Διαγωνισμός Αντιλογιών για μαθητές Στ΄ Δημοτικού Διαγωνισμός Αντιλογιών για μαθητές Στ΄ Δημοτικού Δρ. Αγάπη Βαβουράκη, Ελληνογερμανική Αγωγή
Διαγωνισμός Αντιλογιών Στ΄Δημοτικού Αγώνες αντιλογίας μεταξύ μαθητών και μαθητριών της ΣΤ δημοτικού σε θέματα της επιστήμης που επηρεάζουν την ποιότητα της ζωής μας και το κοινωνικό περιβάλλον.
Αντιλογίες: γιατί στο δημοτικό; Σε αντιστοιχία με το αναλυτικό πρόγραμμα Ελληνική Γλώσσα: επικοινωνιακές δεξιότητες Κοινωνική Πολιτική Αγωγή: υπεύθυνη και ενεργό συμμετοχή στο κοινωνικό γίγνεσθαι Φυσικές Επιστήμες: καλλιέργεια επιστημονικής σκέψης, έρευνας και μελέτης
Ενδυναμώνοντας τον μαθητή Αυθεντική δραστηριότητα: έννοια για τα παιδιά, παίρνουν πρωτοβουλία, αναπτύσσουν ιδέες, αναπτύσσουν δράση Διαθεματική προσέγγιση: Φ. Επιστήμες, Ελ. Γλώσσα, μαθηματικά, ICT, Κοιν.Πολ.Αγωγή Ομαδοσυνεργατική προσέγγιση: συνεργασία, συζητούν, διαφωνούν, αναλύουν, συνθέτουν, αποφασίζουν Δημιουργία Υπεύθυνων, δημοκρατικών και ενεργών πολιτών
Ενδυναμώνοντας τον εκπαιδευτικό Teachers must work smarter not harder… Today most innovation is the activity of networked teams, not individuals … Hargreaves (n.d.2003) Η ανάπτυξη κοινοτήτων εκπαιδευτικών ενθαρρύνει τη διαμόρφωση καινοτομικών προγραμμάτων, το «μοίρασμα» και τη διάχυση.
Ενδυναμώνοντας τον εκπαιδευτικό Εκπαιδευτικός μέλος εκπαιδευτικής κοινότητας μάθησης Δοκιμάζει νέα ιδέα, διαδικασία και όχι προϊόν, ανάπτυξη κοινών νοημάτων, μοιράζεται προβλήματα και ιδέες, υποστηρίζει ο ένας τον άλλο Εκπαιδευτικός στο ανοιχτό σχολείο Αλληλεπίδραση σε ευρύτερη κοινότητα Σχολείο Κόμβος (ΕΑ)- Σχολεία – Ακαδημαικοί φορείς (ΕΚΠΑ,ΦΠΨ) – διοικητικοί φορείς (Σχ. Συμβ.)
Κοινότητα Αντιλογιών
Η ψηφιακή πλατφόρμα
Το όραμα