ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ… Β΄ Λυκείου 3ο ΓΕΛ Εχεδώρου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
6ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Διόρθωση γλεύκους και Αλκοολικός Τίτλος Οίνου ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ – Σ.ΤΕ.Γ. ΤΜΗΜΑ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ Εισηγητής: Δρ.
Advertisements

Ανάλυση των παρακάτω: Πώς η νόσος επηρεάζει τη λήψη τροφής και τη διατροφική κατάσταση του ασθενούς Ο ρόλος της διατροφής στην αγωγή της κυστικής ίνωσης.
 Ο ρόλος της διατροφής στην καθημερινή ζωή και την άσκηση.  Τι ιδιαίτερες ανάγκες έχετε.  Ο ρόλος των θρεπτικών συστατικών στη διατροφή και την άσκηση.
5ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Αξιολόγηση ποιότητας oινοποιήσιμου σταφυλιού ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ – Σ.ΤΕ.Γ. ΤΜΗΜΑ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ Εισηγητής: Δρ. Νίκη.
ΥΛΙΚΑ:  2 κιλά περίπου άγρια χόρτα για πίτα, όχι για βράσιμο  Άνηθο  Κρεμμυδάκια φρέσκα  5 Αυγά  2 ντομάτες ώριμες  Ελαιόλαδο.
ΠΟΣΟΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΑΜΙΝΟΞΕΩΝ ΣΕ ΧΥΜΟΥΣ ΕΣΠΕΡΙΔΟΕΙΔΩΝ Δρ. Όλγα Γκορτζή.
ΑΣΘΕΝΗΣ ΜΕ ΒΑΡΥ ΕΓΚΑΥΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΕΣ ΔΙΑΓΝΩΣΕΙΣ. ΑΣΘΕΝΗΣ ΜΕ ΒΑΡΥ ΕΓΚΑΥΜΑ Βαρύ ονομάζεται το έγκαυμα που προκάλεσε σοβαρή βλάβη των υποκείμενων στιβάδων.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ αποβλΗτων Α. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΤΗΝΟ-ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ. Τι είναι η μάζα ενός σώματος; Μάζα είναι το ποσό της ύλης που περιέχει ένα σώμα.
 Τ º C λουτρού -> 25 º C  Σφαιρική φιάλη όγκου 250 ml  5 gr για ξηρό δείγμα ή 10 gr για νωπό δείγμα καλά λειοτριβημένων φύλλων ρίγανης, θυμαριού ή.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ.
ΜΑΘΗΜΑ 8. ΙΟΝΤΟΦΟΡΗΣΗ ΙΟΝΤΟΦΟΡΗΣΗ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΟΥΣΙΩΝ ΜΕ ΜΟΡΦΗ ΙΟΝΤΩΝ ΣΤΟΥΣ ΙΣΤΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Πρελορέντζου Μαρία (21128) 8 ος Παιδικός Σταθμός Δήμου Ελληνικού- Αργυρούπολης ( 25η οδός, πλατεία Αγίας Τριάδας )
Η ενίσχυση της κτηνοτροφίας στη Νέα ΚΑΠ Εισήγηση: Πεβερέτος Παναγιώτης Πρόεδρος ΣΕΚ Μέλος ΔΣ ΠΑΣΕΓΕΣ Απρίλιος, 2015 Συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή.
Στόχοι Κατανόηση αναγκαιότητας καθορισμού διατροφικών στόχων κατά τη σίτιση βαρέως πασχόντων Κατανόηση επιδράσεων οξέος τραύματος ή νόσου στον ενεργειακό.
Δρ Θρασύβουλος Μανιός Αναπληρωτής Καθηγητής ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Αρδεύσεις – Στραγγίσεις.
1 Μετασυλλεκτικοί Χειρισμοί Γεωργικών Προϊόντων Ενότητα 1: Εισαγωγικές Έννοιες. Διδάσκων: Παπαιωάννου Χρυσούλα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια. Τμήμα Τεχνολόγων.
ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΑΚΧΑΡΩΝ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΛΥΜΑΤΩΝ
Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ
Εισηγητής: δρ. Χρήστος Λεμονάκης
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΞΙΔΙΟΥ ΣΕ ΟΞΙΚΟ ΟΞΥ
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΘΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΟΥΡΟΠΟΙΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Επιμέλεια: Ελευθερία Φανουράκη
Συνταγεσ δρυμου ΜΥ.ΛΕ., ΜΥ.ΛΕ. που γυρίζεις…!
Χημεία Γυμνασίου ΕΚΦΕ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ Παρασκευές διαλυμάτων Μέτρηση pH
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ 3 & 4 ΜΑΡΙΝΑΤΑ ΑΛΙΕΥΜΑΤΑ.
ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΜΕΤΣΙΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ Η ΒΑΡΥΤΗΤΑ 1.
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
Μετουσίωση Πρωτεϊνών Επιμέλεια: Ηλίας Μαυροματίδης, ΕΚΦΕ Νέας Σμύρνης
Διατροφή γυναίκας, παιδιού
Πως σχεδιάζουμε δυνάμεις
Μέτρηση όγκου Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
Μέθοδος Καθαρισμού Στερεών Οργανικών Ενώσεων
Μερικές δυνάμεις στη φύση
Απομόνωση νουκλεϊκών οξέων
Διαφορές μάζας - βάρους
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
2.2.1– Μείγματα.
Απομόνωση νουκλεικών οξέων
Άσκηση 4 Πηγή ενέργειας για τη μυϊκή σύσπαση.
ΧΗΜΕΙΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΗΚΟΥΣ - ΕΜΒΑΔΟΥ – ΟΓΚΟΥ.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 5) Ηλ. Μαυροματίδης.
Εργασία Φυσικής.
Μέτρηση Βάρους-Μάζας-Πυκνότητας
Παρουσίαση Πειραμάτων (1)
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Συνέντευξη με μια ομάδα μαθητών
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ
Μετουσίωση πρωτεϊνών (ωολευκωματίνης)
Μικροσκοπική παρατήρηση ζωικών κυττάρων
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΑΠΟΥΝΙΟΥ Χαραλαμπάτου Ελένη τριγλυκερίδια
Μεσογειακή διατροφή.
Εξοπλισμός ασφάλειας & Μέσα Ατομικής Προστασίας (Μ.Α.Π.)
Μορφολογική μελέτη ΑΣΑ Δήμου Σύρου
Σαπούνι από λάδι ελιάς Επιμέλεια: Λίνα Μαρματσούρη, 2ο ΓΕΛ Παλαιού Φαλήρου.
Αποτελέσματα μορφολογικής μελέτης σύστασης ΑΣΑ Δήμου Σύρου
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΕρΓΑΣΤΗΡΙΟ 2018
Ενώσεις με γενικό τύπο CnH2n+2O Αλκοόλες και Αιθέρες
ΕιΣαγωγη ΣτιΣ ΒιοϊατρικεΣ ΕπιΣτημεΣ- ΑΣφαλεια Βιοϊατρικων ΕργαΣτηριων
Παρασκευη φυτικου σαπουνιου
Χημεία Διαλυμάτων.
Άσκηση 4 Πηγή ενέργειας για τη μυϊκή σύσπαση.
Η χημεία του πορτοκαλιού
Μέτρηση πυκνότητας Εργαστηριακή Άσκηση 2 B′ Γυμνασίου
Διατροφικές διαταραχές και νοσηλευτική παρέμβαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ… Β΄ Λυκείου 3ο ΓΕΛ Εχεδώρου

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΙΚΗΣ Αειφορία και Καθημερινή ζωή Παράδοση και Προοπτικές του τόπου μας

Στα Πλαίσια του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν: Ενδοσχολικές δραστηριότητες (παραγωγή τυριού, γιαουρτιού, ψωμιού, βιοντίζελ και σαπουνιού). Ημερήσια επίσκεψη στο κέντρο της πόλης με θέμα τη «Θεσσαλονίκη – Βιώσιμη Πόλη. Τριήμερη εκδρομή στο Βόλο. Δημιουργία και επεξεργασία ερωτηματολογίου.

Παραγωγή ψωμιού, τυριού, βιοντίζελ και σαπουνιού

Για το βιοντίζελ χρησιμοποιήθηκαν: Φυτικό χρησιμοποιημένο λάδι 1L Μεθανόλη (CH3OH) 170 mL Υδροξείδιο του νατρίου (NaOH) 6,5 gr

Για το τυρί: Παστεριωμένο αγελαδινό γάλα 2L Χυμός 3 λεμονιών Αλάτι 1 κ.σ.

Για το σαπούνι: Ελαιόλαδο 2L Υδροξείδιο του νατρίου (NaOH) 260 gr Νερό Αιθέριο έλαιο 5 mL Ξύσμα 2 λεμονιών

Για το ψωμί: Αλεύρι κίτρινο 1,5 kg Αλεύρι άσπρο 0,5 kg Νερό όσο απαιτείται Ζάχαρη 1 κ.σ. Αλάτι 1 κ.σ.

Ημερήσια επίσκεψη στο κέντρο της πόλης: Επίσκεψη στο Λευκό Πύργο

Χωριστήκαμε σε ομάδες:

Παρουσιάσαμε τις πληροφορίες που συγκεντρώσαμε για την πόλη μας :

Έπειτα, περιηγηθήκαμε στην πόλη:

Και τέλος διατυπώσαμε τα συμπεράσματα μας:

Τριήμερη εκδρομή στο Βόλο: Επίσκεψη στον Αρχαιολογικό χώρο της Διμήνης

Επίσκεψη στον Αρχαιολογικό χώρο του Σέσκλου

Επίσκεψη στο ‘’ΑΘΑΝΑΣΑΚΕΙΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΒΟΛΟΥ’’

Η Αειφορία μπορεί να αποτελεί ένα πρότυπο ζωής το οποίο στοχεύει στο καλύτερο οικονομικό αποτέλεσμα τόσο για τον Άνθρωπο όσο και για το Φυσικό Περιβάλλον, αλλά συσχετίζεται με το σεβασμό της πολιτιστικής κληρονομιάς δίνοντας ώθηση στην πολιτιστική ανάπτυξη.

Θαυμάσαμε την ομορφιά του Παγασητικού κόλπου

Τελευταίο αφήσαμε το Πήλιο, όπου συναντήσαμε πολλά ανεπάντεχα καιρικά φαινόμενα

Αποτελέσματα Ερωτηματολογίου

Εύλογα προκύπτει πως η έννοια της βιωσιμότητας, στο πλαίσιο μίας αναλυτικότερης προσέγγισης, μπορεί να υποδιαιρεθεί σε «περιβαλλοντική βιωσιμότητα», «πολιτιστική βιωσιμότητα», «οικονομική βιωσιμότητα» και «πολιτικοκοινωνική βιωσιμότητα».

ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: Σας ευχαριστούμε!