ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ (2014-2015) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η Αλλαγή μέσα στον Οργανισμό
Advertisements

Λειτουργία και Δυναμική της ομάδας
ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 6ο ΕΞΑΜΗΝΟ
Είναι σύνολο ατόμων, που έχουν ένα ή περισσότερα κοινά χαρακτηριστικά, βρίσκονται σε αλληλεξάρτηση για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, αλληλεπιδρούν μεταξύ.
Αντιπροσωπευτικά ρεύματα διδασκαλίας και μάθησης
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Δυναμική της ομάδας και Διδακτική
Νικολέτα Γιαννούτσου Πανεπιστήμιο Πατρών και ΕΚΠΑ Μάθηση « εν κινήσει » με ψηφιακές συσκευές σε χώρους πολιτισμού.
1ο Μαθητικό Θεολογικό Συνέδριο / Θεσσαλονίκη 28 Φεβρουαρίου 2015 «Η ζωή και το έργο του Δομήνικου Θεοτοκόπουλου»
1 Γεωργική Χημεία, Ανόργανη ποιοτική ανάλυση, Τμήμα Τεχνολόγων γεωπόνων, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Γεωργική Χημεία Ενότητα.
EΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Σειρά παραδόσεων Στέφανος Φ. Βασιλόπουλος Ιουλία Σπινθουράκη Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Ώρες.
ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΜΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΤΗΣ Φ.Π.ΜΑΝΑΚΙΔΟΥ.
Tαυτότητα, αυτοεκτίμηση Όλα τα ανθρώπινα όντα, που είναι αρκετά ώριμα, για να αποκτήσουν έστω και μια υποτυπώδη εικόνα του εαυτού τους, έχουν ανάγκη να.
ΨΥΧΟΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ Στέφανος Φ. Βασιλόπουλος Πανεπιστήμιο Πατρών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
ΓΕΝΙΚΉ ΨΥΧΟΛΟΓΊΑ – ΕΞΆΜΗΝΟ Α ’ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΊΑ - ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΊΑ Δήμητρα Παπαστεργίου MSc Λάρισα.
ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ 7 ΕΞΑΜΗΝΟ
σωματικές μεταλλάξεις, βράχυνση τελομερών, AGEs υπεροξίδια AGEs, απαμίνωση, ισομερίωση.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ. σχολικό κλίμα ποσότητα του σχολικού χρόνου που διατίθεται για μάθηση.
H “μη κατευθυντική” ή ‘‘πελατοκεντρική” ψυχοθεραπεία Carl Ransom Rogers ( )
Α’ ΜΕΡΟΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΓΚΛΗΜΑ Ψυχολογικές / ψυχαναλυτικές θεωρίες 1.
Χ. Πουλόπουλος, Αναπληρωτής Καθηγητής Κοινωνικής Εργασίας Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
Ατομική Ψυχολογία (Alfred Adler) Bασικές προτάσεις Πίσω από κάθε ανθρώπινη ενέργεια υπάρχει μια προσπάθεια να προχωρήσει ο άνθρωπος από μια μειονεκτική.
Το ψυχοπαιδαγωγικό υπόβαθρο της Διδακτικής. Σκοπός της Διάλεξης Να μελετηθεί η ανάδυση του γνωστικού πεδίου που οριοθετείται με τον όρο ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ & ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ «Εφαρμογές της Βιολογίας στην Ιατρική» Θέμα:
Το σύστημα ταξινόμησης NANDA-I Δρ. ΑΘΗΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥ-AΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ Δρ. ΑΘΗΝΑ.
1 Βιοχημεία - Αρχές Βιοτεχνολογίας - Ιοντικές ιδιότητες και ρυθμιστικές ιδιότητες και ρυθμιστική δράση των διαλυμάτων των αμινοξέων, Τμήμα Τεχνολόγων γεωπόνων,
Παρουσίαση: Μπουζνεάν Σιμόνα-Μιχαέλα Σχολή: ΣΕΜΦΕ Διδάσκουσα: Λαμπροπούλου Σοφία.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ. ΜΑΘΗΜΑ 1 ο Εισαγωγή σε βασικούς όρους και έννοιες.
1 Βιοχημεία - Αρχές Βιοτεχνολογίας - Ιοντικές ιδιότητες και ρυθμιστικές ιδιότητες και ρυθμιστική δράση των διαλυμάτων των αμινοξέων, Τμήμα Τεχνολόγων γεωπόνων,
ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΘΕΩΡΗΜΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Εκπαίδευση Ενηλίκων – Γενικό πλαίσιο (1) Ανέκαθεν οι άνθρωποι προσπαθούσαν να διευρύνουν τους γνωστικούς τους ορίζοντες εμπλουτίζοντας τις γνώσεις και.
Δημητρίου Ανθή Εργοθεραπεύτρια.  Οι κυριότερες σύγχρονες βιωματικές μέθοδοι και τεχνικές εμψύχωσης ομάδων πήραν μορφή και εξελίχθηκαν στο πλαίσιο του.
ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ Ι Ενότητα 6: Σχολική Νοσηλευτική Αθηνά Καλοκαιρινού – Αναγνωστοπούλου Καθηγήτρια Τμήμα Νοσηλευτικής Τομέας Δημόσιας Υγείας Εργαστήριο.
Οργανωσιακή Συμπεριφορά και Ηγεσία Ενότητα 11: Οργανωσιακή αλλαγή Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική
Τεχνολογία και Εκπαίδευση Περιεχόμενο της έννοιας
Επιμορφωτική ημερίδα: Η καινοτομία στη διδασκαλία των Φιλολογικών
Κλασικές Αντιλήψεις για την Ηγεσία και τη Διοίκηση
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ Ι
Εισαγωγή στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία
ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (Σ.Ψ.)- Συνέχεια
Δυναμική της Ομάδας και Επικοινωνία
Δρ. Χριστακόπουλος Γιάννης
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
ΔΙΑΛΕΞΗ 3η Αλλαγή – Πολυπλοκότητα – Δημιουργικότητα
Συμβουλευτική Ψυχολογία
Μ. Γρηγοριάδου, Η. Βεργίνης, Α. Γόγουλου
Δρ. Χριστακόπουλος Γιάννης
Ευάλωτες Κοινωνικά Ομάδες Κρατούμενοι
Προγραμματισμός Διαδικτύου
Almere – Oλλανδία – αρχ. Christian de Portzamparc Πυκνότητα κατοικιών
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (Ψ-2601)
Spatharakis I. (1995) «The Influence of the Lithos in the Development of the Iconography of the Threnos», στο: Mouriki D., Moss Chr.F., Kiefer K., επιμ.,
ΘΕΩΡΙΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ και Σχολική Μονάδα.
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
Ο ΣΤΟΧΟΣ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ Να κατανοήσετε βασικούς όρους που σχετίζονται με την έννοια της δημιουργικότητας.
Ασφάλεια στο κλινικό περιβάλλον
Διοίκηση επιχειρήσεων
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Η ΜΑΖΑ, ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΚΑΙ Η «ΗΛΙΚΙΑ» ΜΑΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ
Θεωρίες Προσωπικότητας
Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού σε ένα Διεθνές Πλαίσιο
Ατομική Συμβουλευτική για μαθητές Β/θμιας εκπαίδευσης
Ελεύθερος χρόνος, προσωπική ανάπτυξη και ευεξία
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΧΡΥΣΟΣ MD,FESC ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ - Γ. Π. Ν. Α. ΤΡΙΠΟΛΗΣ
Ο δάσκαλος ως εμψυχωτής και διευκολυντής
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ – ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
“Harrison Bergeron” by Kurt Vonnegut
Προσωπο-κεντρική θεωρία (person-centred)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ (2014-2015) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

12ο Μάθημα Η θεωρία του C. ROGERS εγγράφεται ως συνέχεια της θεωρίας του A. Adler, του ψυχαναλυτή/ψυχοθεραπευτή εκείνου που, εκτός από μια θεωρία για τις νευρώσεις, συγκρότησε την Ατομική Ψυχολογία. Στην ψυχολογική αυτή θεωρία βασίζονται: - η εξατομικευμένη διδασκαλία - ο επαγγελματικός προσανατολισμός - η Οδηγητική- Συμβουλευτική.

Βασικές έννοιες της Ατομικής Ψυχολογίας είναι : το σχέδιο ζωής δηλ. ότι συνιστά την εσωτερική δυναμική του ατόμου/προσώπου, που γίνεται αντιληπτό ως μια ενιαία οντότητα, ύπαρξη, δύναμη και όχι αποσπασματική, όπως ήθελαν οι ποικίλες ψυχολογικές θεωρήσεις (π.χ. γνώση, βούληση, πράξη κ.ο.κ.) Η σχέση του ατόμου με την εργασία Η σχέση του υποκειμένου με το άλλο φύλο. Το στοιχείο αυτό διασυνδέει με την ψυχαναλυτική θεωρία του Σ. Φρόιντ.

Με αφετηρία τη θεωρία του A Με αφετηρία τη θεωρία του A. Adler αλλά και τις θεωρίες των Kurt Lewin και J.L. Moreno, ο ROGERS οργανώνει την ψυχοθεραπευτική του τεχνική και την ανθρωποκεντρική, δηλ. τη «θεωρία με κέντρο τον πελάτη», που αποτέλεσε τη βάση για την επεξεργασία της εκπαιδευτικής του θεώρησης.

Με βάση τη βιογραφία, τις επιρροές και το κλινικό έργο του C Με βάση τη βιογραφία, τις επιρροές και το κλινικό έργο του C. Rogers, η θεωρία του, η μη κατευθυντική, οργανώνεται γύρω από τις έννοιες αναγνώριση – αποδοχή του υποκειμένου ελευθερία έκφρασής του ενίσχυση – στήριξή του ενθάρρυνση Η θεωρία του C. Rogers έχει τις εφαρμογές της στο νεοελληνικό σχολείο: αντισταθμιστική αγωγή και περσοναλιστική ψυχολογία δηλ. πιο συγκεκριμένα η ενισχυτική διδασκαλία και η πρόσθετη διδακτική στήριξη.