Rovnobežky, kolmice.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ»
Advertisements

Σαββίνα - Μανώλης Έτος Μάθημα Πληροφορικής Τάξη Δ΄
ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΦΡΥΔΙΩΝ ΟΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ ΤΟ F.D.T. ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΥΖ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ Η’ ΤΟΥ ΠΑΧΟΥΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ.
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Εργαστηριακή Άσκηση 4 Μελέτη της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης.
Είναι ο κλάδος της Χημείας που ασχολείται με δύο κύρια ερωτήματα που αφορούν τις χημικές αντιδράσεις. Το πρώτο είναι το πως γίνεται μια αντίδραση, δηλαδή.
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
Αισθητήρια Όργανα και Αισθήσεις 1.  Σύστημα αισθητηρίων οργάνων: αντίληψη μεταβολών εξωτερικού & εσωτερικού περιβάλλοντος  Ειδικά κύτταρα – υποδοχείς.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Fyzika a chemie společně CZ/FMP/17B/0456 SOUBOR VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ FYZIKA + CHEMIE ZŠ A MŠ KAŠAVA ZŠ A MŠ CEROVÁ.
1 Ηλεκτρικό πεδίο Πεδίο δυνάμεων –χώρος –υπόθεμα –δύναμη Ηλεκτροστατικό πεδίο δυνάμεων –δύναμη δεν μεταβάλλεται με το χρόνο.
ΔΙΑΛΕΞΗ 2 Διατροφική αξιολόγηση ασθενούς
ΔΙΑΘΕΣΗ – ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΩΝ ΕΚΡΟΩΝ ΤΩΝ ΥΓΡΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΧΟΙΡΟΣΤΑΣΙΩΝ & ΒΟΥΣΤΑΣΙΩΝ ΓΑΛΑΚΤΟΠΑΡΑΓΩΓΉΣ (συνέχεια)
…στη Χώρα των Αισθήσεων…
Ľubomír Šmidek 3.E Banská Bystrica
KRUŽNICA I KRUG VJEŽBA ZA ISPIT ZNANJA.
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
Μελέτη της Κίνησης μιας Φυσαλίδας σε Γυάλινο Σωλήνα
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ & ΜΥΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ
Ροπή αδρανείας.
Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΝΤΖΙΟΥ Α.Μ:Δ201603
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
UHOL - úvod Vypracovala: S. Vidová.
PODOBNOSŤ TROJUHOLNÍKOV
Zákon sily Kód ITMS projektu:
Pravouhlý a všeobecný trojuholník
Materiál spracovali študenti 3.I triedy v rámci ročníkového projektu
Zhrnutie učiva o telesách pre žiakov ZŠ Mgr. Terézia Bertová
Uhol a jeho veľkosť, operácie s uhlami
STEREOMETRIA REZY TELIES
Konštrukcia trojuholníka
Fyzika 6. ročník.
Fyzika-Optika Monika Budinská 1.G.
ΣΕΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ Για να αποφευχθούν ανθρώπινες απώλειες πρέπει προσεισμικά: Na εμπεδώσουμε την αντισεισμική συμπεριφορά Να γίνουν βίωμα κάποιοι βασικοί.
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Stredové premietanie 2. časť - metrické úlohy Margita Vajsáblová
ANALYTICKÁ GEOMETRIA.
Stredná odborná škola automobilová Moldavská cesta 2, Košice
Ročník: ôsmy Typ školy: základná škola Autorka: Mgr. Katarína Kurucová
Základné geometrické telesá
Pravouhlý a všeobecný trojuholník
Gymnázium sv. Jána Bosca Bardejov
ANALYTICKÁ GEOMETRIA V ROVINE A PRIESTORE
الحث الكهرومغناطيسي مؤشرات الأداء
الفصل الثانى المجالات الكهربائية توليد المجالات الكهربائية وقياسها . الدرس الأول توليد المجالات الكهربائية وقياسها .
النسبة الذهبية العدد الإلهي
Γαριπίδης Ιορδάνης Βιολόγος 3ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου
SPOTREBA, ÚSPORY A INVESTÍCIE
Rovnoramenný trojuholník
ELEKTROMAGNETICKÁ INDUKCIA
Konštrukcia trojuholníka pomocou výšky
Analytická geometria kvadratických útvarov
DISPERZIA (ROZKLAD) SVETLA Dominik Sečka III. B.
VALEC Matematika Geometria Poledník Denis.
Rovnice priamky a roviny v priestore
Kapitola K2 Plochy.
Mgr. Jana Sabolová Elektrický prúd.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΜΥΙΚΗ ΣΥΣΤΟΛΗ.
Primjena Pitagorina poučka na kvadrat i pravokutnik
Elastična sila Međudjelovanje i sila.
KRITERIJI STABILNOSTI
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
τι σημαίνει να είσαι παντρεμένος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Rovnobežky, kolmice

Rysovanie rovnobežiek 1 Narysuj rovnobežku k s danou priamkou b, prechádzajúcu bodom B. Zapíš rovnobežnosť priamok. k ǁ b B ϵ k B k b

Rysovanie rovnobežiek 2 Je daná priamka p. Zostrojte priamku q, ktorá bude rovnobežná s priamkou p. q p k p k q p

Narysuj priamky, ktoré prechádzajú danými bodmi a sú rovnobežné s priamkou p. Narysované priamky pomenuj a zapíš rovnobežnosť priamok. n ǁ p, N ϵ n m ǁ p, M ϵ m r ǁ p, R ϵ r N M n m p R r

Rysovanie rôznobežiek Narysuj priamku a. Vyznač bod A, ktorý leží na priamke a. Zostroj priamku b prechádzajúcu bodom A. Zapíš rôznobežnosť a priesečník. b a / b a ∩ b ={A} a A

Narysujte priamku p a mimo nej bod M Narysujte priamku p a mimo nej bod M. Bodom M zostrojte priamku m rôznobežnú s priamkou p. Zapíš rôznobežnosť. M p p / m p ∩ m ={P} P m

Rysovanie kolmíc Je daná priamka p. Zostrojte priamku q, ktorá bude kolmá na priamku p. Zapíšte kolmosť priamok. p p q q

Cvičenie 1. Narysuj priamku p a bod M, ktorý leží na priamke p. Zostroj priamku m, ktorá bude kolmá na priamku p a prechádza bodom M. p m, M ϵ m p M m

2. Narysuj priamku a, bod B ako na obrázku 2. Narysuj priamku a, bod B ako na obrázku. Zostroj priamku b kolmú na priamku a prechádzajúcu bodom B. Zapíš kolmosť priamok. B a b, B ϵ b b a

3. Narysuj priamku k a body L, M ako na obrázku 3. Narysuj priamku k a body L, M ako na obrázku. Zostroj priamky l, m, ktoré budú kolmé na priamku k a prechádzajú bodmi L, M. Zapíš kolmosť a rovnobežnosť priamok. l ǁ m k L M l k, L ϵ l m k, M ϵ m m l

Všetky kolmice zostrojené na tú istú priamku, sú navzájom rovnobežné.

Rysuj podľa postupu: 4. Narysuj úsečku AB, ktorej dĺžka je 10 cm. Vyznač bod K, ktorý nepatrí úsečke AB. Vyznač bod L, ktorý leží na úsečke AB. Bodom L veď priamku p, ktorá je kolmá na úsečku AB. b) Bodom A veď priamku q, ktorá je rovnobežná s priamkou p. c) Bodom K veď priamku r, ktorá je rovnobežná s úsečkou AB.

K r A L B q p

Narysované priamky pomenuj. 5. Narysuj priamky, ktoré prechádzajú danými bodmi a sú kolmé na priamku p. Potom narysuj rovnobežky s priamkou p, ktoré prechádzajú danými bodmi. Narysované priamky pomenuj. B A p D C

Ďakujem za pozornosť