Konštrukcia trojuholníka

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ»
Advertisements

Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης «Αρχαία Ελληνική και Βυζαντινή Ιστορία και Πολιτισμός» Μάθημα 3 ο (Μυκηναϊκός Πολιτισμός – Γεωμετρική.
Σαββίνα - Μανώλης Έτος Μάθημα Πληροφορικής Τάξη Δ΄
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Κατηγορίες εμφιαλωμένου νερού : Υπάρχουν τρεις κατηγορίες εμφιαλωμένου νερού, αναγνωρισμένες από την Ευρωπαϊκή Ένωση: το φυσικό μεταλλικό νερό, το επιτραπέζιο.
ΔΙΑΛΕΞΗ 2 Διατροφική αξιολόγηση ασθενούς
Μέθοδος του Εσωτερικού Συντελεστή Απόδοσης. (Ε.Σ.Α.)
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
Διακριτά Μαθηματικά Μαθηματική Λογική.
KRUŽNICA I KRUG VJEŽBA ZA ISPIT ZNANJA.
Περιεχόμενα Καρτεσιανό Σύστημα Συντεταμένων,
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
Η ΠΡΑΣΙΑΔΑ ΛΙΜΝΗ μέσα από τα μάτια των οικολόγων
Ψηφιακή Σχεδίαση εργαστήριο
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
Προγραμματισμός και Εφαρμογές Η/Υ (Ε)
Μέθοδος της Καθαράς Παρούσας Αξίας. (Κ.Π.Α.)
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Συμβουλευτικη στη Δια Βίου Ανάπτυξη.
Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Διατροφή-Διαιτολογία
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
Οι φυσικές καταστάσεις.
Υδραυλικά & Πνευματικά ΣΑΕ
UHOL - úvod Vypracovala: S. Vidová.
Materiál spracovali študenti 3.I triedy v rámci ročníkového projektu
Ogledni čas iz matematike
Mechanická práca na naklonenej rovine
Uhol a jeho veľkosť, operácie s uhlami
STEREOMETRIA REZY TELIES
Rovnobežky, kolmice.
ΣΕΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ Για να αποφευχθούν ανθρώπινες απώλειες πρέπει προσεισμικά: Na εμπεδώσουμε την αντισεισμική συμπεριφορά Να γίνουν βίωμα κάποιοι βασικοί.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΙΟΝΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΟΛΙΚΟΣ ΔΕΣΜΟΣ
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ANALYTICKÁ GEOMETRIA.
Σπύρος Ευθυμιόπουλος Ιωάννα-Κατερίνα Αγγελή Αθηνά Μαρμάρη
Zhodnosť trojuholníkov
Ročník: ôsmy Typ školy: základná škola Autorka: Mgr. Katarína Kurucová
المستقيمات الهامة في مثلث
TRIGONOMETRIA Mgr. Jozef Vozár.
الحث الكهرومغناطيسي مؤشرات الأداء
المثلث القائم الزاوية والدائرة
GEOMETRIJSKE KONSTRUKCIJE SAMO ŠESTAROM
مدرسة الروضة الثانوية بنات القيم القصوى ( العظمى / الصغرى ) للدوال
النسبة الذهبية العدد الإلهي
مدرس: جواد اسماعیل زاده موسسه آموزش عالی خاوران
Pohyb hmotného bodu po kružnici
Rovnoramenný trojuholník
Konštrukcia trojuholníka pomocou výšky
حساب المحيطات و المساحات و الحجوم
Izradila: Ana-Felicia Barbarić
SREDIŠNJI I OBODNI KUT.
An Ardteistiméireacht
Μαθηματικά Προσανατολισμού Β΄ Λυκείου
Η επιγραφή στο πίσω θυρόφυλλο αναγράφει: Η επιγραφή στο μεγάλο κομμάτι αναγράφει τα εξής : (με κόκκινο τα αποκαταστημένα τμήματα της επιγραφής) 
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
τι σημαίνει να είσαι παντρεμένος
Өнөөдрийн хичээлд амжилт хүсье!
Διουρητικα τησ αγκυλησ
DAN BROJA π.
Constructing a Triangle
S-K-S konstrukcija trokuta
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Konštrukcia trojuholníka (podľa viet sss, sus, usu)

Konštrukcia trojuholníka podľa vety sss Zostrojte trojuholník ABC, ak je dané: a = 4 cm, b = 5 cm, c = 6 cm 1.Náčrt: C 2. Trojuholníková nerovnosť 4 + 5 > 6 9 > 6 Trojuholník sa dá zostrojiť. a = 4 cm b =5 cm B A c = 6 cm 3. Rozbor: - narysujeme úsečku AB, /AB/ = 6 cm - zostrojíme kružnicu k 1, k 1(A, 5 cm) - zostrojíme kružnicu k 2, k 2 (B, 4 cm) - bod C leží na priesečníku kružníc k 1 a k 2

4. Postup konštrukcie: 5. Konštrukcia: 1. AB, /AB/ = 6 cm 2. k 1, k 1(A, 5 cm) 3. k 2, k 2 (B, 4 cm) k1 k2 4. C, C є k 1 k 2 C 5. Δ ABC 6. Skúška: /AB/ = 6 cm /BC/ = 4cm /AC/ = 5 cm B A Cl

Konštrukcia trojuholníka podľa vety sus Zostrojte trojuholník ABC, ak je dané: a = 4 cm, c = 6 cm, β = 65° 1. Náčrt: C 2. β < 180° Trojuholník sa dá zostrojiť. a = 4 cm β B A c = 6 cm 3. Rozbor: narysujeme úsečku AB, /AB/ = 6 cm zostrojíme kružnicu k 1, k 1(B, 5 cm) zostrojíme uhol ABX, /uhlu ABX/ = 65 ° bod C leží na priesečníku kružnice k1 a polpriamky BX

4. Postup konštrukcie: 5. Konštrukcia: 1. AB, /AB/ = 6cm 2. k 1, k 1(B, 5 cm) X 3. uhol ABX, /uhlu ABX/ = 65 ° 4. C, C є k 1 BX 5. Δ ABC C k1 6. Skúška: /AB/ = 6 cm /BC/ = 5 cm /uhlu ABC/ = 65 ° A B

Konštrukcia trojuholníka podľa vety usu Zostroj trojuholník ABC, ak je dané: b = 7 cm, α = 60°, γ = 50° 1. Náčrt: 2. α + γ < 180 ° 60 °+ 50° < 180 ° 110 ° < 180 ° Trojuholník sa dá zostrojiť. C γ b = 7 cm α A B 3. Rozbor: - narysujeme úsečku AC, /AC/ = 7 cm - zostrojíme uhol CAX, /uhlu CAX/ = 60° - zostrojíme uhol ACY, /uhlu ACY/ = 50° - bod B, B leží na priesečníku polpriamok AX a BY

4. Postup konštrukcie: 5. Konštrukcia: 1. AC, /AC/ = 7 cm 2. uhol CAX, /uhlu CAX/ = 60° C 3. uhol ACY, /uhlu ACY/ = 50° 4. B, B є AX BY 5. Δ ABC A 6. Skúška /AC/ = 7 cm /uhlu CAB/ = 60° /uhlu ACB/ = 50° B X Y