Ανάδυση της γραφής και διδακτικές προεκτάσεις
Οι αρχικεσ ιδεεσ των παιδιων για τισ γραπτεσ λεξεισ
Γραφη – αυτονομη, αυθορμητη και λειτουργικη δραστηριοτητα
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠο τα ιδια τα παιδια με διαφορετικουσ επικοινωνιακουσ στοχουσ
Αποκτηση ισχυρου κινητρου γραφησ απο το παιδι μεσα από καθημερινεσ δραστηριοτητεσ που προσφερουν πληθοσ εμπειριων
Η γραφη δεν ξεκινα με πραγματικα γραμματα, ξεκινα με προθεσεισ
Ενθαρρυνση των παιδιων και επιβραβευση ανεξαρτητα απο το αποτελεσμα
Φορά
Προσωπικοι ρυθμοι μαθησησ στη γραφη
Λέξη