Ποιος είναι ο τέλειος κριτής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Advertisements

ΑΡΜΟΝΙΑ ΣΩΜΑΤΟΣ - ΝΟΥ –ΨΥΧΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΓΙΟΓΚΑ
Όταν ο Θεός έφτιαξε τη γυναίκα εργαζόταν
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Συνεργατική Διαχείριση Συγκρούσεων / Κρίσεων Γιάννης Ρουσσάκης.
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
Ποίημα στον Φίλο Jorge Luis Borges Κλικ για το επόμενο.
Τον βλάκα μπορείς να τον γνωρίζεις από τις δύο
ΑΓΑΠΗ.
Δρόμος αρετής και δύναμης
ΜΗΤΡΙΚΗ ΑΓΑΠΗ ΜΗΤΡΙΚΗ ΑΓΑΠΗ.
Words of wisdom.
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Έχεις δύο επιλογές! από το
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Το μεγάλο μυστικό Η δική μου περιπέτεια.
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΣΧΟΛ
Κελεσίδης Βαγγέλης.
Ο ΟΡΚΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥ
Εξάντας Ελλήνων Αποδείξεις, αυλικοί, αυτοκτονία, εμπειρία, επιμέλεια, επιμονή, φήμη, μονοπωλίου, μυστικών, τόλμη, υπερβολή, υπομονή, ζήλια.
Η 8 η από τις 12 Προτροπές Να πιστεύω δυνατά δίχως μωροπιστία και να σέβομαι τα πιστεύω των άλλων.
Οι 12 Προτροπές προς Έλληνα
Εξάντας Ελλήνων Κυβερνήτες Η πειθώ είναι δυνατότερη της διαταγής. Αντώνιος Περιπατητής.
Η 1 η από τις 12 Προτροπές 1. Να υπακούω στην Ανάγκη.
Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 07:34.
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Η ΑΝΑΓΚΗ ΜΙΑΣ ΣΥΝΘΕΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΙΜΜΑΝΟΥΕΛ KANT ( )
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
 Η ειρήνη αποτελεί φυσική κατάσταση στην κοινωνική ζωή του ανθρώπου κατά την οποία οι σχέσεις λειτουργούν αρμονικά και χωρίς βίαιες αντιπαραθέσεις. Επιδιώκεται.
Αγαπημένο μου παιδί....
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Μην τολμήσεις και μιλήσεις γιατί θα σου κάνουμε χειρότερα! Πρέπει να μας φοβάσαι!
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Το πάθος του θυμού και τρόπος ελέγχου του Ο Πλούταρχος αναφέρει ότι ο Σενέκας ήταν εκείνος ο παιδαγωγός που κατάφερνε να μετριάζει την οργή του Νέρωνα,
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Συνέντευξη με νήπια.
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Κοσμοθεωρίες: Εναλλακτικές κουλτούρες αναπαράστασης και διαχείρισης της σχέσης του «φυσικού κόσμου» με τον «ανθρώπινο εαυτό» Βασίλης Τσελφές.
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ ΦΩΤΕΙΝΗ ΑΛΙΦΤΗΡΑ ΙΩΑΝΝΑ
Αγαπημένο μου παιδί....
Ενθαρρύνοντας την ανταπόκριση στη Βιβλική Αλήθεια
Σκέψεις της στιγμής Μουσική: Autumn Rose.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
Ο Απόστολος Παύλος στην Ελλάδα
ΕΝΟΤΗΤΑ Δ΄: επίλυση προβλημάτων
Επίλυση Συγκρούσεων στον Εργασιακό Χώρο των Εκπαιδευτικών με την Αξιοποίηση της Εκπαιδευτικής Τεχνικής Παιχνίδι Ρόλων.
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
1.Βλέπω στα μάτια σου τη θλίψη. Νοιώθω την τελευταία σου χαρά.
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Γ2
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
2o γυμνασιο Ελευσινας Κουρβας Επαμεινωνδας, μαθητης γ΄γυμνασιου
Να πιστεύω δυνατά δίχως μωροπιστία και να σέβομαι τα πιστεύω των άλλων
Να ζητώ συγχώρεση και να συγχωρώ
Οι 12 Προτροπές προς Έλληνα
Εξάντας Ελλήνων Γονέων.
Να έχω Μέτρο στην ζωή μου
Η 1η από τις 12 Προτροπές 1. Να υπακούω στην Ανάγκη.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ποιος είναι ο τέλειος κριτής

Πως μπορώ να κρίνω ή να Διακρίνω; ΓΝΩΘΙ ΜΑΘΩΝ Μπορώ να κρίνω αφού πρώτα μάθω και γενικά γνωρίσω. Όλα αυτά μόνο μέσω της εμπειρίας.

Πως μπορώ να κρίνω ή να Διακρίνω; ΤΥΧΗΝ ΝΟΜΙΖΕ Μπορώ να κρίνω αν γνωρίζω το τυχαίο που θα μπορούσε να συμβεί είτε εξαιτίας μιας πρόληψης είτε λόγω των αστάθμητων παραγόντων που είναι έξω από την ανθρώπινη φύση μας.

Πως μπορώ να κρίνω ή να Διακρίνω; ΛΕΓΕ ΕΙΔΩΣ Μπορώ να διακρίνω όταν γνωρίζω το αντικείμενο, φαινόμενο και μιλώ για αυτό. Να λέμε ότι γνωρίζουμε (να διακρίνουμε που θα μιλάμε)

Πως μπορώ να κρίνω ή να Διακρίνω; ΟΦΘΑΛΜΟΥ ΚΡΑΤΕΙ Μπορώ να κρίνω όταν ελέγχω αυτό που βλέπω. Δηλαδή όταν μετά από ενδελεχή διερεύνηση ή μελέτη διαπιστώνω ότι πράγματι υφίσταται γεγονός ή η πράξη.

Πως μπορώ να κρίνω ή να Διακρίνω; ΤΥΧΗ ΜΗ ΠΙΣΤΕΥΕ Μπορώ να διακρίνω όταν την τύχη την παίρνω στα χέρια μου και δεν είμαι έρμαιο των συνθηκών που μου δημιουργούν οι άλλοι ή οι διάφοροι τυχοδιώκτες. Δηλαδή να είμαστε το δυνατό ανεξάρτητοι. Να μη πιστεύουμε στην τύχη ή να γινόμαστε τυχοδιώκτες

Πως μπορώ να κρίνω ή να Διακρίνω; ΑΚΟΥΣΑΣ ΝΟΕΙ Μπορώ να διακρίνω και να κρίνω αφού κατανοήσω ή καταλάβω μέσω της Λογικής μου αυτούς που ακούω. Δηλαδή να κατανοούμε αφού ακούσουμε (να αντιλαμβανόμαστε με τα μάτια του νου και με γνώμονα την αρετή της κατανόησης).

Πως μπορώ να κρίνω ή να Διακρίνω; ΦΡΟΝΗΣΙΝ ΑΣΚΕΙ Μπορώ να διακρίνω αφού πρώτα εξασκήσω την Φρόνησή μου και γενικά τη Λογική μου. Δηλαδή να καλλιεργούμε τη σκέψη, το νου, το μυαλό (οξυδέρκεια)… μέσω των δοκιμασιών που θα λάβω σε αυτή την ζωή.

Πως μπορώ να κρίνω ή να Διακρίνω; ΜΕΛΕΤΕΙ ΤΟ ΠΑΝ Μπορώ να διακρίνω όταν αφού μελετήσω τα πάντα, εξετάσω τις σχέσεις που τα συνδέουν με τα γεγονότα.

Πως μπορώ να κρίνω ή να Διακρίνω; ΒΟΥΛΕΥΟΥ ΧΡΟΝΩ Μπορώ να κρίνω ορθά όταν σκεφτώ τα χρήσιμα και απαραίτητα. Δηλαδή τα πρακτικά και ωφέλημα.

Πως μπορώ να κρίνω ή να Διακρίνω; ΓΝΟΥΣ ΠΡΑΤΤΕ Μπορώ να κρίνω συμβουλευόμενος πάντα την Δική μου Λογική αγνοώντας τη λογική του Όχλου ή της Μάζας. Δηλαδή μετά Λογικού γνώση.

Πως μπορώ να κρίνω ή να Διακρίνω; ΠΑΣΙ ΔΙΑΛΕΓΟΥ Μπορώ να κρίνω ορθότερα όταν συνδιαλέγομαι με όλους ακούγοντας και παρατηρώντας . Δηλαδή να συνδιαλεγόμαστε χωρίς αποκλεισμούς καθώς κερδίζουμε μέσω της διαλεκτικής μεθόδου.

Πως μπορώ να κρίνω ή να Διακρίνω; ΑΚΟΥΕ ΠΑΝΤΑ Μπορώ να Διακρίνω καλύτερα ακούγοντας τα πάντα. Ακόμα και το πιο απίθανο, ακόμα και αυτά που έχουν να μου πουν τα μερμήγκια ή τα πτηνά του ουρανού. Να μην χάνω την επαφή με την μητέρα φύση. Κοντά της γίνομαι αρμονικότερος και δικαιότερος….

Πως μπορώ να κρίνω ή να Διακρίνω; ΛΕΓΕ ΠΡΑΤΤΕ ΔΙΚΑΙΑ Μπορώ να κρίνω καλύτερα όταν εγώ πρώτος πράττω δίκαια δίχως φόβος για τις επιπτώσεις της κρίσης μου. Να αγαπώ την ευθύνη των πράξεων μου.

Πως μπορώ να κρίνω ή να Διακρίνω; ΚΡΙΝΕ ΔΙΚΑΙΑ Μπορώ να κρίνω ορθότερα όταν είμαι δίκαιος στην κριτική μου δίχως εξαρτήσεις από φατρίες ή συμφέροντα. Αγνοώντας παραδειγματικά πλούτο ή ηδονή. Γενικά να γίνομαι εκείνος ο Δίκαιος άνθρωπος που ενώ πλούτισε δίκαια δεν εξαρτήθηκε από αυτόν.

Πως μπορώ να κρίνω ή να Διακρίνω; ΑΚΟΥΩΝ ΟΡΑ Μπορώ να διακρίνω καλύτερα όταν ακούω τους άλλους δίχως να μιλώ άνευ ουσίας. Όταν ακούμε βλέπουμε.

Πως μπορώ να κρίνω ή να Διακρίνω; ΔΟΞΑΝ ΔΙΩΚΕ Μπορώ να κρίνω καλύτερα όταν σκεφτόμαστε την υστεροφημία μας μέσω της δίκαιης κρίσης που θα χαρίσω στον διπλανό μου. Να επιδιώκουμε να γνωρίζουμε και άλλες γνώμες

Πως μπορώ να κρίνω ή να Διακρίνω; ΠΡΑΤΤΕ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΩΣ Μπορώ να κρίνω καλύτερα όταν πράττω τα δίκαια δίχως το φόβο της αμφιβολίας ή των ερωτηματικών. Δηλαδή να πράττουμε δίκαια δίχως να μετανιώνουμε.

Πηγή: http://www.metron-ariston.gr/dikaiou-2.htm Δεν μπορώ να κρίνω καλά όταν είμαι δεισιδαίμων προληπτικός και γενικά εξαρτώμαι από τον φόβο των θρησκειών και των ανθρώπων. Μπορώ να κρίνω ορθά μόνο όταν φοβάμαι τον Ένα και μοναδικό Θεό. Πηγή: http://www.metron-ariston.gr/dikaiou-2.htm