Το σχολείο της γέφυρας Στο Νέο Δελχί, κάτω από μια γέφυρα του Μετρό, συντελείται καθημερινά ένα μικρό θαύμα. Γύρω στα 70 παιδιά από τις γειτονικές παραγκουπόλεις.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
MicroMeGaS ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών
Advertisements

The KaZaA Overlay: A Measurement Study Παρουσίαση: Πεχλιβάνη Φωτεινή Σταθοπούλου Ευγενία Φωτόπουλος Βασίλης Authors: Jian Liang, Rakesh Kumar, Keith W.
Σήψη-Σηπτική καταπληξία
30/11/2012 Μετεγχειρητική Παρακολούθηση – follow up: μέτρηση πιέσεως στον αορτικό σάκο Ηλίας Α. Καπερώνης Επιμελητής Β’, Αγγειοχειρουργός Σισμανόγλειο.
Ανάλυση Συσχέτισης IΙ Οι διαφάνειες στηρίζονται στο P.-N. Tan, M.Steinbach, V. Kumar, «Introduction to Data Mining», Addison Wesley, 2006.
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ.
 Ποια η σχέση κινηματογράφου και ανθρωπολογίας;  Ο κινηματογράφος ως επιστημονικό πεδίο  Νέα πεδία και μεθοδολογίες με βάση την εικόνα.
Ορμονική ρύθμιση ομοιόστασης φωσφόρου
Εστιακή τμηματική σπειραματοσκλήρυνση (FSGS)
Νεώτερα στις συνιστώσες του μεταβολικού συνδρόμου
1 Εισαγωγή στις Ψηφιακές Επικοινωνίες Shiva Kumar Pulyala.
ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΑΛΑΚΩΝ ΜΟΡΙΩΝ PRICE GUIDELINES
Το Πρόβλημα Routing and Path Coloring και οι εφαρμογές του σε πλήρως οπτικά δίκτυα Ευχαριστίες: οι διαφάνειες αυτές βασίστηκαν εν μέρει στην παρουσίαση.
Μαρία Λιάζη Βασίλης Ζησιμόπουλος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστημίου Αθηνών Μαρία Λιάζη Βασίλης Ζησιμόπουλος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.
ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΕΞΟΡΥΞΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων - Θ Ενότητα 6: Τοπολογία - Τοπολογικές σχέσεις Δήμος Πανταζής Dr, MSc, Αγρ.Τοπ.Μηχ. ΑΠΘ -
Τεχνικές διαμόρφωσης της επιφάνειας ηλιακών κυττάρων Surface Texturing Optical Lithography + Etching Alkaline or Acidic Etching Mechanical V-Grooving Laser.
ΟΙ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΧΙΟΥΜΟΡ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΥΨΗΛΟ ΚΙΝΔΥΝΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΤΟΥΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΤΖΙΑΓΚΑΝΑ ΑΕΜ : 2240/2009 Μάθημα : Συγκριτική.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Περιβαλλοντική Πολιτική  Η πολιτική είναι η διαδικασία μέσω της οποίας.
Κυτταρο-Ιστοκαλλιέργεια Ενότητα 1 η Μικροπολλαπλασιασμός Φυτών (μέρος β) Όνομα καθηγητή: Σ. Κίντζιος Τμήμα: Βιοτεχνολογίας.
Κυτταρο-Ιστοκαλλιέργεια Ενότητα 1 η Μικροπολλαπλασιασμός Φυτών (μέρος α) Όνομα καθηγητή: Σ. Κίντζιος Τμήμα: Βιοτεχνολογίας.
ΛΙΘΙΑΣΗ ΟΥΡΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ ΜΕΤΑΒΟΛΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΛΗΨΗ ΥΠΟΤΡΟΠΩΝ ΙΩΑΝΝΗΣ Σ. ΚΑΡΔΑΚΟΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ Γ.Ν.Ν. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ.
«Κοινωνική επιχειρηματικότητα και καινοτομία: ευκαιρίες και προκλήσεις» Δημήτρης Τζελέπης, Επίκουρος Καθηγητής, Επιστημονικός Υπεύθυνος ΜΟΚΕ ΠΠ Ελένη Καρφάκη,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ Ειδική διάλεξη 3: Εισαγωγή σε περιβαλλοντικές ροές – Υπολογιστική.
ΟΥΡΟΣΗΨΗ Ορισμός- Επιδημιολογία Αιτιολογία- Παθοφυσιολογία
ΑIDS (Σύνδρομο επίκτητης ανοσοανεπάρκειας) Ελένη Κουρέα ΑIDS (Σύνδρομο επίκτητης ανοσοανεπάρκειας) Ελένη Κουρέα Mάρτιος
“Δεν θα μπορέσουμε να ελέγξουμε τον HIV, αν δεν θέσουμε υπό έλεγχο τη φυματίωση” NELSON MANDELA.
ΕΞΟΡΥΞΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Εισαγωγή. Συστάσεις Ι Ποιός είμαι εγώ: Γραφείο: Β.3 Προτιμώμενες ώρες γραφείου: 11:00-18:00 Ενδιαφέροντα Web mining,
Αντιδράσεις Υπερευαισθησίας ΙΙ και ΙΙΙ Βασιλική Τζελέπη - Ελένη Κουρέα Αντιδράσεις Υπερευαισθησίας ΙΙ και ΙΙΙ Βασιλική Τζελέπη - Ελένη Κουρέα Mάρτιος 20.
Ασύρματες και Κινητές Επικοινωνίες Ενότητα # 1: Διαδικαστικά, Στόχος και Περιεχόμενα Διδάσκων: Βασίλειος Σύρης Τμήμα: Πληροφορικής.
Κυτταρο-Ιστοκαλλιέργεια Ενότητα 2 η Ρυθμιστές αύξησης (μέρος α) Όνομα καθηγητή: Σ. Κίντζιος Τμήμα: Βιοτεχνολογίας.
Κυτταρο-Ιστοκαλλιέργεια Ενότητα 8 η Βελτίωση φυτών Όνομα καθηγητή: Σ. Κίντζιος Τμήμα: Βιοτεχνολογίας.
ΙΟΙ ΗΠΑΤΙΤΙΔΑΣ Α ΚΑΙ Ε ΑΙΜΙΛΙΑ ΣΤ. ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗ ΕΠΙΚ. ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ.
Διδάσκοντας Συστημική Βιολογία: Μια Μέθοδος Ενεργούς Μάθησης (του Anuj Kumar,2005) Γιώτα Πασχαλίδου.
Κυτταρο-Ιστοκαλλιέργεια Ενότητα 5 η Συνθετικοί σπόροι Όνομα καθηγητή: Σ. Κίντζιος Τμήμα: Βιοτεχνολογίας.
Ελευθερία Ν. Γωνίδα Τμήμα Ψυχολογίας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Μάθηση και Εκπαίδευση: Διορθώνοντας το Λάθος και Ενισχύοντας το Σωστό Ψυχολογική.
Ουροσήψη: Παράγοντες κινδύνου, κλινικά συμπτώματα, διαγνωστικοί αλγόριθμοι, μικροβιολογία και θεραπεία Νίνα Μαγκίνα ΜΕΘ Κωνσταντοπούλειου Νοσοκομείου Νέας.
Ανταγωνιστική Ανάθεση Πόρων και Παίγνια Συμφόρησης Δημήτρης Φωτάκης Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Κυτταρο-Ιστοκαλλιέργεια Ενότητα 2 η Ρυθμιστές αύξησης (μέρος β) Όνομα καθηγητή: Σ. Κίντζιος Τμήμα: Βιοτεχνολογίας.
ΥΓΡΟΙ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΙ Αριστοδήμου Ιωάννης ΑΜ : 870 Μάθημα ΜΠ : Υπερμοριακή Χημεία Υπεύθυνος Καθηγητής : Κουτσολέλος Αθανάσιος Πανεπιστήμιο Κρήτης Τμήμα Χημείας.
Ασύρματα Δίκτυα και Κινητές Επικοινωνίες Ενότητα # 1: Διαδικαστικά, Στόχος και Περιεχόμενα Διδάσκων: Βασίλειος Σύρης Τμήμα: Πληροφορικής.
  ĐÁNH GIÁ PHƯƠNG PHÁP ĐẶT CATHETER TĨNH MẠCH TRUNG TÂM ĐƯỜNG TĨNH MẠCH NÁCH DƯỚI HƯỚNG DẪN CỦA SIÊU ÂM VÀ ĐƯỜNG TĨNH MẠCH CẢNH TRONG THEO MỐC GIẢI PHẪU.
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
ΤΡΟΦΙΜΑ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΙΑΤΡΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ (FSMP)
Μυοτονική Δυστροφία (DM)
«Ανοιχτό Σχολείο, δημιουργικότητα και εκπαιδευτικές πρακτικές»
Η ανάπτυξη του κωφού παιδιού
Αρχές Μάρκετινγκ Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών Τριάρχη Ειρήνη
ΙΝΔΙΑ Από τον Λακς.
2/12/2016 Μετεγχειρητική Παρακολούθηση – follow up: μέτρηση πιέσεως στον αορτικό σάκο Ηλίας Α. Καπερώνης Επιμελητής Α’, Αγγειοχειρουργός Σισμανόγλειο Νοσοκομείο.
Σχολείο μου, σχολειό μου, Φάρε μου φωτεινέ, στάσου να σε κοιτάξω μέσα στον χρόνο, να σε γνωρίσω να σε αγγίξω να καθίσω και ν’ ακούσω όσα έχεις να μου.
Magnetoplasmonic nanostructures
Εργασίες 1. Συμπίεση κειμένου με τη μέθοδο της κωδικοποίησης Huffmann.
Παθοφυσιολογία και Σημειολογία της Αναπνευστικής Οξέωσης
Σύνδρομο Συστηματικής Φλεγμονώδους απάντησης (SIRS)
ΕΞΟΡΥΞΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Διαδικαστικά.
Αντιστοιχία δεξιοτήτων – αγοράς εργασίας Η θεωρία συναντά την πράξη
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ-ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΟΣΤΕΟΑΡΘΡΙΤΙΔΑΣ ΓΟΝΑΤΟΣ
به نام خدا.
Πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών Ιατρικής σχολής ΕΚΠΑ
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΛΟΙΜΩΞΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟ ΤΗΣ ΓΡΙΠΗΣ Α (H1N1) PDM09 ΣΕ ΚΛΙΝΙΚΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΣΤΗ ΜΕΘ Βαμβακάς Ευστράτιος,1 Νταουντάκη.
Naziv predmeta: Istraživanje tržišta
Ερμηνεία αερίων αίματος – Παραδείγματα ασθενών
Diskriminaciona analiza
ΜΗ ΚΡΙΣΙΜΟΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΝΔΟΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΕΣ ΛΟΙΜΩΞΕΙΣ
Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση: νοητικές αναπαραστάσεις διδασκόντων και φοιτητών. ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ.
Ηλεκτρολυτικές διαταραχές Ηλεκτρολυτικές διαταραχές Κωνσταντίνος Δ
ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ ο τετράμηνο Τμήμα: Α1.
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
ecbi european capacity building initiative Climate Diplomacy
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το σχολείο της γέφυρας Στο Νέο Δελχί, κάτω από μια γέφυρα του Μετρό, συντελείται καθημερινά ένα μικρό θαύμα. Γύρω στα 70 παιδιά από τις γειτονικές παραγκουπόλεις παρακολουθούν μαθήματα στο υπαίθριο σχολείο που έχει στήσει εκεί ένας αφανής ήρωας: Ο 40χρονος Rajesh Kumar Sharma. Πατέρας τριών παιδιών και ο ίδιος ο Sharma.

Και όπως παρατήρησε για τι ίδιο ακριβώς συνέβαινε με πολλά παιδιά στην περιοχή. Δεν πήγαιναν σχολείο γιατί οι οικογένειές τους δεν το άντεχαν οικονομικά. «Όποτε περνούσα από την περιοχή έβλεπα παιδιά να χασομεράνε από εδώ κι από 'κει, σπαταλώντας το χρόνο τους» είπε ο ίδιος, εξηγώντας πώς ξεκίνησε το όλο εγχείρημα. Σκέφτηκε λοιπόν να δημιουργήσει ένα δωρεάν σχολείο.

Και επειδή δεν είχε καν την οικονομική δυνατότητα να χτίσει - ή έστω να νοικιάσει - ένα μέρος για να κάνει μάθημα, έβαψε δύο τοίχους μαύρους για να τους χρησιμοποιήσει σαν πίνακα της τάξης και άρχισε να διδάσκει κάτω από μια γέφυρα. Παράλληλα, προσπάθησε να πείσει τους εργάτες και τους αγρότες της περιοχής, να επιτρέψουν στα παιδιά τους να παρακολουθήσουν τα μαθήματα, αντί να δουλεύουν για να συμπληρώσουν το οικογενειακό εισόδημα.

Και πράγματι. Σύντομα, άρχισαν να καταφθάνουν στο «υπαίθριο σχολείο» παιδιά που υπό άλλες συνθήκες θα δούλευαν από εδώ και από κει, χωρίς να έχουν την παραμικρή τύχη να ξεφύγουν από την προδιαγεγραμμένη μοίρα της φτώχειας. Στο σχολείο τα μαθήματα ξεκινάνε από τα βασικά. Στόχος είναι να προετοιμαστούν τα παιδιά, για να συνεχίσουν σε κάποιο δημόσιο σχολείο. Όταν ξεκίνησε πέρσι το εγχείρημα, είχε 140 μαθητές.

Τώρα, τουλάχιστον τους μισούς από αυτούς, όπως λέει ο ίδιος, κατάφερε να τους βάλει σε κανονικά σχολεία. Για να καταφέρει να κρατήσει το «σχολείο» του σε λειτουργία, ο Sharma, αφήνει για δυο ώρες την δουλειά του σε ένα εμπορικό κατάστημα στο Shakarpur, όπου τον αναπληρώνει ο αδερφός του και πάει να διδάξει. «Ο δάσκαλός μας, μας λέει πως για να αντιμετωπίσεις τη φτώχεια, πρέπει να ανοίγεις το μυαλό σου και αυτό γίνεται μόνο με τη μόρφωση», είπε στην τοπική εφημερίδα ένας 15χρονος μαθητής του Sharma.