Δ7: Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία στην ενότητα 1 Καράβη Θωμαΐς Θέμα: (2) Μελετήστε το απόσπασμα από.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Advertisements

“Unification in the century of Biology”
Αντιμετώπιση σπονδυλοδισκίτιδας.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ web 2.0
Διπλωματική εργασία του Τζίφα Νικολάου
Η διδασκαλία των μαθηματικών της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΤΕΙ Καβάλας Δρ. Βασίλειος Τσιάντος, Δρ. Περσεφόνη Πολυχρονίδου, Δρ. Βασίλειος Σάλτας,
INFLUENZA A (H1N1) ΣTO ΤΕΠ: ΜΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ
Πολλαπλασιασμός κλασμάτων
ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ : ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΜΕ ΠΕΡΙΤΟΝΑΪΚΗ ΚΑΘΑΡΣΗ
Βασικές γνώσεις σχετικά με τα μοντέλα ένταξης των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση.
Διακριτά Μαθηματικά Ι Γιώργος Γεωργιάδης (σύμφωνα με τις παραδόσεις του Λευτέρη Κυρούση) Σημειώσεις του μαθήματος Διάλεξη 6η.
Κοινωνιοπολιτισμικές θεωρίες μάθησης και Τ.Π.Ε
Διακριτά Μαθηματικά Ι Γιώργος Γεωργιάδης (σύμφωνα με τις παραδόσεις του Λευτέρη Κυρούση) Σημειώσεις του μαθήματος Διάλεξη 7η.
Θεωρία Γράφων Θεμελιώσεις-Αλγόριθμοι-Εφαρμογές Κεφάλαιο 0: Περιεχόμενα
ή κάπου την έχουμε πατήσει
1 ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ Ιούλιος 2009 ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ Γεώργιος Φιλίππου.
599. Ρώμη, Villa Giulia. Ο Απόλλων από το Portonaccio.
Διακριτά Μαθηματικά Ι Γιώργος Γεωργιάδης (σύμφωνα με τις παραδόσεις του Λευτέρη Κυρούση) Σημειώσεις του μαθήματος Διάλεξη 8η.
第 14 章 RNA 的生物合成 ---- 转录 RNA Biosynthesis----Transcription.
Επικ. Καθ. Νίκος ΚαραμπετάκηςΤμήμα Μαθηματικών, Α.Π.Θ. Άσκηση 1 (από πρώτο μάθημα) figure(1) subplot(1,2,1) w=-10:0.1:10; m=1; plot(w,m) grid xlabel('w-complex')
340. Τάφοι a ziro από το Sarteano, που περιέχουν κανόπες. 7ος αι. π.Χ.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
09-Σύνθεση και επεξεργασία ευκαρυωτικού RNA
BELIEFS AND NORMS IN THE MATHEMATICS CLASSROOM Erna Yackel & Chris Rasmussen, 2002 Παρουσίαση Προκόπης Κωστούλας Δ Σταύρος Βουδούρης Δ
ΤΟ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ Η ΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ;ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΑΠΟ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΜΗ ΓΡΑΜΜΙΚΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
1 ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ε.Κολέζα.
Γιώργος Κόσυβας Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Α΄ Αθήνας Γιώργος Κόσυβας Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Α΄ Αθήνας.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα: Μαθηματικό Μάθημα: Πρακτική Άσκηση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Καθηγήτρια: Δέσποινα Πόταρη Ονοματεπώνυμο:
Το Πρόβλημα ως Εργαλείο στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Μιχάλης Γρ. Βόσκογλου Ομότιμος Καθηγητής ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας Διάλεξη στο Παράρτημα Αχαϊας της Ε.
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ενότητα 5: H έννοια της μαθηματικής δραστηριότητας Γιώργος Ψυχάρης Σχολή Θετικών επιστημών Τμήμα.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Βιολογίας & Ιατρική Σχολή Μ.Δ.Ε: «Εφαρμογές της Βιολογίας στην Ιατρική Μάθημα: Μοριακή Βιολογία - Αρχές.
Μ. Schommer.  Ερευνητικό ερώτημα : Ποιες επιδράσεις έχουν οι πεποιθήσεις των μαθητών για τη φύση της γνώσης και της μάθησης ( προσωπική επιστημολογία.
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Νοσηλευτικής. Ανατομία Παγκρέατος Το πάγκρεας είναι συμπαγές όργανο, το οποίο εντοπίζεται στην άνω κοιλία κατά τον οπισθοπεριτομαϊκό.
Ανάλυση επιβίωσης Επαναληπτικό μάθημα. Ανάλυση επιβίωσης Μελέτη κατανομής χρόνου από ένα καλά ορισμένο σημείο έναρξης έως την εμφάνιση ενός γεγονότος.
Περιεχομενο σημερινου μαθηματοσ
Σύγχρονες θεωρήσεις για τη μάθηση
Παρουσίαση της Εισαγωγής Msc , μαθηματικού Κοσόγλου Ιορδάνη
Ένα εργαλείο για δημιουργία και αξιολόγηση!
Παρουσίαση Προβλημάτων Msc , μαθηματικού Κοσόγλου Ιορδάνη
Situated Cognition and the Culture of Learning
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΙΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
ΠΙΘΑΝΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ ΣΤΑΔΙΩΝ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ POLYA Ortiz, E. (2016). The Problem-Solving Process in a Mathematics.
1η ενότητα: Πεποιθήσεις
Μελετήστε το απόσπασμα από άρθρο του Ortiz και απαντήστε στα παρακάτω ερωτήματα: -Ποια είναι τα επιχειρήματα που προβάλλει ο συγγραφέας; -Τι προτείνει;
1η ενότητα: η συνεισφορά του Polya
Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
Δύο πρωτότυπα προβλήματα από το σχολικό βιβλίο της Ά Γυμνασίου
Ενότητα 2η: Επίλυση προβλήματος & εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις
1η ενότητα: Εισαγωγικές έννοιες
Οι ευρετικές στρατηγικές
ΒΕΡΒΕΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (Α.Μ. Δ201620)
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΝΤΖΙΟΥ Α.Μ:Δ201603
Δ Κωνσταντίνου Γιάννης
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Στην τεχνολογική εκπαίδευση, η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλημάτων έχει γίνει το επίκεντρο των διδακτικών.
« ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΓΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ »
Αναζητήστε στα σχολικά βιβλία του Γυμνασίου 2 προβλήματα που θα μπορούσατε να τα ορίσετε ως «πρωτότυπα προβλήματα» σύμφωνα με τον ορισμό του Schoenfeld.
Καραδημα σταυρουλα Α.μ. : δ201622
ΕΡΓΑΣΙΑ 1 Μελετήστε το απόσπασμα από άρθρο του Schoenfeld (1992) και απαντήστε στα παρακάτω ερωτήματα: -Τι ακριβώς διαπραγματεύεται; -Ποια είναι τα επιχειρήματα.
Ανδρούλα Γεωργίου Χρίστου ΕΔΕ
CHƯƠNG 5 QÚA TRÌNH PHIÊN MÃ.
Animalni i biljni virusi
Animalni i biljni virusi
Η φύση των Μαθηματικών: ο ρόλος και η επιρροή τους
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΓΑΛΑ ΣΤΑΔΙΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥ: Επιλογή θέματος Διευθέτηση θέματος Παρουσίαση αποτελεσμάτων.
Τεχνικές της Μοριακής Βιολογίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δ7: Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία στην ενότητα 1 Καράβη Θωμαΐς Θέμα: (2) Μελετήστε το απόσπασμα από άρθρο του Ortiz (2016) και απαντήστε στα παρακάτω ερωτήματα: Ποια είναι τα επιχειρήματα που προβάλλει ο συγγραφέας; Τι προτείνει;

Τα 4 στάδια επίλυσης είναι πιο χρήσιμα όταν οργανώνεται ένα επιχείρημα Τα 4 στάδια επίλυσης προβλήματος κατά Polya δεν κάνουν τον μαθητή καλύτερο λύτη ή γενικά καλύτερο στα μαθηματικά Ο αποτελεσματικός λύτης δουλεύει ευέλικτα – η προσέγγιση με τα 4 βήματα δεν βοηθά πάντα Τα προβλήματα πραγματικών καταστάσεων είναι πιο μπερδεμένα - κατανόηση έρχεται κατά τη διάρκεια επίλυσης Τα 4 στάδια επίλυσης είναι πιο χρήσιμα όταν οργανώνεται ένα επιχείρημα Ο μαθητής μπορεί να χρησιμοποιήσει τα 4 στάδια επίλυσης όταν γνωρίζει την λύση και προσπαθεί να πείσει για την ορθότητα της

Αποθάρρυνση της δημιουργικότητας του μαθητή Ο μαθητής πρέπει να ανατροφοδοτεί τον εαυτό του κατά την επίλυση και αν πρέπει να αναδιοργανώνει τη μέθοδο του Η επίλυση προβλήματος λειτουργεί σαν παζλ Η χρήση του παζλ διευκολύνει την επίλυση για τους μαθητές Οι καθηγητής εντοπίζουν στρατηγικές των μαθητών, επιλέγουν σωστή κατεύθυνση για βοήθεια τους και αποκτούν πρόσβαση στην κατανόηση και επεξεργασία του προβλήματος από αυτούς

Η επίλυση προβλήματος καταλήγει σε επίλυση ασκήσεων Πρέπει να ενισχυθούν οι συνδέσεις μεταξύ των προβλημάτων και όχι η επιλογή συγκεκριμένης τακτικής Δεν έχει νόημα να διδάσκονται μεθοδολογίες (Schoenfeld, 1985) Ευχαριστώ πολύ!