1 Χ 9 = 2 Χ 9 = 3 Χ 9 = 4 Χ 9 = 5 Χ 9 = 6 Χ 9 = 7 Χ 9 = 8 Χ 9 = 9 Χ 9 = 10 Χ 9 =

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Advertisements

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και
Ιστορία Γ΄Τάξης Η ανακάλυψη της φωτιάς
Δημιουργία Πίνακα πράξεις από
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Εθιμα Χριστουγεννων Σχέδιο μαθήματος.
Σε μια στιγμή θα περάσετε σε ένα κόσμο μαγικό. Σε μια στιγμούλα...
MAΘHMATIKA ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ Χ.
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
Εμβαδό Ορθ. Παραλληλογράμμου = Μήκος Χ Πλάτος 6 Χ 3 = 18 τ.μ.
Πολλαπλασιαμός. οδηγίες Παρουσιάζεται ένας κάμπος με ανεμόμυλους. Κάθε φορά εμφανίζεται και ένας ανεμόμυλος με μια μαθηματική πράξη πολλαπλασιασμού. Θα.
Διαίρεση Ενότητα 1 – Δ’ τάξης.
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Τα 5 μέτρα ύφασμα κοστίζουν 30 €. Πόσο κοστίζουν τα 12 μέτρα ύφασμα; ? Σκέφτομαι: Τα ποσά είναι ανάλογα. Το πρόβλημα μπορεί να λυθεί με 3 τρόπους. Ο πρώτος.
TΟ ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΙΒ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΦΟΥ EΠΙΜΕΛΗΘΗΚΕ Η ΒΟΗΘΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Όραμα όταν λέμε συνάδελφοι εννοούμε.
Δημιουργία παρουσίασης:
Δευτερεύουσες προτάσεις.
 Αν θέλουμε να πούμε για οικονομία  ας μην εννοούμε την παρανομία  κι ούτε να εννοούμε την κατανάλωση  ίσως η λέξη προέρχεται από την ‘άλωση’ Ορίστε.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ TABLET. Ρωτήσαμε: «Αν έχουν tablet» 21 αγόρια 28 κορίτσια 6 ενήλικες.
ΛΕΜΕ ΌΧΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!
Ο Πέτρος ήταν ένα πολύ καλό παιδί. Ήταν γυμνασμένος και σοβαρός. Η εξωτερική του εμφάνιση δεν σε άφηνε να καταλάβεις πόσο ευαίσθητος και συναισθηματικός.
12/ Θ 1 Ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ Δ. Σ. Ν. ΠΕΡΑΜΟΥ Παλάζογλου Μαρία Ντελή Βασιλική Υψηλού Ελισάβετ.
Ισοδύναμα κλάσματα Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Με το LEGO Mindstorms NXT
Άσκηση 7 Ο ιδιοκτήτης ενός οικοπέδου, σχήματος τετράγωνου συμφώνησε με το Δήμο στον οποίο ανήκει να παραχωρήσει μια λουρίδα 10 μέτρων για την κατασκευή.
Άσκηση 3 Το ορθογώνιο τρίγωνο ΑΒΓ με υποτείνουσα ΒΓ=10m και το τετράγωνο με πλευρά 5m, έχουν ίσα εμβαδά. Να υπολογίσετε την απόσταση του Α από την ΒΓ.
Παρουσίαση: Μίτσης Παναγιώτης. Η Ελένη 15 € Πώς θα σκεφτώ για να εκτιμήσω; Τι είναι περισσότερο; Τα ¾ του 240 ή τα 6/8 του 220; Αν παρατηρήσω προσεκτικά.
Επιπρόσθετες Ασκήσεις στην Μαθηματική Επαγωγή. Να δειχθεί ότι: 1*2+2*3+…+n(n+1)=[n(n+1)(n+2)]/3, ∀ n≥1. Άσκηση 1.
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Εύκολος και γρήγορος πολλαπλασιασμός από το 11Χ11 ως το 19Χ19 με το μυαλό. Προσαρμογή: Κων/νος Κλουβάτος (από το
Μπορείς να πεις ποιος είναι ο διάσημος πίνακας ζωγραφικής ?
Οι μαθητές της Ε’ δημοτικού εργάστηκαν ….. για το καλό του πλανήτη μας! Ο πλανήτης κινδυνεύει… πρέπει να δράσουμε!!!
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Ο γιος του παπά της ενορίας, μόλις πήρε την άδεια οδήγησής του, και ρώτησε τον πατέρα του αν θα μπορούσε να οδηγεί και αυτός το αμάξι της οικογένειας.
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΡΙΓΩΝΩΝ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Το χαμόγελο του παιδιού Εθελοντικός οργανισμός για τα παιδιά.
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΑΞΗ κ. ΝΑΚΗ ΧΡΗΣΤΟΥ.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
Και όμως, είναι αλήθεια. Οι γόβες της Ευτέρπης έχουν «σκοτώσει» τον αντρικό πληθυσμό, συμπεριλαμβανομένου και του συζύγου της, του Κλέαρχου, ενός καθ’
Forum : Χρήση στη διδακτική πρακτική Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique"
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Αρχές Οικονομικής Θεωρίας Καμπύλη παραγωγικών Δυνατοτήτων Μοσχούλα – Καλλιρόη Δουρή ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Αριθμομηχανή των Windows
Γραφή μετρήσεων με σημαντικά ψηφία
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ; – ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΠΩΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΤΑΙ ΟΡΙΣΜΟΣ
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
ΣΤΑΥΡΟΣ Τεμπελησ 17/9/2015 ΣΤ΄2.
«Κατανοώντας τους φίλους»
Φτιάχνω διψήφιους αριθμούς με πρόσθεση ίδιων ή διαφορετικών αριθμών.
Κεφάλαιο 1 Ψηφιακός κόσμος Κωδικοποίηση.
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΥΜΑΤΑ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Μαθηματικά Ε΄ ¨ Ισοδύναμα κλάσματα¨
Πώς μετράμε με το παχύμετρο;.
Οι σκοτεινές πλευρές του διαδικτύου!
Η ΓΡΑΦΗ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ρωτάει η Δασκάλα τον Μπόμπο να βγει στον πίνακα και να γράψει τον πολλαπλασιασμό του εννιά…..

1 Χ 9 = 2 Χ 9 = 3 Χ 9 = 4 Χ 9 = 5 Χ 9 = 6 Χ 9 = 7 Χ 9 = 8 Χ 9 = 9 Χ 9 = 10 Χ 9 =

Σκέφτεται ο Μπόμπος τι δύσκολο που είναι αλλά κάτι ξέρω ας το γράψω…..

1 Χ 9 = 9 2 Χ 9 = 3 Χ 9 = 4 Χ 9 = 5 Χ 9 = 6 Χ 9 = 7 Χ 9 = 8 Χ 9 = 9 Χ 9 = 10 Χ 9 = 90

Ήξερε μόνο το 1 Χ 9 και το 10 Χ 9. Τι να κάνει μετά … Ήξερε μόνο το 1 Χ 9 και το 10 Χ 9. Τι να κάνει μετά ….που δεν ξέρει άλλο, γράφει λοιπόν από πάνω προς τα κάτω πόσα δεν ξέρει….

1 Χ 9 = 9 2 Χ 9 =1 που δεν ξέρω 3 Χ 9 =2 που δεν ξέρω 4 Χ 9 =3 που δεν ξέρω 5 Χ 9 =4 που δεν ξέρω 6 Χ 9 =5 που δεν ξέρω 7 Χ 9 =6 που δεν ξέρω 8 Χ 9 =7 που δεν ξέρω 9 Χ 9 =8 που δεν ξέρω 10 Χ 9 = 90

Δύσκολη η συνέχεια οπότε ξαναρχίζει από την ανάποδη, από κάτω προς τα πάνω να αριθμεί αυτά που δεν ξέρει…

1 Χ 9 = 9 2 Χ 9 =18 που δεν ξέρω 3 Χ 9 =27 που δεν ξέρω 4 Χ 9 =36 που δεν ξέρω 5 Χ 9 =45 που δεν ξέρω 6 Χ 9 =54 που δεν ξέρω 7 Χ 9 =63 που δεν ξέρω 8 Χ 9 =72 που δεν ξέρω 9 Χ 9 =81 που δεν ξέρω 10 Χ 9 = 90

Χωρίς Σχόλια