ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Επίπτωση στις Κεφαλαιακές Απαιτήσεις των Τραπεζών βάσει του Νέου Εποπτικού Πλαισίου (Βασιλεία ΙΙ) ως προς τις Μικρο-μεσαίες επιχειρήσεις ΜΑΡΤΙΟΣ 2007.
Advertisements

Λειτουργία και Δυναμική της ομάδας
Οργάνωση και αξιοποίηση διδακτικού αρχείου. Οργάνωση και αξιοποίηση διδακτικού αρχείου Διδακτικό αρχείο : ένα καλά οργανωμένο σύνολο στοιχείων και πληροφοριών.
Ενότητα: 7 - Κυπριακά κοκτέιλ
Θεωρία Γράφων Θεμελιώσεις-Αλγόριθμοι-Εφαρμογές
ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ Σύστημα Επι-τόπου Μετρήσεων για την Επίδραση του Εδάφους Θεμελίωσης Αθανασόπουλος, Γ.Α., Πολιτικός Μηχανικός,
54 Δημοτικό Σχολείο Πειραιά
2η Εργαστηριακή άσκηση Χαρακτηριστική Ι-V διπολικού τραζίστορ
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
Δυναμική της ομάδας και Διδακτική
ΙΤΑΛΙΑ!.
Εφαρμογή των Οδηγιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης: SEVESO, ATEX, IPPC Μυρτώ Κωνσταντινιδου Εργαστήριο Αξιοπιστίας Συστημάτων και Βιομηχανικής Ασφάλειας ΕΚΕΦΕ.
ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Εισαγωγή N. ΝΙΚΗΤΑΚΟΣ Kαθηγητής Παν. Αιγαίου Γ. ΛΕΒΕΝΤΑΚΗΣ - Μεταδιδακτορικός Υπότροφος Δ. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ - μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ Μέλος SustChem Engineering Αρετή Βουλωμένου Regulatory Affairs & Technical Consultant Χημικός μηχανικός MEng, MSc.
17 ΜΑΡ ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟΧΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (ΖΕΠ) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ.
Κοσμητολογία Ι - Θ Ενότητα 9: Συντήρηση καλλυντικών προϊόντων (α΄μέρος) Δρ. Αθανασία Βαρβαρέσου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Κοσμητολογίας Τμήμα Αισθητικής.
Εργαστήριο Υδραυλικής Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών Μπογκντάν Πέτρου Ποπέσκου ΑΜ Νικόλαος Καλλιοντζής ΑΜ Δημήτριος Μαρούγας ΑΜ
KANTOR Management Consultants Το Ενεργειακό δίλημμα της χώρας – Αναπτυξιακό και Γεωπολιτικό Αθήνα, 30 Ιανουαρίου 2014 Μεταρρυθμίσεις με το Βλέμμα στο Μέλλον.
ΘΑΛΗΣ- ΕΜΠ (MIS ) : ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΒΑΘΡΩΝ ΓΕΦΥΡΩΝ ΣΕ ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΣΙΜΟ ΕΔΑΦΟΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΣΕΙΣΜΙΚΗΣ ΜΟΝΩΣΗΣ Γ. Μπουκοβάλας Ερ. Υπεύθυνος.
Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου Ανώτερη Λειτουργός ΙΔΕΠ Λάρνακα 26 Απριλίου 2016 Αξιοποίηση του Erasmus+ από Νέους, Οργανισμούς και Επιχειρήσεις στην ΕΕΚ και.
31 ΜΑΡ ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟΧΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (ΖΕΠ) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ 2013
ΔιαλογιΚΕΣ και συμμετοχΙΚΕΣ πρακτιΚΕΣ στην ΠροσχολικΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σχεδιασμός, Ανάλυση και Αξιολόγηση Συστημάτων Μεταφορών
Περιβάλλον ΙΙ 7ο Μάθημα Στερεά Απόβλητα
Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟΧΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (ΖΕΠ) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ.
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ «ΚΟΙΛΑΔΑ ΣΑΡΑΜΑ»
ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΤΕΡΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΝΕΡΟΥ ΜΕΣΩ ΜΙΑΣ ΑΝΤΛΙΑΣ [ΣΥΡΙΓΓΑΣ] ΑΠΌ ΤΟ ΠΗΓΑΔΙ.
ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ
Ευρύ Πεδίο Εφαρμογών Κατ’ Οίκον Φροντίδα Νοσοκομεία Ιατροί Εργαστήρια
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ «ΦΡΑΓΜΑ ΑΧΝΑΣ»
ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟΧΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (ΖΕΠ) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ.
Βιομετρία - Γεωργικός Πειραματισμός
Στόχοι επιχειρήσεων-1 Αν δε γνωρίζεις πού θέλεις να πας, ...
Οργάνωση και αξιοποίηση διδακτικού αρχείου
Προώθηση των γεωργικών προϊόντων
Βασικά στοιχεία της θεωρίας πιθανοτήτων
ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟΧΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (ΖΕΠ) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ.
ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟΧΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (ΖΕΠ) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΥΓΡΟΤΟΠΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΑΡΑΚΤΙΑΣ ΖΩΝΗΣ
Διοίκηση τάξης (Classroom management)
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ «ΔΑΣΟΣ ΠΑΦΟΥ»
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ «ΓΚΡΕΜΜΟΙ ΕΖΟΥΣΑΣ»
G ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ 2018 l<A PRODUCTS TALOYIIHL E GAS GAS
Ευρύ Πεδίο Εφαρμογών Κατ’ Οίκον Φροντίδα Νοσοκομεία Ιατροί Εργαστήρια
Επιβλέπων Δρ. Τσίτσος Στυλιανός
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΗΓΜΕΝΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T2: Κ. Κορδάς & Δ. Σαμψωνίδης Μάθημα 15 β-διάσπαση – Α' μέρος.
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T2: Κ. Κορδάς & Δ. Σαμψωνίδης Μάθημα 5 Μάζα πυρήνα, ενέργεια.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
8ο MOBILE & CONNECTED WORLD CONFERENCE
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ «BOYNI ΠΑΝΑΓΙΑΣ»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΑΡΧΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα Χημείας Καθηγητής Ιωάννης Ρούσσης ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΖΥΜΩΝ.
المادة: ع.ف.ت 3 متوسط.
Ιταλία έως
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΑΙΤΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΑΓΧΟΥΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Ηλιάδης Χρήστος1, Καρυώτη Αικατερίνη2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Νοσηλευτής ΤΕ, Ιδιωτικό Θεραπευτήριο Θεσσαλονίκης 2. Απόφοιτος.
آنزيم ها محمدحسین ارشد رودی
Ιστοχημικές χρώσεις ανίχνευσης εναποθέσεων
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T2: Κ. Κορδάς & Δ. Σαμψωνίδης Μάθημα 9 Μοντέλο σταγόνας: “Hμιεμπειρικός.
Αιολικό Πάρκο Καρδίτσας
ΕΕ: ΚΟΙΝΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ (ΚΕΠ)/COMMON COMMERCIAL POLICY(CCP)
ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
Αυτοκίνητα υπαγόμενα σε υποχρεωτική ασφάλιση
Κορινθιακός - Η δική μας θάλασσα
BWD reporting for 2010 season: EU yearly report (Item 4d)
Καθηγήτρια : Στανίτσα Μαλαματένια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)

ΘΕΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ Διαχείριση ιδιαιτεροτήτων μαθη-τών με μαθησιακές δυσκολίες. Προβλήματα συμπεριφοράς με έμ-φαση στη διαχείριση της επιθετι-κότητας στο σχολικό περιβάλλον.

ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ – ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ – ΔΥΣΛΕΞΙΑ Ο όρος «μαθησιακές δυσκολίες»: σειρά από εξελικτικές διαταραχές, όπως η δυσαριθμησία, η δυσπραξία, ο δυσγραμματισμός. Ο όρος δυσλεξία: ξεχωριστή μαθησιακή δυσκολία. Η δυσλεξία είναι ειδική γλωσσική διαταραχή, η οποία χαρακτηρίζεται από δυσκολίες στην αποκωδικοποίηση μεμονωμένων λέξεων.

Χαρακτηριστικά γνωρίσματα μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες Χαρακτηριστικά γνωρίσματα μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες Οι μαθησιακές δυσκολίες, συμπεριλαμβανο-μένης και της δυσλεξίας, επηρεάζουν τις βα-σικές σχολικές δεξιότητες καθώς και την σχολική επίδοση. Οι μαθητές παρουσιάζουν ατέλειες στην ανάγνωση, στην ομιλία, στη γραφή, στο συλλαβισμό και στην ορθογραφία ή στην επίλυση μαθηματικών πράξεων και δυσχέρειες στις κοινωνικές επαφές.

Διαχείριση των μαθησιακών δυσκολιών από τις/τους εκπαιδευτικούς [α] Η αξιόπιστη διάγνωση των μαθησιακών δυσκολιών Η συστηματική ενημέρωση των εκπαιδευτικών και των γονέων από τους ειδικούς Μαθησιακή και ψυχολογική υποστήριξη παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες στη σχολική τάξη Ιδιαίτερη προσοχή στη συμπεριφορά των εκπαιδευτικών στους μαθητές.

Διαχείριση των μαθησιακών δυσκολιών από τις/τους εκπαιδευτικούς [β] Προγράμματα παρέμβασης στη σχολική τάξη Στόχοι των προγραμμάτων: Η παραμονή των μαθητών σε όσο το δυνατόν λιγότερο περιοριστικό πλαίσιο Η βελτίωση της μαθησιακής ικανότητάς τους στην κανονική τάξη Η δημιουργία κατάλληλου περιβάλλοντος μάθησης, το οποίο αποτρέπει την εκδήλωση προβλημάτων συμπεριφοράς.

Η νομοθεσία για τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες Η νομοθεσία για τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες Οι μαθητές τυγχάνουν ειδικής μεταχείρισης, με τη θεσμοθέτηση προνομίων: Προφορική εξέταση αντί γραπτής Παροχή αρκετού χρόνου προετοιμασίας Παροχή επιπλέον χρόνου στην εξέταση Ιατρική μέριμνα στις σχολικές εξετάσεις.

ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ με μαθησιακές δυσκολίες ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ με μαθησιακές δυσκολίες Χαρακτηριστικά γνωρίσματα μαθητών με επιθετική συμπεριφορά Συναισθήματα σχολικής αποτυχίας: Χαμηλή αυτοεκτίμηση Άγχος, φόβος, απομόνωση Προβληματική διαγωγή ή ακόμη και παρα- βατικότητα.

Αίτια της επιθετικότητας: Εξωσχολικοί και ενδοσχολικοί παράγοντες Αίτια της επιθετικότητας: Εξωσχολικοί και ενδοσχολικοί παράγοντες To προβληματικό οικογενειακό περιβάλλον Οι διδακτικές μέθοδοι Οι μέθοδοι αξιολόγησης Τα αυστηρά συστήματα πειθαρχίας Οι μη ικανοποιητικές σχέσεις μαθητών – εκπαι-δευτικών Η έλλειψη ενδιαφερουσών εξωδιδακτικών και εξωσχολικών δραστηριοτήτων.

Αντιμετώπιση των προβλημάτων επιθετικότητας στη σχολική τάξη [α] Αντιμετώπιση των προβλημάτων επιθετικότητας στη σχολική τάξη [α] Ανάπτυξη εξατομικευμένων εναλλακτικών στρατηγικών Δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τα παιδιά Αποφυγή στιγματισμού των παιδιών Οριοθέτηση κανόνων με τη συμμετοχή των παιδιών.

Αντιμετώπιση των προβλημάτων επιθετικότητας στη σχολική τάξη [β] Αντιμετώπιση των προβλημάτων επιθετικότητας στη σχολική τάξη [β] Συνεχής αναφορά στους κανόνες Επιβραβεύσεις, η χρήση χιούμορ Γνώση του χαρακτήρα και της ψυχολογίας των παιδιών Γνώση των προβλημάτων του παιδιού στην οικογένεια και συνεχής επαφή με τους γονείς.

Δυσκολίες στη διαχείριση προβλημάτων της σχολικής τάξης Μη κοινή στάση των εκπαιδευτικών Έλλειψη σύμπνοιας και ομόνοιας του Συλλόγου Διδασκόντων Αρνητικές στρατηγικές: τιμωρίες, επιπλήξεις, αποπομπή από το μάθημα ή και παραπομπή στο διευθυντή Η χρυσή τομή: η ύπαρξη πνεύματος κατανόησης και ανθρωπισμού εκ μέρους των εκπαιδευτικών.

Κατάλληλο ψυχοπαιδαγωγικό κλίμα σχολικής τάξης Κατάλληλο ψυχοπαιδαγωγικό κλίμα σχολικής τάξης   Η επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών συνιστά την πεμπτουσία της εκπαιδευτικής πράξης Οι μαθητές έχουν ανάγκη από καθοδήγηση, για να ολοκληρώσουν την προσωπικότητά τους Ο εκπαιδευτικός είναι ο υπεύθυνος λειτουργός για την καλλιέργεια των κατάλληλων ψυχοπαι-δαγωγικών συνθηκών εκπαίδευσης των μαθητών στη σχολική τάξη.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Καλαντζή-Αζίζι Αναστασία, Ζαφειροπούλου Μαρία (2004), Προσαρμογή στο σχολείο: πρόληψη και αντιμετώπιση δυσκολιών, Εκδ. Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα. Λιβανίου Ελένη (2004), Μαθησιακές δυσκολίες και προβλήματα συμπεριφοράς στην κανονική τάξη, Εκδ. Κέδρος, Αθήνα. Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (2007), Θέματα Διαχείρισης Προβλημάτων Σχολικής Τάξης, Επιμ. Ευανθία Μακρή – Μπότσαρη, Αθήνα. Χρηστάκης Κώστας Γ. (2001), Προβλήματα συμπεριφοράς στη σχολική συμπεριφορά. Εκτίμηση – καταγραφή – πρόληψη – αντιμετώπιση : θεωρία και πράξη. Εκδ. Ατραπός, Αθήνα. Fontana, D. (1996), Ο Εκπαιδευτικός στην Tάξη. Εκδ. Σαββάλας, Αθήνα. Wragg E.C. (2003),Διαχείριση της σχολικής τάξης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, Εκδ. Σαββάλας, Αθήνα.  

Τέλος Παρουσίασης