Το μοντέλο JOHARI.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» ΜΟΝΑΔΑ Β’ - ΟΔΗΓΟΣ.
Advertisements

Γενική Συνέλευση, Τετάρτη 9 Μαρτίου ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ ● Γενική κατάσταση ● Οικονομικός απολογισμός 2015 – προϋπολογισμός 2016 ● Διοικητικός απολογισμός.
ΚΕΣΥΠ ΝΕΑΠΟΛΗΣ Υπεύθυνοι ΣΕΠ: ΤΣΙΟΝΚΗ Μ. - ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ Σ. ΝΕΑΠΟΛΗ: Αγ. Στεφάνου 26 Τηλέφωνο :
Κοινωνική επιχειρηματικότητα στον Μαραθώνα και προϋποθέσεις επιτυχίας Υπάρχουν δύο Ελλάδες. Αυτή που εξαναγκάζει και τους ίδιους τους υπηκόους της να καταπονεί.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Διδάσκων στο Ε.Π.ΠΑΙ.Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ E- mail :
Π. ΙΑΚΩΒΑΚΗ¹, Α. ΚΑΤΑΤΣΗ², Α. ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ³, ΑΘ. ΤΖΙΜΑΡΑ4, Α. ΑΝΤΩΝΙΟΥ5
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Η Εκπαίδευση των Παιδιών με Αναπηρία στα Χρόνια της Κρίσης στην Ελλάδα από τη Σκοπιά των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων Πελαγία Ι. Παπανικολάου ΜΔΕ Ποινικών &
Ο καταμήνιος κύκλος της γυναίκας
Νομοθετικό πλαίσιο για τα Εμπορικά Σήματα στην Ελλάδα
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΣΤΥΛΙΑΔΗ ΣΤΕΛΛΑ, ΜΒΑ
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ 58 ΑΘΗΝΑ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΜΙΛΟΥ MF
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ IV προστασία κτιρίων – Η/Μ εγκαταστάσεις.
Πρακτική άσκηση φοιτητών
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Salsa-Αργεντίνικο Τάνγκο
Κέντρο Συμβουλευτικής
Αρχές Οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων 1ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
Εάν τις αγαπάς ΑΛΗΘΙΝΑ ενθάρρυνε ΟΛΕΣ τις γυναίκες που γνωρίζεις να κάνουν τακτικά αυτοεξέταση και να κάνουν τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο μαστογραφία.
ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΕΡΕΧΘΕΙΟ - ΚΑΡΥΑΤΙΔΕΣ
Ιστορία και εικονογραφημένο βιβλίο
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α4 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
Εισηγήτρια: Τσιμεράκη Βαρβάρα, ACCT, MSc
11. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
ΛΕΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΗ ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΔΥΟ ΠΑΙΚΤΩΝ
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Επισυνάπτονται τα 25 ΠΔΣΒ των αντίστοιχων Δήμων των 4 ΠΕ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.....
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΙΙΙ Σκάλες Διδάσκων Νίκος.
ΔιδΑςκων Νίκος Κ. Μπάρκας
Μουσείο μαραθώνιου δρόμου Ολυμπιακός Μαραθώνιος του 1896
Ερευνητική εργασία ταξίδι στο Διαδίκτυο 20/7/
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ.
ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ ΧΑΝΙΩΝ Γιαμπουδάκη & Νεάρχου Τηλ.& fax:
που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 6 Οκτωβρίου
Μάθημα 2ο Δημιουργία χαρακτήρα Συγγραφή σκηνής.
Γενικές Αρχές Συντήρησης Πέτρας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ
Πρότυπο παρουσίασης προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων Γράψτε τον τίτλο του προγράμματος Σχολική μονάδα.
"Για να σερφάρεις στο Internet με ασφάλεια"
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ 3 Τοιχώματα - τα κατακόρυφα.
Οικονομική κρίση και αγορά εργασίας: Το τέλος των δημοσιονομικών αποκλίσεων και επιπτώσεις Σταύρος Ζωγραφάκης Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ
Ευρύτερη Άποψη της Κοινωνίας των Πολιτών για την Κατάσταση στην Κύπρο - Γραφείο Επιτρόπου Εθελοντισμού και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων.
4α. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
29η ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ Ε.Δ.Ε.Υ.Α.
Δημιουργία ομάδας στο facebook
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
ΕΜΜΗΝΟΡΥΣΙΑΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ Ν
ΕΡΓΟ : «Κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα έξοδος Σ.Σ. Αθηνών (Σ.Σ.Α.) – Τρεις Γέφυρες, με υπογειοποίηση στην περιοχή Σεπολίων» (Α.Σ.
Παναγιώτης Γ. Παπασταματίου Μέλος ΔΣ ΕΛΕΤΑΕΝ & ΕΣΗΑΠΕ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Ιωάννης Σταυρόπουλος ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.....
4α. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
Ενότητα A5.1.2β (Εντοπισμός Πληροφοριών στον Ιστό )
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Διδάσκοντας Φυσικές Επιστήμες στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Αμπελοκήπων
Αςφαλεια ςτο ψηφιακο κοςμο
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ Νίκος Κ. Μπάρκας
Προκήρυξη - Ανακοίνωση Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το μοντέλο JOHARI

Βηματική προσέγγιση της Επικοινωνίας Πομπός Δέκτης Μήνυμα Κωδικοποίηση Αποκωδικοποίηση Ανατροφοδότηση (Feed-Back)

Βήμα 2 Παράσιτα Ανατροφοδότηση (Feed-Back) Πομπός Μήνυμα Δέκτης Κωδικοποίηση Αποκωδικοποίηση Παράσιτα Πομπός Δέκτης Κωδικοποίηση Μήνυμα Αποκωδικοποίηση Ανατροφοδότηση (Feed-Back)

Βήμα 3 Παράσιτα Ανατροφοδότηση (Feed-Back) Θόρυβος Πομπός Μήνυμα Δέκτης Κωδικοποίηση Αποκωδικοποίηση Παράσιτα Πομπός Δέκτης Κωδικοποίηση Μήνυμα Αποκωδικοποίηση Ανατροφοδότηση (Feed-Back) Θόρυβος

Παρατηρήσεις για τον πομπό Το μήνυμα είναι το μέσο μεταφοράς ενέργειας (μονόδρομα ή και αμφίδρομα) με συγκεκριμένη κωδικοποίηση. Η πληροφορία είναι «μια παραδοχή του πομπού» πως θα μεταβάλει: Τη θέση του δέκτη. (Τοποθετείσαι στο Τμήμα Εξόδων) Τη λειτουργία του δέκτη. (Αύριο να έρθεις στις 09:00 στο Πρωτόκολλο) Την κίνηση του δέκτη. (Πήγαινε για έλεγχο [ή αντικατάσταση απυσιάζοντος] στην πόλη [τάδε]) Τη μνήμη του δέκτη. (Βάλε στο Αρχείο αυτά τα έγγραφα) Το βασικό προγραμματισμό του δέκτη. (Θα εφαρόζεται ο νέος νόμος [εγκύκλιος, Κοινή Υπουργική Απόφαση, Εγκύκλιος] για την υπηρεσία) Κωδικοποιεί την πληροφορία και τη μετατρέπει σε ενέργεια (κίνησης του αέρα [ηχητικά κύματα], ηλεκτρονίων [τηλέφωνο, τηλεδιάσκεψη], μεταβολή της ύλης [γραφή υπομνήματος] ή και το σύστημα [καταργείται η διάταξη])

Παρατηρήσεις για το δέκτη Ο δέκτης συνδέεται ενεργειακά με τον πομπό, με συμβατή ενεργειακή μορφή με αυτή του πομπού (Εάν ο πομός αποστέλλει e-mail, δεν είναι δυνατό να αναμένεται ταχυδρόμος!) Ο πομός και ο δέκτης έχουν κοινό κώδικα μετατροπής του μηνύματος σε πληροφορία. Ο δέκτης οφείλει να αποκτήσει τον κώδικα σε περίπτωση «κατιούσας» [από τους προϊσταμένους στους υφισταμένους πληροφορίας], όπως και ανιούσας [από τους υφισταμένους στους προϊσταμένους] {επειδή δεν είναι πρωτογενής «κατ’αρχή»}. Ως γελοίο: Οι υφιστάμενοι επιβάλουν στους προϊσταμένους τον κώδικα. Αν αποφάσιζαν να επιβάλουν τα «σύννεφα καπνού»; Ο δέκτης οφείλει με κάποιον τρόπο να αποδείξει πως έλαβε το μήνυμα και κατανόησε το περιεχόμενο της πληροφορίας που περιείχε και να το γνωστοποιήσει στον πομπό. [Μεγάλο πρόβλημα η διαβίβαση κλειστών φακέλων... Πως βεβαιώνεται το περιχόμενό τους;]

Παρατηρήσεις για την Επικοινωνία Ο θόρυβος εμποδίζει την «Καθαρή» μετάδοση του μηνύματος (δηλαδή τη σταθερή και χωρίς αλοιώσεις στη μεταφορά ενέργειας από τον πομπό στο δέκτη και αντίστροφα [ανατροφοδότηση]. Είναι ενέργεια που λαμβάνει ο δέκτης, χωρίς αυτή να περιλαμβάνει μήνημα [και φυσικά πληροφορία]) Τα παράσιτα αποτελούν μηνύματα από «άγνωστους πομπούς, προς άγνωστους δέκτες με άγνωστη κωδικοποίηση». Μπερδεύουν τις επικοιωνίες. (παράδειγμα τα σήματα μορς στα βραχέα κύμματα...) Μονώσεις: Συστήματα διακοπής της μεταφοράς ενέργειας (ηλεκτρικής – ακουστικής – οπτικής {φωτεινης} ). Μεταβολή των κωδίκων (από το αναλογικό τηλεοπτικό στο ψηφιακό σήμα).