Κατασκευή κονσόλας μπάσκετ με Arduino (B’ τετράμηνο) Project Α' ΛΥΚΕΙΟΥ 2014-15 Γυμνάσιο ΛΤ Βολισσού Χίου Μαθητές: Αγιασμάτης Δημήτριος Βατράνη Δήμητρα Ζαρταλούδης Σωκράτης Λεριός Μάρκος Μαδιανός Νεκτάριος Επιβλέπων καθηγητής: Παπαπαρασκευάς Παρασκευάς (ΠΕ20)
Βήματα για τη δημιουργία ενός project (γενικά) Brainstorming (καταιγισμός ιδεών) Σχεδιασμός Πειραματισμός Κατασκευή προτύπων
Τα βήματα που ακολουθήσαμε: 1. Χωρισμός μαθητών σε ομάδες Ομάδα Προγραμματισμού (Software) Δημήτρης , Δήμητρα Ομάδα Υλικού (Hardware) Μάρκος, Σωκράτης Συγγραφική ομάδα Νεκτάριος
2. Σχεδιασμός συστήματος Καθορισμός ενδείξεων oθόνης LCD (ένδειξη χρόνου – σκορ - περίοδος) Καθορισμός πλήκτρων ελέγχου σκορ – χρόνου - περιόδου
3. Χρησιμοποιήθηκαν τα ίδια υλικά που είχαμε παραγγείλει στο project του Α’ τετραμήνου
4. Δοκιμές διασύνδεσης όλων των εξαρτημάτων με το Arduino και έλεγχος καλής λειτουργίας
5. Δημιουργία διαγράμματος ροής
6. Ανάπτυξη λογισμικού σε γλώσσα προγραμματισμού C++ στο περιβάλλον προγραμματισμού (IDE) του Arduino
7. Δοκιμή ολοκληρωμένης λειτουργίας και διορθώσεις
8. Διάγραμμα συνδέσων του συστήματος
9. Κατασκευή μακέτας γηπέδου μπάσκετ
10. Τελική μορφή κονσόλας
Βελτιώσεις που μπορούν να γίνουν Να συνδεθεί κόρνα τέλους χρόνου Να μπορεί να καταγράφει τα φάουλ κάθε ομάδας Να παίζει μουσική κατά τη διάρκεια του time-out Να μπορεί να χρονομετρά την κάθε επίθεση Να είναι παραμετροποιήσιμο ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε άλλα αθλήματα π.χ. ποδόσφαιρο
Συνολικά οφέλη Ανάπτυξη και κατασκευή προτύπου Επαφή με ηλεκτρονικά Επαφή με προγραμματισμό Δυσκολίες και αντιμετώπιση προβλημάτων που προκύπτουν Συγγραφικό έργο Εξέλιξη μιας κατασκευής
Σας ευχαριστούμε
Παπαπαρασκευάς Πάρης ΠΕ20 Αυτό το υλικό διατίθεται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 4.0 (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/). Η αναφορά σε αυτό θα πρέπει να γίνεται ως εξής: «Ερευνητική εργασία Α Λυκείου: Κατασκευή κονσόλας μπάσκετ με το Arduino» Παπαπαρασκευάς Πάρης ΠΕ20 Γυμνάσιο ΛΤ Βολισσού Χίου Μάιος 2015