Την Τετάρτη 30-3-2016 οι μαθητές της Ε΄τάξης του σχολείου μας ,κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής επίσκεψης στη Θεσσαλονίκη ,είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
Advertisements

ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Νέο Ωρολόγιο Πρόγραμμα Δημοτικών Σχολείων ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης Δεκέμβριος 2010.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Inspiring Science Education : Ένταξη Σχολικών Μονάδων,
Comenius- αποσκοπεί στη βελτίωση της ποιότητας της σχολικής εκπαίδευσης και στην ενίσχυση της ευρωπαϊκής διάστασής της.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
2 ο Γυμνάσιο Καλαμάτας Υπεύθυνη προγράμματος Κοτσονούρη Πέρσα 2 ο Γυμνάσιο Καλαμάτας Υπεύθυνη προγράμματος Κοτσονούρη Πέρσα.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Η Εθνική Χαρτοθήκη συναντά τους μαθητές. Η Εθνική Χαρτοθήκη ιδρύθηκε το 1997 ως Εθνικό Κέντρο Χαρτών και Χαρτογραφικής Κληρονομιάς (ΕΚΕΧΧΑΚ) - Εθνική.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
Δημιουργικότητα & Μαθηματικά
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
Τα άγρια ζώα της Ελλάδας
Κατασκευάζοντας μια ιστοσελίδα 5 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ Υπεύθυνη Δασκάλα: ΜΠΙΛΙΟΥΡΗ ΑΡΓΥΡΗ ΣΤ΄ΤΑΞΗ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Υγιεινή διατροφή Ψυχική υγεία Kοινωνική - Συναισθηματική ανάπτυξη
Πολιτιστικό Πρόγραμμα “Εμπιστεύομαι – Δεν εμπιστεύομαι” Μαθαίνω να ζω με τους άλλους 6 ο Δημοτικό Σχολείο Μοσχάτου Τάξεις Δ1 & Δ2 Σχολικό έτος
1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Τίτλος Προγράμματος: Eκπαίδευση με στόχο την ειρήνη
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
1ο Δημοτικό Σχολείο Αμπελοκήπων
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
Το αναλυτικό πρόγραμμα του μέλλοντος
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
«Προστασία περιβάλλοντος & βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της κατασκευής
Άξονες Συνέντευξης.
Περιβαλλοντικά Προγράμματα
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
Δημιουργία σεναρίου.
Ευρωπαϊκο προγραμμα comenius
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Παναγιώτης Σαραντόπουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Άξονες Σχολιασμού.
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Β γλ2 ΓΕΡ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΜΕ ΤΙΤΛΟ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Διαδραστικά σχολικά βιβλία
Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Χρόνος χρήσης ψηφιακών συσκευών
To Teach Curricular Subjects
Ομάδα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Μουσειοπαιδαγωγικα Προγραμματα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Την Τετάρτη 30-3-2016 οι μαθητές της Ε΄τάξης του σχολείου μας ,κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής επίσκεψης στη Θεσσαλονίκη ,είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο Ενέργεια Επιλέγω και Εξοικονομώ στο Κέντρο Διάδοσης και Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας NOESIS

Οι μαθητές μας προσπάθησαν να αντιληφθούν ότι η ενέργεια παίζει ένα σημαντικό ρόλο στη ζωή τους και ότι οι προσωπικές επιλογές τους μπορούν να επηρεάσουν την κατανάλωση ενέργειας σε ατομικό επίπεδο, το κόστος της, καθώς και τη συνολική ενεργειακή κατάσταση (εξάντληση μη ανανεώσιμων πηγών ενέργειας). Οι μαθητές μέσα από την αντιμετώπιση ρεαλιστικών καταστάσεων και την επίλυση καθημερινών προβλημάτων ανέπτυξαν μια κριτική στάση απέναντι στα ενεργειακά ζητήματα και τη βιώσιμη ανάπτυξη, κάνοντας επιλογές ως υπεύθυνοι μελλοντικοί πολίτες, καταναλωτές, επαγγελματίες. 

Τα 7 κλειδιά της παραγωγικής μας ιστορίας Ένα πρωτότυπο διαδραστικό παιχνίδι   Επίσης οι μαθητές μας , αφού χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Τα 7 κλειδιά» το οποίο επιδιώκει να… ξεκλειδώσει μυστικά της παραγωγικής ιστορίας της χώρας μας. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερο εκπαιδευτικό εγχείρημα καθώς συνδυάζει παιχνίδια γνώσεων και νέες τεχνολογίες, βοηθώντας τα παιδιά να καταλάβουν, μέσα από το παιχνίδι, διαδικασίες και μηχανισμούς του τεχνικού πολιτισμού. Οι συμμετέχοντεςήρθαν σε επαφή με μία βασική πρώτη ύλη όπως το λάδι, το μετάξι, το μάρμαρο και σταδιακά, αντιλαμβάνονται τις χρήσεις αλλά και τη σημασία τους μέσα από μια έξυπνη διαδρομή με πολλά «εμπόδια» – γρίφους, αινίγματα, πειράματα.

Η μπλε ομάδα

Το λάδι

Η κόκκινη ομάδα

Το μετάξι

Η κίτρινη ομάδα

Το μάρμαρο