ΣΕΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ Για να αποφευχθούν ανθρώπινες απώλειες πρέπει προσεισμικά: Na εμπεδώσουμε την αντισεισμική συμπεριφορά Να γίνουν βίωμα κάποιοι βασικοί.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΥΠΟΝΑΤΡΙΑΙΜΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ Παθογένεια-Θεραπεία
Advertisements

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ»
Αγχολυτικά & Υπνωτικά φάρμακα. Το άγχος είναι μια δυσάρεστη κατάσταση έντασης και ανησυχίας. Tα συμπτώματα σοβαρού άγχους είναι παρόμοια με αυτά του.
ΒΙΟΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΡΕΣΣ Διατροφή και Νοσολογία Νοσήματα από έλλειψη διατροφικών συστατικών Χρόνια διατροφο-εξαρτώμενα νοσήματα 1.
Σαββίνα - Μανώλης Έτος Μάθημα Πληροφορικής Τάξη Δ΄
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Τ.Ε. ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ Επισκόπηση των εφαρμογών της φυσικής οπτικής στον υπολογιστικό ηλεκτρομαγνητισμό.
Φυσιολογία Ζώων και Ανθρώπου, Διάλεξη 4/ Σπύρος Ευθυμιόπουλος Δυναμικό ενέργειας ή δυναμικό δράσης.
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΗΝ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗ.
ΔΙΑΙΤΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΣΘΕΝΩΝ (1)  Προεγχειρητικοί ασθενείς: αποφυγή λήψης τροφής-νερού 8 ώρες πριν την επέμβαση – πρόληψη αναγωγής και εισρόφησης κ.λ.π.
Αντιαρρυθμικά φάρμακα. Η καρδιά περιέχει εξειδικευμένα κύτταρα που εκπολώνονται αυτόματα, παράγοντας δυναμικά ενέργειας απουσία εξωτερικών ερεθισμάτων.
ΜΑΘΗΜΑ 1. ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΜΕΜΒΡΑΝΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΟΜΙΑ (ΣΤΟΜΑ, ΜΥΤΗ, ΜΑΤΙΑ, ΠΡΩΚΤΟΣ, ΓΕΝΝΗΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ) ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΒΛΕΝΝΟΓΟΝΟΥΣ.
ΕΚΦΕ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ Χημεία Γ΄Γυμνασίου Επίδραση των Διαλυμάτων Οξέων σε Μέταλλα Εισηγητής Στέφανος Κ. Ντούλας Χημικός MSc-MEd Συνεργάτης ΕΚΦΕ Αγίων Αναργύρων.
Κατηγορίες εμφιαλωμένου νερού : Υπάρχουν τρεις κατηγορίες εμφιαλωμένου νερού, αναγνωρισμένες από την Ευρωπαϊκή Ένωση: το φυσικό μεταλλικό νερό, το επιτραπέζιο.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΟΥΡΟ. ΟΥΡΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Είναι από τα σπουδαιότερα συστήματα απέκκρισης του οργανισμού.
ΔΙΑΛΕΞΗ 7 ΝΟΣΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΦΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΝΕΦΡΩΣΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ
ΔΙΑΘΕΣΗ – ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΩΝ ΕΚΡΟΩΝ ΤΩΝ ΥΓΡΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΧΟΙΡΟΣΤΑΣΙΩΝ & ΒΟΥΣΤΑΣΙΩΝ ΓΑΛΑΚΤΟΠΑΡΑΓΩΓΉΣ (συνέχεια)
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ
ΑΦΥΔΑΤΩΣΗ Κυφωνίδης Δημήτριος Παιδίατρος
ΜΕΡΟΣ 2. Η Νευρική ώση Τώρα που κατανοήσαμε την κατάσταση ηρεμίας του νευρώνα, ας δούμε πως δημιουργούνται τα ηλεκτρικά μηνύματα στο νευρώνα αυτό, ξεκινώντας.
Γεωργική Χημεία Ενότητα 8: Χημικές αντιδράσεις, θερμοδυναμική/κινητική
Δρ. Χριστακόπουλος Γιάννης
Κουλυμπούδη Λ., Παπαφιλίππου Α., Τζανουδάκη Μ. και Χατζησαββίδης Χρ.
Τι είναι οξείδωση και αναγωγή;
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΥΡΟΧΗΜΙΚΗ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ, ΣΤΟ ΦΑΣΜΑΤΟΣΚΟΠΙΟ
ΟΥΡΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Απορρόφηση , κατανομή και απέκκριση φαρμάκων
Τμήμα κολύμβησης Ολυμπιακού
ΧΗΜΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ.
ΔΙΑΛΕΞΗ 2 ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΦΑΡΜΑΚΩΝ - ΦΑΡΜΑΚΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ - ΔΙΟΥΡΗΤΙΚΑ ΦΑΡΜΑΚΑ.
Ορισμός, μέσα και χαρακτηριστικά φαινομένου
Βρισκόμαστε σ’ ένα σχολικό εργαστήριο, όπου ο δάσκαλος της Χημείας μιλά για το Ουράνιο (U), μετά από απορία κάποιου μαθητή του. Είχε προηγηθεί το μάθημα.
Λογοτεχνία Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
2ο μάθημα βιολογίας Ομοιόσταση: το μοναδικό χαρακτηριστικό των ζωντανών οργανισμών Γεώργιος Κ. Παπαδόπουλος.
ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΥΓΡΩΝ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
Παρακολούθηση επιπλοκών της εντερικής θρέψης
Μεταβολισμός 1.
Απορρυπαντική δράση σαπώνων
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Σύμβολα χημικών στοιχείων και χημικών ενώσεων
Οι φυσικές καταστάσεις.
Κροατία.
Βρες το Σωματότυπο σου!.
Λιπίδια και κυτταρικές μεμβράνες Οι βιολογικές μεμβράνες μέσω της επιλεκτικής τους διαπερατότητας ρυθμίζουν την επαφή του κυττάρου με το εξωτερικό.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΙΟΝΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΟΛΙΚΟΣ ΔΕΣΜΟΣ
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.
Σαπούνι από λάδι ελιάς Επιμέλεια: Λίνα Μαρματσούρη, 2ο ΓΕΛ Παλαιού Φαλήρου.
...things we need to know Σύναψη είναι η λειτουργική σύνδεση μεταξύ των νευρώνων -συναπτικό κενό (synaptic cleft), Οι νευρώνες μεταδίδουν σήματα, λαμβάνουν.
Σπύρος Ευθυμιόπουλος Ιωάννα-Κατερίνα Αγγελή Αθηνά Μαρμάρη
ΙΝΟΠΥΡΙΤΙΚΑ ΠΥΡΟΞΕΝΟΙ
ΙΝΟΠΥΡΙΤΙΚΑ ΑΜΦΙΒΟΛΟΙ
מבנה האטום (היסודות ומבנה האטום)
Γαριπίδης Ιορδάνης Βιολόγος 3ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
МЕТАЛНА ВЕЗА..
Θάλλιο Tl.
به نام خدا.
המצגת נעשתה ע"י מלכה יאיון
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
بازسازی داده های هواشناسی
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΜΥΙΚΗ ΣΥΣΤΟΛΗ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΜΕΜΒΡΑΝΗΣ.
τι σημαίνει να είσαι παντρεμένος
Φυσιολογία Ζώων και Ανθρώπου, Διάλεξη 3/ Σπύρος Ευθυμιόπουλος
ΔΙΟΥΡΗΤΙΚΑ Είναι φάρμακα που αυξάνουν τον όγκο των ούρων.
Αλγόριθμοι/ ΨΕΠ Ξένιος Αντωνιάδης 08/04/2019.
Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері.
Διουρητικα τησ αγκυλησ
Η ΝΕΥΡΙΚΗ ΩΣΗ.
ΑΤΟΜΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΜΑΖΑΣ (1 amu)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΕΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ Για να αποφευχθούν ανθρώπινες απώλειες πρέπει προσεισμικά: Na εμπεδώσουμε την αντισεισμική συμπεριφορά Να γίνουν βίωμα κάποιοι βασικοί κανόνες αυτοπροστασίας

ΣΕΙΣΜΟΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Κατά τη διάρκεια της σεισμικής δόνησης: Μπαίνουν κάτω από τα θρανία και κρατούν ένα από τα πόδια του επίπλου για όσο χρονικό διάστημα διαρκεί ο σεισμός Περιμένουν ψύχραιμα χωρίς πανικό, τις οδηγίες από τον εκπαιδευτικό Δεν εγκαταλείπουν το κτίριο κατά τη διάρκεια του σεισμού

ΣΕΙΣΜΟΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Κατά τη διάρκεια της σεισμικής δόνησης: Δεν βγαίνουν σε βεράντες και μπαλκόνια Δεν πλησιάζουν κοντά σε παράθυρα ή τζαμαρίες Δεν προσπαθούν να διαφύγουν από τα παράθυρα Δεν χρησιμοποιούν ανελκυστήρα, εάν υπάρχει Δεν μπαίνουν στο κτίριο όσοι μαθητές βρίσκονται στο προαύλιο

ΣΕΙΣΜΟΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Μετά το τέλος της σεισμικής δόνησης: Εκκένωση αιθουσών διδασκαλίας O εκπαιδευτικός ανοίγει την πόρτα της αίθουσας Ελέγχει την κατάσταση του κτιρίου κατά μήκος της διαδρομής διαφυγής Επισημαίνει τα επικίνδυνα σημεία: Πεσμένες βιβλιοθήκες Πεσμένες ντουλάπες Πεσμένους σοβάδες Σπασμένα τζάμια Κρεμασμένα αντικείμενα από το ταβάνι

ΣΕΙΣΜΟΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Μετά το τέλος της σεισμικής δόνησης: Εκκένωση αιθουσών διδασκαλίας Καθοδηγεί τους μαθητές στην έξοδο τους ανά πτέρυγα θρανίων Οι μαθητές αποχωρούν γρήγορα χωρίς πανικό και φωνές με τις τσάντες στο κεφάλι Συντονίζει, την με τάξη αποχώρηση των μαθητών ώστε να αποφευχθεί ο συνωστισμός και οι πιθανοί τραυματισμοί

ΣΕΙΣΜΟΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Μετά το τέλος της σεισμικής δόνησης: Εκκένωση του ισογείου Γίνεται άμεσα Αρχίζοντας από τις αίθουσες που βρίσκονται πιο κοντά στη πόρτα που οδηγεί στο προαύλιο Εκκένωση των αιθουσών του ορόφου Γίνεται διαδοχικά Η μια μετά την άλλη με πρώτη αυτή που βρίσκεται πιο κοντά στη σκάλα

ΕΚΚΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΑΙΘΟΥΣΩΝ ΤΟΥ ΟΡΟΦΟΥ

ΕΚΚΕΝΩΣΗ ΤΟΥ ΙΣΟΓΕΙΟΥ

ΣΕΙΣΜΟΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Μετά το τέλος της σεισμικής δόνησης: Στο χώρο εκκένωση Οι εκπαιδευτικοί παίρνουν παρουσίες Αν υπάρχουν τυχόν απουσίες οι καθηγητές εισέρχονται στο κτίριο και αναζητούν τους τραυματίες Οι μαθητές παραμένουν σε απόσταση τουλάχιστον 5m από τις όψεις του σχολικού κτιρίου και τις περιφράξεις Δεν καταναλώνει κανείς νερό από τις βρύσες Όλοι αποφεύγουν την οποιαδήποτε επαφή με πεσμένα ηλεκτροφόρα καλώδια

ΣΕΙΣΜΟΣ ΚΑΤΆ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΟΣ Κατά τη διάρκεια της σεισμικής δόνησης: Όσοι βρίσκονται μέσα στο κτίριο σε αίθουσες ή κοινόχρηστους χώρους δεν βγαίνουν έξω Προστατεύονται κάτω από θρανία, τραπέζια Απομακρύνονται από τζαμαρίες, βιβλιοθήκες

ΣΕΙΣΜΟΣ ΚΑΤΆ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΟΣ Κατά τη διάρκεια της σεισμικής δόνησης: Όσοι βρίσκονται στο προαύλιο, παραμένουν εκεί και απομακρύνονται από: Εξωτερικούς τοίχους του κτιρίου Μαντρότοιχους Στέγαστρα Μπαλκόνια Ηλεκτροφόρα καλώδια Απαγορεύεται η μετάβαση των μαθητών στις αίθουσες

ΣΕΙΣΜΟΣ ΚΑΤΆ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΟΣ Μετά το τέλος της σεισμικής δόνησης: Όσοι μαθητές βρίσκονται μέσα στο κτίριο βγαίνουν έξω στο προαύλιο Οι καθηγητές συγκεντρώνουν τους μαθητές και παίρνουν παρουσίες Οι υπεύθυνοι καθηγητές ελέγχουν κάθε όροφο του σχολικού συγκροτήματος για τραυματίες Οι μαθητές και το διδακτικό προσωπικό παραμένουν στο χώρο προσωρινής καταφυγής μέχρι να τους δοθούν οδηγίες από την πολιτεία

Η ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΗΓΕΣ ΣΕΙΣΜΟΣ Η ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ