Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
Advertisements

Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
Πρόληψη Ατυχημάτων για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Ελένη Σιδηροπούλου ΠΕ Εξοικείωση με ένα wiki 1)H πλευρική μπάρα πλοήγησης (εδώ βρίσκεται αριστερά) «Τι περιέχει το wiki” 2) Και η γραμμή εντολών.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
Μια πόλη για τους πεζούς
Ποιός κάνει λάθος;.
Τα παράδοξα των καιρών μας
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Μια παρουσίαση από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
Σήματα οδηγών. Τα διάφορα σημεία όπου κυκλοφορούμε Δρόμος Πινακίδες κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Πεζοδρόμιο Ποδηλατόδρομος Φωτεινοί Σηματοδότες.
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
ΟΜΑΔΑ 6 Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης στην ευρύτερη κεντρική περιοχή της Πάτρας.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Ιστορικη εξελιξη Κ.Ο.Κ-(ΣωστΗ οδικΗ συμπεριφορΑ)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ»
ΠΡΟΛΗΨΗ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΑΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ
Στην τάξη μου.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Κυκλοφορώ με ασφάλεια Από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
ΠΡΟΛΗΨΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Με την ευγενική χορηγία της 1.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕCOMOBILITY. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΣΟΣΤΑΕΡΩΤΗΣΗ 1 Με τι συνηθίζετε να πηγαίνετε στο σχολείο; Α) με τα πόδια Β) με το αυτοκίνητο Γ) με λεωφορείο.
ΘΕΜΑ 2ο Τροχαία ατυχήματα –κυκλοφοριακή αγωγή
«Μέσα στον δρόμο περπατώ,όταν ο κ. Κ.Ο.Κ. είναι εδώ!»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 1)ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ –ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑΚΙ. 2) ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
Φροντίζω τον εαυτό μου Κίνδυνοι τροχαίων ατυχημάτων από
Νίκος Σελλάς Δημήτρης Νικολόπουλος
ΕΡΓΑΣΙΑ 8ου ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ Ε2 ΑΛΕΞΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ.
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Τάξη Δ’
1.Να λειτουργούν τα φρένα, το τιμόνι, το κουδούνι, τα φώτα και αν πλησιάζει να νυχτώσει. 2.Να έχεις τουλάχιστον ένα αριστερό καθρέφτη στο ποδήλατό σου.
Ο Μπάκι στους δρόμους της Σάμου Τα παιδιά του 2 ου Νηπιαγωγείου Σάμου.
Νικολέττα Αθανασίου Δασκάλα Εκπαιδευτής: Χρίστος Καλογήρου Γυμνάσιο Σταυρού ΛΕΥ13Π2-ΚΟ7Δ ΛΕΥ13Π2-ΚΟ7Δ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ
Κυκλοφορώ με ασφάλεια Μαρία Παπαναστασίου- Λιάκου Εκπαιδεύτρια: Σωτηρούλα Γιασουμή ΑΜΜ04 Π3- ΦΟ5Δ
Η δική μας έρευνα για την κυκλοφοριακή αγωγή ξέρω Τι ξέρω Τι εφαρμόζω Γ –Δ τάξη.
Τα παράδοξα των καιρών μας
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
Επιλέγοντας… Αν θέλουμε να γράψουμε έναν αλγόριθμο που να τον εκτελεί ένα μικρό παιδί, ώστε να διασχίσει με ασφάλεια το δρόμο, πρέπει να συμπεριλάβουμε.
ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ
Προετοιμασία της Βιβλικής
Η ασφαλεια στο διαδικτυο !
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
ΖΩ(Ν)Η ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ Ελισάβετ Κατσαούνη Ανδριάνα Κοιλιά
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ.
ΠΡΟΛΗΨΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Με την ευγενική χορηγία της. Τα ατυχήματα είναι η πρώτη αιτία θανάτου των παιδιών στη χώρα μας(50%) ‏
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Ποιός κάνει λάθος;.
ΧΡΗΣΗ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ ΣΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ; ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:2015-16 Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:2015-16 ΣΧΟΛΙΚΗ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΤΙΤΛΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ: «ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ» Διδάσκουσα: Μπαϊλού Μαρία, ΠΕ06, Δ/ντρια

ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΓΙΑ «ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ»

«Η δική μας έρευνα»

Όταν δεν υπάρχει πεζοδρόμιο, σε ποια πλευρά του δρόμου είναι πιο ασφαλές να περπατούν οι πεζοί;

Αν είσαι με παρέα και δεν υπάρχει πεζοδρόμιο, πώς πρέπει να περπατάτε στο δρόμο;

Όταν θέλεις να διασχίσεις ένα δρόμο, πόσο συχνά ψάχνεις να βρεις φανάρι ή διάβαση;

Πότε σου φαίνεται μικρό ένα αυτοκίνητο;

Πότε ένα αυτοκίνητο που είναι μακριά σου θα σε φτάσει πολύ γρήγορα;

Πού κάθεσαι συνήθως στο αυτοκίνητο;

Όταν οδηγείς ποδήλατο, φοράς κράνος;

Όταν είσαστε στο αυτοκίνητο, ο/η οδηγός φορά ζώνη ασφαλείας;

Όταν είσαι συνεπιβάτης σε μηχανάκι, φοράς κράνος;

Ξέρεις να οδηγείς ποδήλατο;

Όταν οδηγείς ποδήλατο, φοράς κράνος;

Πρέπει ο ποδηλάτης να ακολουθεί κάποια σήματα;

Εάν δεν υπάρχει ποδηλατόδρομος, πού πρέπει να οδηγεί ο ποδηλάτης;

Ξέρεις να οδηγείς μηχανάκι;

Που οδηγείς συνήθως;

Ξέρεις να οδηγείς αυτοκίνητο;

Που οδηγείς συνήθως;

Τι χρώμα και τι σχήμα έχουν τα σήματα που δείχνουν ότι είναι υποχρεωτικό να κάνεις αυτό που λένε;

Τι χρώμα και τι σχήμα έχουν τα σήματα που δείχνουν ότι απαγορεύεται να κάνεις αυτό που λένε;

Τι χρώμα και τι σχήμα έχουν τα σήματα που δείχνουν ότι πρέπει να προσέχεις γιατί κινδυνεύεις από αυτό που δείχνει το σήμα;

Όταν θέλεις να διασχίσεις αφύλακτες γραμμές (του τρένου ή του τραμ), τι πρέπει να κάνεις;

Πόσο σημαντικό είναι κατά τη γνώμη σου για την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων να έχουν οι οδηγοί τις παρακάτω συμπεριφορές; Για κάθε μια από τις προτάσεις που ακολουθούν, γράψε στο αντίστοιχο τετραγωνάκι το νούμερο που δείχνει τη γνώμη σου.

Γράφω ποιήματα για «κυκλοφορώ με ασφάλεια» Περιμένω στις διαβάσεις το αμάξι να περάσει. Βλέπω ασφαλή το δρόμο κι ύστερα διασταυρώνω. Ζώνη όλοι μας φοράμε με τ’ αμάξι όταν πάμε. Πίσω πάντα τα παιδιά για ασφάλεια και χαρά. Πίσω κάθομαι κι εγώ δεν ενοχλώ τον οδηγό.