Διήγηση: Ένας αφηγητής αφηγείται κάποια ιστορία με τη δική του φωνή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ποταμός - Μικρό Υδροηλεκτρικό έργο, Καναδάς
Advertisements

Ο περιοδικός πίνακας των Στοιχείων.
E.M.Π. – ΣXOΛH APXITEKTONΩN AKAΔHMAΪKO ETOΣ TOMEIΣ I, II, III 9ο XEIMEPINO EΞAMHNO MAΘHMA: APXITEKTONIKOΣ ΣXEΔIAΣMOΣ 9: AΣTIKOΣ ΣXEΔIAΣMOΣ COURS.
Η ταξινόμηση των στοιχείων
Η δημιουργία των κινούμενων σχεδίων
ΘΕΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ και ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Αξιοπιστία και αποτελεσματικότητα των ελληνικών καταλόγων Αξιοπιστία και αποτελεσματικότητα των ελληνικών καταλόγων Ασυνέπειες και λάθη στα αρχεία καθιερωμένων.
Λευχαιμία: Παρουσίαση του άρθρου από το Βικιπαίδεια
Gustave Flaubert – «Ο μάρτυρας του ύφους»
Η ποιητική του δημοτικού τραγουδιού και οι συλλογές
ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΑ ΟΡΙΣΜΟΣ:
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΣΥΛΛΟΓΕΣ Ψηφιακές Βιβλιοθήκες για Εφημερίδες Παρουσίαση Ελένη Μαμμά Κέρκυρα, 2004.
Γραφικά υπολογιστών στο web Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο 2012 Πέτρος Αγγελάτος Διονύσης Ζήνδρος Εικόνα: © Gamagio Limited.
“Protein composite”, από Splette , διαθέσιμο με άδεια CC BY-SA 3.0
Γραφικά υπολογιστών στο web Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Δεκέμβρης 2011 Πέτρος Αγγελάτος Διονύσης Ζήνδρος Εικόνα: © Gamagio Limited.
Security Considerations for Peer–to–Peer DHTs Θεοδόσιος Αγγελίδης Α.Μ:99 Γεώργιος Λίτσιος Α.Μ:113.
Semantic Web & Law Ontologies in Legal Reasoning Πάτκος Θεόδωρος (ΜΕΤ) Μπικάκης Αντώνης (ΜΕΤ)
Η έννοια της ταξινόμησης
ΗΧΟΛΗΨΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΗΧΟΥ.
ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
Εισαγωγή στην Κοινωνιολογία κωδικός μαθήματος :503Ε εξάμηνα: β’ & δ’
Σχεδιασμός και Υλοποίηση Πειραματικού Πρωτοκόλλου
IST BTEC Professional Diploma in Therapeutic Counseling Δρ. Χαρά Τσέκου Ενότητα 7 Συγκριτικές Θεωρίες και Προσεγγίσεις στη Συμβουλευτική.
΄ Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Μεθοδολογίας, Ιστορίας & Θεωρίας της Επιστήμης Σύλβα Χαραλάμπους Κύρια ερευνήτρια Ελληνικό Ινστιτούτο.
ΕΜΠΕΙΡΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΓΕΘΩΝ ΠΛΗΜΜΥΡΑΣ (αιχμή και χρόνος που συμβαίνει) Ορθολογική Μέθοδος (Rational Method) Για λεκάνες απορροής μικρότερες.
1 ΗΛΕΚΤΡΟΚΑΡΔΙΟΓΡΑΦΟΣ (ΗΚΓ / ECG) Καραΐσκου Αγγελική-Ηλέκτρα Κωλέτσης Δημήτρης Παππάς Ανδριανός Χονδρού Μαρία.
5 η Συνάντηση Ελληνόφωνων Μεταφρασεολόγων Θεσσαλονίκη, 22 Μαΐου 2015.
Πώς αποθηκεύεται η γνώση στον εγκέφαλο;
Διαταραχές της μνήμης Εαρινό εξάμηνο 2016-’17 Διδάσκουσα Ε. Μασούρα.
“Η ομορφιά σε αρμονία με τη φύση” είναι η φιλοσοφία του οίκου Dr. med
Για λεκάνες απορροής μικρότερες των 10 Km2
Σχεδιασμός και Υλοποίηση Πειραματικού Πρωτοκόλλου
Αρχές Φαρμακολογίας 1/3 Φάρμακο
Υπερμοριακή Κατάλυση Βασίλης Μουχτούρης Εθνικό και Καποδιστριακό
Αναισθησιολογία ειναι η ειδικοτητα της Ιατρικης που βαςικο της μελημα ιςτορικα ηταν η παροχη ςε αςθενη και χειρουργο ιδανικων ςυνθηκων για την πραγματοποιηςη.
Σκοποί, αντικείμενα διδασκαλίας και μάθησης
Ο περιοδικός πίνακας των Στοιχείων. (I)
Μεθοδολογία των Κοινωνικών Επιστημών
ΑΚΑΔΗΜΑΪΚA ΕΤH , , , , , , ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΛΕΣΙΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ-ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ.
Süsteemiteooria ISS E 5 EAP Juhitavus, jälgitavus, rakendused
Cataliza enzimatica Enzime
Γένεση της Κοινωνιολογίας
Σύγχρονες Θεωρητικές Προσεγγίσεις της Κοινωνιολογίας
ΒΑΒΥΛΩΝΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Βιοχημική Φαρμακολογία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διήγηση: Ένας αφηγητής αφηγείται κάποια ιστορία με τη δική του φωνή. ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ Διήγηση: Ένας αφηγητής αφηγείται κάποια ιστορία με τη δική του φωνή.

επιμέλεια: Μακρής Κώστας Στη διήγηση: Ο πεζογράφος αφηγείται την ιστορία σε τρίτο πρόσωπο από την οπτική γωνία ενός παντογνώστη παρατηρητή, που τα βλέπει όλα ακόμα και τις σκέψεις των ανθρώπων. Παράσταση της ιστορίας υποκειμενική. Αυτός ο τρόπος αμφισβητήθηκε, γιατί δεν είναι δυνατόν να εκφράσει περισσότερα (ανθρώπινη ψυχή, κίνητρα πράξεων, κοινωνικά ήθη και θεσμούς) ένας άνθρωπος με περιορισμένες γνώσεις, με πάθη και γνώμη υποκειμενική. 7/11/2018 επιμέλεια: Μακρής Κώστας

επιμέλεια: Μακρής Κώστας Μίμηση: Προσποιείται τη φωνή άλλου ή άλλων πλαστών προσώπων και αφηγείται με αυτή ή δημιουργεί ένα μεικτό τρόπο όπου η βασική φωνή είναι του αφηγητή, αλλά κατά καιρούς παρεμβάλλονται άλλες φωνές που εισάγονται αυτολεξεί. 7/11/2018 επιμέλεια: Μακρής Κώστας

Μίμηση τρεις περιπτώσεις Μίμηση τρεις περιπτώσεις Όταν αφηγείται ένα πλαστό πρόσωπο, δηλ. φανταστικό, σε πρώτο πρόσωπο. Πλεονέκτημα: χαρίζει στο λόγο του αφηγητή αμεσότητα και δύναμη προσωπικής μαρτυρίας. Μειονέκτημα: μπορεί να μεταδώσει ο συγγραφέας την περιορισμένη εμπειρία ενός προσώπου. 7/11/2018 επιμέλεια: Μακρής Κώστας

Μίμηση τρεις περιπτώσεις Μίμηση τρεις περιπτώσεις Μεικτός τρόπος: υπάρχει ένας αφηγητής (είτε απρόσωπος είτε πλαστός) αλλά η αφήγησή του διακόπτεται με την παρεμβολή άλλων προσώπων που διαλέγονται σε ευθύ λόγο. Συνδυασμός αφήγησης και διαλόγου. Διάλογος: εδώ απουσιάζει εντελώς ο αφηγητής, είναι μια τεχνική καθαρά θεατρική. 7/11/2018 επιμέλεια: Μακρής Κώστας

επιμέλεια: Μακρής Κώστας ΑΦΗΓΗΤΗΣ - ΕΣΤΙΑΣΗ Σαφής διάκριση με κριτήριο τη συμμετοχή του ή μη στην ιστορία την οποία αφηγείται: 1. Δραματοποιημένος αφηγητής είναι ένα από τα πρόσωπα της ιστορίας και συνήθως αφηγείται σε πρώτο πρόσωπο. 2. Μη δραματοποιημένος ή απρόσωπος αφηγητής που αφηγείται σε τρίτο πρόσωπο. 7/11/2018 επιμέλεια: Μακρής Κώστας

επιμέλεια: Μακρής Κώστας Εστίαση Α) Αφήγηση χωρίς εστίαση ή βαθμός μηδέν εστίασης που αντιστοιχεί με την αφήγηση από παντογνώστη αφηγητή. Β) Αφήγηση με εσωτερική εστίαση ή όραση από πίσω, όπου ο αφηγητής είναι ένα από τα γνωστά πρόσωπα της ιστορίας και έχει περιορισμένο γνωστικό πεδίο. Γ) Αφήγηση με εξωτερική εστίαση ή όραση απ’ έξω, όπου ο αφηγητής ξέρει λιγότερα από τα πρόσωπα της ιστορίας που εμφανίζονται να δρουν μπροστά στα μάτια του θεατή χωρίς να ξέρει τις προθέσεις και τα αισθήματά τους. 7/11/2018 επιμέλεια: Μακρής Κώστας

επιμέλεια: Μακρής Κώστας Η ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ Ηθογραφία: είναι η στροφή των λογοτεχνών προς την ύπαιθρο με στόχο την περιγραφή και απεικόνιση των ηθών και εθίμων του ελληνικού λαού. Εθνική πεζογραφία, απαλλαγμένη από τη δουλική μίμηση ξένων προτύπων. Ανάπτυξη λαογραφίας (συγκέντρωση και μελέτη δημοτικών τραγουδιών, παραμυθιών, καταγραφή παραδόσεων, εθίμων, συνηθειών κ.ά.) έδωσε πλούσιο υλικό για την πεζογραφία και την ποίηση. 7/11/2018 επιμέλεια: Μακρής Κώστας

Πεζογραφία (συνέχεια) Ρεαλιστικός και νατουραλιστικός χαρακτήρας: προσπάθεια των συγγραφέων για μια πιο πιστή αναπαράσταση και απεικόνιση της ζωής της υπαίθρου. π.χ. Η Νανά μυθιστόρημα του Emil Zola Ο ζητιάνος (1896) του Ανδρέα Καρκαβίτσα Η φόνισσα (1903) του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη. 7/11/2018 επιμέλεια: Μακρής Κώστας

επιμέλεια: Μακρής Κώστας Ηθογραφικό διήγημα Λουκής Λάρας (1879) του Δημ. Βικέλα Το αμάρτημα της μητρός μου (1883) και Ποίος ήτον ο φονεύς του αδελφού μου (1883) του Γεωργίου Βιζυηνού. Κοινωνικό προβληματισμό εκφράζουν στα έργα τους οι συγγραφείς: Κων/νος Θεοτόκης, Κων/νος Χατζόπουλος, Δημοσθένης Βουτυράς, Κώστας Παρορίτης κ.ά. 7/11/2018 επιμέλεια: Μακρής Κώστας