ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βιωματικό Μέρος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Leonardo Pisano ή Fibonacci (1180 – 1250 μ.Χ.)
Advertisements

ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΗΜΟΥ ΒΥΡΩΝΑ. Τα προβλήματα για τα οποία συνήθως καταφεύγουν στο κέντρο είναι • Μαθησιακά • προβλήματα που αφορούν.
Γιάννης Σταματίου Μη αποδοτική αναδρομή και η δυναμική προσέγγιση Webcast 8.
Διακριτά Μαθηματικά ΙI Αναδρομή
Γιάννης Σταματίου Ακολουθίες και Σειρές
TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A Δυναμικός Προγραμματισμός πρόβλημα μεγέθους Ν διάσπαση πρόβλημα.
Ακολουθία Fibonacci 5η συνάντηση 6/11/2013.
Πεντάλφα Αρμονικό τρίγωνο Αρμονική γωνία.
Γιάννης Σταματίου Αναδρομή και αναδρομικές σχέσεις
Εργασία για το τρίγωνο του Πασκάλ
Τι είναι ο αριθμός φ; The beauty is the harmony between the parts themselves but also between the parts and the whole! Albrecht Dürer, “About Measurement”
Ασκήσεις σε πίνακες ΗΥ-150b ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Μπουλουκάκης Γεώργιος Βοηθός ΗΥ-150b ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 1: Γενικές αρχές, ορισμοί & μορφές τουρισμού Ενότητα 2: Κατηγοριοποίηση τουριστών Αθανάσιος Κουστέλιος, Καθηγητής Τμήμα Επιστήμης.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 8 – ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΖΩΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
ΚΕΣΥΠ ΝΕΑΠΟΛΗΣ Υπεύθυνοι ΣΕΠ: ΤΣΙΟΝΚΗ Μ. - ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ Σ. ΝΕΑΠΟΛΗ: Αγ. Στεφάνου 26 Τηλέφωνο :
Νίκη Βογιατζή MEd, Ειδική Παιδαγωγός Εξειδικευμένη στον αυτισμό.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 13: ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ- ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤHΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΣΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
ΜΑΘΗΜΑ 3: ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΧΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής.
Πετρέλαιο – Νάφθα - Πετροχημικά Χημεία Β΄ Λυκείου Στέφανος Κ. Ντούλας Χημικός ΜSc - Med.
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
Αριθμοί δια μέσου των πολιτισμών Μια ιστορική ανασκόπηση: από τους Σουμέριους στους Βαβυλώνιους, Αιγύπτιους και Έλληνες. Πυθαγόρας και αριθμοί Συστήματα.
Το τρίγωνο του Πασκάλ Παρατηρήστε πως αναπτύσσετε το μοτίβο. Συμπληρώστε τις κενές γραμμές.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μάθημα 2 : Μεθόδευση πληροφοριών και λήψη αποφάσεων ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med,
Δειγματοληψία αίματος για αέρια – Λάθη σχετιζόμενα με την ανάλυση του δείγματος Γιανναράκη Δήμητρα Υπεύθυνη ΜΤΝ Κομοτηνής.
Τι είναι η Ακολουθία Φιμπονάτσι και ποιος ο ρόλος της στην Επιστήμη, στη βιολογία και στην τέχνη; 1o ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΛΑΚΑΣ ΤΜΗΜΑ B΄3 ΘΕΜΑ.
Ενεργειακή Ασφάλεια / Ορισμός
Προβλήματα καλίου.
Εργοθεραπεία Μάθημα: Κινησιολογία
Λιμάνι Πάτρας και προοπτική
Ανάπτυξη Διαδρόμου Πολυτροπικών Εμπορευματικών Μεταφορών για τη σύνδεση του Αιγαίου Πελάγους με τη Μαύρη Θάλασσα Στοιχεία Επικοινωνίας.
Αρχιτεκτονικη & Γεωμετρια του Παρθενωνα
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ
Εκτίμηση Βιοποικιλότητας και Βιοπαρακολούθηση Ειδών & Οικοτόπων
Βιοστατιστική Ι Δείκτες αξιολόγησης διαγνωστικών μεθόδων
Prolog Επεξεργασία και Αναπαράσταση Γνώσης
Επικαιροποιημένα στοιχεία για τον τομέα των logistics στην Ελλάδα (συνοπτική έκδοση) (με στοιχεία του )
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα (12 ωρών)
Χημεία Γυμνασίου ΕΚΦΕ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ Παρασκευές διαλυμάτων Μέτρηση pH
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 6: Ατομικές διαφορές και ικανότητες κίνησης
Εισαγωγή στην Αναγέννηση
ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ FIBONACCI Μαθήτρια: Δήμητρα Δεληβοριά Υπεύθυνη Καθηγήτρια:
ΙΑΤΡΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ eclass: MED684
2ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας
Αρλαπάνος Γεώργιος, Βιολόγος MEd, & μικτή ομάδα Α΄και Β’ Λυκείου
ΙΑΤΡΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ eclass: MED684
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
11o Ετήσιο Μετεκπαιδευτικό Σεμινάριο
Χημεία Β΄ Λυκείου ΕΚΦΕ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ Θετικής Κατεύθυνσης
«ΗΜΕΡΙΔΑ» Περιφερειακh Ομaδα Δρaσεων Προληψησ (Π. Ο. Δ. Π
A4 Project Α΄ τετράμηνου Υπεύθυνη καθηγήτρια: Βεστάκη Μαρία
Δημιουργικές εργασίες στα Μαθηματικά ΓΕ.Λ
Διαλυτότητα ουσιών στο νερό και την αιθανόλη
ΜΥΥ105: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό
Το Φ στο ανθρώπινο κεφάλι
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Θεωρητικό Μέρος
Η μουσική και η καρδιά μας
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα (12 ωρών)
Ελαφρύτατες διαδρομές
« Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση : Εξατομικευμένη και αυτορυθμιζόμενη μάθηση - Η Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας Ανοικτού Κώδικα Moodle» Κερασοβίτης.
ΚΕΣΥΠ ΝΕΑΠΟΛΗΣ Υπεύθυνοι ΣΕΠ: ΤΣΙΟΝΚΗ Μ. - ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ Σ.
*Fisher’s exact test Γράφημα 4. Έκβαση ασθενών
Ποιος άλλος μένει εδώ; ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ.
ΣΤΑΘΜΙΣΗ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΦΟΡΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ (NAS) ΣΕ ΜΕΘ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
«Μαθηματικά στην καθημερινότητα»
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ .
«Ψυχοκοινωνικές επιπτώσεις της μετανάστευσης σε παιδιά και εφήβους»
Figure 3 Suggested approach for the diagnosis of IPF
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βιωματικό Μέρος Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών, 2ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης, Σεπτέμβριος 2017 Νίκος Τερψιάδης M.Ed. Πειραματικό Λύκειο Πανεπιστημίου Μακεδονίας

Προσομοίωση Δημιουργικής Εργασίας Γνωριμία των μελών της ομάδας και σύντομη περιγραφή του τι θα ακολουθήσει. Χωρισμός σε ομάδες από 4/μελείς έως 6/μελείς. Καταιγισμός Ιδεών εντός της ομάδας για πιθανά θέματα Δημιουργικών Εργασιών και συζήτηση για το κατά πόσο πληρούν τις προϋποθέσεις μιας Δημιουργικής Εργασίας (όχι απλή αναπαραγωγή συλλεγμένων πληροφοριών, θέμα εντός των δυνατοτήτων των μαθητών/τριών, εντός των χρονικών περιορισμών…). Από τα θέματα που κρίνει κατάλληλα κάθε ομάδα επιλέγει ένα για την «προσομοίωση» της διαδικασίας εκπόνησης.

Ενδεικτικά θέματα για Δ.Ε. Α΄ Λυκείου (από καταιγισμό ιδεών) Ενότητα Τίτλος

Ενδεικτικά θέματα για Δ.Ε. Β΄ Λυκείου (από καταιγισμό ιδεών) Ενότητα Τίτλος

Ενδεικτικά θέματα για Δ.Ε. Α΄ Λυκείου (από υλικό ΙΕΠ) Ενότητα Τίτλος Άλγεβρα § 5.1: Ακολουθίες Η ακολουθία Fibonacci στην Φύση και στα Μαθηματικά Τόκος, ανατοκισμός και τύποι: συμβουλέψτε έναν καταθέτη! Άλγεβρα § 2.4 Ρίζες Πραγματικών Αριθμών Το Πυθαγόρειο θεώρημα, η άρρητη ρίζα αριθμού και οι Πυθαγόρειοι Γεωμετρία § 5.7 Βαρύκεντρο Τριγώνου Αποδείξεις με χρήση όρων της Φυσικής: το κέντρο βάρους και η ισορροπία των μοχλών από τον Αρχιμήδη Γεωμετρία § 4.2 Τέμνουσα δύο ευθειών – Ευκλείδειο Αίτημα Μη Ευκλείδειες Γεωμετρίες: τι συνέβη στις αρχές του 19ου αιώνα και απαντήθηκε ένα πρόβλημα 15 αιώνων;

Ενδεικτικά θέματα για Δ.Ε. Β΄ Λυκείου (από υλικό ΙΕΠ) Ενότητα Τίτλος Άλγεβρα § 2.1-2.2: Μονοτονία-Ακρότατα-Συμμετρίες Συνάρτησης & Κατακόρυφη-Οριζόντια Μετατόπιση Καμπύλης Μελέτες και συμπερασματολογίες από γραφήματα Οικονομικών-ποσοτικών ή άλλων γραφημάτων Γεωμετρία § 7.7: Το θεώρημα του Θαλή Μετρήσεις από απόσταση: θεωρία και πράξη

Προσομοίωση Δημιουργικής Εργασίας 5. Υιοθετώντας την «ιδιότητα» του/της μαθητή/τριας: Οργάνωση και «εκπόνηση» της εργασίας. Να περιγραφεί το περιεχόμενο των ενεργειών που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της εργασίας. Δηλαδή να οριστεί αν πρόκειται για εργασία ερευνητικού χαρακτήρα (αν απαιτεί έρευνα βιβλιογραφική ή ερωτηματολόγια/συνεντεύξεις ή μετρήσεις) ή κάτι τελείως διαφορετικό (δημιουργική γραφή, καλλιτεχνική σύνθεση, τεχνολογική κατασκευή…), αν απαιτείται έρευνα να αναζητήσουν τα υπο-ερωτήματα και τον τρόπο που μπορούν να βρουν τις απαντήσεις τους, αν πρόκειται για οτιδήποτε άλλο να ορίσουν τα βήματα που θα ακολουθηθούν για την ολοκλήρωσή της.

Προσομοίωση Δημιουργικής Εργασίας 6. Έξοδος από την οπτική των μαθητών/τριών και υιοθέτηση της οπτικής των εκπαιδευτικών: Κριτήρια για την αξιολόγηση που θα χρησιμοποιούνταν για αυτή την εργασία (ευσύνοπτη κατασκευή ρουμπρίκας)

Προσομοίωση Δημιουργικής Εργασίας 7. Παρουσίαση της δουλειάς κάθε ομάδας στην ολομέλεια που θα περιλαμβάνει: Παρουσίαση των θεμάτων που προέκυψαν από τον καταιγισμό ιδεών και που κρίθηκαν κατάλληλα για μια δημιουργική εργασία. Εξήγηση της επιλογής θέματος που έκανε η ομάδα (του θέματος που επεξεργάστηκαν). Παρουσίαση των βημάτων οργάνωσης και εκπόνησης της εργασίας Παρουσίαση των κριτηρίων αξιολόγησης

Προσομοίωση Δημιουργικής Εργασίας 8. Ανατροφοδότηση από τις υπόλοιπες ομάδες. 9. Ανατροφοδότηση από τον/την επιμορφωτή/-τρια. 10. Αναστοχασμός (σε ολομέλεια): οι εκπαιδευτικοί συζητούν τι αποκόμισαν από το επιμορφωτικό σεμινάριο, ιδίως από τη 2η ενότητα και πιθανά προβλήματα που φαντάζονται ότι μπορούν να ανακύψουν στην πραγματική εφαρμογή.

Καταγραφή απόψεων εκπαιδευτικών Τι αποκομίσατε; 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.

Καταγραφή απόψεων εκπαιδευτικών Πιθανά προβλήματα που φαντάζεστε ότι μπορούν να ανακύψουν στην εφαρμογή 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.