Γεώργιος Απλαδάς 2ο Μάθημα 20/03/2017

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» ΜΟΝΑΔΑ Β’ - ΟΔΗΓΟΣ.
Advertisements

Ποιότητα και αποτελεσματικότητα στην εκπαίδευση. Παράγοντες που την επηρεάζουν Δρ Ειρήνη Ροδοσθένους, ΕΜΕ Φιλολογικών Μαθημάτων.
1 Η Σημερινή Κατάσταση της Κυπριακής Οικογένειας Κέντρο Ερευνών και Ανάπτυξης, Intercollege.
Food and Beverage Operations and Management.  Food: Περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα στυλ και είδη κουζίνα  Beverages: Περιλαμβάνει όλα τα αλκοολούχα και.
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης1 Βελτιωμένη Απόδοση vs Καινοτομίας Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης
ΜΑΘΗΜΑ 5 Ο ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Ο Κύκλος Ζωής Του Προϊόντος.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
Αναλυτικό Πρόγραμμα Μαθηματικών Δείκτες Επιτυχίας – Δείκτες Επάρκειας.
Foodservice Business Γεώργιος Απλαδάς 2 ο Μάθημα.
C.D.A. COLLEGE Διαιτολογία - ECTS 2 Styliana Ioannou Bsc Food Technologist & Nutrition M.B.A Business Administration.
C.D.A. COLLEGE Διαιτολογία - ECTS 2 Styliana Ioannou Bsc Food Technologist & Nutrition M.B.A Business Administration.
Η σημασία της Γεωργίας (Επισιτισμός, Οικονομία, Πολιτική, Εθνική και Παγκόσμια σημασία)
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
Στρατηγικές επιβίωσης αποχωρισμένων αιτούντων άσυλο παιδιών στα κέντρα υποδοχής των νομών Λέσβου και Ιωαννίνων Χρύσα Γιαννοπούλου Τμήμα Βαλκανικών Σλαβικών.
1 FDL Group 1 ο Αγροτικό Συνέδριο Ναυτεμπορικής. 2 Τι είναι logistics ; Παγκόσμιος κύκλος εργασιών εταιρειών Logistics 2013 Ελληνικός Κ.Ε. εταιρειών Logistics.
Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας «Επιστημονικός σχεδιασμός – Συντονισμός και υποστήριξη ΥΥΚΑ & ΥΠΕ για την ανάπτυξη και βελτίωση συστημάτων οικονομικού προγραμματισμού.
Κεντρική Ιδέα: Κύριοι στόχοι: Η ενίσχυση της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου. Η αντιμετώπιση της ανεργίας, μέσω.
1 ΝΕΟΠΛΑΣΙEΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ Χρήστος Ν. Χριστόπουλος, MD Ακτινοθεραπευτής - Ογκολόγος Ογκολογική Νοσηλευτική ΑΤΕΙ Πάτρας 2009.
1 Η έννοια του Πελάτη- Προμηθευτή. 2 Θεματικές ενότητες Η διαφορά μεταξύ αναγκών και προσδοκιών. Οι έννοιες των πελατών και προμηθευτών. Ο «εσωτερικός»
«Διατροφή – Τρόφιμα» Ερευνητική Εργασία Α’ τάξης Επιβλέποντες καθηγητές: Μπόσμος Ιωάννης (ΠΕ06) Πολύζου Αγλαΐα (ΠΕ11) Πολύζου Αγλαΐα (ΠΕ11) 1.
Συγκριτική Αξιολόγηση (BENCHMARKING) Οργανισμών Νερού
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΙ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
Κεφαλαιουχικές εταιρίες
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
Το Μάνατζμεντ ως μέσο Ενεργοποίησης των Επιχειρήσεων
BUSINESS INTEGRITY FORUM
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Ι 4ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
ΙΕΚ Πάτρας – Στέλεχος Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο.)
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΣΤΥΛΙΑΔΗ ΣΤΕΛΛΑ, ΜΒΑ
Ημεριδα Ενημερωσησ «Ανοικτα Ακαδημαϊκα Μαθηματα στο ΤΕΙ Ηπειρου»
Εργαστήριο Τοπικής και Νησιωτικής Ανάπτυξης Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Διαφημιστική εκστρατεία
9Ο Διεθνές Συνέδριο ΕΕΤΤ (Ιούνιος 2017) Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης
Τεχνική Εφαρμογή- Εμπορευματοποίηση
Η καθιέρωση του σοσιαλισμού πριν το 1914
Δομημένος Προγραμματισμός
1992 ΜΑΚΣΑΡΥ ΠΡΩΤΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΜΕΣΩΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΩΜΩΝ
Το θέμα «έφηβοι και διατροφή» τέθηκε από τους μαθητές του προγράμματος προκειμένου να διαπιστωθεί η σημασία και ο ρόλος της διατροφής στη ζωή και την καθημερινότητα.
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Γνωρίζετε ότι: Το πρωινό γεύμα πριν από το σχολείο βοηθά την καλή φυσική και πνευματική κατάσταση; Ένα σωστό πρόγευμα μπορεί να είναι: γάλα και δημητριακά.
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Νερό Πηγή ζωής.
Νερό Πηγή ζωής.
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 5η (2017 – 18) H Ελληνική Επιχειρηματικότητα: Η Περίοδος της Κρίσης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
Συμβουλές για ένα υγιές βάρος
Οι μαθήτριες του Β2: Παρουσιάζουν το πρότζεκτ με θέμα: Μακρή Θεοδώρα
Απάτες στα Τρόφιμα και Ασφάλεια Τροφίμων Γιώργος Σάββα, Υγειονομικός Λειτουργός Υγειονομικές Υπηρεσίες, Ιατρικές Υπηρεσίες και υπηρεσίες Δημόσιας Υγείας,
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤO Food and beverage department
Γεώργιος Απλαδάς 2ο Μάθημα 20/03/2017
Όνομα Φοιτητή Η ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΣΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9 (σελ ) του Βιβλίου Business Logistics Mgt.
Food and Beverage Operations and Management
Νοσηλευτική φροντίδα ασθενών που βιώνουν Απώλεια, Θρήνο και Θάνατο
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ – Σύμβουλος Υπουργείου Υγείας σε θέματα ΙΤ
Τράπεζα Τροφίμων Food Bank   Οι Εκκλησίες της Ελληνικής Κοινότητας Τορόντο διοργανώνουν για 4η συνεχή χρονιά Τράπεζα Τροφίμων   Η συλλογή τροφίμων έχει.
Οργανωσιακή Θεωρία και Συμπεριφορά
ΚΙΝΗΤΡΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΙ ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Αιμιλία Γ. Ευθυμίου Δ.Ν. - Δικηγόρος
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
Βιωματική άσκηση λήψης απόφασης: 6 καπέλα σκέψης
ΜΑΘΗΜΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ-ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γεώργιος Απλαδάς 2ο Μάθημα 20/03/2017 Foodservice Business Γεώργιος Απλαδάς 2ο Μάθημα 20/03/2017

Στόχοι μαθήματος Να κατανοήσουν τις μοναδικές πτυχές των επιχειρήσεων του foodservice, συμπεριλαμβανομένων των χαρακτηριστικών και των ξεχωριστών τμημάτων των. Τις τρέχουσες τάσεις foodservice εργασίες" εξέλιξη σε όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής των επιχειρήσεων. Να αναγνωρίζουν τη σημασία της επιλογής της τοποθεσίας και της αξίας των περιβαλλοντικών όροων του foodservice marketplace. Να Περιγράφουν την αξία, όπως αυτή γίνεται αντιληπτή από τους επισκέπτες, ενσωματώνοντας τα διάφορα εξαρτήματα του συνόλου γευστική εμπειρία. Να συζητούν για την αξία των οδηγών, μαζί με το ρόλο της δυναμικότητας και τη σημασία της κατανόησης της αλυσίδας αξίας.

Τι κάνει το Foodservice Business μοναδικό; Βασικά χαρακτηριστικά Τάσεις Ο κύκλος της επιχειρηματικής ζωής της επιχείρησης Κατανόησης του Marketplace Η σχέση Αξίας τιμής από τους πελάτες" Προοπτική

Τι κάνει το Foodservice Business μοναδικό Μοναδικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν διακόσμηση, φωτισμός, ατμόσφαιρα, χώρος στάθμευσης (με επιπλέον χρέωση), καθιστικό, εργαζόμενος στολές, κατάρτισης, καθώς και την προσέγγιση της διαχείρισης.

Βασικά χαρακτηριστικά Αστάθεια των πωλήσεων Η οικονομία Η εποχικότητα Οι μέρα-μέρα πωλήσεις Η εντός της ημέρας αστάθεια Συντήρηση προϊόντων Ένταση εργασίας Η ευκολία με την οποία σε μία επιχείρηση μπορούν να αναπαράγουν τις προσφορές τροφίμων.

Τάσεις Είναι σημαντικό να αναγνωρίζετε ότι μπορεί τώρα να μην είστε γνωστός αλλά αργότερα θα γίνεται μια τάση. Ένας γνώστης foodservice επαγγελματιών πρέπει να διακρίνει το σύντομα άγνωστο από τη διαρκή τάση. Να εξυπηρετούν περισσότερο το μέγεθος μερίδων, συμπεριλαμβανομένων των μικρών πιάτων. Η εξέλιξη της παιδικό μενού

Ο κύκλος της επιχειρηματικής ζωής της επιχείρησης

Στρατηγικές που ασκούνται κατά τη διάρκεια της φάσης της Εισαγωγής Η είσοδος στον κλάδο και αναζήτηση ευκαιριών Προσδιορισμός μιας εγκαταστάσεως της σχέσης τιμής-αξίας Για να διεισδύσουν στην αγορά χρειάζονται Ισχυρές επενδύσεις στη διαφήμιση Να εστιάσουν στη διαχείριση των πόρων, την απειρία που συχνά οδηγεί σε απώλειες ή ακόμη την αποτυχία μιας επιχείρησης

Στρατηγικές που ασκούνται κατά τη διάρκεια της φάσης της Ανάπτυξης Βελτίωση των εργασιών. Να γίνεται κριτική στην Τυποποίηση. Έμφαση στις ξένες αγορές Ιδιαιτερότητα του μενού τονίζοντας Ισορροπίας μεταξύ της συνέπειας στην παράδοση των τροφίμων και των υπηρεσιών. Ανταγωνιστές θα προσπαθήσουν να μας μιμηθούν προκειμένου να αξιοποιήσουν την επιτυχία τους.

Στρατηγικές που ασκούνται κατά τη διάρκεια της φάσης Ωριμότητας Στρατηγικές που ασκούνται κατά τη διάρκεια της φάσης Ωριμότητας Οι πωλήσεις σταθεροποιούνται και γίνεται επανακατάταξη της των επώνυμων επιχειρήσεων. Συνεχίζει να κερδίζει μερίδιο αγοράς, σταθερά, αλλά πιο αργά δημιουργία υποκαταστημάτων. Αξιοποίηση της πείρας και ενίοτε την έναρξη νέων σημάτων Συχνά επιχειρηματίες εστίασης εστιάζουν περισσότερο στα κέρδη από τα πρότυπα. Ανταγωνιστές προσπαθήσουν να κερδίσουν και να κλέψουν μερίδιο αγοράς

Στρατηγικές που ασκούνται κατά τη διάρκεια της φάσης της Παρακμής Στρατηγικές που ασκούνται κατά τη διάρκεια της φάσης της Παρακμής Η επιχείρηση είτε να ξαναβρεί τον εαυτό της ή να πεθάνει. Το να διαθέτουμε ένα πλάνο διαχείρισης κρίσεων είναι η αρχή του παγόβουνου δεν πρέπει να εφησυχάζουμε αλλά θα πρέπει να προσαρμοζόμασται σε μια μεταβαλλόμενη αγορά. Οι πελάτες αρχίζουν την αλλαγή στις προτιμήσεις του foodservice (πράξεις που βρίσκονται σε προηγούμενα στάδια). Οι εργαζόμενοι, επίσης, μερικές φορές θέλουν να συνδέονται με νέες ιδέες και νέα διοίκηση. Η Έλλειψη ανάπτυξης και τα μειωμένα έσοδα μπορούν να οδηγήσουν σε οικονομικά προβλήματα, τα οποία με τη σειρά τους επηρεάζουν αρνητικά τις εργασίες.

Στρατηγικές που εφαρμόζονται από την Διοίκηση στην φάση της παρακμής Πρέπει να ανανεώσει τις γνώσεις της με βάση την αγορά και τις προτιμήσεις των πελατών. Ταυτόχρονα, διατηρήστε τη μονάδα διαχείρισης με φρέσκιες ιδέες και κίνητρα. Πρέπει να αναλάβει μια νέα προοπτική και να εξετάσει: Ίδρυση νέων σημάτων στην Είσοδο σε νέες αγορές Να Αξιοποιήσει τις τελευταίες επιτυχίες με μια νέα προοπτική

Κατανόησης του Marketplace και Ανίχνευση περιβάλλοντος Το πιο χρήσιμο πρώτο βήμα είναι η κατανόηση μιας αγοράς που αποτελείται από διάφορες επιχειρήσεις foodservice Συνήθως μας παρέχετε μια εντύπωση για μια δεδομένη αγορά που δυνητικά προσφέρει ένα βιώσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για μια επιχείρηση που επιθυμεί να εισέλθει στην αγορά. Περιοχή οικονομικής κατάστασης (π.χ., δημογραφικά στοιχεία, τον κύκλος εργασιών, ο αριθμός των αποτυχημένων επιχειρήσεων). Το μέγεθος της αγοράς. Οι πόροι που διατίθενται για την επιχείρηση που αναζητά την είσοδο.

Η Έννοια της χαρτογράφησης του περιβάλλοντος της επιχείρησης Είναι μια τεχνική που παρέχει την πληρέστερη κατανόηση των σχέσεων μεταξύ ιδεών, εννοιών, ακόμη και επιχειρήσεων (όπως περιγράφονται στην διεθνή βιβλιογραφία της διαχείριση της φιλοξενίας). Μας βοηθά να προσδιορίσουμε τις δυνατότητες και να εκμεταλλευτούμε τις ανεκμετάλλευτες ευκαιρίες. Τα τρία βασικά βήματα

Η Έννοια της χαρτογράφησης Βήμα 1 Πληροφορίες για την κουζίνα, το στυλ και την μέση τιμή εισόδου , ενώ εξετάζει επίσης το μέγεθος κάθε εστιατόριου στην ανάλυση της. Η συλλογή δεδομένων περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με κουζίνα στυλ και μέση τιμή εισόδου , ενώ εξετάζει επίσης το μέγεθος κάθε εστιατόριο στην ανάλυση. Quality of Food Served vs. Average Check

Η Έννοια της χαρτογράφησης Βήμα 2 Εκτός από την ποσότητα της τροφής που επιτρέπουν την ανάλυση με βάση όλα τα χαρακτηριστικά της υπό εξέταση: κατά μέσο όρο, η ποιότητα των τροφίμων, την ποσότητα των τροφίμων, του τύπου κουζίνα, το εστιατόριο και το μέγεθος.

Η Έννοια της χαρτογράφησης Βήμα 3 Εξερευνήστε την ανταγωνιστική αγορά από επιμέρους τύπου κουζίνες (π.χ., διαχωρίζοντας τα δεδομένα των μεξικανικών εστιατορίων Identifying Gaps in the Mexican Restaurant Marketplace

Τιμή από τους πελάτες" Προοπτική Αξιολόγηση των υφισταμένων επιχειρήσεων από τα απτά αποτελέσματα που ο επισκέπτης εισπράττει από την εμπλοκή του στις υπηρεσίες της επιχείρησης. Αρχικά, η τιμή είχε εκληφθεί ως απλή λειτουργία της τιμής. Μια πιο ολιστική ανάλυση ενσωματώνει τις προσδοκίες του πελάτη, την εξυπηρέτηση και την ατμόσφαιρα.

Τα συστατικά της ποιότητας Ποιότητα Οι προσδοκίες των πελατών Το σέρβις Η ατμόσφαιρα της επιχείρησης Το προϊόν Η τιμή πώλησης

Οι οργανωτικές ικανότητες μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να ενισχύσουν την αξία τους. Η τοποθεσία και την προσωπική εξυπηρέτηση είναι το κλειδί σε ταξιδιωτικούς οδηγούς που επηρεάζουν την επιλογή του πελάτη, αλλά αντιπροσωπεύουν μόνο περίπου το 70% της αγοραστικής απόφασης

Αύξηση εισοδήματος Αποδοτικότητα Εσωτερική ποιότητα υπηρεσιών Ικανοποίηση υπαλλήλων Παραγωγικότητα υπαλλήλων Διατήρηση υπαλλήλων Εξωτερική αξία υπηρεσιών Ικανοποίηση πελατών Δικαιοσύνη πελατών Αύξηση εισοδήματος Αποδοτικότητα

Η Υπηρεσία-αλυσίδα αξίας: Πελάτης μετοχικό κεφάλαιο Η Υπηρεσία-αλυσίδα αξίας: Πελάτης μετοχικό κεφάλαιο Πελάτης αποτελεί το μετοχικό κεφάλαιο της επιχείρησης και είναι η αξία της σχέσης μεταξύ του πελάτη και της οργάνωσης ή της μάρκας. Πελάτης έχει τρεις οδηγούς: Αξία μετοχικού κεφαλαίου. Brand μετοχικού κεφαλαίου. Παραμονή στο μετοχικό κεφάλαιο.

Περιορισμοί της μεταφοράς της επιχείρησης Διαχείριση και επίλυση σύνθετων και πολύπλοκων θεμάτων με συστημικούς όρους (όπως ο εξοπλισμός, οι άνθρωποι, ή άλλους πόρους), Η αγορά πρέπει να αξιολογηθεί από την άποψη της ζήτησης. Ο πιο προφανής περιορισμός της δυναμικότητας στο εστιατόριο business είναι ο αριθμός των τραπεζιών. Ο αριθμός των πιθανών πελατών: τον αριθμό των διαθέσιμων θέσεων έναντι του αριθμού των δυνητικών επισκεπτών. Το προσφερόμενο προϊόν. Τη διαθεσιμότητα εργατικού δυναμικού . Τους χώρους στάθμευσης.

Συστημική Επιστήμη Η συστημική επιστήμη είναι η κατάλληλη επιστήμη για τη διαχείριση και επίλυση σύνθετων και πολύπλοκων θεμάτων όπως τα περισσότερα κοινωνικά, διαχειριστικά, οικονομικά και περιβαλλοντικά προβλήματα. Η συστημική επιστήμη επικεντρώνει στο «όλον», στο σύνολο δηλαδή ενός προβλήματος και μελετά τις αλληλεπιδράσεις των μερών που το αποτελούν. Είναι συνολική και συνθετική, άρα και διεπιστημονική: Αποτελεί τη βάση για τις περισσότερες από τις σύγχρονες επιστήμες όπως η πληροφορική, η θεωρία των δικτύων και η κυβερνητική. Επίσης, αποτελεί βάση για τη μελέτη και προώθηση της Βιωσιμότητας. Τα τελευταία χρόνια αντιμετωπίζουμε προβλήματα τα οποία είναι εξαιρετικά σύνθετα και πολύπλοκα, είτε πρόκειται για την απλή υλοποίηση ενεργειών, έργων και πολιτικών, είτε πρόκειται για τη συνολική επιβίωση – τη βιωσιμότητα – ενός οργανισμού ή μιας εταιρείας σε μια παγκοσμιοποιημένη και ανταγωνιστική αγορά. Η πολυπλοκότητα αυτή οφείλεται συνήθως στην αλληλεπίδραση πολλών παραγόντων από το φυσικό, κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον, τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.