Διαγωνισμός Αντιλογιών για μαθητές Στ΄ Δημοτικού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ELENA KATSOUNOTOU April, 22nd, 2013 Lisbon Partner logo here if needemove.
Advertisements

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ « ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ » ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΓΕΤ 15 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013 (
2 ος στόχος της σχολικής χρονιάς : η προαγωγή της δημιουργικότητας και της καινοτομίας στο μάθημα των Γαλλικών Τρόποι υλοποίησης του πιο πάνω.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Ηθική στην Έρευνα Η Ηθική αναφέρεται στα standards (νόρμες) που πρέπει να καθοδηγούν την γενικότερη συμπεριφορά του ερευνητή σε σχέση με τους συμμετέχοντες.
1920s ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Διοίκηση Τεχνολογίας Εργασία: “Sources of Innovation” Πρόγραμμα:MBA Part-Time.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Teachers 4 Europe” Εκπαιδευτικός : Τριανταφύλλου Μαρία 1 ο Πιλοτικό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών, Πέλλας Τάξη.
1 ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 6 Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΩΝ ΚΑΙ ΓΛΥΚΑΙΜΙΑΣ.
SCHOOL OF EUROPEAN EDUCATION - HERAKLION OPTIONS OF SUBJECTS FOR YEAR 3 (Γ’ ΤΑΞΗ)
Jean Monnet Workshop 20/2/2012 New Challenges and Approaches in the European Foreign Policy Η Συνθήκη της Λισαβόνας, η Οικονομική Κρίση και οι Νέες Προκλήσεις.
ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΡΙΚΚΑΙΩΝ 15 Νοεμβρίου 2013.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ & ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ, Δ/ντής Σπουδών Α/θμιας ΜΕΡΚΟΥΡΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ, Δ/ντής Σπουδών Β/θμιας.
Σ Ε Μ Ι Ν Α Ρ Ι Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ( TEACHER’S PROFESSIONAL DEVELOPMENT AND PROFESSIONALISM 1. Καθηγ. Σπύρος.
Ντύνοντας … την παράδοση Φωτογραφικό υλικό από τις δραστηριότητες των παιδιών στο πρόγραμμα «Teachers 4 Europe» Έκτη τάξη, Δημοτικού Σχολείου Παπάδου Μάρτιος.
Τηλεανίχνευση - Φωτογεωλογία και Μαθηματική Γεωγραφία Ενότητα 1: Τηλεανίχνευση - Ψηφιακή Ανάλυση Εικόνας Γιώργος Σκιάνης Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα.
MINISTRY OF EDUCATION AND RELIGIOUS AFFAIRS, CULTURE AND SPORTSMINISTRY OF EDUCATION AND RELIGIOUS AFFAIRS, CULTURE AND SPORTS Athens, 30 April 2013 Υλοποίηση.
SCIENCE EDUCATION Οργάνωση εξωσχολικών επισκέψεων/δράσεων Άννα Σπύρτου Άννα Σπύρτου.
και η σημασία του στη ζωή μας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Industry Led Software Development Cluster of Thessaloniki
Υποστηρίζω την άποψη μου επιχειρηματολογώντας
«ΕΡΕΥΝΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ – ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ»
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΕΝΟΧΩΝ, «ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΩΝ» ΟΜΑΔΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Επιχειρηματικότητα και Οικονομικό Περιβάλλον
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Οικονομικά Εργαλεία & Περιβαλλοντική Προστασία στην Ελλάδα ΜΑΘΗΜΑ 10.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Συνοδευτική Επιστολή COVER LETTER What is it? - Τι είναι αυτό;
fMRI: περιορισμοί Block design:
Adjectives Introduction to Greek By Stephen Curto For Intro to Greek
  Οδηγίες για τους Επιμορφούμενους
Διαγνωστικά Θέματα Λογοθεραπείας
Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΌ ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΟΥ Α1
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
«Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (ΜΔΕ) «Εφαρμοσμένη Νευροανατομία»
Συνεργασία και ομαδική εργασία
Επιμορφωτική Ενότητα 13 Χρήση ΤΠΕ για την ενίσχυση της δημιουργικότητας και της διερεύνησης στις φυσικές επιστήμες στην πρώιμη σχολική εκπαίδευση.
Επιμορφωτική Ενότητα 7 Ο ρόλος του παιχνιδιού και της εξερεύνησης στη διερεύνηση και τη δημιουργικότητα.
Επιμορφωτική ενότητα 9 Ο ρόλος του/της δασκάλου/ας
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
THE WISDOM OF TEAMS : CREATING THE HIGH-PERFORMANCE ORGANIZATION Based on the best selling book By Ron R Katzenbach & Douglas K Smith Harper Collins –
Χρονοπρογραμματισμός έργων
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ
ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΜΙΧΑΣ ΒΗΣΣΑΡΙΩΝ
Η Περιβαλλοντική Αγωγή εισήλθε στα εκπαιδευτικά συστήματα πολλών κρατών από την ανάγκη ανταπόκρισης στις όλο και αυξανόμενες πιέσεις της οικολογικής κρίσης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Διαβάστε τα πάντα για αυτό Ειδήσεις του Microsoft SharePoint
Σκιαγραφώ το μέλλον μου: πού, πώς, πότε και γιατί
Ψηφιακή ανάπτυξη και χρηματοδοτικά εργαλεία
TEACHERS 4 EUROPE «Οι Ολυμπιακοί Αγώνες από την αρχαία Ελλάδα στη σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ένωση» Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Αρετή Αλμπανούδη.
Χρίστος Τζάμας Διεύθυνση Υπηρεσιών Κατάρτισης Σεπτέμβριος 2018
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου Γυμνάσιο ΛΤ Σικίνου
ΑΣΚΗΣΗ στην ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ
Οργανωσιακή Θεωρία και Συμπεριφορά
Μάθημα 12ο Διδακτικά σενάρια
Βασίλης Μακράκης* & Νέλλη Κωστούλα-Μακράκη *UNESCO Chair ICT in ESD
Soft & Transversal Skills
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ‘ABC of Selling’. ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Υλικά και Δραστηριότητες Διδασκαλίας Μαθηματικών ΙΙ
Unit Circle.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Εθισμός Ηλιάνα Πούλου.
Κεφάλαιο 9: Θεμελιώδεις Αρχές της Οργάνωσης και Οργανωτικός Σχεδιασμός
2o ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαγωνισμός Αντιλογιών για μαθητές Στ΄ Δημοτικού Διαγωνισμός Αντιλογιών για μαθητές Στ΄ Δημοτικού Δρ. Αγάπη Βαβουράκη, Ελληνογερμανική Αγωγή

Διαγωνισμός Αντιλογιών Στ΄Δημοτικού Αγώνες αντιλογίας μεταξύ μαθητών και μαθητριών της ΣΤ δημοτικού σε θέματα της επιστήμης που επηρεάζουν την ποιότητα της ζωής μας και το κοινωνικό περιβάλλον.

Αντιλογίες: γιατί στο δημοτικό; Σε αντιστοιχία με το αναλυτικό πρόγραμμα Ελληνική Γλώσσα: επικοινωνιακές δεξιότητες Κοινωνική Πολιτική Αγωγή: υπεύθυνη και ενεργό συμμετοχή στο κοινωνικό γίγνεσθαι Φυσικές Επιστήμες: καλλιέργεια επιστημονικής σκέψης, έρευνας και μελέτης

Ενδυναμώνοντας τον μαθητή Αυθεντική δραστηριότητα: έννοια για τα παιδιά, παίρνουν πρωτοβουλία, αναπτύσσουν ιδέες, αναπτύσσουν δράση Διαθεματική προσέγγιση: Φ. Επιστήμες, Ελ. Γλώσσα, μαθηματικά, ICT, Κοιν.Πολ.Αγωγή Ομαδοσυνεργατική προσέγγιση: συνεργασία, συζητούν, διαφωνούν, αναλύουν, συνθέτουν, αποφασίζουν Δημιουργία Υπεύθυνων, δημοκρατικών και ενεργών πολιτών

Ενδυναμώνοντας τον εκπαιδευτικό Teachers must work smarter not harder… Today most innovation is the activity of networked teams, not individuals … Hargreaves (n.d.2003) Η ανάπτυξη κοινοτήτων εκπαιδευτικών ενθαρρύνει τη διαμόρφωση καινοτομικών προγραμμάτων, το «μοίρασμα» και τη διάχυση.

Ενδυναμώνοντας τον εκπαιδευτικό Εκπαιδευτικός μέλος εκπαιδευτικής κοινότητας μάθησης Δοκιμάζει νέα ιδέα, διαδικασία και όχι προϊόν, ανάπτυξη κοινών νοημάτων, μοιράζεται προβλήματα και ιδέες, υποστηρίζει ο ένας τον άλλο Εκπαιδευτικός στο ανοιχτό σχολείο Αλληλεπίδραση σε ευρύτερη κοινότητα Σχολείο Κόμβος (ΕΑ)- Σχολεία – Ακαδημαικοί φορείς (ΕΚΠΑ,ΦΠΨ) – διοικητικοί φορείς (Σχ. Συμβ.)

Κοινότητα Αντιλογιών

Η ψηφιακή πλατφόρμα

Το όραμα