Ενότητα Γ7.3.8(Προβλήματα Ακολουθιακής Δομής )

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασικές έννοιες αλγορίθμων
Advertisements

ΛΟΓΙΚΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ.
Εισαγωγή στο Προγραμματισμό
Να καταργήσουμε τη ΓΛΩΣΣΑ και να κρατήσουμε μόνο την ψευδογλώσσα
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
ΑΕΠΠ: Ζητήματα Διδακτικής
Εισαγωγή στο MATLAB.
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ.
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
Υλικά.
Κεφάλαιο 2. Τι είναι αλγόριθμος  Η λέξη αλγόριθμος προέρχεται από μελέτη του Πέρση μαθηματικού Abu Ja’far Mohammed ibn al Khowarizmi  Στα λατινικά ξεκινούσε.
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 2. 2 Στόχοι μαθήματος Αριθμητικοί– Λογικοί Τελεστές Η εντολή IF.
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
Ενσωμάτωση – χρήση του προγράμματος «ΓλωσσοΜάθεια» στην εκπαιδευτική διαδικασία Στοχεύοντας στο να αποκτήσει το μάθημα της Γ’ τάξης Τεχνολογικής κατεύθυνσης.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Μεταβλητές – εντολές εκχώρησης- δομή ακολουθίας
Ενότητα Α.4. Δομημένος Προγραμματισμός
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
Αλγόριθμοι 2.1.1,
Αλγόριθμοι - Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ - 4ο εξάμηνο1 Αλγόριθμοι b b Σελίδα μαθήματος με ημερολόγιο, υλικό, βιβλιογραφία, ανακοινώσεις
Kεφάλαιο 4 ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ-ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (αναλυτική προσέγγιση)
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Ερωτήσεις & Φύλλο εργασίας
Διαφάνειες παρουσίασης #2
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ Διδάσκοντες:Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Το αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ Αλγόριθμος Η έννοια του αλγορίθμου δεν συνδέεται αποκλειστικά και μόνο με προβλήματα της Πληροφορικής. Πχ συνταγή.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
Ενισχυτική διδασκαλία
Οι διάφορες εκδοχές της
Γεωργαλλίδης Δημήτρης
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Μανασσάκης Βασίλης Καθηγητής Πληροφορικής
Τελεστές και ή όχι Για την εκτέλεση αριθμητικών πράξεων
ΦΑΣΕΙΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ – ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
ΒΙΒΛΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σελίδες 2ο Κεφάλαιο - Παράγραφο 2.7 ΔΟΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Εντολές και δομές αλγορίθμου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ Η/Υ
Β.ΕΠΑΛ-Γενικής Παιδείας  ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στης αρχές Επιστήμης των Η/Υ  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Γλώσσες Αναπαράστασης Αλγορίθμων  ΕΝΟΤΗΤΑ 4.2: Δομή Ακολουθίας 
ΕΝΟΤΗΤΑ : 6   ΘΕΜΑ: Διαίρεση –επιμεριστική ιδιότητα  ΤΑΞΗ: Δ’
ΣΧΕΣΗ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Το υπολογιστικό σύστημα σαν ενιαίο σύνολο
Υπολογιστικά Φύλλα Περιεχόμενο κελιού - Πράξεις
Ενότητα Γ6.10 (Δημιουργία, Τροποποίηση και Εκτύπωση Εκθέσεων )
Ενότητα Γ6.11 (Ταξινόμηση Δεδομένων )
Προβλήματα του υπολογιστικού συστήματος και η αντιμετώπιση τους
Κυριάκου Νικόλαος Πληροφορικής ΠΕ-20
Λειτουργικά Συστήματα
Λειτουργικά Συστήματα
Ενότητα Α5.2.2 ( Διαχείριση Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου )
Υλικό/ Αρχιτεκτονική Η/Υ
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Ενότητα Γ6.9 (Δημιουργία και Τροποποίηση Ερωτημάτων )
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Δίκτυα Υπολογιστών και Διαδίκτυο
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
Βάσεις Δεδομένων (Δύο Περίοδοι)
Ενότητα Γ6.6 (Δημιουργία Φόρμας Εισαγωγής Δεδομένων )
Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες )
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενότητα Γ7.3.8(Προβλήματα Ακολουθιακής Δομής ) 13/11/2018 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής Ενότητα Γ7.3.8(Προβλήματα Ακολουθιακής Δομής ) Ο Δάσκαλος

Ενότητα Γ7.3.M8(Περιγραφή) 13/11/2018 Ενότητα Γ7.3.M8(Περιγραφή) Ο Δάσκαλος θα θυμίσει το προηγούμενο μάθημα, θα παρουσιάσει και θα συζητήσει τους στόχους του σημερινού μαθήματος (10’) Θα λύσουν ασκήσεις ατομικά για ενημέρωση και εμπέδωση των στόχων, συνεργαζόμενοι με τον δάσκαλο (25’) Ο δάσκαλος θα ανακεφαλαιώσει (4’) Θα έχουν αξιολογική εργασία για το σπίτι (1’) Ο Δάσκαλος

Στόχοι Μάθημα 31 (Προηγούμενο) 13/11/2018 Να προτείνουμε τη λύση ενός προβλήματος ακολουθιακής δομής με μία είσοδο και μία έξοδο χρησιμοποιώντας λογικό διάγραμμα. Να χρησιμοποιούμε τους μαθηματικούς τελεστές +, -, *, /, ^, div και mod Να χρησιμοποιούμε την προκαταρκτική εκτέλεση για να ελέγξουμε την ορθότητα του αλγορίθμου μας. Σχεδιασμός Λογικών διαγραμμάτων με ALGO Ο Δάσκαλος

Στόχοι Μάθημα 32 (Σημερινό) 13/11/2018 Στόχοι Μάθημα 32 (Σημερινό) Να προτείνουμε τη λύση ενός προβλήματος ακολουθιακής δομής με περισσότερες από μια εισόδους και εξόδους, χρησιμοποιώντας λογικό διάγραμμα. Να χρησιμοποιούμε την προκαταρκτική εκτέλεση για να ελέγξουμε την ορθότητα του αλγορίθμου μας. Ο Δάσκαλος

Στόχοι Μαθήματος (Βασικές Έννοιες) (10’) 13/11/2018 Στόχοι Μαθήματος (Βασικές Έννοιες) (10’) Ο Δάσκαλος

Διαδοχική Δομή ή Δομή Ακολουθίας 13/11/2018 Διαδοχική Δομή ή Δομή Ακολουθίας Είναι η δομή κατά την οποία η μια εντολή ακολουθεί την άλλη και εκτελούνται όλες οι εντολές διαδοχικά. Ξένιος Αντωνιάδης

Πρόβλημα Πρόσθεσης δύο αριθμών 13/11/2018 Πρόβλημα Πρόσθεσης δύο αριθμών Ο Δάσκαλος

Αρχή Διάβασε number1 Διάβασε number2 Total number1+ number2 13/11/2018 Διάβασε number1 Διάβασε number2 Total number1+ number2 Τύπωσε Total Ξένιος Αντωνιάδης Τέλος

Προκαταρκτική Εκτέλεση 13/11/2018 Είναι η διαδικασία κατά την οποία εκτελούμε τις εντολές του αλγορίθμου, όπως θα τις εκτελούσε ο ηλεκτρονικός υπολογιστής. Σε κάθε βήμα σημειώνουμε τις τιμές των μεταβλητών ή των αποφάσεων που αλλάζουν. Ξένιος Αντωνιάδης

Πρόβλημα Πρόσθεσης δύο αριθμών 13/11/2018 Πρόβλημα Πρόσθεσης δύο αριθμών Ο Δάσκαλος

Αρχή 150 270 120 Διάβασε number1 Διάβασε number2 Nummber1 Number2 Total Αποτέλεσμα 150 270 120 13/11/2018 Διάβασε number1 Διάβασε number2 Total number1+ number2 Τύπωσε Total Ξένιος Αντωνιάδης Τέλος

13/11/2018 Μαθηματικοί τελεστές Ξένιος Αντωνιάδης

13/11/2018 Ξένιος Αντωνιάδης

Προτεραιότητες Μαθηματικών Πράξεων 13/11/2018 Ξένιος Αντωνιάδης

Διαίρεση, Ακέραια διαίρεση, Υπόλοιπο Ακέραιας διέραισης Πρόσθεση Αφαίρεση + - 4 Πολλαπλασιασμός Διαίρεση, Ακέραια διαίρεση, Υπόλοιπο Ακέραιας διέραισης * / , DIV, MOD 3 Δύναμη ^ 2 Παρένθεση ( ) 1 Πράξη Τελεστής Προτεραιότητα 13/11/2018 Ξένιος Αντωνιάδης

Παράδειγμα (α) 7+12*2-1 = 7+24-1 = 30 (β) 6*4/2-1 = 24/2-1 = 12-1 = 11 13/11/2018 Παράδειγμα (α) 7+12*2-1 = 7+24-1 = (β) 6*4/2-1 = 24/2-1 = 12-1 = (γ) 4^2*2 = 16*2 = (δ) 19 div 3 mod 4 = 6 mod 4 = (ε) (7+3)*2 = 10*2 = 30 11 32 2 20 Ο Δάσκαλος

Δημιουργία λογικού διαγράμματος με την χρήση του λογισμικού Algo 13/11/2018 Δημιουργία λογικού διαγράμματος με την χρήση του λογισμικού Algo Ο Δάσκαλος

Να λύσετε τις πιο κάτω ασκήσεις ατομικά και σε συνεργασία με τον Δάσκαλο. (Φύλλα Εργασίας σελ (156-157) ασκήσεις (1-5) (25’) 13/11/2018 Ο Δάσκαλος

Ασκήσεις στο σπίτι (Φύλλα Εργασίας σελ 157) 13/11/2018 Ασκήσεις στο σπίτι (Φύλλα Εργασίας σελ 157) Άσκηση 6, 7 Παρατήρηση: Οι ασκήσεις να γίνουν σε φύλλο Α4 και να επιστραφούν στο Δάσκαλο το επόμενο μάθημα. Ο Δάσκαλος

Πηγές Πληροφορική Γ’ Γυμνασίου Σημειώσεις (Σελίδες: 161-168) 13/11/2018 Πηγές Πληροφορική Γ’ Γυμνασίου Σημειώσεις (Σελίδες: 161-168) Ο Δάσκαλος