ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ π. Χ. ΑΠΟΙΚΙΑΚΗ ΕΞΑΠΛΩΣΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Ακοολογία Ενότητα 2 : Tυμπανομετρία - Ακουστικά αντανακλαστικά (Μέρος A’) Ναυσικά Ζιάβρα Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Advertisements

Η γλώσσα των ομηρικών ηρώων Jeroen Vis University of Amsterdam/ACLC.
Νεότερη Ελληνική Ιστορία Α' Ενότητα 1: Το κράτος Κατερίνα Γαρδίκα Φιλοσοφική Σχολή Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας.
Ψυχοκινητική και Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Ηλικία Ενότητα 12: Ο Ρόλος της Εκπαιδευτικού Βασιλική Ρήγα Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η.
Ψυχοκινητική και Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Ηλικία Ενότητα 3: Σωματική Ανάπτυξη στην Παιδική Ηλικία Βασιλική Ρήγα Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 3: Οι μεγάλες αυτοκρατορίες Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Η πλατφόρμα Moodle στο Βαρβάκειο: δημιουργία, συντήρηση και διδακτική αξιοποίηση Διονύσης Λαμπρινίδης Μαθηματικός.
Οργανωσιακή Συμπεριφορά Ενότητα 9: Μάθηση & Αυτο-οργάνωση - Οι Οργανώσεις ως Εγκέφαλοι - Μέρος Δ’ Ιωάννης Σαλμόν Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων Ενότητα 2: Η πρώτη περίοδος της εκκλησιαστικής υμνογραφίας (Α´ - Δ´αι.) Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα.
1 Φωνολογική Ανάπτυξη και Διαταραχές Ενότητα 1 : Εισαγωγικές Επισημάνσεις Ζακοπούλου Βικτωρία Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Βιοχημεία - Αρχές Βιοτεχνολογίας - Ένζυμα: υπεροξειδάση, Τμήμα Τεχνολόγων γεωπόνων, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Βιοχημεία.
1 Βιοχημεία - Αρχές Βιοτεχνολογίας - Ιοντικές ιδιότητες και ρυθμιστικές ιδιότητες και ρυθμιστική δράση των διαλυμάτων των αμινοξέων, Τμήμα Τεχνολόγων γεωπόνων,
Τούλα Πατσάλη Διεύθυνση Διαρθρωτικών Ταμείων και Ταμείου Συνοχής Γραφείο Προγραμματισμού ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 2: Η Ευρώπη πριν από τη Βιομηχανική Επανάσταση Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Ντύνοντας … την παράδοση Φωτογραφικό υλικό από τις δραστηριότητες των παιδιών στο πρόγραμμα «Teachers 4 Europe» Έκτη τάξη, Δημοτικού Σχολείου Παπάδου Μάρτιος.
Εορτολογία Ενότητα 2: Η εορτή του Πάσχα Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Συμβουλευτική και Δια Βίου Ανάπτυξη Καθηγήτρια: Θ. Τσακίρη Δια Βίου... Μάθηση - Εκπαίδευση - Κατάρτιση - Ανάπτυξη Εννοιολογικές αποσα Δια Βίου... Μάθηση.
Ζωική Ποικιλότητα Ενότητα 8. Προσαρμογές Ι Ρόζα Μαρία Τζαννετάτου Πολυμένη, Επίκουρη Καθηγήτρια Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας.
Ο Υπαλληλικός Κώδικας του 1951
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΗΠΑΤΟΣ-ΧΟΛΗΦΟΡΑ
Ισοζύγιο Ενέργειας Και Έλεγχος Βάρους
Μέγα Αλέξανδρος Ο Μακεδόνας βασιλιάς Είσοδος.
Η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων
Οι τεχνικές των Πωλήσεων
Άννα Μαστοράκου Πρόεδρος Ιατρικού Συλλόγου Πατρών
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ Ι ΘΕΩΡΙΑ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ
Οι διοικητικές εκκαθαρίσεις
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
Φωνολογική Ανάπτυξη και Διαταραχές
Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο
«Εισαγωγή στην Αρχαιολογία των Αρχαίων Θεάτρων»
Ε΄ ΤΑΞΗ: ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ:
Kant: Ηθική Φιλοσοφία Ενότητες 6η & 7η : Η κατηγορική προστακτική
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 1: Εισαγωγή Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν
Νεοελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα
Παρουσίαση Προβλημάτων Msc , μαθηματικού Κοσόγλου Ιορδάνη
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ ΟΝΟΜΑ: ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ:Γ’3
Δράμα Επιμέλεια: Λαφαζάνη Πολυχρονία
Πλατφόρμα Δήλος (Delos)
Δραστηριότητες από τον Κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο
Μοντελοποίηση ταυτοτήτων - Παραγοντοποίηση
Ενότητα 10: Άτμιση του Ξύλου.
Μύθοι και Επιστήμες Ομάδα:Ancient Swag ΜΑΘΗΤΕΣ: ΣΑΛΠΑΔΗΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
Ενότητα 11 : Συχνές ακοολογικές παθήσεις (Μέρος Β’) Ναυσικά Ζιάβρα
Modern Greek Lessons 34, 35.
Ανθρώπινα Δικαιώματα Επιμέλεια: Μοσχούτη Αλεξία Νίκη Τμήμα: Β2
Ενεργός Πολίτης Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Τοπικής Δημοκρατίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ἑλληνικὸν Εἰδύλλιον (
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (6013)
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
πολιτιστικό πρόγραμμα
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου Γυμνάσιο ΛΤ Σικίνου
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
μυθοσ ο ψηφιακοσ Γυμνάσιο Αμφίκλειας Ομάδα ανάπτυξης
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
Η φύση των Μαθηματικών: ο ρόλος και η επιρροή τους
«Θεωρία και Δίκαιο Διεθνών Οργανισμών»
«Θεωρία και Δίκαιο Διεθνών Οργανισμών»
«Θεωρία και Δίκαιο Διεθνών Οργανισμών»
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
Ομάδες προετοιμασίας γονεϊκότητας
«Θεωρία και Δίκαιο Διεθνών Οργανισμών»
Magna Graecia Ένα μοντέλο ανάπτυξης της Ε.Ε.
J. Bruner: η διερευνητική – ανακαλυπτική μάθηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ 800-479 π. Χ. ΑΠΟΙΚΙΑΚΗ ΕΞΑΠΛΩΣΗ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ 800-479 π. Χ. ΑΠΟΙΚΙΑΚΗ ΕΞΑΠΛΩΣΗ Έξοδος των Ελλήνων προς τις ακτές της Μεσογείου και του Εύξεινου Πόντου http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a9/Griechischen_und_ph%C3%B6nizischen_Kolonien.jpg

Αίτια αποικισμού 1)Οικονομικά: οι άνθρωποι αναζητούν γη για να καλλιεργήσουν και σιδηρομετάλλευμα 2)Πολιτικά: οι ηττημένοι αναζητούν νέους τόπους εγκατάστασης --Στενοχωρία- -

Προετοιμασία-Οργάνωση Επέλεγαν προσεκτικά τη θέση όπου θα ίδρυαν την αποικία. Η αναχώρηση ήταν οργανωμένη Τελετή αναχώρησης Οικιστής: Ήταν ο αρχηγός της αποστολής, πρόσωπο εμπιστοσύνης και με ικανότητες.

Κριτήρια επιλογής νέου χώρου Πλούσια ενδοχώρα Απάνεμο λιμάνι Φυσική οχύρωση Σημαντικός ήταν και ο ρόλος των ντόπιων κατοίκων της περιοχής όπου ιδρυόταν η αποικία Δεν ήταν δεδομένη(σίγουρη) η φιλική τους διάθεση

Εξέλιξη της αποικίας Η νέα πόλη οργανώνεται σταδιακά Γίνεται ανεξάρτητη –αναπτύσσει συμμαχικές και οικονομικές σχέσεις με άλλες πόλεις Σταθερός ο δεσμός με τη μητρόπολη

Περιοχές Μεσόγειος Εύξεινος Πόντος Στην Κάτω Ιταλία ο μεγάλος αριθμός των αποικιών οδήγησε στο να ονομαστεί ο χώρος αυτός Μεγάλη Ελλάδα

Περιοχές του Β΄ ελληνικού αποικισμού

Ελληνικές διάλεκτοι στη Μεγάλη Ελλάδα "Magna Graecia ancient colonies and dialects-en" από τον Future Perfect at Sunrise - Έργο αυτού που το ανεβάζειDialect areas according to: Roger D. Woodard (2008), "Greek dialects", in: The Ancient Languages of Europe, ed. Roger D. Woodard, Cambridge: Cambridge University Press, p.51. (= partial re-published version of The Cambridge Encyclopedia of Ancient Languages, 2004). Positions of cities after various on-wiki sources.. Υπό την άδεια Κοινό Κτήμα μέσω Wikimedia Commons - https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Magna_Graecia_ancient_colonies_and_dialects-en.svg#/media/File:Magna_Graecia_ancient_colonies_and_dialects-en.svg

Ακράγας σημερινή ονομασία Αγκριτζέντο

Ναός δωρικού ρυθμού στον Τάραντα

Giardini -Νάξος ΝΑΞΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑ

Αποικίες Ευξείνου Πόντου

Αποτελέσματα Β΄ αποικισμού Η επαφή με άλλους λαούς διευρύνει τον πνευματικό ορίζοντα Καλύπτεται η ζήτηση σε μέταλλα Δημιουργούνται πολλά επαγγέλματα Αναπτύσσεται η αγγειοπλαστική και με αυτόν τον τρόπο οι ζωγράφοι θα αξιοποιήσουν το ταλέντο τους Παράλληλα με τους εμπόρους αναπτύσσονται και κάπηλοι (μικρέμποροι, λιανοπωλητές)