ΒΕΡΒΕΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (Α.Μ. Δ201620)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Advertisements

Διανομή έκτασης με ευθεία διερχόμενη από σταθερό σημείο
Σκοπός της δικής μας ομάδας ήταν να υλοποιήσουμε την φάση της κατασκευής του ρολογιού. Έτσι, επειδή έπρεπε να υπολογίσουμε την κλίση του τοίχου που θα.
Φυσική Α Γυμνασίου Αξιολόγηση.
Συναρτήσεις. Ας φανταστούμε μια «μηχανή» που τις βάζουμε αριθμούς Ότι σου δίνουν πολλαπλασίασέ το επι 3 και μετα πρόσθεσέ του το Συναρτήσεις.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗ ΚΙΝΗΣΗ
Διάλεξη 7η: Διαγραμματική επίλυση προβλημάτων μεγίστου κατά την εφαρμογή του γραμμικού προγραμματισμού στη γεωργική παραγωγή 1.Η διαγραμματική επίλυση.
Σοφία Πιτέρη, Μαθηματικός, M.Sc., Ph.D.
(A) IΣOMETPIKH ΠΡΟΒΟΛH
Όνομα: G3MU05 όνομα καθηγητή: C.V. τμήμα: Γ3 έτος:2014.
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ο Μάθημα:Μαθηματικά Καθηγητής:CV Τμήμα:Γ’3 Έτος:2014.
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
Copyright © 2009 Pearson Education, Inc. Κεφάλαιο 3 Κίνηση σε 2 και 3 διαστάσεις, Διανύσματα.
Ερμηνεία δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων
14/4/20151 Παρερμηνείες Ορισμών Γ΄ Κατεύθυνση Παπαμιλτιάδης Δημήτρης Αντωνιάδης Στέλιος.
Διάλεξη 8η: Διαγραμματική επίλυση προβλημάτων ελαχίστου κατά την εφαρμογή του γραμμικού προγραμματισμού στη γεωργική παραγωγή 1.Στην περίπτωση των κλάδων.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΓΡΑΜΜΙΚΩΝ ΕΞΙΣΩΣΕΩΝ Καθηγητής : CV Τμήμα : Γ ‘ 5
Διανυσματική παράσταση. x1x1 x1x1 x2x2 x2x2 x3x3 x3x3 x4x4 x4x4 x5x5 x5x5 x6x6 x6x6 x7x7 x7x7 x8x8 x9x9 x9x9 x8x8 x 10 x 11.
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλο Εργασίας 1 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΙΚΩΝ ΕΞΙΣΩΣΕΩΝ ΜΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥΣ Ακαδημαϊκό Έτος Πέμπτη, 25 Ιουνίου η Εβδομάδα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΤΜΗΜΑ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
ΚΡΙΣΙΜΟ ΣΥΜΒΑΝ ΖΑΝΝΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ Γ ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ( ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ) ΠΛΥΤΑ ΕΛΕΝΗ 08/03/2013.
Άσκηση 1 : Δίνονται οι συντεταγμένες δυο σημείων Χ ο = m, Y ο = m, X 1 = m, Y 1 = m. Μετρήθηκαν οι γωνίες θλάσης (β 1 =250 g.2345.
Ενότητα 7: Ημιλογαριθμικά - Λογαριθμικά διαγράμματα Καθηγήτρια Γεωργά Σταυρούλα Τμήμα Φυσικής ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ Ι ΘΕΩΡΙΑ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ.
ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΛΓΕΒΡΑ.
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ :G5TA15-16 ΜΑΘΗΜΑ : ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: CV ΕΤΟΣ :
Ενότητα 6: Η Μέθοδος των Ελαχίστων Τετραγώνων. Καθηγήτρια Γεωργά Σταυρούλα Τμήμα Φυσικής ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ Ι ΘΕΩΡΙΑ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ.
ΔΥΑΔΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ & ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΜΕ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ. Δυαδική αναζήτηση (Binary search) ΔΕΔΟΜΕΝΟ: ένα μεγάλο αρχείο που περιέχει τιμές z [0,1,…,n-1] ταξινομημένες.
ΒΑΡΟΣ – ΜΑΖΑ – ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ
Συμπληρωματική Πυκνότητα Ελαστικής Ενέργειας Συμπληρωματικό Εξωτερικό Έργο W: Κανονικό έργο Τελικές δυνάμεις Ρ, τελικές ροπές Μ, ολικές μετατοπίσεις δ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός 1 Η έννοια της ταχύτητας.
Σχεδιασμός μαθήματος στο Λύκειο
ΑΣΚΗΣΗ 4: Θεμελιώδης Νόμος της Μηχανικής
Συναρτήσεις Add Your Image Here
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Μετασχηματισμοί 3Δ.
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών και Διδακτική Πράξη
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Γραφικές παραστάσεις με το Excel 2007
Η έννοια του προβλήματος
ΗΜ Κύμα.
Η ΕΞΙΣΩΣΗ.
Θεοδώρα Μπάφα Ε2 1ο Πειραματικό Δημοτικό Θεσ/νικης
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ 13ο ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΕΝΟΤΗΤΕΣ Το πρόβλημα και ο σκοπός της έρευνας
5ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ HOOKE ΟΜΑΔΑ: ΣΤΕΤΣΙΚΑ ΣΤΕΡΓΙΑΝΗ ΑΝΔΡΙΑΝΗ ΣΥΡΗΜΗ
Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
Δύο πρωτότυπα προβλήματα από το σχολικό βιβλίο της Ά Γυμνασίου
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
Πρωτότυπα προβλήματα Κατσανού Μαρία.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΝΤΖΙΟΥ Α.Μ:Δ201603
Δ Κωνσταντίνου Γιάννης
Γενική μεθοδολογία στις κινήσεις (1)
Αναζητήστε στα σχολικά βιβλία του Γυμνασίου 2 προβλήματα που θα μπορούσατε να τα ορίσετε ως «πρωτότυπα προβλήματα» σύμφωνα με τον ορισμό του Schoenfeld.
Καραδημα σταυρουλα Α.μ. : δ201622
ΒΕΡΒΕΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (Α.Μ. Δ201620)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Για να προσθέσετε αυτήν τη διαφάνεια στην παρουσίαση
Εμβαδομέτρηση Το εμβαδόν ενός κλειστού σχήματος μπορεί να υπολογιστεί με τις εξής μεθόδους: Αναλυτική μέθοδος Γραφική μέθοδος Μηχανική μέθοδος (εμβαδόμετρο)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ 14ο ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Μάθημα : Αντοχή Υλικών Εισαγωγική ενότητα : Είδη Καταπονήσεων – Νόμος του Hooke Τομέας Δομικών Έργων & Μηχανολογίας.
Για να εισαγάγετε αυτή τη διαφάνεια στην παρουσίασή σας
Για να προσθέσετε αυτήν τη διαφάνεια στην παρουσίαση
Για να εισαγάγετε αυτή τη διαφάνεια στην παρουσίασή σας
Η έννοια του γραμμικού συστήματος και η γραφική επίλυσή του. Γ΄Γυμνασίου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΒΕΡΒΕΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (Α.Μ. Δ201620) Δ7 – 1η Εργασία 1η Ενότητα ΒΕΡΒΕΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (Α.Μ. Δ201620)

Εργασία Αναζητήστε στα σχολικά βιβλία του Γυμνασίου, 2 προβλήματα που θα μπορούσατε να τα ορίσετε ως «πρωτότυπα προβλήματα» σύμφωνα με τον ορισμό του Schoenfeld. Παρουσιάστε αυτά τα προβλήματα σε ένα ppt και δικαιολογήστε τα «πρωτότυπα» χαρακτηριστικά τους.

Β΄ Γυμνασίου Πρόβλημα οικείο στους μαθητές (μέτρηση και έλεγχος θερμοκρασίας) Η λύση δεν προκύπτει άμεσα, αφού δεν δίνεται κάποιος τύπος, ώστε το αποτέλεσμα να προκύψει με μία απλή αντικατάσταση. Ο μαθητής πρέπει να συνδυάσει τις γνώσεις του που αφορούν τις συντεταγμένες στο επίπεδο και της γραφικής παράστασης συνάρτησης και να θεωρήσει σύστημα συντεταγμένων, στο οποίο θα τοποθετήσει στον ένα άξονα τις τιμές του ύψους και στον άλλο τις τιμές της θερμοκρασίας Ο μαθητής μπορεί να οδηγηθεί στην λύση, αφού διαπιστώσει ότι όλα τα σημεία (ύψος, θερμοκρασία) βρίσκονται πάνω στην ίδια ευθεία, την οποία και θα πρέπει να φέρει. Στη συνέχεια έχει επιλογή είτε να βγάλει τα συμπεράσματα του από τη γραφική παράσταση που προέκυψε, είτε να βρει την εξίσωση της ευθείας και να υπολογίσει με αντικαταστάσεις

Β΄ Γυμνασίου Πρόβλημα που αφορά αντικείμενα της καθημερινότητας, δοσμένο με τη μορφή γρίφου Η λύση δεν προκύπτει άμεσα, αφού η εξίσωση προς λύση δεν είναι προφανής. Ο μαθητής εύκολα μπορεί να διαπιστώσει πως αν καλέσει x τον συνολικό αριθμό στιλό, το πλήθος των μπλε είναι x - 3, των κόκκινων x – 4 και των μαύρων x – 5, αλλά θα δυσκολευτεί να συνδυάσει για να δημιουργήσει την τελική εξίσωση. Υπάρχει η επιλογή, ο μαθητής να ακολουθήσει το πλάνο: Μαύρα + Κόκκινα = 3 Μπλε + Μαύρα = 4 Μπλε + Κόκκινα = 5 και να κάνει δοκιμές ή να φτιάξει την εξίσωση: (x – 3) + (x – 4) + (x – 5) = x