Σχολείο Ανοιχτού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
LOM Educational Ontology Αργυρώ Δαφέρμου Α.Μ Δημήτρης Καμπάς ΜΕΤ 4 Τηλέμαχος Τζανάκης Α.Μ Αναπαράσταση γνώσης στο διαδίκτυο.
Advertisements

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Light, Science and Society The importance of plants for global.
Ακρόπολη Αθηνών Ακρόπολη Αθηνών Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτησηπλοήγησηαναζήτησηπλοήγησηαναζήτηση Ακρόπολις Αθηνών ΟΥΝΕΣΚΟ.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΕΡΕΥΝΕΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ Ή ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΒΑΡΟΥΣ: Α) ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΟΣ ΕΜΕΤΟΣ Β) ΧΡΗΣΗ ΔΙΟΥΡΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΤΙΚΩΝ.
ΑΓΡΙΑ ΖΩΑ ΜΑΡΙΑ ΤΟΜΑΡΑ ΙΩΣΗΦ ΚΑΣΝΕΤΣΗ ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΖΙΟΖΙΩΚΟΥ.
Κοινωνική Εργασία στην υγεία και ψυχική υγεία Ενότητα 3: Ψυχιατρικός ιδρυματισμός και ιδρυματική κακοποίηση Χάρης Ασημόπουλος, Ph.D., Επίκουρος Καθηγητής.
Ψηφιακά Αποθετήρια Συζήτηση, ορισμός, βασικά χαρακτηριστικά.
SCIENCE EDUCATION Οργάνωση εξωσχολικών επισκέψεων/δράσεων Άννα Σπύρτου Άννα Σπύρτου.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΣΥΕΕΠ Εισηγήτρια: Τσακίρη Θεανώ, PhD in Developmental Psychology, MA Education (Psychology), Παιδαγωγός Προσχολικής.
Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
Η αξιολόγηση της ψυχικής υγείας 1/2
Ζαπάντη Διονυσία Β1 13ο Γυμνάσιο Πάτρας
Από τον Νικόλα Φοινικαρίδη Απρίλης, 2017
Πολιτισμική Πρωτεύουσα 2017 Μαρίνα Παναγιώτου Δ1
Πνευματική Ιδιοκτησία
ΔΟΜΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Τι είναι πνευματική ιδιοκτησία;
Τι είναι πνευματική ιδιοκτησία;
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1975 ΚΑΙ ΜΕΤΑ
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης
Η θεωρητική βάση της εργασίας με την οικογένεια 1/2
Δ. Ζμπάινος Λέκτορας Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης & Σχολικών προγραμμάτων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διάλεξη 2 Open eClass Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΘΕΜΑ: ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΕΣ ΟΥΣΙΕΣ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: ΤΣΙΓΑΡΟ
Οικοδόμημα Είσαι το του Θεού Ο Στέφανος πεθαίνει για το Χριστό
ΚΥΠΡΟΣ ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑ.Λ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Η ιστορία του Πόντου Ήθη και έθιμα του Πόντου στο Νηπιαγωγείο
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
από την αγάπη του Χριστού; Τι λοιπόν μπορεί να μας χωρίσει από
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Το ηφαίστειο της Σαντορίνης
Καρανάσιου Κατερίνα Β’1
Ψαλμός 86:11 Το δρόμο σου Κύριε δίδαξε με θα στην αλήθεια σου και πάνω
Βιοκινητική αξιολόγηση αθλητικών ικανοτήτων
γιατί είναι Κύριος Κυρίων,
Είσαι το Οικοδόμημα του Θεού
στον Ιησού που μας έδωσε την πίστη την οποία και τελειοποιεί.
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ ΑΣΠΑΙΤΕ – ΕΠΠΑΙΚ
Μία πόλη γεμάτη ιστορία!
Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Ό,τι βρίσκεται στη Γραφή
ΛΕΩΝΙΔΑΣ Α. ΓΕΡΑΣΙΜΑΤΟΣ 14 Δεκεμβρίου 2016 * 13ο Γυμνάσιο Πατρών
ζωντανός και δραστικός.
Γιατί και ο Υιός του Ανθρώπου δεν ήρθε για
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
Να τον ο ένας άλλο όπως εγώ σας Ιωάννης 15:12 αγάπησα
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
Σχολείο Ανοιχτού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
Ειδικά ζητήματα της Αθωνικής Χερσονήσου
ΠΑΡΙΣΙ Η ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Νοσηλευτική φροντίδα τραυματία
Μανομενίδης Γεώργιος Νοσηλευτής PhD
Ηλεκτρονική Μάθηση “e-learning”
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 9: Καινοτομίες στις τεχνολογίες όφσετ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Δημήτρης Παπαστεργίου // Δήμαρχος Τρικάλων
Πειραματικό ΓΕ.Λ. Πατρών
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση Μαρία Σμυρνάκη, Ψυχολόγος MSc στις Εξαρτήσεις, PhD Επιστημών Αγωγής Παν/μίου Κρήτης, Υπεύθυνη Ανοικτής Δομής.
NATIONAL SUPPORT SERVICES EPALE CY
Βέλτιστες πρακτικές Ανοικτής Διακυβέρνησης - Παραδείγματα Εφαρμογής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχολείο Ανοιχτού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου Σχολείο Ανοιχτού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου Σχολεία Ανοιχτά στην Κοινωνία Νίκος Παλαβιτσίνης, PhD

Εισαγωγή στους Ανοικτούς Εκπαιδευτικούς Πόρους

Πηγή: https://www.youtube.com/watch?v=-xGRztrWv-k Σύντομο Βίντεο για ΑΕΠ Πηγή: https://www.youtube.com/watch?v=-xGRztrWv-k

Ορισμός (1/3) Εκπαιδευτικό υλικό, ελεύθερης πρόσβασης και ανοικτών αδειών που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διδασκαλία, μάθηση, έρευνα και άλλους σκοπούς Open educational resources (OER) are free and openly licensed educational materials that can be used for teaching, learning, research, and other purposes. Πηγή: The William and Flora Hewlett Foundation

Ορισμός (2/3) Πόροι διδασκαλίας, μάθησης και έρευνας που θεωρούνται κοινό κτήμα όλων (public domain) ή που αδειοδοτούνται με άδειες που επιτρέπουν την ελεύθερη χρήση και προσαρμογή τους. Περιλαμβάνουν ολόκληρα μαθήματα, υλικό μαθημάτων, ενότητες, βιβλία, βίντεο, τεστ, λογισμικά και άλλα εργαλεία ή τεχνικές που χρησιμοποιούνται για την υποστήριξη της πρόσβασης στη γνώση Πηγή: Ορισμός στα αγγλικά

Ορισμός (3/3) Διδακτικό, μαθησιακό και ερευνητικό υλικό σε οποιαδήποτε μορφή, ψηφιακή ή μη, που είναι κοινό κτήμα όλων ή που διατίθενται με ανοικτές άδειες που επιτρέπουν την χωρίς-κόστος προσβαση, χρήση, προσαρμογή και αναδιανομή από άλλους, χωρίς ή με ορισμένους περιορισμούς Πηγή: UNESCO

Οι αγγλικοί όροι Learning Resource και Object και Educational Resource και Object χρησιμοποιούνται εναλλακτικά συνήθως

Σε πολλές περιπτώσεις χρησιμοποιείται η αγγλική μετάφραση των όρων αν και δεν είναι πάντα σωστή η μεταφορά τους

OPEN EDUCATIONAL RESOURCES ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΟΠΕΝ ΕΤΖΟΥΚΕΪΣΙΟΝΑΛ ΡΙΣΟΡΣΙΖ ANOICHTOI EKPAIDEFTIKOI POROI

Μαθησιακά Αντικείμενα Για το σκοπό του μαθήματος, θα ορίσουμε τα Μαθησιακά Αντικείμενα… Με «διάρκεια» 2 – 15 λεπτά Ανεξάρτητα Επαναχρησιμοποιήσιμα Συνδυάζονται για να σχηματίσουν μεγαλύτερα ΜΑ Με μεταδεδομένα (Robert J. Beck)

Οτιδήποτε χρησιμοποιείται στη μάθηση Οτιδήποτε Εκπαιδευτικό αντικείμενο, Μαθησιακό αντικείμενο Οτιδήποτε Κεφάλαιο (Asset), Μέρος (Component), Μαθησιακός Πόρος Οτιδήποτε ψηφιακό Αντικείμενο περιεχομένου (content object), Αντικείμενο πληροφορίας (information object), Αντικείμενο γνώσης (knowledge object), Αντικείμενο πολυμέσων (media object) Συγκεκριμένο Μαθησιακό Περιβάλλον (formal educational purpose) http://www.itdl.org/journal/sep_04/article02.htm

Εστιάζοντας στην Εκπαίδευση/Μάθηση Εκπαιδευτικοί / Μαθησιακοί Πόροι Εκπαιδευτικά / Μαθησιακά Αντικείμενα Εκπαιδευτικό / Μαθησιακό Περιεχόμενο

Εστιάζοντας στο αναλογικό/ψηφιακό Ψηφιακοί Αναλογικοί

Σχολείο Ανοιχτού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου Σχολείο Ανοιχτού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου Σχολεία Ανοιχτά στην Κοινωνία Νίκος Παλαβιτσίνης, PhD