ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Click here to start Important !: You have to enable macros for this game (Tools ->Macros -> Security -> «medium»).
Advertisements

Γειά σας. Say: take a pencil. Πάρε ένα μολύβι. Nick, give me my book.
Σε λίγο θα μπείτε στον κόσμο μιας μαγείας.. After a moment you will enter the world of magic...
Lesson 3a: Basic expressions JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Οι σχολικές μας δραστηριότητες του Οκτωβρίου 2014 Our School Activities- October 2014.
KAΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΡΑΚΑ (KALLITEHNIKO GYMNASIO GERAKA)
GREEK TRADITIONAL DANCES INTERVIEW FROM K. AGKOPIAN, TEACHER OF PHYSICAL EDUCATION AND DIRECTOR OF “ARION” DANCE CLUB.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ ΑΘΗΝΑ, ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011 Ο.ΕΠ.ΕΚ Αρχική Συνεδρία Γ. Τύπας, Σύμβουλος Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και μέλος του Δ.Σ. του Ινστιτούτου.
Having teachers from abroad at our school During the two year Comenius project, we had some teachers from England and Germany teach in our school. Rachel.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ Άννα Ζαρκάδα.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Ελληνικό Αναπηρικό Κίνημα & Οικονομική Κρίση Φ. Ζαφειροπούλου Ε.Σ.Α.μεΑ. The Greek Disability Movement & Financial Crisis F. Zafeiropoulou NCDP.
“Write your name in Greek” workshop. Greek language The language of Homerus, great poet of the antiquity, The language of the ancient lyrical and tragical.
Απασχόληση φοιτητών Erasmus για πρακτική άσκηση στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Αριάδνη Λ. Χάγερ-Θεοδωρίδου.
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Φάσμα παιδαγωγικής ανάπτυξης
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
Διάλεξε τη σωστή απάντηση
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης
Σχολ. Σύμβουλος Αγγλικής
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Εγώ είμαι η θύρα: όποιος περάσει θα βρει σωτηρία.
Άλλη επιλογή: Κύλινδρος:
JSIS E 111: Intensive Elementary Modern Greek
Σε λίγο θα μπείτε στον κόσμο μιας μαγείας
Το χάρτινο θέατρο εμφανίζεται στη Ευρώπη στα τέλη του 18ου αιώνα
Μουσενίκας Δημήτριος Βλάχος Χριστόδουλος
ΦΟΒΙΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
στον Ιησού που μας έδωσε την πίστη την οποία και τελειοποιεί.
Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος(DSM V)
(ALPHA BANK – EUROBANK – PIRAEUS BANK)
Γεώργιος Σ. Γκουμάς MD,PhD, FESC
Ό,τι βρίσκεται στη Γραφή
ζωντανός και δραστικός.
Σχόλια και προτάσεις σχετικά με τη διεκπεραίωση RTN προγραμμάτων…
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Solving Trig Equations
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
Ενημέρωση για eTwinning
Θεωρία Παιγνίων: οι Καταλήψεις και οι Τζαμπατζήδες
aka Mathematical Models and Applications
Study in Holland: open to international minds
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Study in Holland: open to international minds
Επανάληψη σε όλους τους χρόνους
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Λέξεις που αλλάζουν νόημα αν είναι μετρήσιμα ή μη μετρήσιμα
3Ω 17 V A3 V3.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ The “MiGreat Project”- n IT01-KA has been funded with support from the European Commission. This document reflects the.
Find: ρc [in] from load (4 layers)
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
CPSC-608 Database Systems
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Ο Γαλιλαίος και οι παρατηρήσεις του
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Έρευνα PISA 2018 Ενημέρωση ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ Ιανουάριος 2018

Συναντήσεις με Διευθυντές Ημερομηνίες/τόπος διεξαγωγής: Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018, 8.00 – 10.00: Λύκειο Απ. Βαρνάβα, Λευκωσία (επαρχίες Λευκωσίας/Λάρνακας/Αμμοχώστου) Δευτέρα, 15 Ιανουαρίου 2018, 11.30 – 13.30: Λύκειο Πολεμιδιών, Λεμεσός (επαρχίες Λεμεσού/Πάφου) Δομή του Προγράμματος των συναντήσεων Α. Ενημέρωση από τον ΔΜΕ (30΄) Β. Ενημέρωση από την Προϊσταμένη του Κ.Ε.Ε.Α. (20΄) Γ. Παρουσίαση από ΕΜΕ των τριών γνωστικών αντικειμένων δειγματικού αποδεσμευμένου υλικού, σχετικού με προηγούμενους διαγωνισμούς PISA, καθώς και άλλου παραγόμενου υλικού για το PISA (30΄) Δ. Συζήτηση (20΄)

Η έρευνα PISA Εξετάζει μαθησιακές επιδόσεις Κάνει πολύ περισσότερα από το να κατατάσσει τις χώρες. Εξετάζει το χάσμα στις επιδόσεις των μαθητών. Παρέχει πολύτιμες πληροφορίες για το τι μπορούν να κάνουν τα εκπαιδευτικά συστήματα για να βελτιώσουν τα μαθησιακά αποτελέσματα των μαθητών τους.

Αποτελέσματα PISA Χαμηλές επιδόσεις Κυπρίων-Γιατί; Κουλτούρα - ενδιαφέρον - νοοτροπία Θέματα με προσεγγίσεις έξω από την καθημερινότητα Εξάσκηση σε θέματα Κριτική

Προώθηση του Προγράμματος PISA

Το ΥΠΠ επιδιώκει : Την παροχή αποτελεσματικής στήριξης στις σχολικές μονάδες για την επαρκέστερη προετοιμασία για τη φάση αυτή Την ουσιαστική εμπλοκή των μαθητών/τριών στο PISA Την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών σε όλες τις διαδικασίες

Στόχος Βελτίωση μαθησιακών αποτελεσμάτων

1. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Ενημέρωση όλων των εμπλεκομένων (καθηγητών, μαθητών, γονέων) μέσω: -Ενημερωτικού εντύπου PISA & ιστοσελίδας προγράμματος -Ιστοσελίδας σχολείου -Διδασκόντων/ουσών γνωστικών αντικειμένων -Σχολικών δράσεων (ενημερωτικής συνάντησης διδασκόντων/ουσών ή/και μαθητών ή/και γονέων)

2. ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΥΛΙΚΟ Εξοικείωση όλων των εμπλεκομένων (καθηγητών, μαθητών, γονέων) με το Πρόγραμμα PISA μέσω: -Αποδεσμευμένου υλικού -Υλικού ΥΠΠ -Χρήσης ασκήσεων παρόμοιας λογικής στα 3 γνωστικά αντικείμενα -Χρήσης της ιστοσελίδας του Προγράμματος

Σημειώνεται : Όλοι οι μαθητές/τριες όλων των τμημάτων της Α΄ Λυκείου θα εξασκηθούν σε αίθουσα υπολογιστών σε σχετικό ηλεκτρονικό υλικό με δεδομένα του PISA, τουλάχιστον μία φορά μέχρι τη διεξαγωγή της Έρευνας, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των αιθουσών βάσει και του προγράμματος της κάθε σχολικής μονάδας. Να εξετασθούν σε αποδεσμευμένα έργα και να δοθεί ανατροφοδότηση για τα αποτελέσματα τους

Επισημαίνεται ότι: Το σχετικό ηλεκτρονικό υλικό στηρίζεται στους γενικότερους Δείκτες Επιτυχίας κάθε εξεταζόμενου γνωστικού αντικειμένου του PISA και θα στοχεύει στην καλλιέργεια δεξιοτήτων που απαιτούνται στην Έρευνα PISA.

Καθημερινότητα – Σύνδεση με διδακτική πράξη Διαφοροποίηση στο μάθημα 3. ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ Καθημερινότητα – Σύνδεση με διδακτική πράξη Διαφοροποίηση στο μάθημα Κριτική σκέψη στη διδασκαλία

Στρατηγικές μάθησης στο PISA απομνημόνευσης περιλαμβάνουν την εκμάθηση των γεγονότων και την πρόβλεψη παραδειγμάτων επεξεργασίας περιλαμβάνουν τη σύνδεση νέου υλικού με κάτι που ο μαθητής γνωρίζει ελέγχου περιλαμβάνουν τον προσδιορισμό του τι έχει ήδη μάθει για να προσδιορίσει τι άλλο χρειάζεται να μάθει

Στρατηγικές μάθησης Οι εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν τη μάθηση με την παροχή άμεσων και σαφών οδηγιών για την κατανόηση και την αντιμετώπιση προβλημάτων. Οι νέες πληροφορίες ενσωματώνονται στην προηγούμενη κατανόηση με στρατηγικές επεξεργασίας ή στρατηγικές ελέγχου, ώστε ο μαθητής αναγνωρίζει το σπουδαιότερο υλικό και για τις έννοιες που δεν έχει καταλάβει αναζητεί περισσότερες πληροφορίες για να αποσαφηνίσει το πρόβλημα.

4. Η ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ-ΤΑ ΚΙΝΗΤΡΑ Να εξεταστούν: οι στάσεις των μαθητών η εμπλοκή και δέσμευση τους

Motivation of students before PISA test “Congratulations, you have been selected to represent (country)in PISA!” (you are special!) Information about the test You do the test not only for yourself, but also represent other students that were not selected. Συγχαρητήρια, έχετε επιλεγεί να αντιπροσωπεύσετε την (Κύπρο) στο διαγωνισμό PISA! (έχετε ξεχωρίσει!) Πληροφορίες για το διαγωνισμό Να κάνετε την εξέταση όχι μόνο για τον εαυτό σας αλλά και για τους συμμαθητές σας που δεν επιλέγηκαν Πάρθηκε από την παρουσίαση της Gunda Tire, PISA National Project Manager, Εσθονία

Ανατροφοδότηση από τους μαθητές για τον διαγωνισμό PISA (1) Feedback from the students about PISA test (1) Ανατροφοδότηση από τους μαθητές για τον διαγωνισμό PISA (1) “The test was interesting. I mostly enjoyed the computer test. It had interesting questions that made me think. Both tests (paper and computer) were very well administered, everything was very logical and understandable. I am happy that I got such an experience.” «Ο διαγωνισμός ήταν ενδιαφέρον. Μου άρεσε κυρίως η δοκιμή για τις γνώσεις υπολογιστών. Είχε ενδιαφέρουσες ερωτήσεις που με έκαναν να σκεφτώ. Και οι δύο δοκιμές (χαρτί και υπολογιστή) ήταν πολύ καλά οργανωμένες, όλα ήταν πολύ λογικά και κατανοητά. Είμαι χαρούμενος που είχα μια τέτοια εμπειρία. " Πάρθηκε από την παρουσίαση της Gunda Tire, PISA National Project Manager, Εσθονία

Feedback from the students about PISA test (2) “I liked that the questions were very different. We could do such tests at school during the lessons, that would be very useful and educative. I had to re-read only some questions several times but most were clearly written.” "Μου άρεσε πολύ ότι οι ερωτήσεις ήταν πολύ διαφορετικές. Θα μπορούσαμε να κάνουμε τέτοιους διαγωνισμούς στο σχολείο κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, κάτι που θα ήταν πολύ χρήσιμο και εκπαιδευτικό. Έπρεπε να ξαναδιαβάσω μερικές ερωτήσεις αρκετές φορές, αλλά οι περισσότερες γράφτηκαν σαφώς. " Πάρθηκε από την παρουσίαση της Gunda Tire, PISA National Project Manager, Εσθονία

Conclusion of PISA – the sky is the limit or all students can achieve high results! Ο ουρανός είναι το όριο ή όλοι οι μαθητές μπορούν να επιτύχουν υψηλά αποτελέσματα! Πάρθηκε από την παρουσίαση του Gunda Tire, PISA National Project Manager, Εσθονία

Πώς να πείσουμε τους μαθητές να προσπαθήσουν Ιστοσελίδα του σχολείου Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. Facebook Συνδέσμου Γονέων ή Καθηγητών ή μαθητών.) Υλικό προώθησης ΔΔΚ (μονάδες) Άλλο; Ιδέες; Δράση Δημιουργικότητα Κοινωνική Προσφορά (ΔΔΚ)

Ρόλος ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ Ρόλος ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΤΟ ΥΠΠ ΚΑΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝ ΚΛΙΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΥΠΟΚΙΝΟΥΝ και ΕΧΟΥΝ ΟΡΑΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΓΚΥΚΛΙΩΝ 29/12/17, 1/12/17, 15/11/17, 28/8/17

Ρόλος εκπαιδευτικών - Συνδέσμων Πολλαπλασιαστές του αποδεσμευμένου ή παραγόμενου εκπαιδευτικού υλικού για εξάσκηση. Έχουν την ευθύνη για εφαρμογή δεδομένων και εξάσκηση των μαθητών στα ζητούμενα του PISA 2018. Συνεργάζονται με τον Συντονιστή, υπεύθυνο για την Έρευνα στη σχολική τους μονάδα, που έχει οριστεί από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.  

Ρόλος εκπαιδευτικών – Συνδέσμων Επικοινωνούν με την Ομάδα Συντονισμού για κάθε εξεταζόμενο διδακτικό αντικείμενο του PISA 2018 στο Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού. Ενημερώνουν την ιστοσελίδα του Σχολείου τους για το Πρόγραμμα PISA και αναρτούν το παραγόμενο εκπαιδευτικό υλικό.

PISA 2018 ΕΡΓΑΣΙΑ: με ενθουσιασμό και ευσυνειδησία, έτσι ώστε όλες οι δράσεις να συμβάλουν στην εξοικείωση των μαθητών/τριών με τη συγκεκριμένη μορφή έρευνας και να συμβάλουν στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ