Ηλίας Μπουναρτζής/

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
10 Αγαπημένα μου ζώα Χριστίνα Στ ΄1.
Advertisements

Ένας πατέρας με οικονομική άνεση, θέλοντας να διδάξει στο γιο του τι σημαίνει φτώχεια, τον πήρε μαζί του για να περάσουν λίγες μέρες στο χωριό, σε κάτι.
Ερευνώ & ανακαλύπτω στ δημοτικου
ΕΝΟΤΗΤΑ 8: ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΩΝ ΖΩΩΝ
Σπονδυλωτά Ονομάζονται τα ζώα που έχουν σπονδυλική στήλη. Χωρίζονται σε 5 υποκατηγορίες: Ψάρια Αμφίβια Ερπετά Θηλαστικά Πτηνά.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Ένας πατέρας με οικονομική άνεση,
Ενότητα 7: Χρησιμότητα Φυτών
Προστατευόμενα ζώα του τόπου μας
Εκπαιδευτικό και περιβαλλοντικό πρόγραμμα: «Τα ζώα του δάσους»
6.3 Η αναπαραγωγή στους ζωικούς οργανισμούς
Η εξΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΑΣ
Το νερό συστήνεται Επιλογή φωτογραφιών και ανάγνωση κειμένου
Νίκολας Κοιλιάρης Ε΄1 Ε΄ Δημοτικό Σχολείο Λακατάμιας
Οι ενότητες του φυσικού περιβάλλοντος είναι:
Ένας πατέρας με οικονομική άνεση,
Χωρίζοντας το φυσικό περιβάλλον σε ενότητες
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
TO ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΟΞΙΝΗΣ ΒΡΟΧΗΣ
ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ Α΄ΤΕΥΧΟΣ Οι αριθμοί μέχρι το 5 Παρουσίαση της ύλης του σχολικού βιβλίου Εξάσκηση - ανατροφοδότηση γνώσεων με ευχάριστο και διασκεδαστικό.
Η θαλάσσια χελώνα Καρέτα-Καρέτα
1.1 Τι είναι η Χημεία και γιατί τη μελετάμε.
Τιτίνα, η κότα σ
Ερασμία Κυπριανού Τάξη = Στ ΄ Σχολική χρόνια = Θέμα =
Όξινη βροχή.
 Το archer fish ανήκει σε μια ομάδα θαλάσσιων οργανισμών γνωστοί και ως Toxotidae. Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά των οργανισμών αυτών είναι ότι.
Φωτοσύνθεση Φυσική ΣΤ΄ τάξης.
ΦΩΤΟΣΥΝΘΕΣΗ.
ΤΡΟΦΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ.
ΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ Διάσπαση της τροφής Τροφή
ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ…ΟΙΚΟΣ + ΛΟΓΟΣ…Αναφέρεται σε έναν οίκο… …το σπίτι μας δηλαδή και σπίτι όλων των έμβιων όντων…..τον πλανήτη γη. Ας κοιτάξουμε λίγο αυτό το σπίτι.
Έφη Σωτήρη Κώστας Πρόκος Αργαλαστή, 14/5/2008
Λάπωνες ένας αυτόχθονος λαός
1. Τα χαρακτηριστικά των οργανισμών
Προσαρμογή των ζώων στο περιβάλλον
ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΕΨΗ
Ένας πατέρας με οικονομική άνεση, θέλοντας να διδάξει στο γιο του τι σημαίνει φτώχεια, τον πήρε μαζί του για να περάσουν λίγες μέρες στο χωριό, σε μια.
Στο τετράδιό σου, βάλε τις παρακάτω εικόνες σε δύο ομάδες
Τα ζώα έχουν ιδιαίτερα χαρίσματα
Φυσικό περιβάλλον Ανθρωπογενές περιβάλλον.
ΦΑΣΕΙΣ - ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
ΣΥΜΒΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΙΑ Χρίστος Τομάζος 10/2/2015.
Σπονδυλωτά και ασπόνδυλα ζώα
Ραφαέλλα & Μαρία Λένα Χρίστος Χ
Βιολογία Α Γυμνασίου Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ. 1.1 Τα χαρακτηριστικά των οργανισμών Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των ζωντανών οργανισμών Οι οργανισμοί τρέφονται.
ΚΑΖΜΙΡΑ ΤΡΕΤΣΙΑΚ ΙΩΑΝΝΗΣ ΦΩΣΤΕΡΗΣ Σχολικό έτος Γ / ΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ Καθηγητής : Κατσοπρινάκης Σταύρος.
ΖΩΑ ΣΠΟΝΔΥΛΩΤΑ Τα ζώα που έχουν σπονδυλική στήλη και σκελετό ονομάζονται σπονδυλωτά. Τα σπονδυλωτά ταξινομούνται σε πέντε υποκατηγορίες: τα ψάρια, τα αμφίβια,
Βιολογία Γ ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας. Ροή ενέργειας Ήλιος ( πηγή ενέργειας )  Παραγωγοί  Καταναλωτές  Αποικοδομητές Ροή ύλης Περιορισμένη ύλη Πρέπει.
α αρκούδα αγελάδα αλεπού άλογο αστέρι Λίστα με λέξεις
Ομαδοποιώ τα ζώα.
Οικοσυστήματα Ελλάδας
Ο κυκλος του νερου Φωτεινη ΖΕΡΒΑ Α.Μ:4210 Ο Κύκλος του νερού.
Ρύπανση του εδάφους.
ΝΙΖΟΡΙΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΦΥΣΙΚΗ ΤΣΟΥΜΙΤΑ ΜΑΡΙΑ Ο κύκλος του νερού
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης Ο κύκλος του νερού
Ο κύκλος του νερού Πετρίδου Έφη Ο κύκλος του νερού.
ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΛΑΟΙ ΛΑΠΩΝΕΣ.
Ο ήλιος ακτινοβολεί φως και θερμότητα
Αφού καταγράψεις μερικά από τα ζωικά είδη του δάσους και τις τροφικές
ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΖΩΗ.
Ο κύκλος του νερού Γεωργία Μπάρπα Ο κύκλος του νερού.
Οικοσυστήματα Οικοσύστημα είναι το σύνολο:
ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Τι είναι : κάθε τι που βρίσκετε στη φύση είτε πρόκειται για άψυχα υλικά είτε πρόκειται για οργανισμούς. π.χ. βουνά ,ποτάμια , ο αέρας.
ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ-γονείς Παθητικό κάπνισμα
ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΒΟΛΟΥ
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
ΠηγΕΣ ενΕργειαΣ Ενότητα 2η.
ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΕΨΗ
Ούρδας Ιωάννης Παιδιά ας μιλήσουμε για οικοσυστήματα Οικοσυστήματα τι είναι πάλι αυτό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ηλίας Μπουναρτζής/http://users.sch.gr/bounartzis/

δέντρο σκίουρος παιδί ηλιοτρόπιο αργυροπελεκάνος σκύλος ψάρια σπίτια φουντούκια ύφασμα πέτρες νερό - σύννεφα υπολογιστής αεροπλάνο - φώτα - αέρας

_ V V V V V _ _ _ _ _ _ V V V V V V V V V V V V _ _ _ _ _ _ _ V V V V V V V V V V V _ _ _ _ _ _ V V V V V V _ _ _ _ _ V _ V _ _ _ _ V V V V V V

Ποιες είναι οι χαρακτηριστικές λειτουργίες των ζωντανών οργανισμών; Οι ζωντανοί οργανισμοί εμφανίζουν χαρακτηριστικές λειτουργίες: κινούνται, αναπαράγονται, αναπτύσσονται, τρέφονται, αναπνέουν και αντιδρούν σε ερεθίσματα.

Έμβια: σκουλήκι, Άβια: πιάτο, αέρας, πέτρες, ξύλα, κέρμα, μπριζόλα, κίτρινα φύλλα Νεκρά τμήματα ζωντανών οργανισμών: μπριζόλα, ξύλα, κίτρινα φύλλα

Η μέλισσα αναπνέει και τρέφεται. Τα πουλιά της εικόνας τρέφονται, αναπνέουν και κινούνται. Τα ζώα της εικόνας κινούνται, αναπνέουν και αντιδρούν σε ερεθίσματα.