Η ανατροφοδότηση και εφαρμογές της

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ 1.ΠΟΙΟΣ?  Ένα σκάφος  Επιτροπή αγώνα με κάποιες εξαιρέσεις • Όχι από πληροφορία που προέρχεται από αίτηση αποκατάστασης ή μη έγκυρης ένστασης.
Advertisements

Directions In the following exercises chose the correct answer by clicking it!
Εκκίνηση του MATLAB.
Εννοιολογικοί Χάρτες και οι εφαρμογές τους στη διδασκαλία
Παράδειγμα 1: Εκτύπωση διαδοχικών αριθμών(χρήση επαναληπτικής εντολής Επανέλαβε...μέχρις_ότου (repeat…until) Να γραφεί αλγόριθμος που να εμφανίζει τους.
SHEHNAI – διπλής γλωττίδας αερόφωνο με οχτώ ή εννιά τρύπες. Οι πρώτες εφτά είναι για τις νότες και οι άλλες για τον τόνο του ήχου.
Principles of programming languages 9: Answers for exercises Isao Sasano Department of Information Science and Engineering.
Εννοιολογικοί Χάρτες και οι εφαρμογές τους στη διδασκαλία
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Aντώνιος Γ. Περδικάρης Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ04) Ιονίων Νήσων.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ Α.Τ.Ε.Ι ΚΡΗΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΖΩΗΣ & ΥΓΕΙΑΣ.
Έρευνα στις επιχειρήσεις IΟΒΕ – ΕΒΕΟ / ΕΜΠ Υλοποίηση έρευνας PUBLIC ISSUE 13/12/11 ΙΔΡΥΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ.
Greek I Lecture 7 Mrs Doxa Efstathiou. Answers  1. Aυτές είναι σε ένα πάρτι.  2. Όχι δεν θέλει μπίρα.  3. Ο Μπρους είναι από την Αυστραλία.  4.
Ανάμειξη και Μάθηση καταναλωτή (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Σιωμκος, 2011, upatras)
Αυτοκίνητο – Τρένο - Μοτοσικλέτα Άνθρωποι που τρέχουν - Πιγκουίνοι Ψησταριά Ηλιακοί συλλέκτες Ανεμόμυλος - Ιστιοφόρο Γκαζάκι-Νερό-Δοχείο-Φουρφούρι Νερόμυλος.
ΟΛΙΚΗ ΑΡΘΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΙΟΥ. ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΙΣΧΙΟΥ ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΙΣΧΙΟΥ Οι επιφάνειες της κεφαλής του μηριαίου καθώς και της κοτύλης απορροφούν τις πιέσεις Οι επιφάνειες.
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ - ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ 2 o Λαμβάνοντας υπόψη ότι η εξαγωγική δραστηριότητα αποτελεί σήμερα την μοναδική ευκαιρία για περαιτέρω ανάπτυξη των ελληνικών.
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΚΛΗΡΩΝ ΦΑΚΩΝ ΕΠΑΦΗΣ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΣΗ ΦΑΚΟΥ Να μην φεύγει σχεδόν καθόλου από το limbus κατά τον βλεφαρισμό αλλά και τις διάφορες βλεμματικές.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
1 Απογραφή Η επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να πραγματοποιεί πραγματική απογραφή των αποθεμάτων της τουλάχιστον μία φορά μέσα σε κάθε χρήση και συγκεκριμένα.
Δρ. Σπυρούλα Σπύρου C.D.A. Κολλέγιο  Μάθημα
ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ. Δικαιώματα μετόχων Δικαίωμα ψήφου Δικαίωμα προτίμησης Δικαίωμα συμμετοχής στα κέρδη Δικαίωμα κατά την λύση.
Νομική Πληροφορική Δρ. Δαμιανός Σακάς. Η Κοινωνία της Πληροφορίας.
Table of Contents/Περιεχόμενα
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Κεφαλαιουχικές εταιρίες
Η Γραφή.
Έγγραφη Τεκμηρίωση της Νοσηλευτικής Φροντίδας
Εξόρυξη γνώσης Εισαγωγή
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
1. O κάτοχος ενός δικαιώματος αγοράς λαμβάνει μερίσματα.
Πρόγραμμα κατάρτισης „Lifestyle επιχειρηματικότητα για τους ενήλικες εκπαιδευομένους“ Τελική συνάντηση Το έργο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη.
Οφέλη της αξιολόγησης Πετρος ρουσσοσ.
Το Marketing Β΄.
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Προδιαγραφές – Επικύρωση Απαιτήσεων
Επιμέλεια: Ραμαντάνη Ανθή
Μοντελοποίηση ταυτοτήτων - Παραγοντοποίηση
Προαγωγή Υγείας σε Ατομικό Επίπεδο
ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ
ΠΑΙ 150 Προφορικός και γραπτός λόγος παιδιών προσχολικής ηλικίας
HR AGILITY IN TIMES OF AUSTERITY
ΠΑΥΕΥΣ-Πληροφοριακό Σύστημα Παροχής Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας Βουτσινάς Β.,Καθηγητής Κατσαντά Δ.,Μανιατέλλης Α.,Παντελή Α.,Ραβασόπουλος.
Διδάσκουσα : κα Πόταρη Μπούρα Αναστασία 111 Τίκα Πηνελόπη
Εισαγωγή στο Μαγνητισμό
ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας
Ο δάσκαλος ως εμψυχωτής
Μπορεί οι λανθασμένες ιδέες να είναι παραγωγικές?
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
بسم الله الرحمن الرحيم.
Promo is valid until stock last
תרגול 3 - רקורסיות 3 שיטות עיקריות לפתור נוסחאות זמן ריצה רקורסיביות:
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ
Εφαρμογή καλών πρακτικών στη διδασκαλία
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ
B Sørensen, C Fenger-Eriksen, J Ingerslev 
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ & ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΑΛΗΘΕΥΤΩΝ
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ 2018
Appendix 1: Methods of Evidence Review and Synthesis
Then get out your agenda and fill in this week’s objectives.
Managing Pain in Advanced Cancer: A Survey of United Kingdom General Practitioners and Community Nurses  Natalie Momen, BSc, MSc, Peter Hadfield, MBBS,
Chiltern Hills Academy
GENESIS Dig Site 5 Red Level Questions.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ανατροφοδότηση και εφαρμογές της

Η παιδαγωγική αξία της ανατροφοδότησης Η ανατροφοδότηση (Kulhavy & Wager, 1993) θεωρείται από τους γνωστικούς ψυχολόγους ως μια από τις ζωτικές πηγές πληροφορίας που είναι απαραίτητη για: τη διόρθωση των εσφαλμένων απαντήσεων, τη βοήθεια των εκπαιδευομένων στην αναδόμηση των γνωστικών τους δομών* και την υποστήριξή τους στις μεταγνωστικές διαδικασίες να συμβάλει στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και του αναστοχασμού (Βοσνιάδου, 2006) Οι σύγχρονες θεωρίες μάθησης τη θεωρούν ως βασικό συστατικό στοιχείο της μάθησης, διότι χωρίς την ανατροφοδότηση δεν είναι δυνατή εξ ορισμού η αμοιβαία αλληλεπίδραση των εκπαιδευομένων και του περιβάλλοντος. * Οργανωμένες ιδιότητες της σκέψης βάσει των οποίων γίνεται η επεξεργασία των πληροφοριών που κατέχει το άτομο

Η παιδαγωγική αξία της ανατροφοδότησης Γενικά, η ανατροφοδότηση επιδιώκει την ενθάρρυνση της ενεργητικής μάθησης και την υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας, ώστε να βοηθήσει τον εκπαιδευόμενο να: πετύχει τους προσδοκώμενους μαθησιακούς στόχους του και να ολοκληρώσει με επιτυχία το έργο του, προβληματιστεί για τις ελλιπείς γνώσεις του, αναγνωρίσει τυχόν εσφαλμένες αντιλήψεις του οικοδομήσει, αναδομήσει και εμπλουτίσει τη γνωστική του δομή και, καταλάβει τι γνωρίζει, τι είναι ικανός να κάνει και να κρίνει τη μαθησιακή του πρόοδο και πορεία (Mason and Bruning, 2001).

Η παιδαγωγική αξία της ανατροφοδότησης Είδη ανατροφοδότησης Η διαμορφωτική ανατροφοδότηση βοηθάει τους μαθητές να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους. Αυτή παρέχει πρόσθετη βοήθεια και κίνητρα. Η Συγκριτική (Ipsative) ανατροφοδότηση βοηθάει τους μαθητές να βελτιώσουν τη γνώση τους, τις δεξιότητές τους και τις ικανότητές τους (μαθησιακά αποτελέσματα). Η αθροιστική ανατροφοδότηση παρέχει στο μαθητή κάποιο βαθμό και σχόλια για το κατόρθωμά του. Η διαγνωστική ανατροφοδότηση στοχεύει στη διαγνωστική αξιολόγηση του μαθητή πριν ξεκινήσει η διδασκαλία μιας ενότητας.

Η παιδαγωγική αξία της ανατροφοδότησης Αποτελεσματικότητα της ανατροφοδότησης εξαρτάται από τους τύπους ανατροφοδότησης που μπορούν να παρέχονται και από την ποιότητα της παρεχόμενης πληροφορίας. Η αποτελεσματική ανατροφοδότηση παρέχει στον εκπαιδευόμενο δυο τύπους πληροφορίας: την επιβεβαίωση (verification) και την υπόδειξη-κατεύθυνση (elaboration) (Kulhavy and Stock, 1989). Η επιβεβαίωση είναι η απλή κρίση για το αν η απάντηση είναι ορθή ή εσφαλμένη, Η υπόδειξη-κατεύθυνση είναι το πληροφοριακό στοιχείο εκείνο που μας παρέχει σχετική υπόδειξη για την καθοδήγηση του εκπαιδευόμενου προς την ορθή απάντηση. Η ανατροφοδότηση που διευκολύνει προς καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα πρέπει να περιλαμβάνει και επιβεβαίωση και υπόδειξη-κατεύθυνση. Αυτός ο συνδυασμός αναδεικνύει τα λάθη της απάντησης και παρέχει πρόσθετη πληροφορία για να κατευθύνει προς τις ορθές απαντήσεις.

Η παιδαγωγική αξία της ανατροφοδότησης Τύποι ανατροφοδότησης Καθόλου ανατροφοδότηση: Δεν περιέχει ούτε επιβεβαίωση ούτε υπόδειξη-κατεύθυνση, αλλά απλά δηλώνει στον εκπαιδευόμενο το πλήθος των ορθών απαντήσεων. Ορθότητα ή μη ορθότητα της απάντησης (knowledge-of-response): Παρέχει πληροφορία σε επίπεδο επιβεβαίωσης αλλά καμιά περαιτέρω πληροφορία για τα πιθανά λάθη ή κάποιες υποδείξεις. Ορθή απάντηση (Knowledge-of-correct-response): Παρέχει επιβεβαίωση δίνοντας στους εκπαιδευόμενους την ορθή απάντηση. Ανατροφοδότηση σχετικά με το θέμα ή την ερώτηση (topic-contingent): Παρέχει επιβεβαίωση και γενική πληροφορία μέσω υποδείξεων που αφορούν το θέμα ή την ερώτηση. Συνήθως, δίνεται στους εκπαιδευόμενους πρόσθετη πληροφορία που ίσως τους βοηθήσει να κατευθυνθούν προς την ορθή απάντηση.

Η παιδαγωγική αξία της ανατροφοδότησης Ανατροφοδότηση σχετικά με την απάντηση (response-contingent): Παρέχει και επιβεβαίωση και υπόδειξη-κατεύθυνση. Επιπλέον, παρέχει και πληροφορία για τη σωστή απάντηση εξηγώντας γιατί η ορθή απάντηση είναι ορθή και γιατί η εσφαλμένη απάντηση είναι εσφαλμένη. Ανατροφοδότηση μέχρι να βρεθεί η ορθή απάντηση (answer-until-correct): Είναι μια τροποποίηση της μεθόδου Ορθότητα ή μη ορθότητα της απάντησης. Παρέχει επιβεβαίωση αλλά όχι υπόδειξη-κατεύθυνση και απαιτεί από τον εκπαιδευόμενο να παραμένει στο ίδιο τεστ μέχρι να βρει την ορθή απάντηση.

Η παιδαγωγική αξία της ανατροφοδότησης Η έλλειψη κατάλληλης ανατροφοδότησης οδηγεί σε: ελλειμματική επιθυμητή μάθηση, διατήρηση της εσφαλμένης μάθησης, εσφαλμένη αίσθηση της ικανότητας. Η ανατροφοδότηση πρέπει να: βελτιώνει την επίδοση του μαθητή, προκαλεί την αυτο-κατευθυνόμενη δράση, είναι διαμορφωτική και όχι αθροιστική. γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ της τρέχουσας και της επιθυμητής κατανόησης (Hattie & Timperley, 2007) βοηθάει στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, βελτιώνει την υπάρχουσα κατανόηση και προάγει την αυτόνομη και βαθιά γνώση μέσω αναστοχασμού.

Παραδείγματα ανατροφοδότησης Σωστή απάντηση! Τι τύπος ανατροφοδότησης είναι ο διπλανός; Έχουμε μόνο Επιβεβαίωση Ορθότητα ή μη ορθότητα της απάντησης

Παραδείγματα ανατροφοδότησης Σύμφωνα με αυτά που υποστηρίζεις, θα έπρεπε να είχαμε επιταχυνόμενη ευθύγραμμη κίνηση. Τι τύπος ανατροφοδότησης είναι ο διπλανός; Έχουμε μόνο Επιβεβαίωση (έμμεση) Ορθότητα ή μη ορθότητα της απάντησης

Παραδείγματα ανατροφοδότησης Να εξετάσεις και στις δυο προσομοιώσεις αν οι κυκλικές τροχιές έχουν ίσες ακτίνες. Επίσης, ο τύπος που υπολογίζει την ακτίνα της κυκλικής τροχιάς του φορτισμένου σωματιδίου μέσα σε ομογενές μαγνητικό πεδίο είναι: R = m υ / Β |q|. Να εφαρμόσεις στον τύπο αυτό τα μέτρα των υ, Β και q και στις δυο περιπτώσεις και να συγκρίνεις τα αποτελέσματα. Τι τύπος ανατροφοδότησης είναι ο διπλανός; Επιβεβαίωση (έμμεση) & Γενική πληροφορία μέσω υποδείξεων Ανατροφοδότηση σχετικά με το θέμα ή την ερώτηση

Παραδείγματα ανατροφοδότησης Από την εκφώνηση προκύπτει ότι το σωματίδιο πριν εισέλθει στο μαγνητικό πεδίο κινείται με σταθερή γραμμική ταχύτητα (κατά μέτρο και κατεύθυνση). Όταν το σωματίδιο εισέρχεται στο μαγνητικό πεδίο ασκείται σε αυτό δύναμη Lorentz κάθετη προς το διάνυσμα της γραμμικής του ταχύτητας, λόγω της επίδρασης του μαγνητικού πεδίου, η οποία αλλάζει την κατεύθυνση της γραμμικής του ταχύτητας, ενώ το μέτρο της παραμένει σταθερό, και το εξαναγκάζει να εκτελέσει ομαλή κυκλική κίνηση. Τη στιγμή που το φορτισμένο σωματίδιο εξέρχεται από το μαγνητικό πεδίο δεν ασκείται σε αυτό καμία δύναμη. Επομένως, το μέτρο και η κατεύθυνση της γραμμικής ταχύτητας του σωματιδίου έξω από την επίδραση του μαγνητικού πεδίου δεν μεταβάλλονται. Τι τύπος ανατροφοδότησης είναι ο διπλανός; Επιβεβαίωση (έμμεση) & Υπόδειξη-κατεύθυνση Ανατροφοδότηση σχετικά με την απάντηση

Παραδείγματα ανατροφοδότησης Τι τύπος ανατροφοδότησης είναι ο διπλανός; Επιβεβαίωση & Εξήγηση της ορθότητας της απάντησης Ανατροφοδότηση σχετικά με την απάντηση

Καθοδηγούμενοι διάλογοι Επιλογή: Απροσδιόριστη

Καθοδηγούμενοι διάλογοι Επιλογή: Ναι

Καθοδηγούμενοι διάλογοι

Η παιδαγωγική αξία της ανατροφοδότησης Αναστοχασμός και ανατροφοδότηση Ο αναστοχασμός (reflection) είναι μια ενεργός διαδικασία για την ερμηνεία της προσωπικής μας εμπειρίας με σκοπό την προαγωγή της μάθησης. με άλλα λόγια, είναι η διαδικασία επανεξέτασης των ενεργειών μας, ορθών ή λανθασμένων, με σκοπό να συνδέσουμε τα συμπεράσματά μας με τις μελλοντικές μας ενέργειες. είναι ένας τρόπος για να μεγιστοποιούμε τη σε βάθος γνώση, να προωθείται η ανεξάρτητη σκέψη και να ελαχιστοποιούνται οι επιφανειακές προσεγγίσεις στη μάθηση. δεν επιδιώκει μόνο να απαντά στο «πως» και «πότε» αλλά και στο «γιατί». λειτουργεί ως προωθητικός παράγοντας της μεταγνώσης. Ως μεταγνώση ορίζεται η γνώση για το τι γνωρίζουμε και τι όχι, δηλαδή είναι η ενημερότητα επίγνωσης ή άγνοιας.

Η παιδαγωγική αξία της ανατροφοδότησης Αναστοχασμός και αυτορρύθμιση Μέσω του αναστοχασμού, οι μαθητές ελέγχουν τη μάθησή τους, μαθαίνουν (συνειδητοποιούν) σταδιακά πώς να μαθαίνουν και, συνεπώς, λειτουργούν μεταγνωστικά. Κάθε φορά που το άτομο αναστοχάζεται ανεβαίνει επίπεδα μεταγνώσης και έτσι οδηγείται στην αυτορρύθμιση. Η αυτορρύθμιση αναφέρεται στο βαθμό στον οποίο οι μαθητές μπορούν να ρυθμίσουν τη σκέψη τους, τα κίνητρά τους και τη συμπεριφορά τους κατά τη διάρκεια της μάθησης (Pintrich & Zusho, 2002). Η αυτορρυθμιζόμενη μάθηση οδηγεί σε πιο αυτόνομους μαθητές.