ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ 1.ΠΟΙΟΣ?  Ένα σκάφος  Επιτροπή αγώνα με κάποιες εξαιρέσεις • Όχι από πληροφορία που προέρχεται από αίτηση αποκατάστασης ή μη έγκυρης ένστασης.
Advertisements

Γειά σας. Say: take a pencil. Πάρε ένα μολύβι. Nick, give me my book.
Γειά σας.
“ Ἡ ἀ γάπη ἀ νυπόκριτος. ἀ ποστυγο ῦ ντες τ ὸ πονηρόν, κολλώμενοι τ ῷ ἀ γαθ ῷ, τ ῇ φιλαδελφί ᾳ ε ἰ ς ἀ λλήλους φιλόστοργοι, τ ῇ τιμ ῇ ἀ λλήλους προηγούμενοι.
ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΝΕΦΡΙΤΙΔΑΣ ΛΥΚΟΥ ΜΟΥΣΤΑΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ. American College of Rheumatology Guidelines for Screening, Treatment, and Management of Lupus Nephritis.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
Business English Ενότητα # 9: Financial Planning Ευαγγελία Κουτσογιάννη Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Lesson 6c: Around the City I JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
 Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons.  Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ιστορία και Θεωρία της Τέχνης Η ιστορία της Τέχνης τους τελευταίους δυο αιώνες - Pablo.
Προσομοίωση Δικτύων 3η Άσκηση Δημιουργία, διαμόρφωση μελέτη σύνθετων τοπολογιών.
Time Management Matrix Assignment Submitted By Safwan Zubair October 21, 2013 BUS Contemporary Business Practice Professor Nankin.
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας. ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ.
3nd Training Workshop 12th of October 8:30 -16:30
Μαθαίνω με “υπότιτλους”
Υπευθ. μαθήματος : Ιωάννης Οικονομόπουλος Συνδιδάσκων: Ιωάννης Μπόσης
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας
Matrix Analytic Techniques
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Η ανάπτυξη του κωφού παιδιού
Υποστηρίζω την άποψη μου επιχειρηματολογώντας
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Class X: Athematic verbs II
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ (ΔΙΠΛΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ) - ΣΥΝΑΣΦΑΛΙΣΗ
Υδρόβια Φυτά Θεοφανώ Κούλεντρου Rippling Water (Basic)
φίλτρα IIR (Infinite Impulse Response)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Μουσενίκας Δημήτριος Βλάχος Χριστόδουλος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
(ALPHA BANK – EUROBANK – PIRAEUS BANK)
Το ιερό δισκοπότηρο της ΙΕ γλωσσολογίας
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΜΣ
Μία πρακτική εισαγωγή στην χρήση του R
Η κοιτίδα των ΙΕ Η συνέχεια.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
aka Mathematical Models and Applications
GLY 326 Structural Geology
ΑΣΚΗΣΗ στην ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Find: ρc [in] from load γT=110 [lb/ft3] γT=100 [lb/ft3]
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Βάλια Τόλιου, Registry Manager for Greece
τ [lb/ft2] σ [lb/ft2] Find: c in [lb/ft2] σ1 = 2,000 [lb/ft2]
Find: Force on culvert in [lb/ft]
Class IV Aorist Adverbial Participle © Dr. Esa Autero
Παυλίνα Χατζηθεοδούλου-Λοϊζίδου Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ The “MiGreat Project”- n IT01-KA has been funded with support from the European Commission. This document reflects the.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
2013 edition Wilfred E. Major
Find: ρc [in] from load (4 layers)
CPSC-608 Database Systems
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Class X: Athematic verbs II © Dr. Esa Autero
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος Επιτροπή αγώνα με κάποιες εξαιρέσεις Όχι από πληροφορία που προέρχεται από αίτηση αποκατάστασης ή μη έγκυρης ένστασης Όχι από αναφορά που προέρχεται από ενδιαφερόμενο μέρος διαφορετικό από τον εκπρόσωπο του σκάφους ** Έαν λάβει μία αναφορά όπως απαιτείται από τον κανόνα 43.1(c) και 78.3 ΠΡΕΠΕΙ να κάνει ένσταση Επιτροπή Ενστάσεων Όμως ναι.... Εάν μάθει για ένα συμβάν που εμπλέκει ένα σκάφος και έχει προκαλέσει σοβαρή ζημιά ή τραυματισμό Εάν κατά τη διάρκεια μις ΕΓΚΥΡΗΣ ΕΝΣΤΑΣΗΣ μάθει ότι κάποιο άλλο σκάφος που δεν είναι διάδικος, εμπλέκεται στο συμβάν και μπορέι να έχει παραβιάσει κάποιον κανόνα

ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ – ΠΛΗΡΟΦΟΡΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΝΑΓΟΜΕΝΟ Στην πρώτη εύλογη ευκαιρία μετά το συμβάν Εάν το συμβάν αφορά περιστατικό που έγινε στο στίβο στο οποίο εμπλέκεται ή είδε ΠΡΕΠΕΙ: Να φωνάξει τη λέξη «PROTEST» Εάν το σκάφος είναι σε απόσταση που η φωνή δεν ακούγεται, δεν είναι υποχρεωμένο να φωνάξει αλλά πρέπει να ειδοποιησεί το σκάφος στην πρώτη εύλογη ευκαιρία Να επιδείξει κόκκινη σημαία μέχρις ότου πάψει να αγωνίζεται Εάν το ενάγον σκάφος έχει μήκος μικρότερο από 6 μέτρα δε χρειάζεται να επιδείξη κόκκινη σημαία Εάν το συμβάν έχει προκαλέσει ζημιά ή τραυματισμό ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΗ ΣΤΑ ΣΚΑΦΗ ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ... Δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις του κανόνα και πρέπει να προσπαθήσει να πληροφορήσει το άλλο σκάφος μέσα στο χρονικό όριο που πριγράφεται στον κανόνα 61.3

ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ – ΧΡΟΝΙΚΟ ΟΡΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΛΟΥ Εάν δεν αναφέρεται τίποτα τότε .... 2 ώρες μετά τον τερματισμό του τελευταίου σκάφους στην ιστιοδρομία Η επιτροπή ενστάσεων μπορεί να παρατείνει το χρονικό όριο εάν υπάρχει εύλογος λόγος να το κάνει

ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ – ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΝΣΤΑΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΠΤΗ και να προσδιορίζει Τον ενάγοντα και εναγόμενο Το περιστατικό, συμπεριλαμβανομένου το που και πότε έγινε (Δες επόμενο slide). Τον κανόνα ή του ς κανόνες που ο ενάγων πισεύει ότι έχουν παραβιασθεί Το όνομα του εκπροσώπου του ενάγοντος σκάφους ***Το 2 πρέπει να έχει συμπληρωθεί ***Το 1 μπορεί να συμπληρωθεί οποτεδήποτε πριν απο την ακρόαση ***Το 3και 4 μπορούν να εκπληρωθούν πρίν ή κατά την ακροάση

ISAF Racing Rules Question and Answer Service J 010 Q&A 2013-035 Published: 25 October 2013 Situations A series with 6 races are sailed over two days with 3 races each day. There are incidents in Race 5, which is sailed on the second day, and several protests are lodged within the time limit. Question1 Boat A lodges a protest against boat B, referring to an incident in Race 6. At the opening of the hearing, B’s representative does not object to the validity of the protest, but says that the incident was in Race 5 and not Race 6. On reflection, A’s representative agrees that B is correct. May the hearing proceed on the basis that the incident, if any, was in Race 5? Answer 1 No. Rule 61.2(b) requires that the incident, including where and when it occurred, is identified when a protest is lodged. Question 2 Boat C lodges a protest against boat D, referring to an incident in Race 5 when Mark 1 was rounded for the first time. D’s representative does not object to the validity of the protest, but says that the incident happened when Mark 1 was passed for the second time. On reflection, C’s representative agrees that D is correct. May the hearing proceed on the basis that the incident, if any, occurred at the second rounding of the mark? Answer 2 No. See answer 1.

ISAF Racing Rules Question and Answer Service J 010 Q&A 2013-035 Published: 25 October 2013 Boat E lodges a protest against boat F, referring to an incident in Race 2. In response to a question from the protest committee chairman at the opening of the hearing, F’s representative says that ‘Race 2’ refers to the second race of the second day – which was Race 5 of the series. May the hearing proceed on the basis that the incident, if any, was in Race 5? Answer 3 Yes. This is a different, but equally valid identification. The protest identifies when and where the incident happened. Question 4 Would the answer to any of the questions above be different if the protestee had, at the opening of the hearing, objected to the validity of the protest based on the reasons mentioned? Answer 4 No. For the purpose of the contents of a protest, the validity requirements are as stated in rule 61.2. Question 5 N lodges a protest against P, referring to Race 5. Under ‘Time and place of incident’, N’s representative has written ‘second passage of windward mark’. P’s representative objects to the validity of the protest on the grounds that the time of the incident has not been stated. Is the protest valid? Answer 5 Yes, provided all other validity requirements are met. Referring to a specific rounding of a specific mark will normally meet the requirements for identifying where and when an incident occurred. Only in very special circumstances will the actual time of the incident be required in order for a protest to comply with rule 61.2(b).