ΦΕ2: ΜΑΖΑ 1. Παρατηρούμε και σχολιάζουμε την εικόνα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΙΝΗΣΗ ΣΕ ΔΥΟ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ Η διανυσματική αναπαράσταση.
Advertisements

ΦΕ 5 : Η ΤΡΙΒΗ - ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ
ΥΛΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ Εισαγωγή στη Δομή της Ύλης που θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις καλύτερα τις έννοιες των μαθημάτων που ακολουθούν. Δεν υπάρχει αντίστοιχο μάθημα.
Από τη Θερμότητα στη Θερμοκρασία Η Θερμική Ισορροπία
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Μετρήσεις Μάζας – τα διαγράμματα Ηλ. Μαυροματίδης
ΜΕΙΓΜΑΤΑ.
ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ-ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ
Τα φυσικά μεγέθη και οι μονάδες τους
ΒΑΣΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ
Κοστολόγηση Μάθημα 5ον.
1.3 ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ & ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Πειραματικός Υπολογισμός της Πυκνότητας Υγρού Σώματος
Περιεκτικότητα διαλύματος & εκφράσεις περιεκτικότητας
Καλοσωρίσατε στην ιστοσελίδα της τάξης μας! Εδώ μπορείτε να βλέπετε τα νέα της τάξης μας ή ακόμη και τα μαθήματα της ημέρας! Επίσης μπορείται να ανεβάζεται.
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλο Εργασίας 1 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
ΥΛΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ. Όγκος Έναυσμα Ενδιαφέροντος Διατύπωση Υποθέσεων.
Αλληλεπίδραση σωμάτων O 3ος νόμος του Newton
Χημεία 1 μάθημα τη βδομάδα
Πειραματικός Υπολογισμός της Πυκνότητας Στερεού Σώματος
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Μάζα. Έναυσμα Ενδιαφέροντος Διατύπωση Υποθέσεων ΠειραματισμόςΠειραματισμός 500 g g 200 g 100 g Ζάχαρη, ρύζι, γιαούρτι, πατατάκια, σοκολάτα, βαμβάκι.
 Ο ρόλος της διατροφής στην καθημερινή ζωή και την άσκηση.  Τι ιδιαίτερες ανάγκες έχετε.  Ο ρόλος των θρεπτικών συστατικών στη διατροφή και την άσκηση.
ΥΛΙΚΑ:  2 κιλά περίπου άγρια χόρτα για πίτα, όχι για βράσιμο  Άνηθο  Κρεμμυδάκια φρέσκα  5 Αυγά  2 ντομάτες ώριμες  Ελαιόλαδο.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Πρελορέντζου Μαρία (21128) 8 ος Παιδικός Σταθμός Δήμου Ελληνικού- Αργυρούπολης ( 25η οδός, πλατεία Αγίας Τριάδας )
ΤΡΩΩ ΥΓΙΕΙΝΑ...ΜΕΓΑΛΩΝΩ ΣΩΣΤΑ!
Μέτρηση μήκους (L) Μονάδες μήκους:
φύλλο εργασίας 3 μετρήσεις μαζών τα διαγράμματα
Ο ΟΓΚΟΣ Πολλά από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
Μαθηματικά Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Συνταγεσ δρυμου ΜΥ.ΛΕ., ΜΥ.ΛΕ. που γυρίζεις…!
ΦΕ3: ΠΟΤΕ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ;
ΟΡΙΣΜΟΙ Επιστήμη Το σύνολο συστηματικών και επαληθεύσιμων γνώσεων, καθώς και η έρευνα αυστηρώς καθορισμένων πεδίων του επιστητού με συγκεκριμένες και.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Μάζα.
Μέτρηση όγκου Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
HIT THE ROAD ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ Μαρία Διακάτου Σταυρούλα Καπάνταη
Επιστήμη των Υπολογιστών
Απομόνωση νουκλεϊκών οξέων
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΦΕ1: ΟΓΚΟΣ Για να προσδιορίσουμε τον όγκο ενός υγρού ή ενός στερεού με ακανόνιστο σχήμα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα ογκομετρικό δοχείο. Ο όγκος του.
2.2.1– Μείγματα.
2.1 Το νερό στη ζωή μας Μετά τη μελέτη αυτού του κεφαλαίου θα μπορείς:
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Daily routine.
Απομόνωση νουκλεικών οξέων
ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΗΚΟΥΣ - ΕΜΒΑΔΟΥ – ΟΓΚΟΥ.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 5) Ηλ. Μαυροματίδης.
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : Οι Αλχημιστές
Βδομάδα 3_ Hobbies and pastimes.
ΕργαςτΗρι ΦυςικΗς.
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ… Β΄ Λυκείου 3ο ΓΕΛ Εχεδώρου.
Εισαγωγή στην έννοια Μole
Διαμόρφωση περιβάλλοντος για λειτουργικές εμπειρίες γραφής
ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ ΟΜΑΔΑ ΖΑΧΑΡΩΤΑ.
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΗΚΟΥΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ
Μορφολογική μελέτη ΑΣΑ Δήμου Σύρου
Αποτελέσματα μορφολογικής μελέτης σύστασης ΑΣΑ Δήμου Σύρου
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Ενότητα Γ6.11 (Ταξινόμηση Δεδομένων )
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΕρΓΑΣΤΗΡΙΟ 2018
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες )
Διατροφικές διαταραχές και νοσηλευτική παρέμβαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΦΕ2: ΜΑΖΑ 1. Παρατηρούμε και σχολιάζουμε την εικόνα. 2. Διαβάζουμε το ερώτημα και διατυπώνουμε τις υποθέσεις μας. ΕΡΩΤΗΜΑ: Γιατί γέρνει η τραμπάλα προς τη μεριά του αγοριού; Μια χαρακτηριστική ιδιότητα των σωμάτων είναι η μάζα τους

ΦΕ2: ΜΑΖΑ Στη συσκευασία κάθε προϊόντος αναγράφεται η μάζα του. Παρατήρησε τα προϊόντα που έχει φέρει στην τάξη η δασκάλα ή ο δάσκαλός σου και σημείωσε τη μάζα τους στον πίνακα που ακολουθεί. Μην αμελήσεις να σημειώσεις και τη μονάδα μέτρησης. Σύγκρινε τη μάζα των προϊόντων. Μπορείς να τα ταξινομήσεις σύμφωνα με τη μάζα τους; Άρχισε με αυτό που έχει τη μεγαλύτερη μάζα. Προϊόντα ΜΑΖΑ Ρύζι Αλεύρι Ζελέ καφές φασόλια Βαμβάκι 500gr 1000gr 200gr 30gr 500gr Αλεύρι, ρύζι και φασόλια, ζελέ, καφές,

ΦΕ2: ΜΑΖΑ ΜΟΝΑΔΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΖΑΣ 1. Μονάδα μέτρησης της μάζας: το κιλό (kg) Υποδιαίρεσή του, το γραμμάριο (g). (είναι μικρότερη μονάδα) 2. Το αγγλικό γράμμα k μπροστά από μια μονάδα μέτρησης σημαίνει «1000 φορές μεγαλύτερο» (1000g=1kg, 1000m=1km)

ΦΕ2: ΜΑΖΑ 1. Τοποθέτησε διάφορα από τα προϊόντα που είναι σημειωμένα στον πίνακα της προηγούμενης σελίδας στο ζυγό σύγκρισης, έτσι ώστε αυτός να ισορροπεί. 2. Πρότεινε δύο διαφορετικούς τρόπους. Πότε ισορροπεί ο ζυγός; Πότε γέρνει προς μία μεριά; 1. Βάζω στη μια μεριά το ρύζι και στην άλλη τα φασόλια. 2. Βάζω στη μια μεριά το αλεύρι και στην άλλη τα φασόλια και το ρύζι.

2. Πώς μπορούμε να μετρήσουμε τη μάζα ενός σώματος; ΦΕ2: ΜΑΖΑ Συμπλήρωσε το συμπέρασμα χρησιμοποιώντας τις λέξεις: •μάζα •ιδιότητα •ζυγός • ισορροπεί Συμπέρασμα..... 1. Γιατί λέμε ότι η μάζα είναι μια χαρακτηριστική ιδιότητα των σωμάτων; 2. Πώς μπορούμε να μετρήσουμε τη μάζα ενός σώματος; Η μάζα είναι μια χαρακτηριστική ιδιότητα των σωμάτων. Μετράμε τη μάζα ενός σώματος με ζυγό σύγκρισης. Οι μάζες που μετράμε είναι ίσες όταν ο ζυγός ισορροπεί.

ΘΥΜΑΜΑΙ ΜΟΝΑΔΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΖΑΣ: το 1kg (1κιλό) 1 kg = 1000 gr

ΘΥΜΑΜΑΙ ΜΟΝΑΔΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΓΚΟΥ: το 1 lit (1 λίτρο) 1 lit = 1000ml

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ Οι μάζες είναι ίσες Το ψυγείο Η τηλεόραση.

ΦΕ2: ΜΑΖΑ Στη μία μεριά του ζυγού τοποθετούμε τις φακές, το ρύζι και τον καφέ και στην άλλη τη ζάχαρη, τη μαρμελάδα και το βαμβάκι.