ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΤΗΓΑΝΙΤΑ ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΑΓΚΛΑΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Εργασίες στο γνωστικό επίπεδο του Γιώργου και ξεκάθαρη παρουσίαση των στόχων - δημιουργία μιας καθημερινής ρουτίνας αποτροπή άγχους Συνεργασία με άλλα παιδιά ίδιου γνωστικού επιπέδου και πιο ήρεμα από αυτόν να μην αναστατώνεται Επιβραβεύουμε με βάση ένα σύστημα επιβραβεύσεων που θα βασίζεται στην εμμονή με το spiderman (αυτοκόλλητα, εικόνες για ζωγραφιές)
ΜΙΛΑΕΙ ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΑ Θέτουμε κανόνες και με βάση το σύστημα των πόντων όταν δεν τους τηρεί χάνει την ώρα για ζωγραφική Αδιαφορούμε όταν σηκώνει χωρίς άδεια το χέρι του και σε συνεννόηση με την υπόλοιπη τάξη προβαίνουμε σε εσκεμμένη αγνόηση απόσβεση μη επιθυμητής συμπεριφοράς Όταν μιλάει έχοντας πάρει άδεια και όταν είναι ήσυχος τον ενισχύουμε ενίσχυση ασυμβίβαστης συμπεριφοράς
ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Όρια και κανόνες εντός τάξης Θετικές προσδοκίες και ερεθίσματα από την αρχή της ημέρας Αγνόηση της αρνητικής συμπεριφοράς Καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων (π.χ.: να ζητά συγνώμη από τους συμμαθητές του) : πρότυπα/ φυσική εφαρμογή δεξιοτήτων «Ώρα συζήτησης»/ παιχνίδι ρόλων/ δραματοποίηση ανάπτυξη ενσυναίσθησης και τρόπου σκέψης των άλλων Αναγνώριση αρνητικών συναισθημάτων και έλεγχος μέσω αυτοκαθορισμού κρεμασμένες εικόνες που θα του υπενθυμίζουν «σταμάτα», «μείνει ήσυχος», «πρόσεχε» Ανατροφοδότηση Στην περίπτωση της Γυμναστικής απομάκρυνση από το μάθημα
Ανάπτυξη θετικών σχέσεων με συμμαθητές και δάσκαλο – σχέση εμπιστοσύνης μέσα από ομαδικά παιχνίδια και δραστηριότητες Επικοινωνία όλων των εκπαιδευτικών του σχολείου ώστε να υπάρχει ένας κοινός τρόπος αντιμετώπισης του Γιώργου Δημιουργία ενός ασφαλούς περιβάλλοντος με το να ξέρουν οι μαθητές τι να περιμένουν από τον εκπαιδευτικό αλλά και ποιες συμπεριφορές αρμόζουν στο πλαίσιο της τάξης Ευχάριστο και θετικό περιβάλλον ανάδειξη των ζωγραφιών του Γιώργου στους τοίχους της τάξης (π.χ.: διαγωνισμός ζωγραφικής)