εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου & Προγραμματισμού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Προγραμματισμός στην Πράξη 2.1 Το προγραμματιστικό περιβάλλον του Micro Worlds Pro 1 Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα.
Advertisements

Visual Turtle: Μιά “μοντέρνα” Logo.
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Ίδιες αρχές λειτουργίας
Κεφάλαιο 3 ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΗΥ302 Διδακτική της Πληροφορικής Η γλώσσα προγραμματισμού LOGO Writer Ομάδα Εργασία: Αλεβίζου Βασιλική (Α.Μ.:1029) Κοφφινά Ιωάννα (Α.Μ.:1035) Τριανταφυλλίδου.
Κεφάλαιο 6 -Περιβάλλοντα Ανάπτυξης Εφαρμογών
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
Καθηγητής: Σπύρος Ξουργιάς1 Η Έννοια του Προγράμματος Ακριβής προσδιορισμός προβλήματος Ακριβής προσδιορισμός προβλήματος Ανάπτυξη αντίστοιχου αλγορίθμου.
1 Εισαγωγή στη Java Χρήσιμες Διευθύνσεις Χαρακτηριστικά της Java Εργαλεία της Java Εργαλεία της Java Μεταγλώττιση στοιχειωδών εφαρμογών.
Από την ιδέα μέχρι το λογισμικό. Ξεκινώντας από το πρόβλημα...
Το πρόγραμμα σπουδών στην Ελληνική εκπαίδευση. Σκοπός Σκοπός της διάλεξης είναι η περιγραφή και ανάλυση της θέσης της Πληροφορικής και των ΤΠΕ στην ελληνική.
LOGO Προγραμματισμός Η/Υ β’ εξάμηνο – εργαστήριο ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Α.Π.Θ. Msc Τηλεπικοινωνίες Πολυτεχνική.
ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΜΒΑΔΑ ΕΠΙΠΕΔΩΝ ΣΧΗΜΑΤΩΝ ΓΕΩΡΓΙΑ ΓΡΑΒΑΝΗ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΜΥΡΣΙΑΔΗ.
ΤΠΕ στην Εκπαίδευση Διδάσκων : Βασίλης Κόμης Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 08 : Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Εποικοδομισμός (Μέρος Β) Βασίλειος Κόμης ΤΕΕΑΠΗ.
LOGO Προγραμματισμός Η/Υ β’ εξάμηνο – εργαστήριο ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Α.Π.Θ. Msc Τηλεπικοινωνίες Πολυτεχνική.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία & Διδακτική της Πληροφορικής Ενότητα 4: Εποπτικά Μέσα & Νέες Τεχνολογίες Διδακτικές προσεγγίσεις στην Πληροφορική Κλειώ Σγουροπούλου.
Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση.
ΚΕΦ 6 ο ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ. ΣΤΑΔΙΑ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ – ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ (ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ - ΔΕΔΟΜΕΝΑ) ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ - ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΥΣΗΣ.
ΕΙΔΗ, ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Κεφάλαιο 7 © Βελώνης Γεώργιος.
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Εισηγητής: Ανδρέας Γκόγκας, Τεχνικός Διευθυντής Αγώνων
Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη υλικού διαδικτυακής μάθησης
Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 3 : Φάσεις, Μοντέλα και Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις Ένταξης των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση Βασίλειος Κόμης ΤΕΕΑΠΗ.
Διδακτική της Πληροφορικής
Περιεχόμενα M – Files Δημιουργία, Αποθήκευση, Εκτέλεση. Function Files.
Η Γλώσσα Pascal Εντολή If
Prolog Επεξεργασία και Αναπαράσταση Γνώσης Εισαγωγή
Εισαγωγή στο Περιβάλλον της Visual Basic
Η γλώσσα Logo Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις.
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ Β΄ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Προσθήκη διαδραστικότητας στους κόσμους SCRIPTING
Ανάπτυξη Ανοικτού Ακαδημαϊκού Μαθήματος
Prolog Επεξεργασία και Αναπαράσταση Γνώσης Εισαγωγή
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Πως δημιουργούμε ένα Wiki στο PBWorks
Παγκόσμια ημέρα φυσικοθεραπείας 2015
ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ-ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Γραφείο Διατροφής - Κλειώ.
Εισαγωγή στη Java Χαρακτηριστικά της Java Εργαλεία της Java
ΜΥΥ105: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό
Διαφάνειες 1-8 και 18,19,22,23 από: eclass. sch. gr/modules/video/file
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Τίτλος: H Μοντελοποίηση στις Φυσικές Επιστήμες και στα Μαθηματικά
Ηράκλειο 26 Ιουνίου 2014.
Δημιουργία στόχων για Συναντήσεις, Συνέδρια και Εκδηλώσεις
Διαφάνειες 1-8 και 18,19,22,23 από: eclass. sch. gr/modules/video/file
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Το εκπαιδευτικο λογιςμικο
Εφαρμογές που χρειαζόμαστε
Αριθμοί- αλγεβρικές εκφράσεις
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
Κεφάλαιο 3 ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Ειδικά Θέματα στον Προγραμματισμό Υπολογιστών
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τούλιου Ευτυχία Τάξεις: Β΄, ΣΤ’
Εισαγωγή στους Η/Υ και στο περιβάλλον της Compaq Visual Fortran
Όνομα Φοιτητή Η ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΣΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9 (σελ ) του Βιβλίου Business Logistics Mgt.
Διδασκαλία με χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και προβολέα Βασίλης Συμεωνίδης 3ο Γενικό Λύκειο Δράμας
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
pgAdmin III (Εκκίνηση)
Γ' ΤΑΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Παρουσίαση Περιβάλλοντος του Scratch
Εκπαιδευτικές διαδικασίες με τη βοήθεια των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας ΚΛΕΙΣΑΡΧΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ (MEdu, Phd) ΕΔΙΠ.
Πολυπλοκοτητα - netlogo
ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΕΤΗΣΙΑΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΝΕΟΥ Δ.Σ. Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019.
Τίτλος Εργασίας Logo Εισαγωγή – Σκοπός Μεθοδολογία Αποτελέσματα
Διάλεξη στο μάθημα Φυσική Κλιματική Αλλαγή και Γεωργία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου & Προγραμματισμού κεφάλαιο 1 εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου & Προγραμματισμού

1.1 η έννοια του προβλήματος αλγόριθμος γλώσσες προγραμματισμού δεδομένα προβλήματος εντολή ζητούμενα κατανόηση προβλήματος πρόγραμμα προγραμματισμός πρόβλημα προγραμματιστής

? έχει κανείς κανένα προβληματάκι;

γιατί ο Αρχιμήδης είπε Εύρηκα, Εύρηκα ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ; Για τον πλούσιο! Ότι δεν βρίσκει αυτή τη στιγμή εισιτήριο Να πάει στο φεγγάρι! Για τον φτωχό! Ότι δεν ξέρει, σήμερα, αν θα βρει Κάτι για να φάει! Για τον γέροντα! Ότι ο χρόνος, ο αδυσώπητος χρόνος Αντίστροφα μετράει! Για το μικρό παιδί Ότι ακόμα δεν στάθηκε όρθιο Ακόμα μπουσουλάει! Για τον ερωτευμένο, με ανταπόκριση! Ότι τον κοιτούν περίεργα, περίεργα Γιατί περπατά και τραγουδάει! Για τον ερωτευμένο, χωρίς ανταπόκριση! Ότι υπάρχουν χρώματα, χρώματα Ενώ ο ίδιος, θα προτιμούσε το σκοτάδι! Για όλους! Ότι υπάρχουν επιθυμίες, επιθυμίες Που θα μείνουν όνειρο! Για όλους! Ότι ορισμένες επιθυμίες δεν αγοράζονται Χαρίζονται! ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 17/07/2008 ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ; Για τον πλούσιο! Ότι δεν βρίσκει αυτή τη στιγμή εισιτήριο Να πάει στο φεγγάρι! Για τον φτωχό! Ότι δεν ξέρει, σήμερα, αν θα βρει Κάτι για να φάει! Για τον γέροντα! Ότι ο χρόνος, ο αδυσώπητος χρόνος Αντίστροφα μετράει! Για το μικρό παιδί Ότι ακόμα δεν στάθηκε όρθιο Ακόμα μπουσουλάει! Για τον ερωτευμένο, με ανταπόκριση! Ότι τον κοιτούν περίεργα, περίεργα Γιατί περπατά και τραγουδάει! Για τον ερωτευμένο, χωρίς ανταπόκριση! Ότι υπάρχουν χρώματα, χρώματα Ενώ ο ίδιος, θα προτιμούσε το σκοτάδι! Για όλους! Ότι υπάρχουν επιθυμίες, επιθυμίες Που θα μείνουν όνειρο! Για όλους! Ότι ορισμένες επιθυμίες δεν αγοράζονται Χαρίζονται! ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 17/07/2008 γιατί ο Αρχιμήδης είπε Εύρηκα, Εύρηκα

πρόβλημα θεωρούμε κάθε ζήτημα που τίθεται προς επίλυση, κάθε κατάσταση που μας απασχολεί και πρέπει να αντιμετωπιστεί

μεθοδολογία επίλυσης προβλημάτων

δεδομένα ζητούμενο επίλυση διατύπωση σωστών οδηγιών περιβάλλον

δραστηριότητα 3 Έστω ότι δεν διαθέτουμε ρολόι αλλά 2 κλεψύδρες των 7 και 4 λεπτών αντίστοιχα. Πώς μπορούμε να ξέρουμε πότε ακριβώς πέρασαν 9 λεπτά;

1.2 τι είναι αλγόριθμος η σαφής και ακριβής περιγραφή μιας σειράς ξεχωριστών οδηγιών – βημάτων, με σκοπό την επίλυση ενός προβλήματος παραδείγματα : η κατασκευή ενός χαρταετού η κατασκευή ενός origami μια συνταγή μαγειρικής

το «πρόβλημα» της μακαρονάδας ερωτήσεις: τι θα συμβεί αν ξεχάσουμε μια οδηγία; μπορούμε να αντιμεταθέσουμε κάποιες οδηγίες; τι θα συμβεί αν γράψουμε απλά την οδηγία «πρόσθεσε αλάτι»;

1.3 ιδιότητες ενός αλγόριθμου βήματα = οδηγίες ή εντολές υλοποιείται από κάποιον κάποτε τελειώνει οι εντολές πρέπει να είναι ακριβείς & σαφείς οι εντολές πρέπει να εκφράζονται με απλά λόγια, να είναι κατανοητές

Προσπαθήστε να γράψετε τον αλγόριθμο Κάνε κλικ εδώ Προσπαθήστε να γράψετε τον αλγόριθμο του παιχνιδιού

οι πύργοι του ανόι κάνε κλικ πάνω στην εικόνα

1.4 υλοποίηση αλγορίθμου με υπολογιστή - προγραμματισμός τι είναι ένα πρόγραμμα? αναπαράσταση αλγορίθμου προγραμματισμός εντολές γλώσσα προγραμματισμού προγραμματιστής

1.5 γλώσσες προγραμματισμού τεχνητές γλώσσες που καταλαβαίνουν οι υπολογιστές έχουν δικό τους λεξιλόγιο και συντακτικό Γλώσσα μηχανής

χαρακτηριστικά αλφάβητο λεξιλόγιο συντακτικό «ΤΥΠΩΣΕ ‘Καλημέρα’»

ολοκληρωμένο προγραμματιστικό περιβάλλον τα κύρια εργαλεία ένας editor ( κειμενογράφος) ένας μεταφραστής μεταγλωττιστής (compiler) διερμηνέας ( interpreter) ελέγχει μια εντολή κάθε φορά, την εκτελεί και μετά την επόμενη. Logo ελέγχει τα συντακτικά λάθη σε όλο το πρόγραμμα και το μετατρέπει σε γλώσσα μηχανής 0 και 1, ώστε να μπορεί να εκτελεστεί από τον επεξεργαστή λάθη συντακτικά & λογικά

αλγόριθμος πρόγραμμα μετατροπή του προγράμματος σε 0 και 1 εκτέλεση από την Κ.Μ.Ε