ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΑΥΤΟΝΟΜΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΛΗΨΗΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Advertisements

Συνοπτικό Πρόγραμμα Προετοιμασίας Ομάδων στο Ερασιτεχνικό Ποδόσφαιρο.
Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Teachers 4 Europe” Εκπαιδευτικός : Τριανταφύλλου Μαρία 1 ο Πιλοτικό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών, Πέλλας Τάξη.
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2016 ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΟΥΡΓΙΔΗΣ. ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
ΤΕ.ΤΡΟ. ΑΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ.  Ψυχρομετρία είναι η διαδικασία του ποσοτικού προσδιορισμού θερμοδυναμικών ιδιοτήτων του αέρα και χρήσης αυτών των ιδιοτήτων.
«Το κυκλοφοριακό πρόβλημα. Αιτίες, συνέπειες και δυνατότητες άμεσης βελτίωσης» Οι κρίσιμοι τομείς της οδικής ασφάλειας και στάθμευσης, όπου λόγω της αδικαιολόγητης.
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 7: Mυϊκή ενδυνάμωση κορμού & άνω άκρων Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Σεμινάριο & Υποχρεώσεις Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Θερινό Σχολείο «Προγραμματισμός Arduino για έλεγχο του Diyiot- car & ανάπτυξη WEB περιβάλλοντος.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑ ΚΟΡΜΟΥ: ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Καπασούρη Αικατερίνη Α.Μ. 817.
ΧΗΜΕΙΑ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ (Κ)ΚΕΦ.3: 3.5 ΝΟΜΟΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ, ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ Για την αντίδραση 2Α + 3Β  2Γ +Δ έχει προοσδιορισθεί.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μάθημα 2 : Μεθόδευση πληροφοριών και λήψη αποφάσεων ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med,
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση ΜΟΥΤΑΦΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 3826 ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ POWER POINT Διδάσκων: Παλαιγεωργίου Χρόνος1 Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης.
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 8: Mυϊκή ενδυνάμωση κοιλιακών και ποδιών Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
«Διατροφή – Τρόφιμα» Ερευνητική Εργασία Α’ τάξης Επιβλέποντες καθηγητές: Μπόσμος Ιωάννης (ΠΕ06) Πολύζου Αγλαΐα (ΠΕ11) Πολύζου Αγλαΐα (ΠΕ11) 1.
Διάρκεια: 15 ογδοντάλεπτες περιόδους Παραδοσιακά παραμύθια Εικονογράφηση των παραμυθιών (Πολιτισμός) Ζωντανεύω ένα κομμάτι από παραμύθι (Θεατρικό παιχνίδι)
SEcuring TRansit CONtainers
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΡΕΥΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΑ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Μετασυλλεκτικοί Χειρισμοί Γεωργικών Προϊόντων
ΡΟΗ «Δ» ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΑΘΛΑΣΗΣ (4.9) Για να μελετηθεί μία γεωφυσική δομή χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της σεισμικής διάθλασης με την εφαρμογή σεισμικού προφίλ 10 γεωφώνων.
Αριθμός παιδιών: 24 Αγόρια 13 Κορίτσια 11
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΜΙΤΟΝΙΚΟΥ ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Επιμορφωτικό Σεμινάριο στις Ερευνητικές Εργασίες (Project) στην Α΄ & Β΄ Λυκείου Αθήνα, Σεπτέμβριος ο ΓΕΛ Περιστερίου.
Στόχοι Asking for and giving the time The weather
Καλλυντήριο Νομός Ροδόπης
Κάνε διπλό κλικ πάνω στην εικόνα και ανοίγει το power point
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΡΕΥΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΑ
Οικολογική Κρίση Μαρουλιώ Πασχάλη, ΠΕ 15.
Κατάλληλο για όλους τους λιπαρούς λεκέδες
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
ΓΛΩΣΣΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
3.6 Δρομολόγηση 3ο Κεφάλαιο.
ΛΙΜΝΗ ΜΑΡΑΘΩΝΑ.
~ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Π.Α~ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
“Ιδιότητες των νεύρων”
Διαχείριση & Ασφάλεια Δικτύων Διάλεξη 7 – Εργαστηρίο
ΑΣΚΗΣΗ ΑΝΑΚΛΑΣΗΣ 3.9 Επιμήκη ελαστικά κύματα που παράγονται σε σημείο Α ανακλώνται σε κεκλιμένη επιφάνεια και καταγράφονται από δύο (2) γεώφωνα συμμετρικά.
Γραμμένου Ευαγγελία.
Το θέμα «έφηβοι και διατροφή» τέθηκε από τους μαθητές του προγράμματος προκειμένου να διαπιστωθεί η σημασία και ο ρόλος της διατροφής στη ζωή και την καθημερινότητα.
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΥΕΞΙΑΣ
Κανοντας μαθημα με… Σχεδια εργαςιας (projects) ςε τμημα ενταξης ΠΑΡΟΥΣΙΝΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ Τ.Ε. ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Γνωρίζετε ότι: Το πρωινό γεύμα πριν από το σχολείο βοηθά την καλή φυσική και πνευματική κατάσταση; Ένα σωστό πρόγευμα μπορεί να είναι: γάλα και δημητριακά.
Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο
2 Θεςη και διαταξη 11/9/2018 6:52 πμ ΔΡ. ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ
«Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης»
Μάθημα 2ο Δημιουργία χαρακτήρα Συγγραφή σκηνής.
«Κοιτώντας τους ήχους της Γής»
Ελεγχοι πιεσηΣ (stress test) σε εκπαιδευτικη διαδικτυακη εφαρμογη
Βάσεις Δεδομένων Κωδικός Μαθήματος Τμήμα ΑΦΠ&ΓΜ: AFPGM134
Υδραυλικά & Πνευματικά ΣΑΕ
Οι μαθήτριες του Β2: Παρουσιάζουν το πρότζεκτ με θέμα: Μακρή Θεοδώρα
Ερωτήματα Επιλογής σε ACCESS
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ
У циљу обезбеђења полазног момента статори једнофазних асинхроних мотора увек су снабдевени са двофазним намотајима. Принципијелна шема извођења једнофазних.
Τηλεόραση και Παιδί!!!.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΑΙΟΛΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
ΜΑΡΙΑ ΨΥΧΑ & ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
Λογιςτικη κοςτους ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΑ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8 ΛΟΙΠΟΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ.
Συγγραφή Επιστημονικής Εργασίας
Οι σημειώσεις προετοιμάσθηκαν από τον κ. Α. Καδίτη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΑΥΤΟΝΟΜΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΛΗΨΗΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΓΡΕΒΕΝΑ 2015

Αισθητήρας θερμότητας Αισθητήρας υγρασίας Στην παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζεται η διαδικασία προγραμματισμού της υπολογιστικής πλατφόρμας Arduino ως αυτόνομο μετεωρολογικό σταθμό. Με τις εξής δυνατότητες καταγραφή, επεξεργασία, αποθήκευση και προβολή των αποτελεσμάτων σε γραφικές παραστάσεις! Οι αισθητήρες που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι: Αισθητήρας θερμότητας Αισθητήρας υγρασίας Αισθητήρας ατμοσφαιρικής πίεσης Αισθητήρας διεύθυνσης ανέμου Αισθητήρας μέτρησης βροχής ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΓΡΕΒΕΝΑ 2015

Το ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης με το οποίο έχουμε προγραμματίσει το λογισμικό του μετεωρολογικού σταθμού, έχει υλοποιηθεί με τις εξής γλώσσες C, PHP , SQL . Στην διπλά εικόνα παρουσιάζεται το Περιβάλλον ανάπτυξης του Arduino. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΓΡΕΒΕΝΑ 2015

WEATHER METERS Αισθητήρας ταχύτητας ανέμου Αισθητήρας κατεύθυνσης ανέμου Αισθητήρας καταμέτρησης βροχής ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΓΡΕΒΕΝΑ 2015

Αισθητήρας ατμοσφαιρικής πίεσης Ο μικροελεγκτής θα δέχεται στις εισόδους του αισθητήρες καταγραφής μετεωρολογικών φαινομένων οι οποίοι είναι: MPL1152A Αισθητήρας ατμοσφαιρικής πίεσης Αισθητήρας θερμότητας Αισθητήρας υγρασίας DHT 11 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΓΡΕΒΕΝΑ 2015

Το ολοκληρωμένο αποτέλεσμά τις τοποθετήσεις τον αισθητήρων και του Arduino . ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΓΡΕΒΕΝΑ 2015

Το σχέδιο της αρχιτεκτονικής που έχουμε στο μετεωρολογικό μας σταθμό Το σχέδιο της αρχιτεκτονικής που έχουμε στο μετεωρολογικό μας σταθμό είναι η δίπλα εικόνα. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΓΡΕΒΕΝΑ 2015

ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΒΑΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Δημιουργήσαμε μια βάση δεδομένων στην οποία αποθηκεύονται οι τιμές από τις παρακάτω μετρήσεις . Πίεση (Pressure) Θερμοκρασία (Temperature) Υγρασία (Humidity) Κατεύθυνση ανέμου (Wind direction) Βροχόμετρο (Rain count) Σημείο Δρόσου (Dew point) Ταχύτητα (Fast dew point) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΓΡΕΒΕΝΑ 2015

Από το μετεωρολογικό σταθμό πήραμε κάποιες τιμές όπως: Από το μετεωρολογικό σταθμό πήραμε κάποιες τιμές όπως: Πίεση, θερμοκρασία, υγρασία, βροχόμετρο, κατεύθυνση ανέμου, ταχύτητα, σημείο δρόσου. Και κάναμε μέτρησης ανά: 2sec 5sec 10sec 30sec 45sec 60sec 120sec Μετά από αυτές τις τιμές που βρήκαμε βγάλαμε το Μέσο όρο, το Ελάχιστο, το Μέγιστο και την τυπική απόκλιση και μετά από όλους αυτούς τους αριθμούς φτιάξαμε γραφικές παραστάσεις. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΓΡΕΒΕΝΑ 2015

Αρχικά ο χρήστης εισάγει την ip διεύθυνση 195.130.84.222/meteo Κεντρική Σελίδα Είναι η σελίδα όπου ο χρήστης παρακολουθεί όλες τις αλλαγές του καιρού . Αρχικά ο χρήστης εισάγει την ip διεύθυνση 195.130.84.222/meteo Όπου για τις ανάγκες της παρούσας εργασίας δοκιμάστηκε σε τοπικό δίκτυο ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΓΡΕΒΕΝΑ 2015