ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 5) Ηλ. Μαυροματίδης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥΑΝΘΡΩΠΟΥΤΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥΑΝΘΡΩΠΟΥ Βιολογία Α’ Λυκείου Επιμέλεια: Δημήτριος Θεοδωρίδης, Φυσικός.
Advertisements

Ανάλυση των παρακάτω: Πώς η νόσος επηρεάζει τη λήψη τροφής και τη διατροφική κατάσταση του ασθενούς Ο ρόλος της διατροφής στην αγωγή της κυστικής ίνωσης.
 Ο ρόλος της διατροφής στην καθημερινή ζωή και την άσκηση.  Τι ιδιαίτερες ανάγκες έχετε.  Ο ρόλος των θρεπτικών συστατικών στη διατροφή και την άσκηση.
1 Γεωργική Χημεία - Βασικές εργαστηριακές τεχνικές - διαλύματα, Τμήμα Τεχνολόγων γεωπόνων, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Γεωργική.
ΟΛΙΚΗ ΑΡΘΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΙΟΥ. ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΙΣΧΙΟΥ ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΙΣΧΙΟΥ Οι επιφάνειες της κεφαλής του μηριαίου καθώς και της κοτύλης απορροφούν τις πιέσεις Οι επιφάνειες.
ΠΟΣΟΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΑΜΙΝΟΞΕΩΝ ΣΕ ΧΥΜΟΥΣ ΕΣΠΕΡΙΔΟΕΙΔΩΝ Δρ. Όλγα Γκορτζή.
Figwort (Σκροφουλάρια). Ανήκει στην οικογένεια των Scrophulariaceae. Συστατικά του είναι διάφορα αμινοξέα, φλαβονοειδή, ιριδοειδή. Επίσης περιέχει ποικίλα.
ΥΠΟΚΛΥΣΜΟΣ Είναι η εισαγωγή διαλύματος στο έντερο από το ορθό με καθετήρα (σωλήνα αερίων) ή ρύγχος.
 Τ º C λουτρού -> 25 º C  Σφαιρική φιάλη όγκου 250 ml  5 gr για ξηρό δείγμα ή 10 gr για νωπό δείγμα καλά λειοτριβημένων φύλλων ρίγανης, θυμαριού ή.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Πρελορέντζου Μαρία (21128) 8 ος Παιδικός Σταθμός Δήμου Ελληνικού- Αργυρούπολης ( 25η οδός, πλατεία Αγίας Τριάδας )
Η ενίσχυση της κτηνοτροφίας στη Νέα ΚΑΠ Εισήγηση: Πεβερέτος Παναγιώτης Πρόεδρος ΣΕΚ Μέλος ΔΣ ΠΑΣΕΓΕΣ Απρίλιος, 2015 Συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή.
ΕΚΦΕ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ Χημεία Γ΄Γυμνασίου Επίδραση των Διαλυμάτων Οξέων σε Μέταλλα Εισηγητής Στέφανος Κ. Ντούλας Χημικός MSc-MEd Συνεργάτης ΕΚΦΕ Αγίων Αναργύρων.
Αιμόπτυση και Δύσπνοια σε ασθενή με Καρκίνο του Πνεύμονα Κυριάκος Π Καρκούλιας Επίκ. Καθηγητής Πνευμονολογίας.
ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΗ ΣΗΡΟΤΡΟΦΕΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΙΑΚΟΥ-ΛΟΜΝΙΟΥ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝ ΜΕΛΟΣ ΔΕΠ: Πασχάλης Χαριζάνης Γ ΕΩΠΟΝΙΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.
Υπό αυστηρά άσηπτες συνθήκες και σύμφωνα με τις οδηγίες του εκάστοτε φαρμάκου.
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ 2006 ΕΤΙΚΕΤΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ  ΕΠΙΛΟΓΗ  ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας Τμήμα Μαιευτικής ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ (ΜΑ0241) 3 η παράδοση.
1 Μετασυλλεκτικοί Χειρισμοί Γεωργικών Προϊόντων Ενότητα 1: Εισαγωγικές Έννοιες. Διδάσκων: Παπαιωάννου Χρυσούλα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια. Τμήμα Τεχνολόγων.
ΠΑΡΑΚΕΝΤΗΣΗ ΘΩΡΑΚΑ.
Διατήρηση της ενέργειας Θερμική ισορροπία
ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΑΚΧΑΡΩΝ
Προβλήματα στην παραγωγή & εξαγωγή ποιοτικών ελαιολάδων
Αιμόπτυση και Δύσπνοια σε ασθενή με Καρκίνο του Πνεύμονα
Μετασχηματισμός Laplace συνέχεια
Υπολογισμός ροής χορήγησης ενδοφλέβιων διαλυμάτων
ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΨΗΦΙΑ 61,60, 61,46, 61,55, 61,61 61,555  0,069 61,560,07 (Ν = 4) ζυγό τεσσάρωv δεκαδικώv ψηφίωv 0,0001 g ή 0,1 mg τέταρτoυ δεκαδικoύ ψηφίoυ.
ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΘΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΟΥΡΟΠΟΙΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Επιμέλεια: Ελευθερία Φανουράκη
ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ Ένα σώμα μπορεί να βρεθεί σε τρεις φυσικές καταστάσεις. Π.χ. Το νερό το συναντάμε στη φύση ως ΑΕΡΙΟ (υδρατμοί στα σύννεφα) ΣΤΕΡΕΟ.
Τμήμα κολύμβησης Ολυμπιακού
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ 3 & 4 ΜΑΡΙΝΑΤΑ ΑΛΙΕΥΜΑΤΑ.
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
Μετουσίωση Πρωτεϊνών Επιμέλεια: Ηλίας Μαυροματίδης, ΕΚΦΕ Νέας Σμύρνης
Μέτρηση όγκου Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
ΖΩΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ ΑΝΑΠΝΟΗ.
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ
Μέθοδος Καθαρισμού Στερεών Οργανικών Ενώσεων
Απομόνωση νουκλεϊκών οξέων
2.2.1– Μείγματα.
Σύσταση και Ανάλυση Γλευκών και Οίνων (Θ)
Απομόνωση νουκλεικών οξέων
ΧΗΜΕΙΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΗΚΟΥΣ - ΕΜΒΑΔΟΥ – ΟΓΚΟΥ.
Εργασία Φυσικής.
Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Πετσιμέρη Ειρήνη
Μέτρηση Βάρους-Μάζας-Πυκνότητας
Περιεκτικότητα διαλύματος & εκφράσεις περιεκτικότητας
ΔΙΑΛΥΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟΧΟΙ Με αυτή την άσκηση προσπαθούμε να κατανοήσουμε τα φαινόμενα της διάλυσης των ουσιών και να αποδώσουμε τη σημασία τους στις καθημερινές.
Γιατί τα πλοία επιπλέουν; Από τον Νεύτωνα στον Αρχιμήδη
Μετουσίωση πρωτεϊνών (ωολευκωματίνης)
Πάγκαλος Σπύρος, Χαραλαμπάτου Λιάνα, Χημικοί, συνεργάτες Ε.Κ.Φ.Ε.
Μικροσκοπική παρατήρηση ζωικών κυττάρων
Μικροσκοπική παρατήρηση φυτικών κυττάρων
ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ… Β΄ Λυκείου 3ο ΓΕΛ Εχεδώρου.
Αρχαιολογική ματιά στην Ελλάδα
Αιμόπτυση και Δύσπνοια σε ασθενή με Καρκίνο του Πνεύμονα
Ένα εξ’ ολοκλήρου εργαστηριακό μάθημα
Μεσογειακή διατροφή.
Ο Ασθενής που Βρίσκεται σε Κατάσταση Shock «Υπογκαιμικό shock» Νοσηλευτικές Διαγνώσεις και Παρεμβάσεις.
Στη μεταφορική κίνηση αιτία για την αλλαγή της κινητικής κατάστασης του στερεού είναι … …………… . η δύναμη Στην περιστροφική κίνηση αιτία για την αλλαγή.
Νοσηλευτική Φροντίδα ασθενών με προβλήματα από το ουροποιητικό
Εισαγωγή στερεών τροφών και θηλασμός
Αφήστε να κρυώσει στους 46-60° C.
ΤΡΑΧΕΙΟΤΟΜΗ.
ΕιΣαγωγη ΣτιΣ ΒιοϊατρικεΣ ΕπιΣτημεΣ- ΑΣφαλεια Βιοϊατρικων ΕργαΣτηριων
Παρασκευη φυτικου σαπουνιου
Μάθημα 1 Μεταφορά Νερού.
ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟ ΕΚΦΕ Καρδίτσας.
Μέτρηση πυκνότητας Εργαστηριακή Άσκηση 2 B′ Γυμνασίου
Παιδικά γάλατα Τάξη – τμήμα : Β3β
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 5) Ηλ. Μαυροματίδης

Φ. Ε. 5: Από τη Θερμότητα στη Θερμοκρασία – Η Θερμική Ισορροπία Κατανόηση – χρήση – εφαρμογή φαινομένων και εννοιών Να συμπληρώσετε τα κενά:

Να απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις: Α. Β.

Διαφοροποίηση μεταξύ των εννοιών θερμότητας και θερμοκρασίας Ζεσταίνουμε 100 ml νερού από τη βρύση μέχρι η θερμοκρασία του να φθάσει τους 60 o C. Επαναλαμβάνουμε την διαδικασία με 200 ml νερού. Σε ποια από τις δύο ποσότητες νερού πιστεύετε ότι θα φθάσει πιο γρήγορα η θερμοκρασία στους 60 o C; Σε ποια από τις δύο ποσότητες νερού χρειάζεται να μεταφερθεί περισσότερη θερμότητα για να ζεσταθεί στους 60 o C; Να συμπληρώσετε τα κενά:

Ζεσταίνουμε ένα μικρό μπρίκι με νερό και μια κατσαρόλα με νερό χρησιμοποιώντας την ίδια εστία θέρμανσης. Η θερμοκρασία και των 2 ποσοτήτων νερού αυξάνεται από 20 ο C στους 90 ο C. Α) Ποια από τις δύο ποσότητες θα ζεσταθεί πιο γρήγορα; Β) Σε ποια από τις δύο ποσότητες θα μεταφερθεί περισσότερη θερμότητα; Ζεσταίνουμε 2 όμοια μπρίκια με νερό αρχικής θερμοκρασίας 20 ο C. Η τελική θερμοκρασία στο πρώτο μπρίκι φθάνει στους 70 ο C, ενώ στο δεύτερο μπρίκι φθάνει στους 40 ο C. Σε ποιο από τα 2 μεταφέρθηκε περισσότερη ποσότητα θερμότητας;

Θερμική ισορροπία Διαθέτω ένα γυάλινο δοχείο με ζεστό νερό όγκου 50 ml και το τοποθετώ μέσα σε ένα μεγαλύτερο δοχείο από μονωτικό υλικό στο οποίο υπάρχει κρύο νερό. Μετρώ τη θερμοκρασία του νερού και στα 2 δοχεία μέχρις ότου σταματήσει να αλλάζει.

Να συμπληρώσετε τα κενά:

Διάγραμμα μεταφοράς θερμότητας

Να φτιάξετε διαγράμματα μεταφοράς θερμότητας για τις παρακάτω περιπτώσεις: