Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κλάσματα- κλασματικές μονάδες- κλασματικοί αριθμοί
Advertisements

Κλάσματα.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Έ.
Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Είδη προβλημάτων στην κλασματική μονάδα
Τι είναι το άρθρο; Άρθρα: ο, η, το, οι, οι, τα, ένας,μια, ένα
Εμβαδό Ορθ. Παραλληλογράμμου = Μήκος Χ Πλάτος 6 Χ 3 = 18 τ.μ.
+ - * / = * + = * - * - / - = + - * * + * / / = - + * = = / + / = + =
5 10 5:10 Το κλάσμα ως ακριβές πηλίκο μιας διαίρεσης
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
Μάθημα 14ο «Ισοδύναμα κλάσματα» Δάσκαλος: Γιάννης Στυλιανού
Τα 5 μέτρα ύφασμα κοστίζουν 30 €. Πόσο κοστίζουν τα 12 μέτρα ύφασμα; ? Σκέφτομαι: Τα ποσά είναι ανάλογα. Το πρόβλημα μπορεί να λυθεί με 3 τρόπους. Ο πρώτος.
Μαθηματικά Στ’ Δημοτικού
Γιάννης Σταματίου Τεχνικές αντιστροφής γεννητριών συναρτήσεων Webcast 7.
Ίσα ή ισοδύναμα κλάσματα
Να σας συστηθώ: Το όνομά μου είναι: Σημαίνει … Το πήρα από …
Ισοδύναμα κλάσματα Δύο κλάσματα είναι ισοδύναμα όταν φανερώνουν το ίδιο μέρος μιας ποσότητας, π.χ.   ― = ―
Οι μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού Σταυρίνα Άννα. Μια φορά και έναν καιρό στο σχολείο των κοντοπόδαρων καθώς παίζανε μπάλα εμφανίστηκε ένας μακροπόδαρος που τον.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2012 – 13 Μαθηματικά ΣΤ΄: ¨Εκτιμώ το ποσοστό¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος Ανδρέας Στον Γιώργο και στην.
Σχετικά με κλασματικές παραστάσεις
Αναγωγή στη μονάδα!. Πρόβλημα Ο πατέρας αγόρασε ένα αυτοκίνητο που κόστιζε συνολικά € Έδωσε τα 7 του ποσού έως τώρα! 15 α) Πόσα € έδωσε ως τώρα;
Ισοδύναμα κλάσματα Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
ΑΠΟ ΚΛΑΣΜΑ ΣΕ ΜΕΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΙΚΤΟ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑ!!!
Όλα αυτά αποτελούν την ταυτότητα του κάθε ανθρώπου.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ
Παρουσίαση: Μίτσης Παναγιώτης. Η Ελένη 15 € Πώς θα σκεφτώ για να εκτιμήσω; Τι είναι περισσότερο; Τα ¾ του 240 ή τα 6/8 του 220; Αν παρατηρήσω προσεκτικά.
ΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Η αλυσίδα αποτελείται από κρίκους.
Θα ήταν φρόνιμο… Απλές εννοιολογικές δραστηριότητες Σύνδεση υπολογισμών με κλάσματα με υπολογισμούς στους φυσικούς Εκτίμηση και προσωπικές μέθοδοι υπολογισμού.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2012 – 13 Μαθηματικά ΣΤ΄: ¨Εξασκούμε στη λύση προβλημάτων με πίνακα στα ανάλογα ποσά¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος.
2.Η Μαρία έκλεισε την πόρτα.
Δειγματική διδασκαλία Κεφ. 15: Αναγωγή στην κλασματική δεκαδική μονάδα
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
Καταχρηστικό κλάσμα ● 1.)Τι είναι Καταχρηστικό κλάσμα ● 2.) Μετατρέπω τους μεικτους αριθμούς σε καταχριστικά κλάσματα ●
Τεστ στα Μαθηματικά δεκαδικά κλάσματα δεκαδικοί αριθμοί δεκαδικά κλάσματα δεκαδικοί αριθμοί.
Τι είναι «διάστημα» (1). Διαστήματα Εμπιστοσύνης α) για τη μέση τιμή (ποσοτικά) β) για ένα ποσοστό (ποιοτικά)
Επαλήθευση κάνω, όταν θέλω να σιγουρευτώ ότι έκανα σωστά μια πράξη.
Δεκαδικοί αριθμοί Τι σημαίνουν ;.
ΠΟΣΟΣΤΑ.
Μεγαλώνω ένα κλάσμα, το μικραίνω ή φτιάχνω ισοδύναμό του.
Τεστ στα Μαθηματικά πολλαπλασιασμοί & διαιρέσεις 10, 100, 1000.
Σύγκριση και διάταξη κλασμάτων
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Sullivan Street Bakery: Η καλύτερη τετράγωνη πίτσα στην Νέα Υόρκη
Φτιάχνω διψήφιους αριθμούς με πρόσθεση ίδιων ή διαφορετικών αριθμών.
ΑΠΟ ΚΛΑΣΜΑ ΣΕ ΜΕΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΙΚΤΟ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑ!!!
Λίγα λόγια για σένα. Αυτό το προγραμματάκι έγινε για να σε
Τα ποσά αυτά ονομάζονται αντίστροφα
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Μαθηματικά Ε΄ ¨ Ισοδύναμα κλάσματα¨
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Κάλεσα τον υδραυλικό με σκοπό να μας φτιάξει τη βρύση.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Ευθύς λόγος Ευθύς λόγος Ευθύς λόγος
Ας δημιουργήσουμε τώρα τους λόγους
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Σχ. Έτος:2012 – 13
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Γλώσσα Ε΄ ¨Πώς δίνω οδηγίες¨
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Τι είναι «διάστημα» (1). Διαστήματα Εμπιστοσύνης α) για τη μέση τιμή (ποσοτικά) β) για ένα ποσοστό (ποιοτικά)
Καταπληκτικό! Ήλεκτρον ή Κεχριμπάρι
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ
Αν κάνει καλό καιρό, θα πάμε εκδρομή.
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο Κεφ. 12 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Σχ. Έτος: 2012 – 13 Μαθηματικά ΣΤ΄: Πολλαπλασιασμός και Διαίρεση κλασμάτων¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος Ανδρέας Εάν είχαμε 100 ευρώ και ξοδεύαμε 40 ευρώ. Πόσα ευρώ θα μας έμεναν; Σωστά ! Θα μας μείνουν 60 ευρώ. Εάν είχαμε 100 ευρώ και ξοδεύαμε τα 2/5 των 100 ευρώ. Πόσα ευρώ θα μας μείνουν; Αν κάποιοι σκέφτηκαν να το βρουν με αναγωγή στη μονάδα δεν έκαναν λάθος. Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο 200 5 2 5 100 40 100 40 60 Όταν ακούμε τη φράση π.χ. τα ¾ του 26, τότε για να τα βρούμε κάνουμε πολλαπλασιασμό. ¾ επί 26

Το ίδιο συμβαίνει και ανάμεσα σε δύο κλάσματα Από ένα χαρτονόμισμα των 100 ευρώ, ο παππούς μού έδωσε το 1/5 για να πάω στην εκδρομή. Εγώ από αυτό ξόδεψα μόνο τα 2/4. Μπορούμε να υπολογίσουμε με κλάσμα το μέρος που ξοδέψαμε; Και σε αυτή την περίπτωση, όπως και πριν, θέλουμε να βρούμε τα 2/4 του 1/5, άρα θα κάνουμε πολλαπλασιασμό. Όταν πολλαπλασιάζουμε κλάσματα πολλαπλασιάζουμε αριθμητή με αριθμητή και παρονομαστή με παρονομαστή. Κάνω απλοποίηση 2 4 1 5 2 20 1 10 72 36 6 9 12 4 Άλλο ένα παράδειγμα.

Πότε κάνουμε πολλαπλασιασμό και πότε διαίρεση; Τι γίνεται όμως, όταν θέλουμε να διαιρέσουμε κλάσματα; Πολλαπλασιάζουμε !!! Για να διαιρέσουμε δύο κλάσματα αντιστρέφουμε τους όρους του δεύτερου κλάσματος και πολλαπλασιάζουμε. 6 4 8 5 30 32 Πότε κάνουμε πολλαπλασιασμό και πότε διαίρεση; 2/5 Όταν γνωρίζουμε το ολόκληρο (250) και θέλουμε να βρούμε ένα μέρος από αυτό (2/5), κάνουμε πολλαπλασιασμό. 500 5 100 τ.μ 2 5 250 1 250 τ.μ

250 2/5 Όταν γνωρίζουμε ένα μέρος π.χ τα (2/5) και θέλουμε να βρούμε το ολόκληρο. κάνουμε διαίρεση. 100 τ.μ Πρέπει να προσέξουμε όταν κάνουμε τη διαίρεση, το μέρος του κλάσματος που γνωρίζουμε να το βάζουμε δεύτερο στη σειρά. ; 100 2 5 100 1 2 5 100 1 5 2 500 2 250 Πρόβλημα: Τα 3/5 του χωραφιού είναι 9/10 στρέμματα. Πόσο είναι όλο το χωράφι;