Παρουσίαση: Γεωργιάδου Σεβαστή Α.Μ.:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Advertisements

Κώστας Διαμαντάρας Τμήμα Πληροφορικής ΤΕΙ Θεσσαλονίκης 2011 Υπηρεσίες Web και Συστάδες υπολογιστών.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου. Εκκίνηση του Internet Explorer: • Start, All Programs, Internet Explorer ή • Κλικ στο εικονίδιο του Internet Explorer στην.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Ανάρτηση της εργασίας της Διδακτικής Μαθηματικών Ι στο E-class του μαθήματος.
Γνωριμία με το διαδίκτυο
A’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΚΚΙΝΟΧΩΡΙΩΝ Δημήτρης Μαυροβουνιώτης
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΈΝΑ CHAT ΔΙΚΟ ΜΑΣ ONLINE ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΌ ΌΛΑ ΔΩΡΕΑΝ.
ΒΛΑΒΕΚΤ Λίγα λόγια απ’ τον παραγωγό... Είπα τσι Κούλας και τσι Μαλάμως να τσις βγάλου φουτογραφίες – απου κείνς τσι άσιμνες, ξέρτε σεις – αλλά δεν μου.
 WEB Server (Apache ή IIS )  PHP  Βάση δεδομένων My SQL ή άλλη  SMTP για αποστολή  Ιδανική σουίτα XAMPP από την διεύθυνση:
Πολύχρωμοι Τόποι ΤΑΞΗ Β΄ ΕΝΟΤΗΤΑ 7 2 η Παρουσίαση.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΩΣ ΕΓΑΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΘΕΜΑ: ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Ανάρτηση της εργασίας της Διδακτικής Μαθηματικών Ι στο E-class του μαθήματος.
Εγκατάσταση του joomla σε τοπικό υπολογιστή Νταλούκας Βασίλης Υπεύθυνος ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. 1 ου Γραφείου Δ.Ε. Ν.Ηλείας.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Queuing Systems ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Επανάληψη (1): Παράμετροι αξιολόγησης συστημάτων αναμονής –Μέσος ρυθμός απωλειών λ – γ.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου. Υπερσυνδέσμοι:  Μεταφορά από μια σελίδα σε άλλη  Παρουσιάζονται με διαφορετικό χρώμα από το υπόλοιπο κείμενο  Μπορούν να.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΕΠ ΚτΠ – Μέτρο 1.2 «Εισαγωγή και Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση» Πράξη «Δράσεις Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Πληροφορικής» Ανάδοχος: Ερευνητικό.
Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων ΙΙ (8ου εξαμήνου) Μάθημα 3β: Σκέδαση αδρονίων και χρυσός κανόνας του Fermi Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο.
Οδηγίες Μεταπτυχιακών Φοιτητών Μ.Π.Σ. Περιβαλλοντική Πολιτική & Διαχείριση.
1 Φωνολογική Ανάπτυξη και Διαταραχές Ενότητα 1 : Εισαγωγικές Επισημάνσεις Ζακοπούλου Βικτωρία Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Κάντε κλικ για πλοήγηση. Ποτέ μην ανοίγετε που δε γνωρίζετε τον αποστολέα και ιδιαίτερα μην ανοίγετε τα συνημμένα αρχεία που υπάρχουν σε τέτοια.
Διαδίκτυο / Internet (International Network). Οδικό Δίκτυο.
Οδηγίες για τα διαδικτυακά μαθήματα. Είσοδος στο μάθημα Ανοίγετε τον Internet Explorer στον ιστότοπο
Πληροφορική Ενότητα 3 (Μέρος Γ): Εφαρμογές. Δήμητρα Αβραμούλη, Καθηγήτρια Εφαρμογών, Τμήμα Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου Τ.Ε., T.E.I. Θεσσαλίας.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (ΕΠΠΑΙΚ) ΜΑΘΗΜΑ: Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα (Ε) YΠΕΥΘΥΝΟΣ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Οδηγιεσ για τη χρηση του Edmodo
ΕΞΟΡΥΞΗ ΓΝΩΣΗΣ ΑΠΟ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ JAVA: ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ WEKA
Θέμα εργασίας: Διδακτικό Σενάριο με χρήση ΤΠΕ «Η τέχνη του Μπαρόκ στη ζωγραφική» Μάθημα: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ & ΠΟΛΥΜΕΣΑ Υπεύθυνος Καθηγητής: ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΣ.
EΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΕΣ- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο
Εξόρυξη γνώσης 3η διάλεξη
ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΟΔΗΓΟΣ
Οι Ιοί των υπολογιστών.
Web Services στη C# Εργαστήριο 5
Εισαγωγή στην Στατιστική
Κεφάλαιο 4: Γενετικοί Αλγόριθμοι
Σχεδιασμός, Ανάλυση και Αξιολόγηση Συστημάτων Μεταφορών
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η Ύλη του Μαθήματος Επανάληψη της πολλαπλή παλινδρόμησης και Ασυμπτωτική κατανομή της εκτιμήτριας ελαχίστων τετραγώνων. Βοηθητικές μεταβλητές και παλινδρόμηση.
Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών: Εκπόνηση ιστοσελίδας
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΣΕΡΡΕΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Βασικά στοιχεία της θεωρίας πιθανοτήτων
Παρουσίαση Αριθμητικών Χαρακτηριστικών 1) Διακριτών
Παρουσίαση Αριθμητικών Χαρακτηριστικών 1) Διακριτών
Web Services στη C# Εργαστήριο 2
Ανάλυση Απόδοσης Πληροφοριακών Συστημάτων
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Γραφείο Βιολογίας Υπεύθυνη: Βασιλική Περάκη Σύμβουλος
Web Services στη C# Εργαστήριο 7
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ
Απολείπειν ο θεός Αντώνιον
Στατιστική και Πιθανότητες (κωδ. TMA124) Αν. Καθ
Crawler Parental Control
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
ΣΧΗΜΑ Σχηματική παρουσίαση της περιοριστικής συνθήκης του Bohr
Πλοήγηση στο Διαδίκτυο
ΕΚΔΟΣΗ ΠΡΟΗΓΜΕΝΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ
Διδακτική αξιοποίηση Διαδικτυακών περιβαλλόντων
PDF Histogram Συνεχούς Τυχαίας Μεταβλητής
ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԱՅԻՆ ՀԵՌԱՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒՂԻՆԵՐ
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Minimum IREAD/IWRITE for Viability
Παρουσίαση Αριθμητικών Χαρακτηριστικών 1) Διακριτών
ΠΝΕΥΜΟΝΙΚΗ ΕΜΒΟΛΗ.
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. ΈΤΟΣ ΤΜΉΜΑ Α4
Εισαγωγή στη δημιουργία ιστοσελίδων Διδάσκων:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρουσίαση: Γεωργιάδου Σεβαστή Α.Μ.: 201727 Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων ΘΕΜΑ: Επιλέξτε μια προτεινόμενη δραστηριότητα από τη θεματική περιοχή των Στοχαστικών Μαθηματικών (Πιθανότητες, Στατιστική) από το έγγραφο «Μαθηματικά Οδηγός για τον εκπαιδευτικό Γυμνάσιο» (σελ. 120-134) την οποία θα θέλατε να την εντάξετε στη διδασκαλία σας. Αφού την παρουσιάσετε εν συντομία προσπαθήστε να απαντήσετε στα παρακάτω: Γιατί την επιλέξατε; Δικαιολογείστε την άποψή σας. Τι είδους χειραπτικό υλικό/αναπαραστάσεις κλπ. θα δίνατε στους μαθητές σας; πώς θα οργανώνατε την τάξη σας και γιατί; Τι είδους δεξιότητες αναμένετε να αναπτύξουν οι μαθητές κατά την εφαρμογή της; Παρουσίαση: Γεωργιάδου Σεβαστή Α.Μ.: 201727

Δραστηριότητα: ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ: ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ: Απλή διατύπωση, εύκολα κατανοητή από όλους του μαθητές Άμεση επαφή στη ζωή τους με το αντικείμενο του προβλήματος, δεν είναι άγνωστο γι’ αυτούς Περιεκτικό, θέτει 3 ερωτήματα που δεν απαιτούν την ίδια διαδικασία λύσης (μηχανικά) Μικρό σε έκταση, χωρίς πολλά δεδομένα Δυνατότητα διαδραστικού μαθήματος

ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΧΕΙΡΑΠΤΙΚΑ ΨΗΦΙΑΚΑ Ζάρια Εικονικές αναπαραστάσεις στον πίνακα Διαγράμματα (Δενδροδιάγραμμα) ΨΗΦΙΑΚΑ Λογισμικό Probability Explorer – Δυναμικές αναπαραστάσεις π.χ.

Διαδικασία: (ως Μαθηματική Δραστηριότητα) Διαχωρισμός των μαθητών σε ομάδες Ζάρι στην κάθε ομάδα για άμεσο πειραματισμό Αναζήτηση δειγματικού χώρου, εύρεση πιθανότητας των ενδεχομένων που ζητούνται Χρήση Probability Explorer (βλέπουν παράλληλα τις συνεχόµενες ρίψεις, την κάθε µια ξεχωριστά, τη µια δίπλα από την άλλη, τι έφερε σε κάθε ρίψη το ζάρι,παρατηρούν πώς εξελίσσεται ένα διάγραμμα καθώς διεξάγεται το πείραµα και αυξάνονται οι ρίψεις) Αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών, συζήτηση μεταξύ των ομάδων για μεθόδους λύσεις, προσπάθεια να βρουν τρόπο προσδιορισμού όλων των αποτελεσμάτων Επιχειρηματολογία για τα αποτελέσματα (πιθανές διαφωνίες) Εισαγωγή Δενδροδιαγράμματος ως μέθοδο λύσης Υπολογισμός πιθανότητας σύνθετου ενδεχομένου Συμπεράσματα για τη μέθοδο λύσης (πλεονεκτήματα –μειονεκτήματα)

Οφέλη δραστηριότητας προς τους μαθητές: Προσωπικά: Συνεργασία και αλληλεπίδραση με τους συμμαθητές (συμφωνίες, διαφωνίες, συγκρούσεις) Λειτουργία ως μονάδα πέρα από την ομάδα (προσωπική άποψη) Aνάπτυξη επικοινωνίας Μαθησιακά: Ανάλυση και ερμηνεία δεδομένων Ανάπτυξη διαδικασίας πειραματισμού, καταγραφής αποτελεσμάτων και εξαγωγής συμπερασμάτων Διάκριση και αναγνώριση πιθανών σχέσεων (και ακολουθιών) για την επίτευξη λύσης Διαχείριση ασάφειας δεδομένων Οφέλη δραστηριότητας προς τους μαθητές:

Σας ευχαριστώ!!!