STUDENTS’ BELIEFS AND ATTITUDES ABOUT STUDYING AND LEARNING MATHEMATICS Kapetanas Eleftherios and Zachariades Theodosios University of Athens, Greece Παρουσίαση:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ CEREMONY AT SCHOOL ABOUT THE STUDENTS’ REVOLUTION AGAINST THE DICTATORSHIP (NOVEMBER 1973) Παρασκευή 16 Νοε
Advertisements

KAΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΡΑΚΑ (KALLITEHNIKO GYMNASIO GERAKA)
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Χριστίνα Κουρκουμέλη ΕΚΠΑ Σύνοψη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την υποστήριξη του προγράμματος Θαλής «Γενεσις» 1  CERN open days  Εκπαιδευτικά σενάρια.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
What teachers in Greece think about their students’ knowledge of other languages.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ INNOVATIVE STRATEGY FOR RAISING AWARENESS OF LIFELONG LEARNING IN GREECE - INSTALL.
Ανατομικοί χώροι Κεφαλής & Τραχήλου 2010 Ι. Α. Ιατρού Αναπλ. Καθηγητής ΚΛΙΝΙΚΗ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΝΑΘΟΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗΣ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ.
Κινητική Μάθηση Ενότητα 3: Λήψη αποφάσεων και απόδοση κάτω από στρες και ψυχική διέγερση, προσοχή,μνήμη Ελιζάνα Πολλάτου, επικ. καθ. ΤΕΦΑΑ-ΠΘ Τμήμα Επιστήμης.
ERASMUS INTENSIVE PROGRAM SYNAPS Σύνθεση και ρετροσύνθεση στη χημεία των φυσικών προϊόντων ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ Τμήμα χημείας, σχολή θετικών επιστημών University.
Τεχνογνωσία εξωστρεφούς επιχειρηματικότητας Ώρα 19:00 46η Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας 2012 Περίπτερο Α΄ Ημερίδα Σάββατο,19 Μαϊου 2012 Ημερίδα Σάββατο,19 Μαϊου.
Απασχόληση φοιτητών Erasmus για πρακτική άσκηση στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Αριάδνη Λ. Χάγερ-Θεοδωρίδου.
ΠΑΝΕΚΦΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Η Φυσική, οι μαθητές και το πείραμα Βασίλης Γαργανουράκης.
Περιεχόμενα Παρουσίασης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Ένα επεισόδιο: Δεν έγραψα καλά στο διαγώνισμα …πήρα … - Αντιδρούμε όλοι οι γονείς/ή οι εκπαιδευτικοί με τον ίδιο τρόπο?
Ισοζύγιο Ενέργειας Και Έλεγχος Βάρους
Κάποια θεωρητικά θέματα της μοντελοποίησης
SURVIVOR GREECE 2017.
Αειφορια και εθελοντισμοσ
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ
QUESTIONNAIRE RESULTS – ALL COUNTRIES
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ..
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ ΟΝΟΜΑ: ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ:Γ’3
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών και Διδακτική Πράξη
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ και ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ της ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ στο e-Learning
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ανάπτυξη Σχεδίου Μαθήματος στις Φ.Ε.
Δομή και Αξιολόγηση της Ερευνητικής Εργασίας
Μεταπτυχιακές Σπουδές Στο Εξωτερικό
ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΣΤΡΑΤΟΥ
ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΒΡΑΪΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Μεταναστευτικό Αιγαίο
Κούκλες και σημαίες - Flags and puppets
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ ΑΣΠΑΙΤΕ – ΕΠΠΑΙΚ
Development of sample e-Hoop content
1η ενότητα: Πεποιθήσεις
Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία 1ης Ενότητας Kapetanas Ε. & Zachariadis Τ. (2007). Students’ beliefs.
WELCOME TO ESN! ΟΠΑ.
Εργασία 5 Μάθημα 795.Πρακτική Άσκηση, ΔΔΜ (α)
Ερμηνεύοντας μια μεγάλη ήττα:
Αριθμοί- αλγεβρικές εκφράσεις
Πρόγραμμα για την περιβαλλοντική μετανάστευση
Γίνε ο Κατάλληλος Ηγέτης!!!
26 & 27 OCTOBER IMPACT HUB ATHENS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Ιστορικές Πηγές & Ιστορικές Μαρτυρίες
Έλληνες Μαθηματικοί της Αρχαιότητας
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ «ΦΙΛΟ-ΣΟΦΕΙΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΣ ΠΕΡΙ ΗΘΙΚΗΣ»
4ο Αεροπορικό Συνέδριο “Οι Αερομεταφορές του Σήμερα και του Αύριο”
<<MOOCS AND WEBINARs>>
Χρίστος Τζάμας Διεύθυνση Υπηρεσιών Κατάρτισης Σεπτέμβριος 2018
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ Σχολικό έτος
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
Η Συμμετοχή των Μεταναστών στη Δημόσια Ζωή: Εμπειρίες από την Ελλάδα και την Ευρώπη Immigrant Participation in Public Life: European & Greek experiences.
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
ΑΝΤΙΛΟΓΙΑ,Φορωντασ ΤΟ καπελο τηΣ ειρηνηΣ
Υλικά και Δραστηριότητες Διδασκαλίας Μαθηματικών ΙΙ
ΤΙΤΛΟΣ: Δημοσθένης (Demosthenes Speech composer)
Πολυπλοκοτητα - netlogo
Υποχρεωτική Θρησκευτική Εκπαίδευση στο σχολείο:
Σ.Ε.Γ.Α.Σ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΜΕΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
J. Bruner: η διερευνητική – ανακαλυπτική μάθηση
Σχετικά με τις βασικές δεξιότητες 18/10/2017
Μεταγράφημα παρουσίασης:

STUDENTS’ BELIEFS AND ATTITUDES ABOUT STUDYING AND LEARNING MATHEMATICS Kapetanas Eleftherios and Zachariades Theodosios University of Athens, Greece Παρουσίαση: Μοσχοβίτη Αφροδίτη Α.Μ: Δ201633

Ερευνητικά ερωτήματα Τα ερωτήματα που τέθηκαν Από τα δεδομένα ανιχνεύτηκαν: δύο παράγοντες πεποιθήσεων τρεις παράγοντες συμπεριφοράς (στάσης) Τα ερωτήματα που τέθηκαν Υπάρχουν διαφορές στις πεποιθήσεις και στην στάση των μαθητών ανάλογα με: Την κοινωνική τους κατάσταση; Το φύλο; Αυτές οι πεποιθήσεις και οι στάσεις επηρεάζουν: Τις επιδόσεις και την ικανότητα των μαθητών να κατανοούν μαθηματικές αποδείξεις.

Μεθοδολογία/ Συμμετέχοντες 1645 Μαθητές Λυκείου 25 Λύκεια της Αθήνας 10 αφορούν τις πεποιθήσεις Ερωτηματολόγιο (28 ερωτήσεις) 14 αφορούν τη στάση (συμπεριφορά) 1 αφορούν τις επιδόσεις των μαθητών 3 αφορούν την ικανότητα στις μαθηματικές αποδείξεις* Χρησιμοποιήσαμε κλίμακα από 1 έως 9 (1= "Δεν συμφωνώ σε όλα" και 9=" Απολύτως συμφωνώ") * διαφοροποιήθηκαν ανάλογα με τον βαθμό των μαθητών (παραδείγματα στο παράρτημα)

Αποτελέσματα Οι πεποιθήσεις και οι νοοτροπίες των μαθητών: Αγόρια Κορίτσια Χ Η μαθηματική κατανόηση μπορεί να επιτευχθεί μέσω διαδικασιών Πιο προσεκτικές και εργατικές στη μελέτη και την εκμάθηση των μαθηματικών Αποτελέσματα Οι πεποιθήσεις και οι νοοτροπίες των μαθητών: Για το ερώτημα 1 Ανεξάρτητες από την κοινωνική κατάσταση Βρέθηκαν διαφορές σε σχέση με το φύλο Για το ερώτημα 2 Θετικά με την εξασφάλιση της καλής και βαθιάς κατανόησης, με την υψηλή απόδοση, με την μαθηματική ικανότητα και τελικά με την ικανότητα κατανόησης αποδείξεων σχετίζονται: Η ισχυρή πίστη στη χρησιμότητα των αποδείξεων και στα μαθηματικά Η αγάπη στα μαθηματικά (έχει τον υψηλότερο συσχετισμό) Αρνητικά με τις επιδόσεις στα μαθηματικά και με την ικανότητα κατανόησης αποδείξεων σχετίζονται: H διαδικαστική άποψη Η διαδικαστική μελέτη των μαθηματικών

Παράρτημα