Φυσική Β΄ Λυκείου Άσκηση 2 (άσκηση 8, εργ. οδ. Α΄ Λυκείου)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Νόμοι αερίων.
Advertisements

Επιλογή LAN Management-IPv4
Ένα δείγμα προβλημάτων στα Αριθμητικά του Διόφαντου
Μηχανικές αρχές και η εφαρμογή τους στην Ενόργανη Γυμναστική PP #6.
Syringe Filters Ordering information I. Nylon Syringe Filter (100/Pk) A) Standard 13mm -Part.No.17mm -Part.No.25mm -Part.No.30mm -Part.No.33mm-Part.No.
ΜΠΣ Λογιστική και Ελεγκτική
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 1 η : Ο ΔΙΣΚΟΣ ΚΑΙ Η ΔΟΚΟΣ Διάλεξη: Εσωτερικές δυνάμεις του δίσκου – η δοκός και οι εσωτερικές δυνάμεις της δοκού – τα διαγράμματα της.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Ώσμωση και οι νεφροί Π. Δημητρίου Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 6 η Προσωπικό Μάρκετινγκ και το Μάρκετινγκ Σχέσεων.
Βιταμίνες Είναι οργανικές ενώσεις που περιέχονται στα τρόφιμα σε μικρές ποσότητες και δεν συντίθενται στον ανθρώπινο οργανισμό. Είναι υπεύθυνες για την.
Πολυμερή και Σύνθετα Υλικά Ενότητα 2: Χρήση Πολυμερών σαν κόλλες Διδάσκων: Δρ. Κακάβας Β. Κων/νος, Χημικός, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Σχεδιασμού και Τεχνολογίας.
Στοιχειώδη Σωμάτια ΙΙ (8ου εξαμήνου, εαρινό ) Χ. Πετρίδου & Κ. Κορδάς Μάθημα 3α Ενεργός διατομή και μέση ελεύθερη διαδρομή Λέκτορας Κώστας Κορδάς.
1 Κ ΕΦΑΛΑΙΟ 12 ο: Ποιος καρπώνεται το πλεόνασμα;.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 3η Διαφήμιση και Προώθηση Τουριστικής Καμπάνιας Παρακαλώ μελετήστε τις πρακτικές ερωτήσεις 3, στο e-class.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΑΝΤΙΓΟΝΗ-ΑΛΜΠΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Διδάσκουσα Π.Δ. 407/80 ΜΑΘΗΜΑ 2 Ο (22/02/2013): Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ.
Τ ΕΛΙΚΉ Ε ΞΈΤΑΣΗ Άντρη Τζιωνή. Ρ ΟΛΟΣ ΤΩΝ Π ΡΩΤΕΪΝΩΝ Βασικότερρο συστατικό κάθε ζωντανού οργανισμού Σκελετική διαμόρφωση του σώματος Σύνθεση ορμονών και.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΕΣΠΑ Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Αξιοποίησης Φυσικών Πόρων και Γεωργικής Μηχανικής Εργαστήριο Εδαφολογίας και Γεωργικής Χημείας.
1 1 Slide Διαδικασίες Markov. 2 2 Slide Διαδικασίες Markov n Οι διαδικασίες Markov είναι χρήσιμες στη μελέτη της εξέλιξης συστημάτων με επανειλημμένες.
Δικτυακά Μοντέλα Διεργασιών II. Μοντελοποίηση με ΡΝ Μπορούμε να αναπαραστήσουμε διάφορες σχέσεις μεταξύ μεταβάσεων (άρα διάφορες σχέσεις μεταξύ εργασιών):
Εισαγωγή στη Ρομποτική Ενότητα 11: Επίγεια Ρομποτικά Οχήματα Τζες Αντώνιος Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών.
Προσφορά, ζήτηση και κυβερνητική παρέμβαση Κεφάλαιο 6 Copyright © 2001 by Harcourt, Inc. All rights reserved. Requests for permission to make copies of.
Κατανεμημένα Συστήματα Ενότητα # 1: Εισαγωγή Διδάσκων: Γεώργιος Ξυλωμένος Τμήμα: Πληροφορικής.
1 Θερμοδυναμική. 2 Τι είναι ένα θερμοδυναμικό σύστημα; Ως σύστημα θεωρούμε ένα τμήμα του φυσικού κόσμου, που διαχωρίζεται από τον υπόλοιπο κόσμο με πραγματικά.
Αναλυτικό Πρόγραμμα Εννοιολογική αποσαφήνιση
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Νοσηλευτικής
Επιχειρησιακή Στρατηγική και Πολίτικη
Συσκευασία, Συντήρηση, Θρεπτική Αξία Φρούτων και Λαχανικών
Τρέχουσα και Προθεσμιακή Αγορά
Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων ΙΙ (8ου εξαμήνου) Χ. Πετρίδου, Κ
Συσκευασία υπό πίεση 1/2 Δοχείο συσκευασίας, βαλβίδα, Βυθιζόμενος σωλήνας, προωθητικό. Δοχείο Λευκοσίδηρος (σίδηρος με κασσίτερο), Αλουμίνιο (εσωτερικά.
Φιαλίδια Αερίου.
ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ -ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Η τεχνολογία που αναλαμβάνει να προστατέψει τους επιβάτες αφού το κακό έχει ήδη γίνει. Βασίζεται στην κατασκευή ενός ασφαλούς πλαισίου,
Δίκτυα Υπολογιστών ΗΥ 335α
Ελαστική Γραμμή Παραμόρφωση λόγω κάμψης. Η μέγιστη υποχώρηση ή αλλιώς το μέγιστο βέλος κάμψης εμφανίζεται στο ελεύθερο (δεξιό) άκρο.
Θεωρητικό μέρος.
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
ΧΗΜΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ.
Διάλεξη 4 Δυναμική του Σύμπαντος II
Ειδικό Νοσοκομείο Νοσημάτων Θώρακος Δυτικής Ελλάδος
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΘΟΔΩΝ FFD, NFD, BFD.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΟΛΙΠΙΝΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΘΗΡΟΣΚΛΗΡΩΣΗΣ
Στόχος Ο μαθητής να μπορεί να
ΕΝΟΤΗΤΑ 4: ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ WEB ΣΤΟ TWINSPACE
Αριθμοί- αλγεβρικές εκφράσεις
Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής
Ρεαλισμός, Θεμελιωμένη Θεωρία και Εθνογραφικές Μελέτες.
Αναλυτικό Πρόγραμμα Εννοιολογική αποσαφήνιση
Εισαγωγή στη Σχεσιακή Άλγεβρα
« به نام خدا» 1-جايگاه ايران در توزيع جهاني درآمد
Ο μεταβολισμός του γλυκογόνου στα ζώα
Η ΤΑΣΗ + -.
Υπογλυκαιμία Ιωάννης.Γ. Χαμπαίος
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΕ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
فصل7: منطق فازی و استدلال تقریبی
النمو السكانى والاسقاطات السكانية
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΟΣΧΟΥ ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
أساسيات العرض والطلب ونظام الأسعار
Δέσμη Μέτρησης Φυσικής Κατάστασης για παιδιά και εφήβους (6-12 ετών) «Δημόκριτος» DEMOCRITOS-FIT (DEMOFIT) Εργαστήριο Φυσικής Αγωγής & Άθλησης Τομέας.
CYSTOISOSPORA BELLI.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Χρήμα, επιτόκια και συναλλαγματικές ισοτιμίες
ΔΑΠΕΔΟΘΕΡΜΑΝΣΗ Στη δαπεδοθέρμανση το στοιχείο που αποδίδει τη θερμότητα είναι το δάπεδο του χώρου. Το δάπεδο θερμαίνεται από σωλήνες που έχουν τοποθετηθεί.
ΔομΗ του ΑτΟμου.
J. Bruner: η διερευνητική – ανακαλυπτική μάθηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Φυσική Β΄ Λυκείου Άσκηση 2 (άσκηση 8, εργ. οδ. Α΄ Λυκείου) Φυσική Β΄ Λυκείου Άσκηση 2 (άσκηση 8, εργ. οδ. Α΄ Λυκείου) Διατήρηση της ορμής σε μια έκρηξη

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ Ζεύγος εργαστηριακών αμαξιδίων (το ένα με έμβολο) 2-4 σφιγκτήρες (τύπου G) Δύο ξύλινα εμπόδια Κανόνας 1m ή μετροταινία - κιμωλία Ζυγός 1 τούβλο ή άλλο αντικείμενο παρόμοιου βάρους με το αμαξίδιο

Πειραματική Διαδικασία Δοκιμάζουμε το μηχανισμό εκτίναξης του εμβόλου Σχολιάζουμε τη συμπεριφορά του αμαξιδίου και αν μεταβλήθηκε ή όχι η ορμή του Μετράμε τη μάζα αμαξιδίων και τούβλων Σημειώνουμε τα αποτελέσματα των μετρήσεων

Πειραματική Διαδικασία Προετοιμάζουμε το τραπέζι των πειραμάτων Τοποθετούμε στη μέση του τραπεζιού το ζεύγος των αμαξιδίων, σημειώνουμε με μια κιμωλία τη θέση της πρώτης και της τελευταίας ρόδας και χτυπάμε τον πίρο εκτίναξης του εμβόλου. Περιμένουμε να ακούσουμε τα αμαξίδια να φτάνουν ταυτόχρονα στα εμπόδια. Αν δε συμβεί αυτό, διορθώνουμε λίγο την αρχική θέση των αμαξιδίων και επαναλαμβάνουμε Μετράμε τα x1 και x2 και σημειώνουμε – Απαντάμε στις ερωτήσεις του τετραδίου Αν m1x1= m2x2 τότε p1=p2

Πειραματική Διαδικασία Τοποθετούμε πάνω στο ένα αμαξίδιο ένα τούβλο. Επαναλαμβάνουμε την προηγούμενη διαδικασία μέχρι να ακούσουμε τα αμαξίδια να φτάνουν ταυτόχρονα στα εμπόδια. Μετράμε τα x1 και x2 και σημειώνουμε – Απαντάμε στις ερωτήσεις του τετραδίου Ομοίως: Αν m1x1= m2x2 τότε p1=p2