Εισαγωγή στα Τρόφιμα This publication has been produced with the support of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τίτλος εκδήλωσης 24 / 07 /2013 Πρόσβαση στη Γνώση Open Athens 17/10/2013 PASTEUR4OA Scaling up Policy Coordination for Open Access: the PASTEUR4OA.
Advertisements

WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 5: Ανάπτυξη Περιεχομένου 1/9 19/3/2015 Διάλεξη 5 Εργαλεία Συγγραφής Περιεχομένου Ανάπτυξη.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
Cicadas – the singing insects τζιτζίκια. „Singers” are only the male cicadas Τραγουδιστές είναι μόνο τα αρσενικά τζιτζίκια.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Κουλτούρα, πολιτισμός και εθνική ταυτότητα (CULTURE &I DENTITY.
Περιπτώσεις εφαρμογών σε αναπτυσσόμενες χώρες από την Practical Action This publication has been produced with the assistance of the European Commission.
Ελεγκτικό Συνέδριο Επίκαιρα νομολογιακά ζητήματα από τον έλεγχο συμβάσεων παροχής υπηρεσιών των Δήμων. Ευτ. Κωνσταντάκου, Εισηγήτρια Ελ.Συν. Διημερίδα.
SCHOOL OF EUROPEAN EDUCATION - HERAKLION OPTIONS OF SUBJECTS FOR YEAR 3 (Γ’ ΤΑΞΗ)
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Γιώργος Κουτσίδης, ΕΜΕ Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Σχεδιασμός και Τεχνολογία Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2015 Σχεδιασμός και.
Ιώδιο και Υγεία Η περίπτωση της Τανζανίας Promoting Excellence in Science Teaching and Learning This publication has been produced with the assistance.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΥ, ΑΥΓΟΡΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS 2012 – 2014 ΤΙΤΛΟΣ: CULTURAL DIVERSITY - A BRIDGE BETWEEN EUROPEAN COUNTRIES.
A week dedicated to our Comenius Project As we had our final Comenius meeting in May we decided to dedicate the whole week to Comenius and the European.
ERASMUS+ - ΒΔ 1 Σχολική Εκ π αίδευση – Εκ π αίδευση Ενηλίκων Ημερίδα Παροχής Πληροφοριών για τη Διαχείριση και Υλοποίηση των Εγκεκριμένων Σχεδίων (Πρόσκληση.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
SFYouth Schools for Future Youth - methods and support for improved youth participation in European school education This project.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Οι νέες τεχνολογίες στην καταπολέμηση του Διαδικτυακού εκφοβισμού This project has been funded with support from the European Commission. This document.
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Τμ. Επιχειρηματικού Σχεδιασμού & Πληροφοριακών Συστημάτων Δρ. Απόστολος Ραφαηλίδης.
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
3nd Training Workshop 12th of October 8:30 -16:30
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία
Οι εξωτερικές σχέσεις της Ε.Ε.:
Νίκησε την Πλημμύρα Μια πρόκληση για το σχεδιασμό και την κατασκευή ενός αντιπλημμυρικού σπιτιού στο νησί Watu Εάν σκοπεύετε να βάλετε τους μαθητές σας.
Roundtable Stakeholder Meeting
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
CRE8IVE First Focus Group Meeting with Local Sub-Group
Working Along with Key Experts
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Νομική Σχολή
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μαγείρεμα και Υγεία This publication has been produced with the assistance of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility.
Νερό και Τρόφιμα Συνοδευτικό υλικό για τη διδασκαλία του μαθήματος
Το Οικολογικό Αποτύπωμα του Γάλακτος
Το Ταξίδι των Τροφών: Τροφοχιλιόμετρα
Ενέργεια για τον κόσμο This publication has been produced with the assistance of the European Commission. The contents of this publication are the sole.
Chemicals: The first link in many value chains ENΕΡΓΟUMΕ ΜΕ TO NOMO
Σπατάλη Τροφίμων Συνοδευτικό υλικό για τη διδασκαλία του μαθήματος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Εισαγωγικό Εργαστήριο Προωθώντας τη δημιουργικότητα στις Φυσικές Επιστήμες στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΜΣ
Φωτογραφίες Περιβαλλοντικής Καταστροφής
Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Νομική Σχολή
Μάθημα 4: Ο Ήλιος, το μόνο Άστρο που επηρεάζει τη ζωή μας
Ενότητα Β: Βοηθήματα Σχεδιασμού & Λήψης Αποφάσεων
Ενημέρωση για eTwinning
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
aka Mathematical Models and Applications
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ The “MiGreat Project”- n IT01-KA has been funded with support from the European Commission. This document reflects the.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εισαγωγή στα Τρόφιμα This publication has been produced with the support of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility of CARDET and its project partners and can in no way be taken to reflect the views of the European Union. “EAThink2015. Global Learning for Change in EYD2015 and Beyond: European Youth Engagement from School Gardens to Sustainable Food Systems” [Project Number: DCI-NSAED/2014/349-033]. The European Union is made up of 28 Member States who have decided to gradually link together their know-how, resources and destinies. Together, during a period of enlargement of 50 years, they have built a zone of stability, democracy and sustainable development whilst maintaining cultural diversity, tolerance and individual freedoms. The European Union is committed to sharing its achievements and its values with countries and peoples beyond its borders.

Να τι έφαγαν και τι ήπιαν για πρόγευμα ο κύριος Αντρέας, η κυρία Ιωάννα και ο Χρίστος

Οι 5 ομάδες τροφών

Να αντιστοιχίσεις την κάθε τροφή ανάλογα με την προέλευσή της

Να καταγράψετε τις τροφές που έφαγε η οικογένεια του κύριου Αντρέα για πρόγευμα και την προέλευσή τους Να σημειώσετε «Φ» για τις τροφές που προέρχονται από φυτά και «Ζ» για τις τροφές που προέρχονται από ζώα

ΠΙΤΣΑ

ΧΑΜΠΟΥΡΓΚΕΡ

Τι χρειάζονται τα ζώα για να επιβιώσουν και να αναπτυχθούν στο αγρόκτημα;

Τι χρειάζονται τα φυτά για να επιβιώσουν και να αναπτυχθούν;

Να συμπληρώσετε τις παρακάτω παραγράφους με λέξεις από τα πιο πάνω δύο διαγράμματα Η διατροφή των ζώων περιλαμβάνει νερό, …………………………… και διάφορους …………………………………….. σπόρους, όπως στάρι, κριθάρι, καλαμπόκι και βρώμη. Βασικά η διατροφή των ζώων στηρίζεται στα ……………………… Τα φυτά για να αναπτυχθούν χρειάζονται …………….… το οποίο παίρνουν βασικά από τον ήλιο. Επίσης, τα φυτά χρειάζονται, το διοξείδιο του άνθρακα, ένα αέριο το οποίο βρίσκεται στον …………………. Απαραίτητο για την επιβίωση των φυτών είναι και το ………………. το οποίο παίρνουν με τις ρίζες τους. Τέλος, τα φυτά χρειάζονται κάποια θρεπτικά στοιχεία τα οποία βρίσκονται στο …………………….

Πόση τροφή χρειάζεται ο κόσμος;

Να παρακολουθήσετε το βίντεο «Φυτοφάρμακα και Α-σφάλεια Τροφίμων» και να απαντήσετε στις ερωτήσεις: Σε ποιο σημείο των φρούτων βρίσκονται συνήθως τα φυτοφάρμακα; Με ποιο τρόπο πρέπει να καθαρίζουμε τα φρούτα από τα φυτοφάρμακα; Ποια φρούτα έχουν συνήθως περισσότερη ποσότητα φυτοφαρμάκων; Είναι καλύτερα να καθαρίζουμε τη φλούδα του φρούτου που θα φάμε; Είναι καλό να πλένονται τα φρούτα και τα λαχανικά με απορρυπαντικό σαπούνι; Με ποιο άλλο τρόπο μπορούμε να αποφύγουμε εντελώς τα φυτοφάρμακα;