Οι μαθητές και οι μαθήτριες του ΣΤ2΄ του 1ου Δημοτικού Σχολείου και της ΣΤ΄ του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Περάμου σας παρουσιάζουν τη βιωματική εργασία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ανάλυση λευκού φωτός και χρώματα
Advertisements

Ακαδ. ‘Ετος Α Ρ Χ Ι Τ Ε Κ Τ Ο Ν Ι Κ Ο Σ Σ Χ Ε Δ Ι Α Σ Μ Ο Σ 9: Α Σ Τ Ι Κ Ο Σ Σ.
Τα δευτεράκια του 7ου Δημοτικού Σχολείου Ιλίου
ΤΑ ΦΥΤΑ.
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό
Η δική μας έρευνα για τη διατροφή
ΠΟΛΥΤΙΜΟΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
ΦΥΣΙΚΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Αν κόψουμε τη γη μας στη μέση, πώς θα είναι; Τι θα συναντήσουμε;
Σήμερα θα μιλήσουμε για τη Φωτοσύνθεση
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Pamukkale Το Pamukkale βρίσκεται στην δυτική Τουρκία σε μια απόσταση 20 χλμ από την πόλη Denizli.
ΡΟΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Ροή ενέργειας είναι… η οποία γίνεται….
Όσπρια Σήμερα θα : 1. Μάθουμε να αναγνωρίζουμε και να ονομάζουμε τα διάφορα όσπρια 2. Μάθουμε για τη θρεπτική τους αξία, άρα και γιατί πρέπει να τα βάζουμε.
Τα μυστικα της υγειασ… για μικρουσ μαθητεσ
Χωρίζοντας το φυσικό περιβάλλον σε ενότητες
ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
8ο Ενιαίο Λύκειο Ηρακλείου
Φυτά!!! Εδώ θα δεις όμορφα φυτά!.
Modern Greek. Το βιβλίο είναι κόκκινο. Το σκουλίκι είναι πράσινο.
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
ΑΝΘΟΙ ΦΥΛΛΑ ΚΑΡΠΟΙ.
Μαθαίνω για τις… Ομαδεσ τροφιμων.
Μήλος.
Λαχανικά ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: Ορίζει τα λαχανικά
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α ΤΑ Μ Ε Τ Α Π Τ Υ Χ Ι Α Κ Ω Ν Σ Π Ο Υ Δ Ω Ν.
IB Topic: 3.8 Photosynthesis
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
ΠΟΛΥΤΙΜΟΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ Β’ τάξη Σχ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Τα τρομακτικά «ψάρια της αβύσσου»!
Υγιεινή διατροφή: Είμαστε ό,τι τρώμε. Μια εργασία των μαθητών της Β΄ τάξης.
7ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Δ2’ Αλέξανδρος, Δημήτρης, Μάρκος
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
α. ο μ υ θ ο ς τ η ς π ε ρ σ ε φ ο ν η ς β. ο μ υ θ ο ς τ ο υ ε γ κ ε λ α δ ο υ γ. ο μ υ θ ο ς τ η ς α ρ α χ ν η ς.
Γ ι ά ν ν η ς Μ ό ρ α λ η ς « Π Α Ν Σ Ε Λ Η Ν Ο Σ »
ΝΣΜΧΔ ΤΜΦΓ ΦΣΨ Κ Ο Ι Τ Α Π Ι Σ Ω Σ Ο Υ Ο Κάισαρας χρησιμοποιούσε πολύ συχνα μυστικη γραφή. Χάρη στους «Βίους 12 καισάρων» του Σουνητώνιου εχουμε λεπτομερή.
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : ο Γ/ΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: «Σχολική και Κοινωνική Ζωή» ΘΕΜΑ : «Εγώ και εσύ μαζί» ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠ/ΚΟΣ : Ανδριώτη Θεοδοσία.
οικοσυστήματα της Ελλάδας!
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
4o Γυμνάσιο Σπάρτης «Γ. Ρίτσος» Τάξη Α’ Τμήμα Α1 Σχ
Χρυσάνθεμο Τα χρυσάνθεμα (chrysanthemum), είναι γένος ανθοφόρων φυτών που ανήκει στην οικογένεια των αστεροειδών.Τα χρυσάνθεμα είναι ιθαγενή της Ασίας.
Α α Το αρκουδάκι ακουμπά ένα αστέρι και γελά και στην άμμο περπατά
   Γύρω μας βλέπουμε συνεχώς χρώματα .
ΚΩΔΙΚΑΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΑΤΩΝ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Λαχανικά ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: Ορίζει τα λαχανικά
Μείγματα.
Οι αριθμοί Φιμπονάτσι - το αριθμητικό σύστημα της φύσης
Η φύση είναι το σπίτι μας
ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΖΩΗ.
Η Ε Λ Ι Α 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΑΙΦΥΤΟΥ ΤΑΞΗ: Δ’
Βιολογική καλλιέργεια πατάτας (Solanum tuberosum, Solanaceae)
ΤΣΙΠΟΥΡΑ Η τσιπούρα μπορεί να φτάσει τa 70 cm, συνήθως την συναντάμε μέχρι 40cm.  Όταν ξεπεράσει τα 25cm, το φύλλο της από αρσενικό γίνεται θηλυκό. Την.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄2
Μάθημα 12: Οι θάλασσες της Ευρώπης
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Αποτελεσματικές Στρατηγικές Μάθησης
Εργασία project Γιώργος Σταμούλης Σωτήριος Παπαδόπουλος
ΒΟΤΑΝΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.  Από την αρχαιότητα οι άνθρωποι γνώριζαν τη βότανα στη λαϊκή θεραπευτική δράση των φυτών. Διάφορες ουσίες των φυτών χρησιμοποιούνται.
για να σχηματίσω τη λέξη
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Ασκ βιβλιο μ. λουκα Αν τα γονίδια Α (A, a), B (B, b), C (C, c), D (D, d), E (E, e) και F (F, f) είναι ανεξάρτητα, ποια είναι η συχνότητα των.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

3ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΦΥΚΟΛΟΓΙΑΣ «ΦΥΚΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ» ΝΕΑ ΠΕΡΑΜΟΣ, 28-30 ΜΑΡΤΙΟΥ 2014

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του ΣΤ2΄ του 1ου Δημοτικού Σχολείου και της ΣΤ΄ του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Περάμου σας παρουσιάζουν τη βιωματική εργασία με θέμα…

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΦΥΚΗ

ΔΡΑΣΗ ΣΕ ΠΕΔΙΟ

ΨΑΞΑΜΕ

ΣΥΛΛΕΞΑΜΕ

ΑΓΓΙΞΑΜΕ

ΜΑΘΑΜΕ

ΤΑ ΦΥΚΗ Κολλάνε πάνω σε βράχια Θαλάσσια φυτά (δεν έχουν ρίζες) Κολλάνε πάνω σε βράχια Τεράστια ποικιλία χρωμάτων (καφέ, κόκκινο, πράσινο, κίτρινο κ.ά. Φωτοσυνθέτουν Στην Ελλάδα υπάρχουν 600 είδη

ΕΙΔΗ ΦΥΚΩΝ

ULVA (μαρούλι της θάλασσας) Πράσινο φύκος (χλωροφύκος) Θυμίζει μαρούλι Το συναντάμε σε όχι πολύ καθαρά νερά

PADINA Μοιάζει με χωνί Το συναντάμε σε φωτεινές περιοχές Είναι φαιοφύκος Μοιάζει με χωνί Το συναντάμε σε φωτεινές περιοχές

ACETOBULARIA Είναι χλωροφύκος Μοιάζει σαν ομπρέλα Το χρώμα του είναι λευκό ή πράσινο Το συναντάμε σε πέτρες ή όστρακα Προτιμά περιοχές φωτεινές

ASPARAGOPSIS Είναι ροδοφύκος Τα κλαδιά του μοιάζουν με βούρτσες Το χρώμα του είναι κόκκινο Αναπτύσσεται σε βράχια Είναι «σκοτεινός τύπος» (αποφεύγει τα μέρη με πολύ φως)

CORALLINA Μοιάζει με θάμνο Το χρώμα του είναι λευκό ή λευκορόδινο Είναι ροδοφύκος Μοιάζει με θάμνο Το χρώμα του είναι λευκό ή λευκορόδινο Το συναντάμε σε βράχους κοντά στην επιφάνεια της θάλασσας Προτιμά τις σκιαζόμενες περιοχές

ΤΟ ΚΑΦΕΤΙ ΦΥΚΟΣ (CYSTOSEIRA) Μοιάζει με μικρό θάμνο ή δεντράκι Έχει σκληρή υφή Αγαπά τα καθαρά νερά Τα συναντάμε στα βράχια Είναι δείκτης καθαρότητας για τους επιστήμονας

ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΑ Έχει ρίζες, βλαστούς, φύλλα, άνθη, καρπούς Δεν είναι φύκος αλλά φυτό της θάλασσας Έχει ρίζες, βλαστούς, φύλλα, άνθη, καρπούς Τα φύλλα όταν γερνάνε γίνονται καφέ (καφετί κορδέλες) Έχει σπουδαίο οικολογικό ρόλο (σπίτι για τα ψάρια, οξυγόνο) Αγαπάει μόνο τα καθαρά νερά

ΩΦΕΛΕΙΕΣ

Περιέχουν ιώδιο Είναι αποτελεσματικά στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας

Είναι νόστιμα Άλλα έχουν γεύση από αχινό, άλλα μοιάζουν με τηγανιτά μύδια ή με στρείδια

Είναι θρεπτικά Περιέχουν μεγάλες ποσότητες από σίδηρο και ασβέστιο

ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΠΑΙΞΑΜΕ

ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΑ Σαν κορδέλες μεταξωτές Καφέ και όχι χρωματιστές. Όταν στη θάλασσα τις συναντώ Τρομάζω και πάω να φύγω απ’ το γιαλό. Μα λίγο πριν φύγω απ’ την παραλία αυτή εδώ Θυμήθηκα κάτι πολύ σημαντικό: Ότι το φύκος αυτό δηλώνει καθαρό νερό. Το λένε Ποσειδωνία Και το λατρεύω αυτό.

Συμπληρώσαμε τα κενά με τις λέξεις: μαύρος χρυσός, φύκη, Ποσειδωνία, βράχους, καλλυντικά, βυθός, φάρμακα, τροφή Τα πραγματικά ________ είναι κολλημένα πάνω σε _________ Όταν βλέπεις ________________ στη θάλασσα, η παραλία είναι καθαρή. Ο ___________ είναι το σπίτι των φυκών. Τα φύκη γίνονται ____________, _____________ και ____________ για τους ανθρώπους. Επίσης τα φύκη χαρακτηρίζονται ο __________ ___________ του μέλλοντος.

ΑΚΡΟΣΤΟΙΧΙΔΑ ΤΩΝ ΦΥΚΩΝ Η λειτουργία αυτή γίνεται και στον βυθό. Το δεύτερο γράμμα του φυτού. Το χρώμα της ξεραμένης Ποσειδωνίας. Απαραίτητος για όλα τα φυτά. Φ_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Υ _ _ _ _ _ Κ _ _ _ _ _ Η _ _ _ _

ΚΡΥΠΤΟΛΕΞΟ Κ Α Μ Ο Υ Δ Ι Β Ρ Γ Φ Ω Ζ Χ Η Π Σ Ε Ν Λ Θ Ψ

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ: ΜΑΙΡΗ ΑΝΝΑ ΚΛΕΙΤΣΑ ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΥΨΗΛΟΥ