ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Τ.Ε ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΑΝΤΟΧΗΣ ΔΙΚΟΛΟΝΟΥ ΑΝΥΨΩΤΙΚΟΥ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οπτικές ίνες-Καλώδια οπτικών ινών
Advertisements

Μηχανισμοί Ελευθέριος Αθηνοδώρου.
(ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΑΕΡΑ)
Αρχή.
Επιλογή Μέσου Μετάδοσης
ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ Ηλεκτροακουστικές συσκευές που μετατρέπουν τα ηχητικά κύματα σε ηλεκτρικές μεταβολές Τάση ή ρεύμα ήχος μικρόφωνα.
ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΣΤΡΟΦΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
Χειρισμος αντικειμενου απο δυο ανθρωπομορφα ρομποτικα δαχτυλα
Κεφάλαιο 11 Στροφορμή This skater is doing a spin. When her arms are spread outward horizontally, she spins less fast than when her arms are held close.
Κοπή Οδοντώσεων.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-ΒΙΚΤΩΡ ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-ΒΙΚΤΩΡ ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΑΤΗΣ
Επανάληψη Προηγούμενου Μαθήματος
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ.
Αυτοκίνητο Ατέρμονας και Οδοντοτροχός Τροχαλίες Αλυσοκίνηση
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ
Ηλεκτρικές Μηχανές ΙΙ Εργαστήριο
ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΜΑΡΟΥΛΗ
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (Α.Π.Ε.)
ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΕΡΕΩΣΗΣ
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Ηλεκτρικές Μηχανές ΙΙ Ενότητα 8: Θεωρία των δυο Στρεφόμενων Πεδίων Ηρακλής Βυλλιώτης Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ #2
Θεωρητικοί κύκλοι αέρα-Γενικά Θερμοδυναμικός κύκλος: Εργαζόμενο μέσο σταθερό, με μόνιμη (σταθερή) παροχή σε κλειστό κύκλωμα. Μηχανικός κύκλος σε εμβολοφόρο.
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Στοιχεία Μηχανών ΙΙ Ενότητα 1: Γενικά στοιχεία οδοντωτών τροχών - Γεωμετρία οδόντωσης – Μετωπικοί τροχοί με ευθεία οδόντωση Δρ Α. Δ. Τσολάκης Τμήμα Μηχανολόγων.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
ΑΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΙI. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΗ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΟΘΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ.
ΨΑΡΕΛΛΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας Πως λειτουργούν ? Πως λειτουργούν ? Πως λειτουργούν ? Τι ενέργεια δίνουν ? Αιολικα παρκα!!
Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ. Μηχανισμός Εμβόλου-Διωστήρα-Στροφαλοφόρου άξονα ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος.
Στοιχεία Μηχανών ΙΙ Ενότητα 3: Μετωπικοί τροχοί με κεκλιμένη οδόντωση – Κωνικοί οδοντωτοί τροχοί Δρ Α. Δ. Τσολάκης Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ Σ.Ρ. Πέτρος Μανουσαρίδης Επιβλέπων: Δρ. Δημήτριος Καλπακτσόγλου.
Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου ΙΙ
“Worm Gear”, από MGA73bot2 διαθέσιμο ως κοινό κτήμα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα Ηλεκτρικές Μηχανές ΙΙ Ενότητα 9: Μέθοδοι Εκκίνησης Μονοφασικών Κινητήρων Ηρακλής.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να
Όνομα: Σεβδαλής Κυριάκος
Σκοποί των Εδράνων Τα Έδρανα εξυπηρετούν τους παρακάτω σκοπούς :
ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ ΜΠΟΥΡΟΥΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΙΒΩΤΙΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
ΑΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ.
Ορισμός Επίδειξη είναι η παρουσίαση μιας πράξης μιας διαδικασίας ή ενός φαινόμενου με πραγματικά μέσα. Όταν δεν χρησιμοποιούνται πραγματικά μέσα ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ.
Μηχανισμοί 25/12/2017.
Ηλεκτρονικά Ισχύος Κωνσταντίνος Γεωργάκας.
ΕΔΡΑΝΑ Επιλογή εδράνου - Σχεδίαση
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 4 Πολυκύλινδροι κινητήρες
ΕΔΡΑΝΑ Διαμόρφωση – Στερέωση εδράνου
Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
Μαγκαφάς Λυκούργος και Κόγια Φωτεινή
Τα μέρη ενός ηλεκτρικού κινητήρα είναι:
ΔΟΜΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ Οδυσσέας Μανωλιάδης.
ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΒΑΘΜΙΟΥ ΘΡΥΜΜΑΤΙΣΤΗ ΚΛΑΔΙΩΝ
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΕΡΓΟ - ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ.
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ:ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ
Έλεγχος Ηλεκτρικών Μηχανών με την χρήση διακοπτικών κυκλωμάτων DC/DC
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ.
Τα μέρη ενός ήλου Ήλοι Ηλοσυνδέσεις
Στοιχεία Μηχανών ΙΙ Ενότητα 1: Γενικά στοιχεία οδοντωτών τροχών - Γεωμετρία οδόντωσης – Μετωπικοί τροχοί με ευθεία οδόντωση Δρ Α. Δ. Τσολάκης Τμήμα Μηχανολόγων.
Σκοποί των Εδράνων Τα Έδρανα εξυπηρετούν τους παρακάτω σκοπούς :
Κατηγορίες - Τύποι Ήλων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Τ.Ε ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΑΝΤΟΧΗΣ ΔΙΚΟΛΟΝΟΥ ΑΝΥΨΩΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ. Εκπονητής Αλεβιζάκης Δημητρης Λίτος Δημήτρης Τσιριγώτης Θεόδωρος Επιβλέπων Σαγρής Δημήτριος (Δρ Μηχανολόγος μηχανικός) Σέρρες Μάιος 2017

Ιστορική αναδρομή Οι ανυψωτήρες αυτοκινήτων εφευρέθηκαν πριν από περίπου 40 χρόνια . Μέχρι τότε ο μόνος τρόπος για να ελεγχθούν τα οχήματα ήταν να συρθεί απο κάτω ο μηχανικός , κάτι που καθηστούσε τον έλεγχο πολύ δύσκολο λόγο της άβολης στάσης και την έλλειψη φωτισμού.

Ενδοδαπέδιος ανυψωτήρας Βάση ανυψωτήρα μέσα στο έδαφος, η εγκατάσταση προυποθέτει εκσκαφή του εδάφους –δύσκολη και δαπανηρή

Επιδαπέδιος ανυψωτήρας Μέσα στη δεκαετία στην Ευρώπη εξελίχθηκε ο επιδαπέδιος ανυψωτήρας αυτοκινήτων – έυκολος στην τοποθέτηση και πιο οικονομικός , επίσης είναι πιο έυχριστοι και ασφαλέστεροι

Πλεονεκτήματα επιδαπέδιων ανυψωτικών Εξοικονόμηση χώρου Γρήγορη και έυκολη εγκατάσταση Ευρύ φάσμα περιστροφής βραχίωνων στήριξης

Ιμαντοκινήσεις Οι ιμαντοκινήσεις μεταφέρουν δυνάμεις η κίνηση μεταξύ δύο η περισσοτέρων ατράκτων , με τη βοήθεια της τριβής μεταξύ του ιμάντα και των τροχαλιών. Είναι φθηνές και απλούστερες στην κατασκευή. Χαρακτηρίζονται απ’την ελαστικότητα τους χάρη στην οποία μπορούν να παραλάβουν μεγάλα κρουστικά φορτία και την αθόρυβη λειτουργία. Επίπεδοι και τραπεζοεοδείς – γενικός κανόνας είναι ότι επίπεδοι χρησιμοποιούνται εκεί οπου έχουμε μεγάλες αξονικές αποστάσεις και μικρές σχέσεις μετάδοσης –τραπεζοειδείες :μεγάλες σχέσεις μετάδοσης και μικρές αποστάσεις αξόνων

Ιμαντοκίνηση

Πλεονεκτήματα ιμαντοκίνησης Φθηνή και απλούστερη κατασκευή. Δυνατότητα σύνδεσης ασύμβατων ατράκτων με επίπεδους ιμάντες. Λόγω ελαστικότητας μπορούν να παραλάβουν και να αποσβέσουν μεγάλα κρουστικά φορτία. Χαμηλός θόρυβος. Λόγω της σύνδεσης τριβής είναι δυνατόν η ολίσθηση του ιμάντα πάνω στις τροχαλίες να λειτουργήσει σάν σύνδεσμος ασφαλείας. Δυνατότητα μετάδοσης κίνησης σε περισσότερες απο μία ατράκτους.

Μειονεκτήματα ιμαντοκίνησης Απαραίτητη η προένταση του ιμάντα, ώστε να αναπτυχθεί η δύναμη τριβής, εξ αιτίας της προέντασης του ιμάντα προκύπτει καμπτική καταπόνηση της ατράκτου στην οποία στηρίζονται οι τροχαλίες. Ευαισθησία στην υγρασία, τα λιπαντικά η τις ακαθαρσίες οι οποίες ενδεχομένος να υπάρχουν στην θέση επαφής του ιμάντα με τη τροχαλία, διότι επηρεάζουν τον συντελεστή τριβής. Ευαισθησία σε υψηλές θερμοκρασίες λειτουργίας οι οποίες μειώνουν την αντοχή του υλικού του ιμάντα. Ολίσθηση του ιμάντα πάνω στα αυλάκια των τροχαλιών, γεγονός που προκαλεί απόκλιση της σχέσης μετάδοσης της ιμαντοκίνησης απο την ονομαστική της κατα 0-2%. Λόγω καμπτικής καταπόνησης δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μικρές διάμετρους τροχαλιών γεγονός που περιορίζει τις αξονικές αποστάσεις των ατράκτων. 2)Αμεση εξαρτηση της λειτουργιας απ οτην τιμη του συντελεστη τριβης μεταξυ τροχαλια και ιμαντα

Κοχλίες Ο κοχλίας είναι μία απλή μηχανή που έχει την ικανότητα να μετρατρέπει την περιστροφική κίνηση σε ευθύγραμμη.Πιό συγκεκριμένα περιστρέφεται ο κοχλίας δίνοντας μια μικρή κινητήρια ροπή με αποτέλεσμα να υπερνικηθεί μία μεγάλη αξονική δύναμη. Κάθε κοχλίας αποτελείται απο τον κυλινδρικό κορμό τον αυχένα και τη κεφαλή.Μερικοί κοχλίες δεν έχουν αυχένα και μερικοί δεν έχουν κεφαλή.

Αλυσοκινήσεις Με την αλυσοκίνηση επιτυγχάνεται η σύνδεση μεταξύ δύο ατράκτων , προκειμένου να καταστεί δυνατή η μεταφορά κίνησης και δυνάμεων, άρα ισχύος απο απο τη μία άτρακτο στην άλλη. Οι συνδεόμενες άτρακτοι πρέπει να είναι οπωσδήποτε παράλληλες, αλλιώς δεν είναι δυνατή η λειτουργία σύνδεσης. Συγκαταλέγεται στις συνδέσης μορφής , γιατί η μετάδοση κίνησης γίνεται λόγω της ειδικής μορφής που έχουν οι αλυσίδες και οι τροχόι.Δηλαδή μέσω της εμπλοκής των διάκενων της ατέρμονης αλυσίδας και των δοντιών των αλυσοτροχών.

Αλυσοκίνηση

Πλεονεκτήματα αλυσοκίνησης Μετάδοση κίνησης χωρίς ολίσθηση . Σύνδεση μορφής, δεν καταπονούνται οι άτρακτοι και οι εδράσεις τους με δύναμη προέντασης. Δέν υπάρχει ευαισθησία στις επιδράσεις του περιβάλλοντος όπως υγρασία , λάδια , ακαθαρσίες. Σύγχρωνη μετάδοση κίνησης σε περισσότερες απο μία ατράκτους με την ίδια η αντίθετη φορά περιστροφής σε μεγάλες αξονικές αποστάσεις. Μικρός χώρος εγκατάστασης της αλυσοκίνησης. Μεγάλος βαθμός απόδοσης. Οικονομικότερη για μεγάλες αξονικές αποστάσεις. Ελαστικότητα αλυσίδας που αποσβαίνει κρουστικά φορτία. Λίγες απαιτήσεις συντήρησης. Υψηλό φορτίο θράυσης . 1 )σταθερη σχέση μετάδοσης 2) δεν είναι απαραίτητη η προένταση της αλυσίδας ωστε να εξασφαλιστεί δύναμη τριβής 3)επιδρα αρνητικα βεβαια στη ζωη της αλυσιδας αλλα δεν επιδρα στην δυνατοτητα λειτουργίας της 5)ιδιος περίπου με οδοντοκίνηση για μικρές περιστροφικές ταχύτητες και μικρότερος απο την ιμαντοκίνηση για μεσαίες ταχύτητες 1/3 -1/4 του αντίστοιχου χώρου ιμαντοκίνησης –μικρό βάρος 6) 0.97-0.98 – ιμαντοκινηση 0.93-0.97 οδοντοκινηση 0.93-0.99 (7)δεβ απαιτούνται ενδιάμεσοι τροχοί και επιπλέον θέσεις έδρασης (8) τοποθέτηση ελαστικών συνδέσμων (9) μεγαλυτερες > ιμαντοκινηση //< απο οδοντοκίνηση (10) η διάρκεια ζωης επιρεάζεται απο φθορά και όχι αντοχή

Μειονεκτήματα αλυσοκίνησης Ανελαστικότητα στην μετάδοση κίνησης. Σύνδεση μόνο παράλληλων ατράκτων. Περιορισμένη διάρκεια ζωής. Υψηλό κόστος κατασκευής και υψηλότερος θόρυβος λειτουργίας. Μικρότερο επιτρεπόμενο σφάλμα παραλληλότητας των συνδεόμενων ατράκτων. Περιορισμένη ακρίβεια στην κίνηση . 1)Δεν επιτρπεπει μεγάλη απόσβεση κρούσεων 2)- 3)Λογω συνεχους φθορας αλυσιδας ακομα και υπο ιδανικες συνθήκες λειτουργιας 4)- 5)Μεγαλυτερο βεβαια απο οδοντοκινηση 6)Εξ αιτιας της χαρης των στοιχείων μελων του ελκομενου κλαδου, καθως και χαμηλη περιοδικη δυακυμανση σχεσεως μεταδοσης για μικρους αριθμους δοντιων λογω του φαινομενου του πολυγωνου

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΡΧΙΚΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Static Structural ) Equivalent Elastic Strain : 0,0019525

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΡΧΙΚΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Static Structural ) Equivalent Stress: 390,5 MPa ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΡΧΙΚΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Static Structural )

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΡΧΙΚΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Static Structural ) Total Deformation : 9,5165 mm

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΡΧΙΚΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Modal ) Total Deformation 1: 4,4584 mm , Mode 1: 19,412 Hz

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΡΧΙΚΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Modal ) Total Deformation 2: 4,4108 mm , Mode 2: 19,48 Hz

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΡΧΙΚΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Modal ) Total Deformation 3: 3,5796 mm , Mode 3: 22,662 Hz

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΡΧΙΚΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Modal ) Total Deformation 4: 3,5598 mm , Mode 4: 22,714 Hz

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΡΧΙΚΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Modal ) Total Deformation 5: 6,2193 mm , Mode 5: 32,015 Hz

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΡΧΙΚΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Modal ) Total Deformation 6: 6,1755 mm , Mode 6: 32.137 Hz

Slide Title Make Effective Presentations Using Awesome Backgrounds Engage your Audience Capture Audience Attention

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Static Structural ) Equivalent Elastic Strain : 0,000588

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Static Structural ) Equivalent Stress: 117,76 MPa

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Static Structural ) Total Deformation : 3,4546 mm

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ( Modal ) Total Deformation 1: 3,6158 mm , Mode 1: 15.843 Hz

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Modal ) Total Deformation 2: 3,6308 mm , Mode 2: 15.89 Hz

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Modal ) Total Deformation 3: 2,3563 mm , Mode 3: 20.749 Hz

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Modal ) Total Deformation 4: 2,3647 mm , Mode 4: 20.898 Hz

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Modal ) Total Deformation 5: 3,7695 mm ,Mode 5: 29.154 Hz

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ( Modal ) Total Deformation 6: 3,7012 mm , Mode 6: 29.187 Hz

Τέλος παρουσίασης Ευχαριστούμε θερμά για το χρόνο σας Βιβλιογραφία Ν. Μοσχίδης, Στοιχεία Μηχανών Ι, Τ.Ε.Ι Σερρών, Τμήμα Μηχανολογίας, Σέρρες, Φεβρουάριος 2004. Αν. Θ. Μωυσιάδης, Στοιχεία Μηχανών ΙΙ, Θεωρία, Τ.Ε.Ι Σερρών, Τμήμα Μηχανολογίας, Σέρρες, Φεβρουάριος 1997. Αν. Θ. Μωυσιάδης, Στοιχεία Μηχανών ΙΙ, Εργαστήριο, Τ.Ε.Ι Σερρών, Τμήμα Μηχανολογίας, Σέρρες, Σεπτέμβριος 1996. Λ. Ε. Λαζαρίδης, Στοιχεία Μηχανών, Ιδρυμα Ευγενίδου, 1993. Σ. Γαβρίλης, Ν, Δημόπουλος, Πτυχιακή εργασία, "Μελέτη και σχεδίαση Ανυψωτήρα συνεργείου αυτοκινήτων, ανυψωτικής ικανότητας 3.2t", Πάτρα, 2015. Α. Γιαννόπουλος, Στοιχεία Μηχανών Ι, Οδηγός Επίλυσης Ασκήσεων Πράξης, Εκδόσεις ΙΩΝ, Αθήνα 2011. Ι. Βελαώρας, Στοιχεία Μηχανών, Εκδοτικός όμιλος Ιων, Επίτομο 8η Έκδοση Ανανεωμένη, 1995. Α. Γιαννόπουλος, Μεταλλικές Κατασκευές, Εκδόσεις ΙΩΝ, Αθήνα, 2005.