ΒΕΡΒΕΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (Α.Μ. Δ201620)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Θεώρημα Μέσης Τιμής Βασίλης Αναστασίου Κόρινθος, Μάρτιος 2006
Advertisements

Διανομή έκτασης με ευθεία διερχόμενη από σταθερό σημείο
ΣΤΟΧΟΙ: Με τη συμπλήρωση του διδακτικού στόχου αυτού ο/η μαθητής/τρια πρέπει: 1. Να μπορεί να διχοτομεί ευθεία γραμμή και γωνία.
Παιχνίδι γνώσεων γεωμετρία στη.
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Στερεογραφική προβολή στο δίκτυο Wulf
H Mathematica στην υπηρεσία της Φυσικής
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Σοφία Πιτέρη, Μαθηματικός, M.Sc., Ph.D.
Για τη διδασκαλία της Τριγωνομετρίας
ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΠΑΛΙΝΔΡΟΜHΣΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΤΕΤΡΑΓΩΝΩΝ
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΤΑΝΙΑ ΤΙ.
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ! Ισι Κου.
(A) IΣOMETPIKH ΠΡΟΒΟΛH
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΙΣ ΑΚΡΙ.
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ο Μάθημα:Μαθηματικά Καθηγητής:CV Τμήμα:Γ’3 Έτος:2014.
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
Φυσική κατεύθυνσης Γ’ Λυκείου Επιμέλεια –παρουσίαση χ. τζόκας
Ερμηνεία δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων
Παράθυρο μαθηματικού μοντέλου Παράθυρο σημειώσεων Παράθυρο γραφικής Πίνακας τιμών Επιλογή πλέγματος Επιλογή Υπόβαθρου.
2.3 ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ
ΠΟΛΥΓΩΝΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ Τα πολύγωνα που έχουν πλευρές και τις γωνίες τους ίσες λέγονται πολύγωνα κανονικά.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Πως μπορεί κανείς να λύσει προβλήματα με τη βοήθεια της Mathematica Πρόβλημα 10 α : Κλίση καμπύλης Πρόβλημα 10 β : Εμβαδόν καμπύλης Ομάδα Δ. Λύνοντας Προβλήματα.
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΤΙΤΛΟΣ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΦΑΓΟΓΕΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑ / Ομάδα ανάπτυξης 5 ο ΓΕΛ ΚΕΡΚΥΡΑΣ.
Του Νίκου Δαπόντε Πηγή : ontent&task=view&id=229&Itemid=50
Εύρεση Ακμών σε Ψηφιακές Εικόνες αποχρώσεων του γκρι
ΤΙΤΛΟΣ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΦΑΓΟΓΕΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑ / Ομάδα ανάπτυξης 5 ο ΓΕΛ ΚΕΡΚΥΡΑΣ.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Μαρκουλιδάκης Ανδρέας 1112.
Β' ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΙΣΩΣΗ ΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Mπανανής Νικόλαος Στρούβαλη Παρασκευή.
ΚΡΙΣΙΜΟ ΣΥΜΒΑΝ ΖΑΝΝΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ Γ ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ( ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ) ΠΛΥΤΑ ΕΛΕΝΗ 08/03/2013.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παραδείγματα BP.
start  ΤΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΤΩΝ ΓΩΝΙΩΝ ΚΑΘΕ ΤΡΙΓΩΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟ ΜΕ 180 ΜΟΙΡΕΣ  ΟΙ ΟΞΕΙΕΣ ΓΩΝΙΕΣ ΜΕ ΠΛΕΥΡΕΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΩΝΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ  ΟΙ.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Ι 7 η Διάλεξη Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟΥ ΤΟΠΟΥ ΡΙΖΩΝ  Ορισμός του γεωμετρικού τόπου ριζών Αποτελεί μια συγκεκριμένη καμπύλη,
ΜΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Ι 8 η Διάλεξη ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Ι ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟΥ ΤΟΠΟΥ ΤΩΝ ΡΙΖΩΝ Το σύστημα ελέγχου.
Μαθηματικά προσανατολισμού Β΄ Λυκείου
Εργασία των φοιτητών: Κοσμάς Βασίλης Ραράκου Μαρία Αγγελική
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
F(x,y,y΄, y΄΄, y΄΄΄,y΄΄΄΄, …, y(n)) = 0
Μαθηματικά προσανατολισμού Β΄ Λυκείου
Εξορθολογισμός της ύλης Μαθηματικά Α και Β Λυκείου
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Εργασία στο μάθημα των Μαθηματικών (Kεφάλαιο 3ο)
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
Προσδιορισμός σημείου
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Θέμα: Επιλέξτε μια προτεινόμενη δραστηριότητα από τη θεματική περιοχή των Στοχαστικών Μαθηματικών (Πιθανότητες, Στατιστική) από το έγγραφο «Μαθηματικά.
Εργασία 2η: Δραστηριότητα από την Α΄ Λυκείου (Γεωμετρία)
Δραστηριότητα στο ΑΠΣ Α΄ Λυκείου
Εργασία 2η Επιλέξτε μια προτεινόμενη δραστηριότητα από τη θεματική περιοχή των Στοχαστικών Μαθηματικών (Πιθανότητες, Στατιστική) από το έγγραφο «Μαθηματικά.
Εργασία 2ης Ενότητας-Σαμαρτζής Πέτρος Δ201611
Δραστηριότητα από ΑΠΣ Α’ Λυκείου
ΒΕΡΒΕΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (Α.Μ. Δ201620)
Διδασκαλία και Μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Επιλογή μια από τις προτεινόμενες δραστηριότητες στο ΑΠΣ Α’ Λυκείου και επεξεργασία.
Μαθηματικά: Βασικές έννοιες της αναλυτικής γεωμετρίας
Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών
Η ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ψ=αχ+β 2ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Συντελεστής διεύθυνσης
Ενότητα 2η: Εβδομαδιαίες εργασίες
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
3. ακριβείς δ.ε. 1ης τάξης.
Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: ΜΙΑ ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ Εαρινό εξάμηνο
ΕΙΔΗ ΠΡΟΒΟΛΩΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΡΘΗ ΠΡΟΒΟΛΗ
Ευθύγραμμη ομαλή κίνηση
ΓΩΝΙΑ ΣΤΟΧΟΙ: Με τη συμπλήρωση του διδακτικού στόχου αυτού θα μπορείτε να: (α) δίνετε τον ορισμό της γωνίας (β) χαρακτηρίζετε γωνίες (γ) διχοτομείτε γωνία.
ΑΞΟΝΟΜΕΤΡΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΒΕΡΒΕΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (Α.Μ. Δ201620) Δ7 – 2η Εργασία 2η Ενότητα ΒΕΡΒΕΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (Α.Μ. Δ201620)

Εργασία 2η ) Επιλέξτε μια από τις προτεινόμενες δραστηριότητες στο ΑΠΣ Α’ Λυκείου. Αφού την παρουσιάσετε εν συντομία προσπαθήστε να απαντήσετε στα παρακάτω: Γιατί την επιλέξατε; Δικαιολογείστε την άποψή σας. Τι είδους χειραπτικό υλικό/αναπαραστάσεις κλπ. θα δίνατε στους μαθητές σας; πώς θα οργανώνατε την τάξη σας και γιατί; Τι είδους δεξιότητες αναμένετε να αναπτύξουν οι μαθητές κατά την εφαρμογή της;

Πρόβλημα διερεύνησης 2 μαθητές ανά υπολογιστή Στόχοι και αναμενόμενα αποτελέσματα: Να επιβεβαιώσουν οι μαθητές πως τα βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν και ορίζουν μία ευθεία y = αx + β είναι οι παράμετροι α και β Να διαπιστώσουν πως η μεταβολή του α επιφέρει μεταβολή στη γωνία που σχηματίζει η γωνία με τον x’x και πως όταν α > 0 η γωνία είναι οξεία, ενώ όταν α < 0 η γωνία είναι αμβλεία (σύνδεση με συντελεστή διεύθυνσης – εφαπτομένη γωνίας) Να διαπιστώσουν πως η μεταβολή του β επιφέρει παράλληλη μεταφορά της ευθείας (παράλληλες ευθείες – ταύτιση ευθειών)

Θα τεθούν επιπλέον ερωτήματα, έτσι ώστε να διαπιστώσουν οι μαθητές, κάτω από ποιες συνθήκες μία ευθεία: Είναι παράλληλη στον x’x Διέρχεται από την αρχή των αξόνων Ταυτίζεται με τον x’x Είναι η διχοτόμος 1ης – 3ης γωνίας Είναι η διχοτόμος 2ης – 4ης γωνίας Τέλος θα ζητηθεί από τους μαθητές να διερευνήσουν αν υπάρχουν τιμές των α και β έτσι ώστε η ευθεία να είναι παράλληλη στον y’y: Σύνδεση με συντελεστή διεύθυνσης (ο οποίος δεν ορίζεται για γωνία 90 μοιρών) Σύνδεση με γραφική παράσταση συνάρτησης (με το συμπέρασμα ότι όταν μία ευθεία είναι παράλληλη στον y’y δεν ορίζει συνάρτηση)