδα 1
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
CombiSet CS 1212 Ι Προϊοντικά χαρακτηριστικά
ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ & ΜΥΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ
Χημική Αντίδραση Στέλλα Θεοδωράκη Άρτεμης Κατσάρη Ρομίνα Κάρκαλου
ΚΑΤΑΚΛΙΣΗ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΑΠΌ ΘΑΛΑΣΣΑ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εργασία Φυσικής.
ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ
ΕΜΒΑΔΟΝ ΕΠΙΠΕΔΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ
Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΝΤΖΙΟΥ Α.Μ:Δ201603
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Γνωριμία με το Σχολικό Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών (μετρήσεις, αβεβαιότητα) Gastr CLUB α.
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
Άσκηση 1 ΜDH (IU / g ήπατος) ΙCDH (IU/ g ήπατος)
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΞΑΕΡΙΣΤΗΡΩΝ - ΑΠΟΡΡΟΦΗΤΗΡΩΝ
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Βαρύτητα Αστέριος Μπλιώνας Η Βαρύτητα.
ΤΜΗΜΑ : Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ)
ΑΙΜΑ Με γυμνό μάτι φαίνεται σαν ένα απλό υγρό
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η ΜΑΖΑ, ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΚΑΙ Η «ΗΛΙΚΙΑ» ΜΑΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ
The area formula is related the size of the RADIUS of the circle
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
אורך, היקף, שטח ונפח.
العنوان الحركة على خط مستقيم
Τεχνολογία & εφαρμογές μεταλλικών υλικών
ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΡΟΚΑΡΥΩΤΙΚΩΝ ΚΥΤΤΑΡΩΝ
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Περιφερειακό Σύστημα Ακοής
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΧΟΣ Ο μαθητής να μπορεί να τοποθετεί ορθά τις διαστάσεις και κάμνει σωστή χρήση της κλίμακας.
Κοφινάς Γεώργιος Καρδιολόγος-Εντατικολόγος
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
ΔΑΠΕΔΟΘΕΡΜΑΝΣΗ Στη δαπεδοθέρμανση το στοιχείο που αποδίδει τη θερμότητα είναι το δάπεδο του χώρου. Το δάπεδο θερμαίνεται από σωλήνες που έχουν τοποθετηθεί.
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
          
ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟ ΕΚΦΕ Καρδίτσας.
Trigonometry – Sine & Cosine – Angles – Demonstration
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Cylinders & Cones © T Madas

Volume of a Cylinder © T Madas

π π π π Calculate the volume of these cylinders V = r 2 h V = r 2 h 10 cm 5 m 22 m 40 cm V = r 2 x h V = r 2 x h π π V = x 102 x 40 V = x 52 x 22 π π V ≈ 12566 cm3 [n. w. n.] V ≈ 1728 m3 [n. w. n.] © T Madas

π π π π Calculate the volume of these cylinders V = r 2 h V = r 2 h 12 cm 4 m 18 m 35 cm V = r 2 x h V = r 2 x h π π V = x 122 x 35 V = x 42 x 18 π π V ≈ 15834 cm3 [n. w. n.] V ≈ 905 m3 [n. w. n.] © T Madas

π π π π Calculate the volume of these cylinders V = r 2 h V = r 2 h 11 cm 2 m 6 m 42 cm V = r 2 x h V = r 2 x h π π V = x 112 x 42 V = x 22 x 6 π π V ≈ 15966 cm3 [n. w. n.] V ≈ 75 m3 [n. w. n.] © T Madas

Surface Area of a Cylinder © T Madas

π π π π Calculate the Surface Area of these Cylinders S = 2 r h + 2 10 cm 5 m 22 m 40 cm S = 2 r h + 2 r 2 h + 2 r 2 π π S = 2 r π π S = 2 x 10 x 40 + 2 x 102 S = x 22 + 2 x 52 x π x π 2 x 5 x π x π S ≈ 2513.27 + 628.32 S ≈ 691.15 + 157.08 S ≈ 3142 cm2 [n. w. n.] S ≈ 848 m2 [n. w. n.] © T Madas

π π π π Calculate the Surface Area of these Cylinders S = 2 r h + 2 17 cm 4 m 14 m 38 cm S = 2 r h + 2 r 2 h + 2 r 2 π π S = 2 r π π S = 2 x 17 x 38 + 2 x 172 S = x 14 + 2 x 42 x π x π 2 x 4 x π x π S ≈ 4058.94 + 1815.84 S ≈ 351.86 + 100.53 S ≈ 5875 cm2 [n. w. n.] S ≈ 452 m2 [n. w. n.] © T Madas

π π π π Calculate the Surface Area of these Cylinders S = 2 r h + 2 15 cm 9 mm 24 mm 50 cm S = 2 r h + 2 r 2 h + 2 r 2 π π S = 2 r π π S = 2 x 15 x 50 + 2 x 152 S = x 24 + 2 x 92 x π x π 2 x 9 x π x π S ≈ 4712.39 + 1413.72 S ≈ 1357.17 + 508.94 S ≈ 6126 cm2 [n. w. n.] S ≈ 1866 mm2 [n. w. n.] © T Madas

Volume of a Cone © T Madas

π π Calculate the volume of these cones V = r 2 h V = r 2 h = = ≈ ≈ 9 cm 8 cm 6 cm 4 cm V = 1 3 r 2 h V = 1 3 r 2 h π π 1 3 = x π x 62 x 8 1 3 = x π x 42 x 9 ≈ 302 cm3 ≈ 151 cm3 © T Madas

π π Calculate the volume of these cones V = r 2 h V = r 2 h = = ≈ ≈ 19 mm 14 m 9 mm 4 m V = 1 3 r 2 h π V = 1 3 r 2 h 1 3 π = x π x 92 x 19 1 3 = x π x 42 x 14 ≈ 1612 mm3 ≈ 235 m3 © T Madas

π π Calculate the volume of these cones V = r 2 h V = r 2 h = = ≈ ≈ 9 cm 12 cm 5 cm 3 cm V = 1 3 r 2 h π V = 1 3 r 2 h 1 3 π = x π x 52 x 9 1 3 = x π x 32 x 12 ≈ 236 cm3 ≈ 113 cm3 © T Madas

Surface Area & Volume of a Cylinder © T Madas

π π π π V = r 2 h V = V ≈ 12566 cm3 S = 2 r h + 2 r 2 S = 2 + 2 S ≈ Calculate the volume and the surface area of this cylinder 10 cm V = r 2 x h π V = x 102 x 40 π 40 cm V ≈ 12566 cm3 [n. w. n.] S = 2 r h + 2 r 2 π π S = 2 x 10 x 40 + 2 x 102 x π x π S ≈ 2513.27 + 628.32 S ≈ 3142 cm2 [n. w. n.] © T Madas

π π π π V = r 2 h V = V ≈ 91609 mm3 S = 2 r h + 2 r 2 S = 2 + 2 S ≈ Calculate the volume and the surface area of this cylinder 18 mm V = r 2 x h π V = x 182 x 90 π V ≈ 91609 mm3 [n. w. n.] 90 mm S = 2 r h + 2 r 2 π π S = 2 x 18 x 90 + 2 x 182 x π x π S ≈ 10178.76 + 2035.75 S ≈ 12215 mm2 [n. w. n.] © T Madas

π π π π V = r 2 h V = V ≈ 15.3 m3 S = 2 r h + 2 r 2 S = 2 + 2 S ≈ Calculate the volume and the surface area of this cylinder V = r 2 x h π 1.8 m V = x 1.82 x 1.5 π 1.5 m V ≈ 15.3 m3 [1 d.p.] S = 2 r h + 2 r 2 π π S = 2 x 1.8 x 1.5 + 2 x 1.82 x π x π S ≈ 16.96 + 20.36 S ≈ 37.3 m2 [1 d.p.] © T Madas

Volume of Cylinder and Cone © T Madas

π π π Calculate the volume of these solids V = r 2 h V = r 2 h V = = 10 cm 40 cm 9 cm 4 cm V = 1 3 r 2 h π V = r 2 x h π 1 3 V = x 102 x 40 = x π x 42 x 9 π V ≈ 12566 cm3 [n. w. n.] ≈ 151 cm3 © T Madas

π π π Calculate the volume of these solids V = r 2 h V = r 2 h V = = 12 cm 35 cm 19 mm 9 mm V = r 2 x h π V = 1 3 r 2 h π V = x 122 x 35 π 1 3 = x π x 92 x 19 V ≈ 15834 cm3 [n. w. n.] ≈ 1612 mm3 © T Madas

π π π Calculate the volume of these solids V = r 2 h V = r 2 h V = V ≈ 11 cm 42 cm 14 m 4 m V = r 2 x h π V = 1 3 r 2 h π V = x 112 x 42 π 1 3 V ≈ 15966 cm3 [n. w. n.] = x π x 42 x 14 ≈ 235 m3 © T Madas

© T Madas