: Τίτλος εργασίας: « Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δραστηριότητα 9: Πώς παρουσιάζονται οι μετανάστες στα ΜΜΕ; Διαφάνεια 1: Στόχοι >Να διερευνήσουμε πώςπαρουσιάζονται οι μετανάστες στα ΜΜΕ >Να μάθουμε να.
Advertisements

ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
Η Χορηγία στον Αθλητισμό
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΙΣΧΥΟΝΤΩΝ Α.Π. ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ Α.Π.
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
Κοσμαρά Μαρκέλλα Κληματσίδα Κατερίνα Καρβουνίδου Ελευθερία
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Γενική Αυτός είναι ο δευτερεύων τίτλος. Εισαγωγή Αναφέρετε το σκοπό της συζήτησης Παρουσιάστε τον εαυτό σας.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Διαφημιστικό Κείμενο.
Γεωργιάδης Μιχάλης Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων. 1 η φάση (σε ολομέλεια) : Ποιο είναι το θέμα μας; (ιδεοκαταιγίδα, αφήγηση εμπειριών, προβολή εικονιστικού.
 Τι είναι διαφήμιση  Διαφήμιση μέσω  Τηλεόρασης  Ραδιοφώνου  Περιοδικών  Εφημερίδων  Διαδίκτυο.
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
…πηγαίνοντας την κλήρωση μία ώρα μετά από τις 21:00.. στις 22:00 στις 22:00 …πηγαίνοντας την κλήρωση μία ώρα μετά από τις 21:00.. στις 22:00 στις 22:00.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
H τριβή στην κίνηση Χάρις Χριστοφή
Προώθηση / Επικοινωνία
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
Εαρινό εξάμηνο 2014 ΕΝΟΤΗΤΑ 3: ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΑΚΤΙΒΙΣΜΟΣ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ - CAMPS
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
ΙΟΥΝΙΟΣ 2016 ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Εντολέας:Ενημερωτική Ιστοσελίδα Περίοδος: 3 – 4 Ιουνίου.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ – Μ.Μ.Ε – ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ – ΑΝΑΜΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΨΗΦΟΣ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΜΜΕ ΠΜΣ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ» ΑΘΗΝΑ.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ.
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Πιστεύετε σε κάποια θρησκεία ;
ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ & ΠΕΙΘΩ.
Οι έφηβοι απαντούν Στην έρευνα πήραν μέρος αγόρια και κορίτσια ηλικίας ετών Εργασία από τον: Λάμπρο Ντινόπουλο.
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Γιώργος Κοντογιάννης Τάξη: Γ΄ Τμήμα: 1 Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ζάχου Μ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ - CAMPS
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Τίτλος Εργασίας ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑ 0 (δεν είναι υποχρεωτική)…
ΕΡΕΥΝΑ Απόψεις μελών ΕΒΕΘ για το θέμα του ανοίγματος των καταστημάτων στο κέντρο της Θεσσαλονίκης ορισμένες Κυριακές του έτους.
Τίτλος εργασίας- «Στήσιμο Αγώνων-Εργαλείο Εκπαίδευσης & Κατάρτισης»
Τίτλος εργασίας: «Στήσιμο αγώνων Εργαλείο Εκπαίδευσης & Κατάρτισης».
Τίτλος εργασίας« Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017.
Τίτλος εργασίας« Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017.
Τίτλος εργασίας: «Εργαλείο Εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017 Συγχρηματοδοτούμενο από το Πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Τίτλος εργασίας: « Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017.
Τίτλος εργασίας« Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017.
Τίτλος εργασίας: « Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017.
Τίτλος εργασίας : « Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017.
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ: Α3 ΜΑΘΗΜΑ: PROJECT ΘΕΜΑ: ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
Τίτλος εργασίας: «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων».
Τίτλος εργασίας- «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τίτλος εργασίας: «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»
Τίτλος εργασίας« Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»
Τίτλος εργασίας: «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»
Τίτλος εργασίας: «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»
Τίτλος εργασίας: «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»
Τίτλος εργασίας: «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»
Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΜΣ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ  Μάθημα : Εκπαίδευση Μαθητών με Νοητική.
ΕΦΗΒΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ TMHMA A4
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D
Αθλητισμός στο νησί μας Αποτελέσματα Ερωτηματολογίου
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΙΣΧΥΟΝΤΩΝ Α.Π. ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ Α.Π.
Παράδειγμα Ένα σποτ παίζει 3 φορές σε ένα μήνα και πετυχαίνει την παρακάτω έκθεση στο κοινό-στόχο : σποτ εκπομπή 1 = 18% του κοινού σποτ εκπομπή 2 = 21%
Η τηλεόραση και η εξέλιξή της…
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

: Τίτλος εργασίας: « Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017

Ο ρόλος των ΜΜΕ και της διαφήμισης Διάφορα κανάλια Εφημερίδες Ηλεκτρονικά μέσα Τηλεόραση FIX THE FIXING – Education Tool

Ο ρόλος των ΜΜΕ και της διαφήμισης- Ας κάνουμε ένα τεστ Ας κάνουμε ένα τεστ: Πως επηρεάζουν τα ΜΜΕ την απόφασή σας να αγοράσετε ένα προϊόν; Πως επηρεάζουν τα ΜΜΕ τις πεποιθήσεις σας σχετικά με ένα θέμα, π.χ. μετανάστευση; Πως επηρεάζουν τα ΜΜΕ την απόφασή σας να ψηφίσετε στις εκλογές; FIX THE FIXING – Education Tool

Ο ρόλος των ΜΜΕ και της διαφήμισης-Παικτική συμπεριφορά Συμπεριφορά του παίκτη Πιστεύετε ότι οι διαφημίσεις για το στοίχημα θα επηρέαζαν την παικτική συμπεριφορά σας; FIX THE FIXING – Education Tool

Ο ρόλος των ΜΜΕ και της διαφήμισης Σκάνδαλο Calciopolis. Δείτε το βίντεο Τι αντίκτυπο έχει σε εσάς η τηλεοπτική κάλυψη σκανδάλων σχετικά με το στήσιμο αγώνων; FIX THE FIXING – Education Tool

Ο ρόλος των ΜΜΕ και της διαφήμισης Χρησιμοποιούν τα ΜΜΕ στήσιμο αγώνων για να διαμορφώσουν άποψη σχετικά με τον αθλητισμό; FIX THE FIXING – Education Tool