ΕΡΓΑΣΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ιστορία του Πέπε.
Advertisements

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ (αντιμετωπίζοντας τις κρίσεις που
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Η αποστολή μηνύματος από ένα πομπό σε ένα δέκτη
Η φωτογραφία είναι του Είναι τραβηγμένη γωνία Πανεπιστημίου και Όθωνος, μπροστά από το ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρετανία». Το τανκς είναι Γερμανικό,
Μια όμορφη ιστορία του Paulo Coelho
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Αν το διαγράψεις αυτό μετά το διάβασμα… θα περάσεις ένα χρόνο κακής τύχης ! *** Αλλά… αν το στείλεις σε (2 τουλάχιστον) φίλους… θα έχεις 3 χρόνια καλής.
ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ STOREWARS ΟΠΩΣ.... ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ STOREWARS  Γιατί δίνει στους συμμετέχοντες πραγματική γνώση σε ειδικά αλλά και εταιρικά θέματα.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΗΜΕΡΑ ΓΛΩΣΣΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ.
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Δρόμος αρετής και δύναμης
Έχεις δύο επιλογές! από το
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
ΛΟΥΣΙΜΟ-ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Το Τουβλο.
Το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας (από την πλευρά του Λύκου)
Τις διακοπές τις πέρασα…
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.: ΧΟΡΗΓΟΣ: Μέλος του δικτύου :
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Ο γρηγορόσκυλος Ο γρηγορόσκυλος είναι ένας σκύλος που ζει μέσα σε ένα σπίτι και κάνει ζημιές όταν τρέχει.
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
Είναι σωστό να κατεβάζω ταινίες και μουσική μέσω Ίντερνετ? Όχι, καθώς κάποιος άνθρωπος έχει τα πνευματικά δικαιώματα επειδή το δημιούργησε. Ναι, αφού γλυτώνω.
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ (1)
Project Β’ Λυκείου 2ο τετράμηνο
Το δίδαγμα μιας πεταλούδας.
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
O ταν κάποιος σκέφτεται χωρίς να θέτει απαραβίαστα σύνορα σε θέματα που αφορούν τους ρόλους των δύο φύλων, μπορεί πιο εύκολα να φανταστεί έναν άνδρα να.
ΤΟ ΥΓΙΕΙΝΟ ΣΠΙΤΙ Η ομάδα μας Μαρία Άννα Ιωάννα.
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
“ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ” 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ
Αγαπημένο μου παιδί....
Το σχολείο μας ξεκίνησε να λειτουργεί το 1936 με ιδρυτή τον Ιωακείμ Ξενόπουλο, ο οποίος ήταν δάσκαλος και είχε έρθει από τη Μ. Ασία. Το πρώτο κτίριο που.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
Το νο1 site για την εργασία στην Ελλάδα «Τεχνικές Αναζήτησης Εργασίας» Φάνης Ρήγας, kariera.gr.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
Μια φορά ήταν ένα κοριτσάκι….
Τα επαγγέλματα παίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή μας;
ΒΙΒΛΙΑ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ (αντιμετωπίζοντας τις κρίσεις που
Η Πρακτική Στροφή στη Διδακτική Άσκηση
ΑΝΕΡΓΟΣ.
Δάσκαλος τμήματος: Μαγόπουλος Θάνος 5ο Δημοτικό Ιλίου ΣΤ1 ΓΛΩΣΣΑ
Αγαπημένο μου παιδί....
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Γιάννης Μαγκλής Συνέντευξη από τον νέο στρατιώτη Υπεύθυνη καθηγήτρια: Καλλιόπη.
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Revision.
8ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ ΤΜΗΜΑ ΣΤ΄2
Το Τουβλο.
Το Τουβλο.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
Προσωπικές αντωνυμίες
Μια όμορφη ιστορία του Paulo Coelho
Το δίδαγμα μιας πεταλούδας.
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ (αντιμετωπίζοντας τις κρίσεις που
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Μετρώντας Αντίστροφα..! Στέλλα Πέτρου Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό
Γλωσσική ανάπτυξη – Κατάκτηση γλώσσας
Ένα ανοιξιάτικο πρωινό ένας λαγός είχε βγει έξω από την φωλιά του και έτρωγε φρέσκο χορταράκι. Καθώς έτρωγε, είδε μια χελώνα να περνάει λίγο πιο μακριά.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΓΑΣΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ 1)Από έναν φούρναρη 2)Από έναν γεωτρυπανιστή

ΦΟΥΡΝΑΡΗΣ Πόσα χρόνια ασκείτε αυτό το επάγγελμα; 44 ολόκληρα χρόνια Το μαγαζί έχει περάσει από γενιά σε γενιά; Περίπου. Το είχε ο θείος μου και από 14 χρονών μπήκα και εγώ στην επιχείρηση. Ουσιαστικά δεν πήγα σχολείο! Πόσα χρόνια υπάρχει η επιχείρηση; Από το 1969. Σας δίδαξε κάποιος αυτό το επάγγελμα; Όχι. Με βοήθησε λίγο ο θείος μου, αλλά και μέσα από την εμπειρία.

Το επάγγελμα αυτό είναι δύσκολο, χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη γνώση; Είναι αρκετά κουραστικό θα έλεγα, κυρίως επειδή απαιτεί πολλές ώρες, δηλαδή για την ακρίβεια 14-15 ώρες την ημέρα. Όσον αναφορά τη γνώση, όχι…μόνο εμπειρία χρειάζεται, τουλάχιστον στη δική μου περίπτωση. Ποιες είναι οι κύριες αλλαγές που έχουν γίνει στο μαγαζί, με την πάροδο του χρόνου; Είναι πολλές. Κυρίως όσον αφορά τις πόρτες, τα πλακάκια…τέτοια πράγματα. Η οικονομική κρίση έχει μειώσει την πελατεία;Και αν ναι, σας αναγκάζει αυτό να αυξήσετε ή να μειώσετε τις τιμές; Εννοείτε! Παρ’ όλ’ αυτά οι τιμές παραμένουν σταθερές. Τι είναι αυτό που ζητάν οι πελάτες; Κυρίως άμεση εξυπηρέτηση και καλή ποιότητα!

ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ

ΓΕΩΤΡΥΠΑΝΙΣΤΗΣ Από πότε ασκείτε αυτό το επάγγελμα; Ξεκίνησα το 1960 και σταμάτησα το 1993. Δηλαδή, δούλεψα περίπου 33 χρόνια. Αυτό το επάγγελμα πέρασε από γενιά σε γενιά; Όχι ακριβώς, το συνέχισαν τα παιδιά μου από 15 χρονών τη χρονιά που σταμάτησα εγώ, δηλαδή έχουν δουλέψει 20 χρόνια. Σας βοηθούσε κάποιος συγγενής; Ναι είχα τη βοήθεια του αδελφού μου μεταξύ των άλλων συνεργατών. Ήταν δική σας επιλογή να ακολουθήσετε αυτό το επάγγελμα; Ναι αν και δοκίμασα πολλά επαγγέλματα, βρήκα περισσότερο συμφέρον σε αυτό. Για παράδειγμα, δούλεψα ως μανάβης,ψαράς ακόμα και χορτοδέτης.

Το επάγγελμα αυτό ήταν δύσκολο; Ήταν αρκετά δύσκολο, για να καταλάβετε ξεκινούσαμε από το πρωί και μπορεί να δουλεύαμε μέχρι και 15 ώρες ανάλογα με τις απαιτήσεις της εργασίας. Βεβαίως και ήθελε κάποια γνώση, και συγκεκριμένα τη γνώση της γεωλογίας την οποία μαθαίναμε πάνω στην πράξη. Εννοείτε πως δεν μπήκα κατευθείαν στα βαθία,ξεκίνησα με μικρές γεωτρήσεις των 10 μέτρων. Γιατί σταματήσατε το επάγγελμα; Ήταν καλή εποχή όπου τα εδάφη χρειάζονταν γεωτρήσεις αφού αργότερα όμως όλα τα εδάφη είχαν καλυφθεί από αυτές, αναγκαστήκαμε να εγκαταλείψουμε το επάγγελμα. Άλλος ένας λόγος είναι ότι μετά από εμένα δούλεψαν τα παιδιά μου.

Μαργαρίτα Ταρταμπούκα Μαρία Χονδροδήμου Θώμη Μπομπότη Β2 – ΜΑΡΤΙΟΣ 2012