Ηλεκτρονικά τσιγάρα (1 από 2)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΥΠΟΘΕΜΑ:ΠΑΘΗΤΙΚΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ
Advertisements

Εργασία κατά του καπνίσματος
Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ; I’m somebody you live with every day.. Είμαι κάποια με την ποία ζεις μαζί… κάθε μέρα..
Γειά σας. Say: take a pencil. Πάρε ένα μολύβι. Nick, give me my book.
Σε λίγο θα μπείτε στον κόσμο μιας μαγείας.. After a moment you will enter the world of magic...
1 Please include the following information on this slide: Παρακαλώ, συμπεριλάβετε τις παρακάτω πληροφoρίες στη διαφάνεια: Name Giannakodimou Aliki Kourkouta.
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
“ Ἡ ἀ γάπη ἀ νυπόκριτος. ἀ ποστυγο ῦ ντες τ ὸ πονηρόν, κολλώμενοι τ ῷ ἀ γαθ ῷ, τ ῇ φιλαδελφί ᾳ ε ἰ ς ἀ λλήλους φιλόστοργοι, τ ῇ τιμ ῇ ἀ λλήλους προηγούμενοι.
ACTIONAID PROJECT Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους. Εκπαιδευμένοι δάσκαλοι για όλους. 3 ο Πρότυπο Πειραματικό Δ.Σ. Ευόσμου Τμήμα : Ε1 Αγγλικών.
ΚΑΠΝΙΣΜΑ Έλενα Μαρίνου Α 3. ΚΑΠΝΙΣΜΑ Κάπνισμα ονομάζεται η πρακτική της εισπνοής καπνού προερχόμενου από την καύση φύλλων του φυτού καπνός. Η καύση γίνεται.
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Η μεταβολή του εισπνεόμενου αέρα μπορεί να επηρεάσει τις λειτουργίες του ανθρώπινου οργανισμού Μπορεί να μεταβληθεί με: Ατμοσφαιρικούς ρύπους Προκαλούν.
Translation Tips LG New Testament Greek Fall 2012.
Lying, thinking Last night How to find my soul a home Where water is not thirsty And bread loaf is not stone I came up with one thing And I don’t believe.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
Business English Ενότητα # 9: Financial Planning Ευαγγελία Κουτσογιάννη Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Τελική εργασία του μαθήματος “Σχεδιασμός Δημιουργικού & Διαφημιστικών Μηνυμάτων” Ιανουάριος 2054 Ομάδα Χ Ονοματεπώνυμο 1 Ονοματεπώνυμο 2 Ονοματεπώνυμο.
Lesson 6c: Around the City I JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Day 45: Computer repair JSIS E 111: Intensive Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Η έννοια της Τέχνης (What is art 1) Διδάσκων: Καθηγητής Χρήστος.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Κουλτούρα, πολιτισμός και εθνική ταυτότητα (CULTURE &I DENTITY.
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
ΑΝΤΙ-ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ Ερευνητική εργασία Ονόματα: Αραβιάκη Ειρήνη Γερακιανάκης Μιχάλης Παπαδάκη Αναστασία Πετράκης Σπύρος Πονήρη Αθηνά.
SCIENCE EDUCATION Οργάνωση εξωσχολικών επισκέψεων/δράσεων Άννα Σπύρτου Άννα Σπύρτου.
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Φάσμα παιδαγωγικής ανάπτυξης
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Σε λίγο θα μπείτε στον κόσμο μιας μαγείας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ
Εισαγωγικό Εργαστήριο Προωθώντας τη δημιουργικότητα στις Φυσικές Επιστήμες στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία.
Δημήτρης Μίλτος Γιάννης Π.
Η Περιβαλλοντική Αγωγή εισήλθε στα εκπαιδευτικά συστήματα πολλών κρατών από την ανάγκη ανταπόκρισης στις όλο και αυξανόμενες πιέσεις της οικολογικής κρίσης.
Εκπαιδευτική ρομποτική
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Ηλεκτρονικά τσιγάρα (2 από 2)
Equipping the Next Generation for Active Engagement in Science
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Ενημέρωση για eTwinning
Θεωρία Παιγνίων: οι Καταλήψεις και οι Τζαμπατζήδες
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
aka Mathematical Models and Applications
Find: ρc [in] from load (4 layers)
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
1) ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ) ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ 2) ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ – ΤΙ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΈΝΑ ΤΣΙΓΑΡΟΣΥΣΤΑΤΙΚΑ – ΤΙ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΈΝΑ ΤΣΙΓΑΡΟ 3) ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙΑΣΘΕΝΕΙΕΣ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ
Unit 5: Working with Parents and Others in Early Years
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ηλεκτρονικά τσιγάρα (1 από 2) Equipping the Next Generation for Active Engagement in Science Ηλεκτρονικά τσιγάρα (1 από 2)

Δεν θα καπνίσω ποτέ, είναι πολύ επικίνδυνο. Αλλά το άτμισμα είναι ασφαλές. Δεν υπάρχει καπνός, ούτε πίσσα και – πιστεύω – ούτε καρκίνος. Students discuss their initial responses – what do they know about vaping (smoking electronic cigarettes)? Is vaping safe? Πιστεύω θα δώσω στο άτμισμα μια ευκαιρία. Δεν θα με σκοτώσει. Εμπλοκή Κριτική Σκέψεις

2 Η θερμάστρα λειτουργεί και ζεσταίνει το διάλυμα. Άτμισμα είναι το κάπνισμα ηλεκτρονικών τσιγάρων. Πως λειτουργεί ένα ηλεκτρονικό τσιγάρο Διάλυμα νικοτίνης και άλλων ουσιών διαλύεται σε προπανο-1,2,3- τριόλη. θερμάστρα μπαταρία 1 Ο χρήστης εισπνέει. 2 Η θερμάστρα λειτουργεί και ζεσταίνει το διάλυμα. 3Δημιουργείται ένα αεροζόλ. Περιέχει νικοτίνη. 4 Ο χρήστης εισπνέει νικοτίνη – ακριβώς όπως στο κάπνισμα. Point out that the cartridge in an e-cigarette is a solution of nicotine and other substances dissolved in a solvent such as propane-1,2,3-triol. The heater warms the solution, initially forming an aerosol, which the user inhales. Αεροζόλ Ένα μίγμα μικροσκοπικών σταγονιδίων υγρού και/ή κομματιών στερεού αναμεμειγμένων με αέριο. Εμπλοκή Κριτική Σκέψεις

Η νικοτίνη σκοτώνει Η νικοτίνη είναι εθιστική. Οι εθισμένοι έχουν ανάγκη τη νικοτίνη για να νιώθουν φυσιολογικοί. American Council on Science and Health Η νικοτίνη καταστρέφει την ανάπτυξη του εγκεφάλου του εμβρύου. Current neuropharmacology Η νικοτίνη μπορεί να συνδέεται με καρκίνο πνευμόνων, μαστού, συκωτιού και νεφρών. Nature Point out the health impacts of one of the key ingredients of e-cigarettes, nicotine. (Nicotine-free e-cigarettes are also available.) Η νικοτίνη συνδέεται με καρδιακές παθήσεις. American Society of Cell Biology 4 Εμπλοκή Κριτική Σκέψεις

Η Τουρκία, η Ουαλία και περιοχές του Καναδά απαγόρευσαν το άτμισμα στο χώρο εργασίας. Τώρα εκστρατείες για την υγεία ζητούν την απαγόρευση του ατμίσματος και στην Ευρώπη. Θα υποστηρίξετε την ευρωπαϊκή απαγόρευση του ατμίσματος σε δημόσιους χώρους; Το παθητικό άτμισμα είναι επικίνδυνο όπως το παθητικό κάπνισμα και επηρεάζει την υγεία. Μακροπρόθεσμοι κίνδυνοι του παθητικού ατμίσματος δεν είναι ακόμα γνωστοί. Tell students the key dilemma – should the EU follow the example of countries such as Turkey, Wales and parts of Canada, and ban indoor vaping in public places? Εμπλοκή Κριτική Σκέψεις

Πως θα λάβεις μια απόφαση; Μάθημα 1 Υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία ότι η νικοτίνη από το άτμισμα μπορεί να επηρεάσει αυτούς που βρίσκονται κοντά; Μάθημα 2 Τα οφέλη από την απαγόρευση του ατμίσματος σε εσωτερικούς χώρους αξίζουν τους κινδύνους; This slide gives a breakdown of how students will use scientific evidence in lesson 1 and judge risks in lesson 2 to help them to make a decision. Εμπλοκή Κριτική Σκέψεις

Σε αυτό το μάθημα θα: Σωματίδια Μάθημα 1 Σχεδίασε πριν και μετά διαγράμματα των σωματιδίων για να εξηγήσεις τις παρατηρήσεις. Ζύγισε τους κινδύνους και τα οφέλη για να λάβεις μια απόφαση. Σωματίδια Μάθημα 2 Αξιολόγηση κινδύνων Μεγάλη ιδέα Δουλεύοντας επιστημονικά

ΦΕ1-2 Η νικοτίνη από το άτμισμα μπορεί να επηρεάσει αυτούς που βρίσκονται κοντά; 1 Διάβασε το ΦΕ1 για να μάθεις για τα σωματίδια του ατμίσματος. 2 Σχεδίασε και ονόμασε τα σωματίδια στο ΦΕ2 για να δείξεις: Την ταξινόμηση και τη συμπεριφορά των σωματιδίων του διαλύματος. Την ταξινόμηση και τη συμπεριφορά των σωματιδίων του αεροζόλ. Πως τα σωματίδια νικοτίνης ταξιδεύουν από ένα άτομο που ατμίζει σε ένα άλλο κοντά του. The main task for the lesson is to use previous knowledge to work out whether nicotine from vaping can get to people nearby. Students read the information and behaviour of the particles in e-cigarette solution and in the exhaled aerosol on SS1. They also read about how nicotine particles diffuse. Students then work alone to translate the written information into particle diagrams using the keys given on SS2a and SS2b. Students then peer evaluate each others’ work, suggesting improvements and coming to agreement about the features of a correct and high quality diagram. Εμπλοκή Κριτική Σκέψεις

Αποφάσισε τι σκέφτεσαι για την ερώτηση. SS1-2 Η νικοτίνη από το άτμισμα μπορεί να επηρεάσει αυτούς που βρίσκονται κοντά; Αποφάσισε τι σκέφτεσαι για την ερώτηση. Students come to a decision. You might like to have a class vote, in which students have three options: yes – nearby people are likely to inhale lots of nicotine; yes – nearby people inhale a little nicotine; no – nicotine does not get to nearby people. 9 Εμπλοκή Κριτική Σκέψεις

Ηλεκτρονικά τσιγάρα Φύλλα εργασίας Αριθμός φύλλου Τίτλος Σημειώσεις ΦΕ1 Σωματίδια στο άτμισμα Επαναχρησιμοποιείται, ένα για κάθε ζευγάρι ΦΕ2α και 2β Διαγράμματα σωματιδίων Αναλώσιμο, ένα από το καθένα για κάθε μαθητή.

Σωματίδια και άτμισμα Το διάλυμα Αερομεταφερόμενα Το αεροζόλ ΦΕ1 Σωματίδια και άτμισμα Το διάλυμα Αερομεταφερόμενα Διαλύτης: προπανό-1,2,3-τριόλη Διαλυμένες ουσίες: νικοτίνη και νερό Ο εκπνεόμενος αέρας από το χρήστη περιέχει ατμό νικοτίνης. Τα σωματίδια νικοτίνης αναμειγνύονται με τον αέρα. Ο αέρας είναι κυρίως άζωτο και οξυγόνο. Τα σωματίδια αζώτου και οξυγόνου είναι μικρότερα και ελαφρύτερα από τα σωματίδια νικοτίνης. Στην αέρια κατάσταση, τα σωματίδια κινούνται άτακτα. Συγκρούονται το ένα με το άλλο και αυτό τα αναγκάζει συχνά να αλλάζουν κατεύθυνση. Ο ατμός νικοτίνης εξαπλώνεται από ένα μέρος που υπάρχουν πολλά σωματίδια νικοτίνης σε ένα που υπάρχουν λιγότερα. Με άλλα λόγια, κινείται από περιοχές υψηλής συγκέντρωσης σε περιοχές χαμηλής συγκέντρωσης. Αυτό ονομάζεται διάχυση. Στο διάλυμα τα σωματίδια του διαλύτη περιβάλλουν τα σωματίδια της διαλυμένης ουσίας. Υπάρχουν περισσότερα σωματίδια διαλύτη από ότι διαλυμένης ουσίας. Το αεροζόλ Το αεροζόλ είναι μικροσκοπικά σταγονίδια νερού, υγρής προπανο-1,2,3-τριόλης και υγρής νικοτίνης αναμεμειγμένης με αέρα. Ο αέρας είναι κυρίως άζωτο και οξυγόνο. Φύλλα εργασίας

Διαγράμματα σωματιδίων –1 ΦΕ2α Διαγράμματα σωματιδίων –1 Σωματίδια στο αεροζόλ Σταγονίδια υγρού νερού (μέρος του αεροζόλ) σωματίδιο νικοτίνης σωματίδιο προπανο-1,2,3-τριόλης σωματίδιο νερού σωματίδιο αζώτου σωματίδιο οξυγόνου Σωματίδια στο διάλυμα σωματίδιο νικοτίνης σωματίδιο προπανο-1,2,3-τριόλης σωματίδιο νερού Φύλλα εργασίας

Διαγράμματα σωματιδίων – 2 ΦΕ2β Διαγράμματα σωματιδίων – 2 Κίνηση στον αέρα 1 2 3 Σωματίδιο νικοτίνης Σωματίδιο οξυγόνου Σωματίδιο αζώτου Φύλλα εργασίας

Οι μαθητές συζητάνε και σκέφτονται

Equipping the Next Generation for Active Engagement in Science TRACES