Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα http://taksiasterati.blogspot.gr.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Advertisements

Δημιουργικές δραστηριότητες
Δημιουργία παρουσίασης:
Το Μπριτζ είναι ένα παιχνίδι στατιστικής και η τεχνική της εμπάς ταιριάζει πολύ Οι πρωταθλητές προσπαθούν να ακολουθούν κάθε φορά το πλάνο με τις.
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
ΣΤΟ WIKI (Σιδηροπούλου Ελένη ΠΕ15- Οικιακής Οικονομίας)
Δημιουργία παρουσίασης:
Ενδεικτικές δραστηριότητες με διαβάθμιση ανά τάξη στην ενότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ.
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Ακατάλληλο και επιβλαβές περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Δημιουργία παρουσίασης:
Θέατρο σκιών.
Το σχολείο ταξιδεύει στο χρόνο
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
Δυο δυο, στο θρανίο δυο δυο! Τα μικρόβια την τανάλια τη φοβούνται!
Δημιουργία παρουσίασης:
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Κανόνες ορθογραφίας ουσιαστικών
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
Τ Ο ΚΌΚΚΙΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί η Αλίκη. Φοράει κόκκινο φόρεμα, κόκκινα παπούτσια και ένα κόκκινο λουλούδι στα μαλλιά. Γεια.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Καλοσωρίσατε στην ιστοσελίδα της τάξης μας! Εδώ μπορείτε να βλέπετε τα νέα της τάξης μας ή ακόμη και τα μαθήματα της ημέρας! Επίσης μπορείται να ανεβάζεται.
Τα φωνήεντα είναι επτά και φωνάζουν δυνατά : α,ε,ι,η,ο,υ,ω
ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΑΡΕΙ ΦΩΤΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Έχω ένα παπαγάλο είναι τόσο δα μεγάλος! Είναι έξυπνο πουλί και τον αγαπώ πολύ!
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Τα σημεία στίξης Β΄τάξη.
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
Ετοιμασίες για το ταξίδι (1)
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Σχολικός εκφοβισμός (1)
τις κεραίες του κουνάει και το σπίτι του φοράει.
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
Λίμνη Ορφέας νούφαρα Μαρίνα Άρης. λίμνη Ορφέας νούφαρα Μαρίνα Άρης.
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.62-63
Ιστορίες. Ιστορίες χαλί βιβλιοθήκη γάτα παπαγάλος Ιωάννα παππούς.
Φτιάχνω διψήφιους αριθμούς με πρόσθεση ίδιων ή διαφορετικών αριθμών.
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.45
Πάμε για ψώνια; (6) Βιβλίο σελ.48-50
Ιωάννα Σαμπέρ Άρης Ορφέας Μαρίνα Μολύβιος παππούς
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
Χατσίκου Ιωάννα Η παρέα Αντίο θάλασσα Α α Βιβλίο μαθητή Χατσίκου Ιωάννα
Πληροφορική Β΄ Γυμνασιου Κεφάλαιο 3, 3.4
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Μην αγγίζετε ! Έχει αγκάθια !
Με το σεις και με το σας (3)
Τάσος, το σαλιγκάρι Ένα σαλιγκάρι μέσα στη σακούλα!
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Πώς διηγούμαστε ιστορίες από την Αγία Γραφή για να προκαλέσουν εντύπωση στα παιδιά; Πρώτα απ’ όλα πρέπει να τις διηγηθούμε σε μια γλώσσα τόσο απλή και.
Η Αγγελική Διπλός τόνος Αρβανιτάκη Μαρία. Παίζουμε σχολείο ; Εγώ θα είμαι ο δάσκαλός σου. Κι εγώ ο μαθητής σου. Εμείς θα είμαστε οι δάσκαλοί σας.
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Ούρδας Ιωάννης Παιδιά ας μιλήσουμε για οικοσυστήματα Οικοσυστήματα τι είναι πάλι αυτό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα http://taksiasterati.blogspot.gr

Τι συμβαίνει;

Ακούμε προσεκτικά!

Τι κάνουν τα παιδιά;

Το κείμενο μας έχει δυο κομμάτια Το κείμενο μας έχει δυο κομμάτια. Ας εντοπίσουμε τι είδους είναι κάθε κομμάτι.

Τι έχουμε εδώ;

Κι εδώ;

Ας εντοπίσουμε όλα τα σημαδάκια της στίξης σε αυτό το κομμάτι.

Αυτό είναι το ενωτικό. Όταν μια λέξη δε χωράει στη γραμμή, την κόβω στη συλλαβή που θέλω και βάζω ενωτικό. Συνεχίζω τη λέξη μου στην επόμενη σειρά. -

Ακούμε προσεκτικά άλλη μια φορά.

Γυρίζουμε τα βιβλία ανάποδα και προσπαθούμε να βρούμε την απάντηση!

Τι μέρα είναι στο κείμενο;

Σε ποιανού το σπίτι βρίσκονται τα παιδιά;

Ποιος εξηγεί τους κανόνες του παιχνιδιού;

Αυτοί που δείχνουν με κινήσεις μπορούν να μιλάνε;

Με ποια κατηγορία αποφάσισαν να παίξουν τα παιδιά;

Τι νόμιζε ο Ορφέας πως ήταν ο Άρης , η Μαρίνα και ο Σαμπέρ;

Τι υποδύονταν τελικά τα παιδιά;

Ποιος βρήκε τη σωστή απάντηση;

Τι προτείνει ο Μολύβιος; Διαβάζουμε τώρα όλοι μαζί μόνο τα έντονα μαύρα γράμματα.

εγώ είμαι εσύ είσαι αυτός είναι εμείς είμαστε εσείς είστε αυτοί είναι

Λέμε τη λέξη είμαι σε όλα τα πρόσωπα Λέμε τη λέξη είμαι σε όλα τα πρόσωπα. Το μαγικό ραβδί δείχνει αυτόν που πρέπει να συνεχίσει.

Βάζω το σωστό πρόσωπο: εγώ , εσύ , αυτός , εμείς , εσείς , αυτοί ______ είμαστε στο σαλόνι. ______ είσαι κάτω από τη σκάλα. ______ είναι στο δωμάτιο και παίζουν. ______ είναι στο γραφείο και διαβάζει. ______ είμαι στο μπάνιο. ______ είστε στο μπαλκόνι.

Βάζω τη λεξούλα είμαι στο σωστό πρόσωπο. Αυτός ___________ κτηνίατρος. Εγώ___________ πυροσβέστης. Εσείς ____________ δασκάλες. Αυτοί ____________ κηπουροί. Εσύ ____________ καταστηματάρχης. Εμείς ____________ οικοδόμοι.

Ο ποντικός έχει ένα ποδήλατο. Ο βάτραχος έχει πατίνια. έχουν μια μπάλα. Ο ποντικός έχει ένα ποδήλατο. Ο βάτραχος έχει πατίνια.

Διαβάζουμε τι λένε τα ζωάκια: Τι παρατηρείτε;

τον ή των τον άνθρωπο των ανθρώπων Βάζουμε τον με όμικρον όταν είναι ένας και των με ωμέγα όταν είναι πολλοί. τον άνθρωπο των ανθρώπων

Βάζω τον ή των, ακολουθώντας τους κανόνες του σοφού βατράχου μας! Χαιρετάω ____ μπαμπά μου. Ακούγονται οι φωνές _____ παιδιών. Ζωγράφισα _____ πιγκουίνο μου με τέμπερα. Φώναξα _____ υδραυλικό. Τα παπούτσια _____ μεγάλων είναι τεράστια. Διάβασα _____ πόλεμο της χαμένης παντόφλας.

Βάζουμε της με ήτα όταν είναι μία και τις με γιώτα όταν είναι πολλές. της ή τις Βάζουμε της με ήτα όταν είναι μία και τις με γιώτα όταν είναι πολλές. της κόρης τις κόρες

Βάζω της ή τις , ακολουθώντας τους κανόνες που μου έμαθε ο βάτραχος. Οι κότες ______ αυλής μας. Ακολούθησα ______οδηγίες. Τάισα _____ πάπιες _____ γιαγιάς. Το μολύβι _____ κυρίας. Κρεμάσαμε _____ ζωγραφιές μας. Μάζεψα _____εργασίες _____τάξης.

τις της τις της τις τις της τις

τον των τον των τον των

είσαι είμαι είναι είναι είναι είναι είστε είμαστε

Εμείς είμαστε κάτω από τα φύλλα των δέντρων.