Το μαρκετινγκ του alia palace

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Advertisements

Στρατηγική Προώθησης.
Δημιουργία ενός προγράμματος μάρκετινγκ
Προώθηση / Επικοινωνία
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Προώθηση / Επικοινωνία
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Π. Μαυρογένης Υποστήριξη του μάρκετινγκ της επιχείρησης από το Ο.Π.Σ.Τ.Π. ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: 1. Δίνει τον ορισμό του Μάρκετινγκ 2. Περιγράφει πως η διαχείριση.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
Survey123® System Η “φωνή” του πελάτη σας. Διευθύνετε ένα Resort, ένα City Hotel, ή ένα Κρουαζιερόπλοιο; Είστε υπεύθυνος Marketing σε ξενοδοχειακή μονάδα;
Στοιχεία Επιχειρηματικότητας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Προώθηση / Επικοινωνία
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ « Δεσμοί Αλληλεγγύης » Εργαστήρι Διαβούλευσης Α.Σ. «ΚΟΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΟΑΕΔ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ Τοπ.Ε.Κ.Ο.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ MANCHESTER UNITED Εισηγητές: Πατσιαντά Κωνσταντίνα Τοπαλίδου Σαββίνα Χαραμπάτη Σωτηρία
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ : ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΑΝΤΟΣΙΤΗ ΙΩΑΝΝΑ Α.Μ: 401.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 7η ( ) Αναπτύσσοντας το κατάλληλο μείγμα και σχέδιο μάρκετινγκ Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Στρατηγική Προώθησης.
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
OASIS PALACE.
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το μαρκετινγκ του alia palace Πτυχιακή εργασία ΟΝΟΜ/Ο ΦΟΙΤΗΤΡΙΑΣ : ΓΚΙΟΥΖΕΛΗ ΑΝΤΩΝΙΑ (9202) ΟΝΟΜ/Ο ΦΟΙΤΗΤΡΙΑΣ : ΜΑΤΣΟΥΚΗ ΠΗΓΗ (9070) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ: ΚΟΤΖΑΪΒΑΖΟΓΛΟΥ ΙΟΡΔΑΝΗΣ, ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ  

Σκοποσ μεθοδοσ Τι είναι το μάρκετινγκ Σκοποσ μεθοδοσ Τι είναι το μάρκετινγκ Πως αναγνωρίζεται και εφαρμόζεται στο Alia Palace Μελέτη μέσω συνέντευξης Άντληση δεδομένων από πρωτογενείς και δευτερογενείς πηγές

Η δομη της εργασιασ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1:ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 2:ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

ΤΟ ALIΑ Palace luxury Hotel & Villas Ιδρύθηκε το 2002 αρχικά με την επωνυμία «Alia Palace» Βρίσκεται στο Πευκοχώρι, στην χερσόνησο της Κασσάνδρας Με την γρήγορη ανάπτυξη του επέκτεινε και ανακαίνισε τις εγκαταστάσεις του. Και πήρε την τωρινή του ονομασία «Alia Palace luxury Hotel &Villas»

ΤΟ ALIΑ Palace luxury Hotel & Villas

ΤΟ ALIΑ Palace luxury Hotel & Villas

ΤΟ ALIΑ Palace luxury Hotel & Villas

Προσανατολισμοσ και φιλοσοφια του alia palace προσανατολισμοσ φιλοσοφια Βασίζεται στην ικανοποίηση των πελατών του Στην αναζήτηση των επιθυμιών των πελατών Στη δημιουργία νέων υπηρεσιών εξυπηρέτησης Βασίζεται στις μακροχρόνιες σχέσεις με τους ήδη υπάρχων πελάτες Στην αναζήτηση νέων πελατών και δημιουργία σχέσεων

Η στρατηγικη μαρκετινγκ του alia palace Στρατηγικός σχεδιασμός Ανάλυση SWOT Έρευνα μάρκετινγκ Τμηματοποίηση της αγοράς Στρατηγική της διαφοροποίησης Χωροθέτηση

Αναλυση swot ΔΥΝΑΤΑ σημεία του ξενοδοχειου Αδυνατα σημεια του ξενοδοχειου Τοποθεσία Καινούργιες Εγκαταστάσεις Φήμη και κύρος Έμπειρο προσωπικό Λύσεις αναγκών Διοργάνωση δραστηριοτήτων Σχετικά νέο Δεν επιτρέπονται τα κατοικίδια Δεν υπάρχουν εγκαταστάσεις γηπέδων

ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT ΕΥΚΑΙΡΙΕς ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΑΠΕΙΛΕς ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ Η ανάπτυξη της γύρω περιοχής Η εποχικότητα Οι επιδοτήσεις από αναπτυξιακά προγράμματα Οι νέοι τρόποι δικτύωσης Οικονομική κρίση Αύξηση των τιμών Ανταγωνιστικότητα Κλιματολογικές συνθήκες

Τμηματοποιηση της αγοράς ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Αξιοποίηση της τοποθεσίας και διοργάνωση δραστηριοτήτων: Πεζοπορία Ιππασία Ποδήλατα βουνού Σαφάρι με jeep Καταδύσεις

Τμηματοποιηση της αγοράς Δημογραφικά χαρακτηριστικά ΨΥΧΟΓΡΑΦΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Οικογένειες Ζευγάρια Νεολαία Λόγος επίσκεψης: Ξεκούραση Εξερεύνηση Αθλητικών δραστηριοτήτων

Διαφοροποιηση και χωροθετηση διαφοροποιηση χωροθετιση Εντοπισμός ανταγωνιστικών διαφοροποιήσεων Δημιουργία νέων υπηρεσιών Εξειδίκευση υπηρεσιών Εξειδίκευση προσωπικού Άριστη Εξυπηρετικότητα Αξιοπιστία Υψηλού επιπέδου υπηρεσίες Ευχάριστο περιβάλλον

Το μeιγμα μαρκετινγκ του alia palace Το μείγμα μάρκετινγκ του ξενοδοχείου αποτελείται από: Το ξενοδοχειακό προϊόν Την τιμολόγηση Την διανομή Την προώθηση

Το ξενοδοχειακο προιον Το ξενοδοχείο αποτελείται από: Δωμάτια και σουίτες Ινστιτούτα αισθητικής Εστιατόρια- Μπαρ Πισίνες Αίθουσες δεξιώσεων

Το μειγμα προωθησησ Διαφήμιση Προσωπικές πωλήσεις Προώθηση πωλήσεων Δημόσιες σχέσεις Άμεσο μάρκετινγκ Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ

Διαφημιση προσωπικεσ πωλήσεις Διαφημιση προσωπικεσ πωλήσεις Το ξενοδοχείο διαφημίζεται μέσω: Διαδικτύου Ραδιοφώνου Ιστοσελίδες κρατήσεων Έντυπα Μέσα κοινωνικής δικτύωσής Η προσωπικές πωλήσεις γίνονται: Εκδηλώσεων Πρακτορείων Πωλητών

Προώθηση πωλήσεων Πακέτα προσφορών Prospectus του ξενοδοχείου Προσκλήσεις Φωτογραφικό υλικό Προωθητικά δώρα Ραδιοφωνικοί Διαγωνισμοί Ευχαρίστηση προσωπικού

Δημοσιεσ σχεσεις Πληροφοριακός φάκελος Επιστολές πληροφόρησης Προσκλήσεις Προμήθειες/ κίνητρα Επιστολές και ευχητήριες κάρτες Προσωπικά δώρα πελατών Συνέδρια επίσημων πελατών Δημοσιεύσεις του ξενοδοχείου

Αμεσο μαρκετινγκ Το άμεσο μάρκετινγκ γίνεται με βάση Διαφοροποίησης πελατών και μέσω Ταχυδρομείου Καταλόγων τιμών Ενημερωτικών φυλλαδίων

Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ Ιστοσελιδα ξενοδοχειου ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ Γνωριμία με το ξενοδοχείο Ενημέρωση για τις παροχές και υπηρεσίες του ξενοδοχείου Πραγματοποίηση online κρατήσεων Online οργάνωση εκδηλώσεων Παρουσίαση ξενοδοχείου Άμεση επικοινωνία με το ξενοδοχείο Πραγματοποίηση κρατήσεων

συμπερασματα Το μάρκετινγκ του Alia Palace είναι προσηλωμένο στις ανάγκες και επιθυμίες των πελατών. Η τοποθεσία του και οι εξειδικευμένες υπηρεσίες του, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά που το διαφοροποιούν από τα υπόλοιπα ξενοδοχεία. Το Alia Palace χρησιμοποιεί κυρίως την διαφήμιση, την προσωπική πώληση, τις δημόσιες σχέσεις και το διαδίκτυο με σκοπό την προώθηση του. Στόχος του Alia Palace είναι η βελτίωση των υπηρεσιών του και η καλύτερη εκπαίδευση του προσωπικού, ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει στον ανταγωνισμό.

Ευχαριστούμε πολύ!